فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

راهنمای کاربردی انتخاب و خرید خط 0912 ارزان با کد دلخواه

1400/03/19

شاید بتوان گفت سیم کارت یکی از اولین وسایل برای برقراری ارتباط از راه دور بوده است. امروزه که به لطف رسانه‌های اجتماعی فراوانی که ما را احاطه کرده‌اند و همچنین اینترنت، شاید خیلی اهمیت سیم کارت مشخص نباشد. اما در روزگاران گذشته که اینترنتی در کار نبود، وجود سیم کارت از اهمیت بالایی برخوردار بود.

 

البته نا گفته نماند که برخی از همین رسانه‌های اجتماعی مانند واتس اپ نیز برای ثبت نام و ایجاد حساب کاربری باز هم به وجود سیم کارت در تلفن همراه شما احتیاج دارند. پس با این حساب می‌توان گفت از گذشته تا الان همچنان وجود سیم کارت از واجبات زندگی است.

 

حال از میان پیش‌شماره‌های مختلفی که برای شهرهای کشور وجود دارد، سیم کارت 0912 از محبوبیت بیش‌تری برخوردار است. شاید بتوان گفت دلیل این محبوبیت این است که سیم کارت 0912 اولین سیم کارت همراه اول ایران است که از سال 1373 در تاریخ 19 مرداد، توسط شرکت ارتباطات سیار (همراه اول) به بازار سیم کارت عرضه شده است.

 

به خصوص برای افرادی که سیم کارت و شماره تلفن آن‌ها نقش زیادی را در کسب و کاری که به آن مشغول هستند، بازی می‌کند، داشتن سیم کارت 0912 از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

به همین علت خیلی از افراد به دنبال خرید سیم کارت 0912 ارزان هستند. خب روشن است که به دلیل محبوبیت زیاد و داشتن متقاضیان فراوان، قیمت این سیم کارت به خصوص برای برخی از کدها به شدت بالا باشد. از همین رو تصمیم گرفتیم در این نوشتار در رابطه با خرید سیم کارت دائمی همراه اول 0912 ارزان سخن به میان آوریم. پس اگر شما هم به دنبال سیم کارت 912 ارزان هستید، در ادامه با ما باشید.

 

عوامل موثر در قیمت سیم کارت 0912

 

چه عواملی بر روی قیمت سیم کارت 912 ارزان مؤثر است؟

ابتدا از عواملی که بر روی قیمت سیم کارت 0912 ارزان مؤثر هستند سخن می‌گوییم. می‌توان گفت که قیمت خرید سیم کارت 0912، تحت تأثیر چندین عامل است. اول از همه می‌توان گفت رقابت بین عرضه و تقاضا باعث می‌شود قیمت‌های متفاوتی برای سیم کارت 0912 ارائه شود.

 

فاکتور دیگری که در تعیین قیمت سیم کارت نقش مهمی دارد، رند و یا معمولی بودن شماره سیم کارت است.

 

خرید سیم کارت همراه اول ارزان 0912 با شماره‌ای رند تقریباً غیرممکن خواهد بود. آن چه مسلم است این است که برای شماره‌های رند قیمت بالاتری در نظر گرفته می‌شود. لازم به ذکر است منظور از خط رند، شماره‌ای است که چینش اعداد آن به گونه‌ای بوده که به راحتی در ذهن افراد می‌ماند.

مورد بعدی کد سیم کارت است که بسیار اهمیت دارد. به عنوان مثال سیم کارت 0912 کد 6 معمولی گران‌تر از کد 7 است.

 

پس شما اگر به دنبال خرید سیم کارت با قیمت ارزان هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم به فکر خرید سیم کارت 912 معمولی یا کدهای ارزان‌تر باشید.

 

قیمت گران ترین سیم کارت 0912 در ایران

 

چرا سیم کارت 0912 ارزان وجود دارد؟ 

دلیل این که چرا در بازار سیم کارت همراه اول 912 ارزان وجود دارد این است که محبوبیت خط 0912 بسیار زیاد است و قیمت برخی از کدهای آن نیز به شدت بالا رفته است. پس شرکت‌های مخابراتی کدهایی از خط 0912 را با قیمت‌هایی ارزان‌تر روانه بازار کرده‌اند تا متقاضیان بتوانند با خرید آن‌ها نیاز‌های خود را تأمین کنند. پس این بدین معناست که شما می‌توانید با کمی تلاش و جست وجو صاحب سیم کارت 0912 ارزان همراه اول بشوید.

 

در حال حاضر سیم کارت 0912 ارزان کد 0 همچنین سیم کارت کد 9 در بازار موجود بوده و به دلیل قیمت مناسبی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده است، متقاضیان فراوانی نیز دارند. یکی از مزایای خرید این سیم کارت‌ها با کدهای صفر و یا 9 این است که شما می‌توانید سیم کارت 0912 ارزان صفر را داشته باشید. که این مزیتی بزرگ است، زیرا که خرید سیم کارت غیر صفر شما را با چالش‌هایی رو به رو می‌کند که در مقاله ۳ چالش خرید سیم کارت 0912 کارکرده به آن‌ها اشاره شده است.

 

مقاله ۳ چالش خرید سیم کارت 0912 کارکرده

 

یادتان باشد که سیم کارت 0912 کد 9 از نظر آنتن دهی و سایر خدمات، هیچ تفاوتی ندارد. حال حتماً باید متوجه شده باشید که چرا قیمت برخی از سیم کارت‌های 0912 با برخی از کدها به شدت گران است. بله دقیقاً، دلیل آن این است که رنج آن سیم کارت‌های دائمی رو به اتمام است و یا برخی از آن‌ها مانند کد یک مدت زیادی است که به پایان رسیده است. پس با این حساب شاید بتوان گفت خرید سیم کارت 0912 ارزان نیز خود نوعی سرمایه گذاری محسوب می‌شود.

 

راهنمای خرید سیم کارت 0912 ارزان

سیم کارت‌های 0912 را بر اساس استفاده‌ای که از آن‌ها می‌شود و قیمتی که دارند می‌توان به سه دسته تقسیم‌بندی کرد:

 

دسته بندی رنج قیمت سیم کارت 0912 ارزان

 

دسته اول: سیم کارت 0912 گران قیمت که دارای شماره‌ای رند است و برای تبلیغات و بیزینس از آن‌ها استفاده می‌شود.

دسته دوم: سیم کارت 0912 عادی که مختص مشترکان عادی برای استفاده‌های معمولی است و قیمت آن نیز قیمتی میان رده است.

دسته سوم: سیم کارت 0912 ارزان صفر که برای کسانی که می‌خواهند حتماً خط شان 0912 باشد ولی قیمت آن خیلی بالا نباشد، مناسب خواهد بود.

نکته‌ای که در این زمینه باید به آن توجه داشته باشید این است که هر سیم کارت 0912ای برای شهر تهران نیست.

 

اگر شما در دسته اول قرار دارید و سیم کارت شما برای بیزینس و یا تجارتتان مهم است، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم خط 0912 با کد‌ 1، 2 و یا 3 را خریداری کنید. البته ناگفته نماند که شاید مجبور باشید از سیم کارت‌های کارکرده استفاده کنید که پیش‌تر شما را با چالش‌های آن آشنا کردیم.

 

اما اگر شما در دسته‌ی دوم قرار دارید و هدفتان از داشتن سیم کارت 0912 کاربری دائمی و عادی است، پیشنهاد ما به شما سیم کارت 0912 کد‌ 4، 5، 6 و 7 است. این کدها دارای قیمتی میان رده بوده و می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند.

 

در آخر اگر شما در دسته سوم قرار می‌گیرید، سیم کارت 0912 ارزان کد صفر، 0912 با کد 9 و یا سیم کارت 0912 کد 8 ارزان پیشنهادهایی مناسب برای شما است. این سیم کارت‌ها دارای قیمت‌هایی مناسب است و یکی از مزیت‌های خیلی مهمی که دارند این است که صفر (کارنکرده)  آن به فراوانی در بازار وجود دارد و شما می‌توانید با قیمتی پایین صاحب یک سیم کارت 0912 ارزان شوید.

 

سیم کارت 0912 ارزان کد 5 و یا سیم کارت 0912 ارزان کد کرج نیز می‌توانند پیشنهادهای مناسبی برای شما که به دنبال خط ارزان هستید، باشند.

عکس شماره چهار: سیم کارت 0912 با کد صفر و یا هشت قیمت‌هایی ارزان دارند.

دلایل خرید سیم کارت 0912 ارزان

اولین و مهم‌ترین دلیل می‌تواند صرفه اقتصادی باشد که خریدن سیم کارت ارزان دارد. هم مزیت 0912 بودن را داراست و هم شما لازم نیست هزینه بالایی بکنید تا بتوانید این سیم کارت را داشته باشید.

 

صفر بودن سیم کارت ارزان از دیگر نکات پر اهمیت خرید سیم کارت‌های ارزان است. پیش‌تر خاطر نشان کردیم که خرید خط غیر صفر می‌تواند برای شما چالش‌هایی داشته باشد. پس بهتر است که خط صفر کارنکرده را به صورت ارزان خریداری کنید.

 

حقیقت امر این است که نکات فنی هم چون آنتن دهی و یا هزینه‌های مربوط به مکالمه و اینترنت در سیم کارت‌های ارزان و گران هیچ تفاوتی ندارد. پس قطعاً پیشنهاد ما این است که شما میان سیم کارت گران قیمت و ارزان قیمت به سراغ نمونه ارزان بروید.

 

سیم کارت ارزان 0912 خطی معتبر است و نتیجه اینکه شما با خرید یک سیم کارت ارزان می‌توانید خطی با اعتبار داشته باشید.

 

خط ارزان 0912 به دلیل اینکه هنوز تولید می‌شود و فراوان است، تنوع خیلی بیش‌تری نسبت به خطوط گران قیمت که دیگر تولید نمی‌شوند دارد. پس شما خیلی راحت‌تر می‌توانید از بین خطوط مختلف خط مورد نظر خود را انتخاب کنید.

 

یکی از عمده‌ترین دلایل خرید شماره موبایل 0912 مناسب بودن آن برای سیم کارت اولی‌ها است. قطعاً برای خرید سیم کارت اول دادن هزینه‌های گزاف کار درستی نیست. پس اگر شما برای بار اول است که می‌خواهید سیم کارت تهیه کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً از کدهایی که بالاتر در مورد آن‌ها توضیح دادیم خریداری کنید.

 

سیم کارت اولی‌ها

 

آن چه در این جا بدان پرداختیم راهنمایی جهت خرید سیم کارت 0912 ارزان قیمت بود. این سیم کارت‌ها به دلیل محبوبیتی که دارند دارای متقاضیان زیادی هستند. پس روشن است که قیمت‌های آن‌ها نسبت به دیگر سیم کارت‌ها خیلی بالاتر باشد. حال در این میان هستند سیم کارت‌های 0912‌ای که دارای قیمت‌های ارزان نیز هستند که ما در این نوشتار شما را با چندی از آن‌ها آشنا کردیم.

 

برای مثال یادآور شدیم که سیم کارت‌هایی با کد‌های صفر یا هشت دارای قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به دیگر کدها هستند. امید است که این اطلاعات برای شما مفید واقع شده باشد.

 

خط-0912-کجا-آگهی-کنم-معرفی-روش-های-فروش-فوری-سیم-کارت-0912

خط 0912 کجا آگهی کنم؟ معرفی روش‌های فروش فوری سیم کارت 0912

قبلی
چطوری-با-گوشی-کارت-به-کارت-کنم-معرفی-برنامه-انتقال-وجه-فوری

چطوری با گوشی کارت به کارت کنم؟ معرفی برنامه انتقال وجه فوری

بعدی

ثبت امتیاز :

(3 امتیاز)