فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

روش‌های فعال سازی آهنگ پیشواز سیم کارت همراه اول + لغو یا تغییر

1401/09/10

مشترکینی که سیم کارت همراه اول نیز دارند، دارای سیستمی به نام آوای انتظار می‌باشند. مشترکین همراه اول گاهی اوقات اقدام به فعالسازی سرویس پیشواز می­کنند. در برخی از مواقع نیز اپراتور همراه اول برای مشترکین به طور خودکار آهنگ پیشوازی را فعال می­کند.

با این حال، آشنایی با روش‌های لغو پیشواز همراه اول نیز برای کاربران همراه اول لازم و ضروری است. در این مقاله به ‏بررسی اطلاعاتی درباره‌ی نحوه فعال‌سازی و لغو سیستم آهنگ پیشواز همراه اول می‌پردازیم. ‏

 

سرویس آوای انتظار همراه اول

 

سرویس آوای انتظار همراه اول، این امکان را برای مخاطبین مشترکین همراه اول فراهم می‌کند تا وقتی با ‏همراه اولی‌ها تماس می‌گیرند، به جای بوق صدای موسیقی را بشنوند. این آهنگ براساس سلیقه‌ی ‏مشترک همراه اول انتخاب می‌شود.

 

کدهای پیشواز همراه اول از خواننده های مختلف در سرویس پیشواز همراه اول موجود است. شما به عنوان مشترکین همراه اول می‌توانید این سرویس آهنگ پیشواز ‏را تنظیم کنید. البته، گاهی اوقات سرویس آهنگ پیشواز همراه اول به صورت خودکار توسط اپراتور همراه ‏اول برای کاربران فعال می‌شود.

فعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه به صورت خودکار می‌تواند برای مشترکین سیم کارت ‏همراه اول ایجاد نارضایتی را به همراه داشته باشد. با این حال، چنانچه قصد فعال سازی آهنگ پیشواز همراه ‏اول را دارید، در ادامه‌ی این مطلب به شما نحوه‌ی فعالسازی این سرویس را آموزش خواهیم داد. ‏

برای مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول مبلغ ۹% مالیات ارزش افزوده در زمان فعالسازی سرویس کسر می گردد

 

روش‌های فعال سازی سرویس آهنگ پیشواز همراه اول

 شما می‌توانید با استفاده از چند روش، آوای انتظار همراه اول مورد علاقه تان را فعال کنید. این روش‌ها، روش‌های ساده و ‏راحتی هستند و هر مشترکی می‌تواند سرویس پیشواز همراه اول را فعال کند.

 

کامل ‌ترین راهنمای خرید بسته مکالمه برای سیم کارت همراه اول + معرفی کد مکالمه رایگان ماهانه همراه اول

 

فعالسازی سرویس ‏پیشواز همراه با استفاده از راه‌هایی از قبیل برقراری تماس با تلفن گویا، شماره گیری کد دستوری، ارسال پیامک صورت می‌گیرد.

 

روش ارسال/عملیات

فعالسازی

تغییر آهنگ

غیرفعالسازی

پیامک (SMS)

ارسال کد آوا به شماره ۸۹۸۹

ارسال کد آوای جدید به شماره ۸۹۸۹

ارسال عدد ۵ به شماره ۸۹۸۹

تلفن گویا (IVR)

تماس با شماره ۹۹۹۰ از طریق گوشی تلفن همراه، فشردن کلید ۲ سپس ۲، سپس ۱، سپس ۲، سپس ۲، سپس ۱ و سپس وارد کردن کد آوای انتظار مورد نظر و کلید مربع

تماس با شماره ۹۹۹۰ از طریق گوشی تلفن همراه، فشردن کلید ۲، سپس ۲، سپس ۱، سپس ۲، سپس ۱ و سپس وارد کردن کد آوای انتظار جدید مورد نظر و کلید مربع

تماس با شماره ۹۹۹۰ از طریق گوشی تلفن همراه، فشردن کلید ۲، سپس ۲، سپس ۲ و سپس ۲

کدهای دستوری (USSD)

شماره گیری و ارسال

# کد آهنگ *10*221*

شماره گیری و ارسال

# کد آهنگ جدید *10*222*

شماره گیری و ارسال

*10*223#

 

 

انتخاب نوع ‏روش فعالسازی سرویس آهنگ پیشواز همراه اول به انتخاب مشترکین بستگی دارد. ‏معمولاً ساده ترین راه فعالسازی کد پیشواز همراه اول، فعالسازی از راه ارسال پیامک است.

 

پی دی اف فعال سازی

 

روش اول: آموزش گذاشتن آهنگ پیشواز همراه اول

شما می‌توانید با ساده‌ترین روش اقدام به فعالسازی سرویس ‏پیشواز همراه اول مورد علاقه تان کنید. ساده‌ترین روش فعالسازی پیشواز همراه اول، فعال‌سازی سرویس پیشواز از طریق ‏ارسال پیامک می‌باشد.

شما می‌توانید به منظور فعالسازی سرویس پیشواز همراه اول، شماره آهنگ پیشواز ‏مدنظرتان را به پیش شماره‌ی ۸۹۸۹ ارسال کرده و از این طریق آهنگ پیشواز مورد علاقه‌تان را فعال کنید.

‏پس از اینکه پیامک را به پیش شماره‌ی ۸۹۸۹ ارسال کردید، ظرف مدت کوتاهی پیامکی مبنی بر فعالسازی ‏سرویس پیشواز همراه اول برای شما ارسال خواهد شد. در نتیجه با ارسال یک پیامک ظرف مدت کوتاهی می‌‏توانید سرویس پیشواز مورد علاقه‌تان را فعال کنید. ‏

 

روش دوم: کد فعال سازی آهنگ پیشواز همراه اول

شما می­توانید با روش ساده دیگری مانند کد دستوری اقدام به فعالسازی سرویس آهنگ پیشواز کنید. به منظور فعالسازی پیشواز همراه اول کافیست کد دستوری را شماره گیری کنید.

اما فرمت کد دستوری فعالسازی پیشواز همراه اول به چه صورت است؟ فرمت کد دستوری فعالسازی پیشواز همراه اول به این صورت می­باشد که در ابتدا باید کدآهنگ*221*10* را شماره گیری و در انتها کلید مربع را انتخاب کنید. با این روش آهنگ پیشواز موردنظرتان در مدت کوتاه برای شما فعال خواهد شد.

 

 

روش سوم: چطوری آهنگ پیشواز همراه اول بزارم

فعالسازی پیشواز از طریق تلفن گویا یکی دیگر از روش‌های ‏فعالسازی آهنگ پیشواز همراه اول است. شما می‌توانید آهنگ پیشواز همراه اول را از طریق تلفن گویا ۹۹۹۰ ‏فعال کنید. تلفن گویا ۹۹۹۰ مختص مشترکین همراه اول می‌باشد.

تلفن گویا ۹۹۹۰ وظیفه‌ی رسیدگی به ‏امور مشترکین همراه اول را برعهده دارد و فعالسازی پیشواز همراه اول نیز از خدمات این تلفن گویا است. ‏مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و اعتباری می‌توانند از طریق خط همراه اول خود اقدام به برقراری تماس با تلفن گویا ۹۹۹۰ ‏کنند.

پس از این که با تلفن گویا۹۹۹۰ تماس گرفتید باید کلید ۲ و سپس به ترتیب کلیدهای۲، ۱، ۲، ۲، ‏‏۱ را فشار دهید. پس از فشردن کلید‌ها باید کد آوای انتظار مورد نظرتان را وارد کنید.

پس از وارد کردن کد ‏آوای انتظار همراه اول باید کلید مربع را وارد کنید. بعد از اینکه کلید مربع را وارد کردید، آهنگ پیشواز به ‏طور خودکار توسط سامانه همراه اول برای شما فعال خواهد شد. ‏

 

نحوه لغو سرویس آهنگ پیشواز همراه اول

در صورتیکه به هر دلیلی قصد لغو سرویس پیشواز اپراتور همراه را دارید، می­توانید این کار را در کوتاه ترین زمان انجام دهید. شما می‌توانید سرویس آهنگ پیشواز همراه اول را به راحتی غیرفعال کنید.

گاهی اوقات فعالسازی پیشواز همراه اول به صورت خودکار صورت می­گیرد. در این مواقع کاربران به دنبال راهی برای غیرفعالسازی سرویس پیشواز هستند. بنابراین، آشنایی با روشهای غیرفعالسازی پیشواز همراه اول برای مشترکین همراه اول لازم و کاربردی است.

 

چگونه پرینت خط همراه اول بگیریم؟

 

روش‌های مختلفی برای ‏غیرفعالسازی آهنگ پیشواز همراه اول وجود دارد. غیرفعالسازی آهنگ پیشواز همراه اول از طریق روش‌هایی ‏مانند ارسال پیامک، کد دستوری یا تماس صورت می‌گیرد. ‏

 

پی دی اف غیر فعال سازی

 

روش اول: غیر فعال سازی سرویس پیشواز همراه اول

شما می‌توانید سرویس پیشواز اپراتور‌های همراه ‏اول را با ارسال پیامک غیرفعال کنید. به منظور لغو سرویس پیشواز اپراتور همراه اول کافیست که ‏عدد ۵ را به پیش شماره‌ی ۸۹۸۹ ارسال کنید.

 

‏پس از ارسال عدد ۵ به شماره ی ۸۹۸۹ پیامکی مبنی بر اینکه آیا از لغو سرویس پیشواز اطمینان دارید یا نه برای شما ارسال می­شود. پس از تایید پیامک ارسالی، سرویس آهنگ پیشواز همراه اول برای شما لغو خواهد شد. غیرفعالسازی سرویس پیشواز اپراتور همراه اول بعد ارسال پیامک غیرفعالسازی سریعاً صورت می­گیرد.

 

روش دوم: غیرفعالسازی سرویس پیشواز همراه اول

روش دوم غیرفعالسازی سرویس پیشواز همراه به این صورت است که باید کد دستوری را از طریق خط همراه اول شماره گیری کنید.

با شماره گیری این کد دستوری، سرویس پیشواز موردنظرتان غیرفعال خواهد شد. مشترکین همراه می­توانند برای غیرفعالسازی سرویس پیشواز همراه اول کد دستوری *۱۰*۲۲۳# را شماره‌گیری کنید.

پس از شماره گیری این کد دستوری، سرویس پیشوازتان بلافاصله لغو خواهد شد.

 

روش سوم: غیرفعالسازی سرویس پیشواز همراه اول

یکی دیگر از روش‌های غیر فعال‌سازی سرویس پیشواز اپراتور همراه اول از طریق تلفن گویا است. شما میتوانید برای غیرفعالسازی پیشواز همراه اول از طریق خط همراه‌تان با شماره ۹۹۹۰ تماس برقرار کنید.

پس از برقراری تماس با ۹۹۹۰ باید کلیدهای ۲، ۲، ۲،۲ را به ترتیب شماره گیری کنید تا مراحل لغو پیشواز طی شود.

 

تغییر آهنگ پیشواز همراه اول

در صورتیکه به هر دلیلی پیشواز همراه اول موردنظرتان را دوست نداشتید، می­توانید آن را تغییر دهید. شما می­توانید روشهای زیر را برای تغییر آهنگ پیشواز همراه اول به کار ببرید:

 

پی دی اف تغییر

 

روش اول: تغییر پیشواز همراه اول

به منظور تغییر پیشواز همراه اول می­توانید کد آهنگ را به پیش شماره ۸۹۸۹ ارسال کنید و آهنگ پیشواز دلخواه همراه اول را فعال کنید.

 

روش دوم: تغییر پیشواز همراه اول

از روش‌های دیگر تغییر آهنگ پیشواز همراه اول، تغییر پیشواز با استفاده از سامانه ۹۹۹۰ است. پس از برقراری تماس با ۹۹۹۰، به بخش خدمات غیرحضوری همراه اول وارد می­شوید. پس از تماس با ۹۹۹۰ باید وارد بخش سرویس های جدید شده و گزینه ی آوای انتظار یا پیشواز همراه اول را انتخاب کنید.

سپس به منظور تغییر پیشواز همراه اول باید کلید ۳ را شماره‌گیری کنید. پس از اینکه کلید ۳ را شماره‌گیری کردید باید کد آهنگ موردنظرتان را وارد کنید.

بعد از وارد کردن کد آهنگ پیشواز دلخواه همراه اول باید کلید مربع را انتخاب کنید. بعد از طی کردن این مراحل، سرویس پیشواز برای شما تغییر خواهد کرد.

 

آموزش بهترین روش های شارژ سیم کارت همراه اول + ۵٪ شارژ رایگان

 

روش سوم: تغییر پیشواز همراه اول

کاربران همراه اول می­توانند با شماره‌گیری کد دستوری 223#*10‏‎*‎ سرویس پیشواز قبلی شان را تغییر دهند. با این کار می­توانید آهنگ پیشواز دلخواه همراه اول را فعال کنید.

 

کدهای آهنگ پیشواز همراه اول

شما می­توانید سرویس پیشواز همراه با صدای خواننده مورد علاقه تان را فعال کنید. برخی از کدهای پیشواز همراه اول از خواننده های مختلف شامل لیست زیر است.

در این لیست کدهای مختلف از خواننده‌های برتر و شناخته شده را در اختیارتان قرار می­دهیم.

شما می­توانید به دلخواه خودتان هر کدام از این کدهای پیشواز همراه اول یا سایر کدها را از طریق روش‌های مختلف فعالسازی پیشواز انتخاب و فعال کنید.

 

آموزش تصویری فعال سازی آوای انتظار همراه اول در اپلیکیشن همراه من

۱.ابتدا برنامه همراه من را باز کنید. (اگر این برنامه را ندارید ابتدا آن را دانلود و ثبت نام کنید و سپس وارد حساب کاربری خود شوید)

۲. سپس روی منوی خدمات بزنید.

 

صفحه خدمات برنامه همراه من

 

۳. در این مرحله روی آیکن آوای انتظار بزنید.

 

صفحه آوای انتظار برنامه همراه من

 

۴. چندین آوای انتظار برتر نمایش داده شده است اگر به یکی از آنها علاقه‌مند هستید، می‌توانید آن را فعال کنید در غیر این صورت و در صورتی که به دنبال آوای انتظار یا خواننده محبوب خود هستید روی آیکن ذره‌بین بزنید تا امکان جستجو داشته باشید.

 

صفحه دسته بندی‌های آوای انتظار برنامه همراه من

 

۵.در این قسمت دسته‌بندی آهنگ‌ها را مشاهده می‌کنید اگر به یکی از آنها علاقه دارید آن را انتخاب کنید در غیر این صورت نام آوا یا خواننده موردنظر خود را جستجو کنید تا آوای موردنظر یا لیست آهنگ‌های آن خواننده برای شما نمایش داده شود.

 

صفحه دسته بندی پاپ برنامه همراه من

 

صفحه آوای انتظار خنده‌هات ۲ برنامه همراه من

 

صفحه آوای انتظار خواننده رضا بهران برنامه همراه من

 

خرید آهنگ پیشواز همراه اول

اپراتورهای ایرانسل و همراه اول هر دو سرویسی به نام سرویس آهنگ پیشواز دارند. سرویس پیشواز، این امکان را برای مشترکین فراهم می­کند تا به جای صدای بوق صدای موسیقی مورد علاقه شان را برای مخاطبین پخش کنند.

 

چگونه اینترنت رایگان برای سیم کارت همراه اول بگیریم؟ کدهای فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول

 

بنابراین، در مواقعی که مخاطبین همراه اولی‌ها در حال تماس با آنها هستند به جای صدای بوق می­توانند از شنیدن صدای آهنگ پیشواز لذت ببرند. هزینه ی خرید پیشواز همراه اول نیز ۳۰۰ تومان می­باشد. هزینه تغییر آوای انتظار تا ۱۵ روز پس از فعالسازی سرویس رایگان است، در صورت تغییر آهنگ از روز شانزدهم به بعد مجددا از حساب مشترک مبلغ ۳۰۰ تومان کسر خواهد شد.

پس اگر شما هم مشترک همراه اول هستید با صرف هزینه کمی می­توانید پیشواز مورد علاقه‌تان را برای خط همراه‌تان فعال کنید. سرویس پیشواز همراه اول را می­توانید هر ۳۰ روز یکبار تمدید کنید.

ترفندهای-کاهش-هزینه-های-قبض-سیم-کارت-همراه-اول

ترفندهای کاهش هزینه‌های قبض سیم کارت همراه اول {راه‌حل‌های کاربردی}

قبلی
روش-های-خرید-شارژ-سیم-کارت-همراه-اول

روش‌های خرید شارژ سیم کارت همراه اول

بعدی

ثبت امتیاز :

(18 امتیاز)