فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

شارژ شگفت انگیز ایرانسل

1399/06/24

یکی از خدمات اپراتور ایرانسل که باعث حیرت مشترکین اعتباری میشود سرویس شارز شگفت انگیز آن است.کاربران اعتباری ایرانسل می‌توانند ۲۰% اعتبار هدیه، براساس شارژ خریداری شده خود دریافت کنند.

لازم به ذکر است که شارژ شگفت انگیز ایرانسل محدودیت زمانی دارد و در مدت محدود می‌توانید از اعتبار هدیه خود برای برقراری تماس، ارسال پیامک و پیام چندرسانه ای ایرانسل و یا حتی از اینترنت آزاد استفاده کنید.

شارژ شگفت انگیز ایرانسل، امکانی است که با استفاده از آن می‌توان شارژی بیش از مبلغ روی کارت شارژ دریافت کرد، به شرط آن که این شارژ در طی مدت زمانی معینی مصرف شود.

مثلا اگر شما شارژ ۵۰۰۰ تومانی را با استفاده از دستور شارژ شگفت انگیز وارد کنید، بیش از ۵۵۰۰ تومان شارژ خواهید داشت، اما باید این شارژ را طی ۱۰ روز استفاده کنید و بعد از گذشت این ۱۰ روز، کل این شارژ منقضی و صفر خواهد شد.

 

با استفاده از این سرویس در هربار که سیم کارت خود را به صورت شگفت انگیز شارژ کنید، می توانید تا بیست درصد شارژ بیشتر از ایرانسل دریافت کنید.

 

شارژ شگفت انگیز ایرانسل برای مشترکانی که طی مدت زمان کوتاهی نیاز به استفاده‌ی فراوان از مکالمه تلفن همراه دارند، بسیار مناسب است. وقتی سیم کارت ایرانسل خود را به صورت شگفت‌انگیز شارژ می‌کنید، میزان اعتبار اصلی شارژ برای مکالمه‌های داخل و خارج شبکه ایرانسل قابل استفاده است. اما مبلغی که به عنوان هدیه شارژ شگفت انگیز دریافت می‌کنید، تنها برای مکالمه و ارسال پیام داخل شبکه ایرانسل است.

 

 

آموزش فعال سازی شارژ شگفت انگیز ایرانسل

برخلاف همیشه که برای شارژ سیم کارت ایرانسل خود از کد دستوری #رمز*141* استفاده می کنید، برای شارژ شگفت انگیز باید کد دستوری #رمز*144* را وارد کنید.

 

 

نحوه ی فعال کردن شارژ شگفت انگیز به صورت مستقیم

همانطور که در بالا مشاهده کردید نحوه ی فعالسازی شارژ شگفت انگیز ایرانسل در صورتی که کد شارژ ایرانسل را در اختیار داشته باشید آموزش داده شد. علاوه بر وارد کردن کد شارژ، شما می‌توانید شارژ مستقیم ایرانسل را نیز به صورت شگفت انگیز انجام دهید. شما می‌توانید با رفتن به سایت های مربوطه شارژ ایرانسل مراجعه کنید، و با انتخاب گزینه‌ی شارژ شگفت‌انگیز ایرانسل، سیم‌کارت خود را به مبلغ دلخواه، بدون نیاز به وارد کردن کد، از شارژ شگفت‌انگیز برخوردار شوید.

 

نکاتی درمورد شارژ شگفت انگیر ایرانسل:

  1. برای هر مبلغ شارژی که به صورت شگفت انگیز استفاده شود یک مهلت زمانی درنظر گرفته می شود. شما ملزم هستید که در این مدت از این شارژ استفاده کنید و در صورتی که اعتبار زمانی به پایان برسد شارژ از بین خواهد رفت.

 

  1. برای اطلاع و استعلام از وضعیت باقی مانده شارژ خود میتوانید کد دستوری #1*141* را شماره گیری کنید.

 

  1. مشترکانی که از سرویس به صورت مداوم استفاده می کنند مهلت زمانی تا حداکثر سی روز برایشان تمدید خواهد شد.

 

  1. باید به این نکته نیز توجه داشته باشید که در صورت استفاده از خدمات رومینگ امکان استفاده از این مقدار شارژ بیشتر ایرانسل یا همان شارژ شگفت انگیز وجود نخواهد داشت واز شارژ اصلی شما کسر خواهد شد.

 

  1. درصورت استفاده از شارژ شگفت انگیز ایرانسل نمی توانید مبلغ شگفت انگیز را انتقال دهید.

 

  1. پس از آن که مهلت استفاده از شارژ شگفت‌انگیز به پایان رسید، باقیمانده شارژ اصلی همچنان معتبر باقی می‌ماند و تنها شارژ شگفت‌انگیز منقضی می‌شود.

 

  1. برقراری تماس با مرکز تماس ایرانسل (شماره 700) با شارژ شگفت‌انگیز امکان‌پذیراست.

 

  1. نمی‌توانید با شارژ شگفت انگیز بسته اینترنت خریداری کنید.
     
  2. بعد از اتمام شارژ شگفت انگیز می‌توانید از بقیه طرح های تشویقی استفاده کنید.

 

 

 

کد شگفتی های سیم کارت ایرانسل #4444 *

با استفاده از این کد می توانید طرح هایی که فقط مختص شما می باشد را ببینید و استفاده کنید و هزینه های خود را تا حد زیادی کاهش دهید. این طرح ها با توجه به الگوی مصرف هر یک از مشترکین سیمکارت ایرانسل متفاوت است.

 

 

 

مقدارو زمان شارژ شگفت انگیز

با توجه به میزان شارژ خریداری شده مبلغ شگفت انگیز آن نیز بیشتر خواهد شد که در جدول زیر چند نمونه مشاهده می کنید:

مبلغ شارژ

اعتبار هدیه

مجموع شارژ

مدت اعتبار شارژ هدیه

1000

91.7

1009.1

3 روز

2000

275.2

2110.1

5 روز

5000

917.4

5504.6

10 روز

10000

2293.5

11467.8

15 روز

20000

5504.5

23853.1

20 روز

 

در جدول بالا ستون مجموع شارژ از ستون مبلغ شارژ + اعتبار هدیه کمتر است. دلیل آن این است که کسر مالیات بر ارزش افزوده از مجموع شارژ است.

 

 

 

سیم-کارت-انارستان-همراه-اول-

سیم کارت انارستان همراه اول

قبلی
دانستنی-هایی-در-مورد-شارژ-فوق-العاده-همراه-اول

دانستنی هایی در مورد شارژ فوق العاده همراه اول

بعدی

ثبت امتیاز :

(24 امتیاز)