فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

چگونه اینترنت رایگان برای سیم کارت همراه اول بگیریم؟ کدهای فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول

1400/11/19

بعد از خواندن این مطلب دیگه نیازی به خرید بسته اینترنتی برای سیم کارت همراه اول ندارین! میگین نه پس ادامه بدین چون همه روش‌های ممکن برای گرفتن اینترنت رو همینجا، مفت و مجانی در اختیار شما قرار دادم.

 

بسته رایگان اینترنت برای خطوط همراه اول

 

مارکو برایمان چه آورده‌ای؟

همراه اول، اولین اپراتور کشور، طرح‌های مختلفی رو برای ارائه اینترنت رایگان در نظر گرفته و در مناسبت‌های خاص سعی در جلب رضایت مشترکین خودش رو دارد. البته ناگفته نماند که باقی اپراتورها هم در فکر جذب مشترکین هستن و طرح‌های اینترنت رایگان خودشون رو دارند.

 

اما در این مطلب به صورت اختصاصی به ترفندهای دریافت حجم اینترنت به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه می‌پردازم. یک سری از این طرح‌ها مربوط به مناسبت‌های خاص است و هر سال تکرار می‌شوند ولی بعضی از آنها اینطور نیستند.

 

خرید سیم کارت اعتباری همراه اول برای گرفتن اینترنت رایگان

 

خرید سیم کارت اعتباری همراه اول

شاید بگویید خرید سیم کارت چه ارتباطی به بسته اینترنت رایگان دارد؟ حق با شماست اما این اپراتور به کاربرانی که خط اعتباری به نام خود فعال کنند؛ اینترنت رایگان می‌دهد. نام این طرح، بسته خوش‌آمد گویی است. جزئیات این طرح شامل موارد زیر است:

 

  • بسته اینترنت ۵ گیگابایتی ۵ ماهه (ماهانه یک گیگابایت)
  • بسته ۵۰ دقیقه‌ مکالمه ۳۰ روزه (درون شبکه و ثابت)
  • بسته ۵۰ پیامک ۳۰ روزه
  • ۵۰۰۰ ریال اعتبار اولیه

 

بنابراین اگر به دنبال گرفتن اینترنت رایگان هستید، یکی از روش‌ها؛ خرید سیم کارت اعتباری همراه اول است. فرقی نمی‌کند که چه پیش‌شماره‌ای را انتخاب کنید. خط موردنظرتان رند باشد یا معمولی فقط باید از نوع اعتباری باشد تا مشمول این هدایا شوید.

 

خرید سیم کارت دائمی همراه اول برای گرفتن اینترنت رایگان

 

خرید سیم کارت دائمی همراه اول

همراه اول علاوه بر ارائه طرح خوش‌آمد گویی برای خطوط اعتباری به فکر خطوط دائمی نیز است. به همین دلیل کاربرانی که قصد خرید دارند نیز می‌توانند مانند کاربران جدیدِ شماره‌های اعتباری، اینترنت رایگان دریافت کنند. جزئیات این طرح شامل موارد زیر است:

 

  • ۳۰ گیگابایت اینترنت هدیه به مدت یک ماه
  • مکالمه با تعرفه نیم‌بها به مدت ۶ ماه
  • ماهانه ۱۰۰ عدد پیامک (انگلیسی و فارسی) هدیه به مدت ۶ ماه

 

شعار این طرح این است: از هر جهت خوش آمدید. بنابراین با خرید سیم کارت دائمی همراه اول به اینترنت رایگان و جوایز دیگر دست پیدا می‌کنید. همچنین اگر صاحب یک خط اعتباری هستید و قصد تبدیل کردن سیم کارت اعتباری به دائمی را دارید، نیز مشمول این هدیه می‌شوید و بسته خوش‌آمد گویی برای شما فعال می‌شود و می‌توانید از آن استفاده کنید.

 

یادت نره: کاربران شماره‌های ثابت اگر قبض پایان دوره خود را تا تاریخ ۶ هر ماه و به صورت غیرحضوری پرداخت کنند، هدیه ۲ گیگ اینترنت همراه اول مجانی ۱ روزه دریافت می‌کنند.

کد فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول:  #۱۱۵۲۱*۱۰* است.

 

خرید سیم کارت دائمی جوانان همراه اول برای گرفتن اینترنت رایگان

 

خرید سیم کارت دائمی جوانان برایتان اینترنت رایگان دارد

اگر بین ۱۸ تا ۳۰ سال هستید و تا به حال سیم کارت دائمی جوانان به نامتان نزده‌اید، با خرید سیم کارت با ۶۰٪ تخفیف؛ اینترنت رایگان بگیرید.

 

  • ۱۰ گیگابایت اینترنت به مدت ۳۰ روز
  • ۱۰ گیگابایت اینترنت به مدت ۴ ماه
  • ۲۰۰ دقیقه مکالمه درون شبکه
  • ۲۰ دقیقه مکالمه خارج شبکه

 

نکته: خرید و فعالسازی سیم کارت به ازای هر کد ملی یک بار امکان پذیر می‌باشد.

طرح‌های بالا مخصوص افرادی است که می‌‌خواهند شماره جدید بخرند بنابراین اگر در حال حاضر، مالک سیم کارت باشید و تصمیم به خرید نداشته باشید چه؟

 

خرید سیم کارت 12 شما را با اعتبارتر از قبل میکند

 

آیا می‌دانید چه تعداد سیم کارت به نامتان است و با خطوطی که قبلا خریده‌اید و دیگر از آنها استفاده نمی‌کنید چه کارهایی می‌توانید انجام دهید؟

 

نکته کنکوری: برای اطلاع از تعداد شماره‌های به نامتان، کد ملی خود را به سرشماره ۳۰۰۰۱۵۰ ارسال نمایید.

 

همراه اول در این مرحله نیز شما را تنها نمی‌گذارد؛ شعار معروف این اپراتور یادتان هست؟

 

هیچکس تنها نیست...

 

بنابراین اگر دارای خطوطی هستید که مدت‌ها از آن استفاده نکرده‌اید و خاموش مانده‌اند می‌توانید با روشن کردن آنها از هدیه اینترنت رایگانِ آن استفاده کنید.

 

طرح دوشنبه سوری همراه اول

 

دوشنبه سوری همراه اول؛ یک طرح هیجان انگیز

شاید تعجب کنید که چهارشنبه سوری شنیده‌ایم اما دوشنبه سوری دیگه چی هستش؟! همراه اول یک طرح ارائه اینترنت رایگان در نظر گرفته است که در آخرین دوشنبه هر ماه به مشترکین اعتباری و دائمی از ۵۰۰ مگابایت تا ۱۰۰ گیگابایت جایزه ارائه می‌دهد.

 

دانش‌آموزان نیز می‌توانند برای سیم کارت همراه اول انارستان خود نیز از این طرح استفاده کنند.

 

محاسبه قیمت خط موبایل 912  توسط کارشناس باتجربه

 

در این روز کاربران می‌توانند با شماره‌گیری کد فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول #۶۴*۱۰۰* از کلیه خطوط همراه اول، شانس خودشن رو برای دریافت اینترنت رایگان امتحان کنند.

 

یکی از مزیت‌های این طرح که برای خود من هم جالب بود این هستش که با شماره‌گیری این کد دست خالی برنمی‌گردید! بسته به شانش و اقبال شما و به صورت رندوم (تصادفی) یک مقداری حجم دریافت می کنید.

 

این طرح به هیچ وجه صرفا شامل اینترنت داخلی نیست و شما می‌توانید از هدیه رایگان خود برای استفاده در سایت‌های بین‌الملل نیز استفاده کنید.

 

شاید بگویید همراه اول تا این اندازه سخاوتمند شده است؟ باید بگویم مدت زمان استفاده از این طرح یک روز می‌باشد و فرقی نمی‌کند سیم کارت شما از چه نوعی باشد؛ شما فقط یک روز برای استفاده از کل حجمی که به عنوان هدیه از طرح دوشنبه‌سوری دریافت کرده‌اید، وقت دارید.

 

اینترنت رایگان هدیه روز تولد مشترکین شماره‌های همراه اول

 

اولین هدیه روز تولد خود را از همراه اول دریافت کنید

همراه اول شما را در روز تولدتان غافلگیر می‌کند. اگر می‌خواهید اینترنت رایگان بگیرید یادتان باشد در روز تولدتان حتما از کادویی که برای شما درنظر گرفته است، استفاده کنید.

 

البته شما فقط می‌توانید از هدیه‌های موجود، یکی را به انتخاب خود فعال و استفاده کنید. اما اگر صرفا به دنبال پیدا کردن راهی برای دریافت بسته اینترنت رایگان هستید، کد فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول #۴۱۲۱*۱۰* را شماره‌گیری کنید.  این کد مخصوص دریافت بسته اینترنت بدون هزینه در زادروزتان است.

 

با خرید اقساطی خط 0912 دیگر نگران پرداخت نباشید

 

هدیه شما ۲ گیگ اینترنت رایگان همراه اول است و فقط تا پایان روز تولدتان می‌توانید از آن استفاده کنید. البته اگر بسته فعالی دارید نگران نباشید چون الویت استفاده با بسته تولد شماست و پس از اتمام حجم و زمان آن مجددا از حجم بسته فعال قبلی شما استفاده می‌شود.

 

نصب همراه من و دریافت بسته رایگان اینترنتی

 

همراه من نصب کن، اینترنت رایگان بگیر

اگر تا به حال این برنامه را نصب نکرده‌اید، دیگر وقت آن رسیده است که برای دریافت اینترنت رایگان هم که شده؛ آن را نصب کنید. با نصب و وارد شدن در این برنامه می‌توانید از همراه اول ۱۰ گیگابایت بسته رایگان بگیرید.

 

شما فقط یکبار می‌توانید با نصب این برنامه از هدیه آن استفاده کنید و مدت زمان استفاده از این هدیه حداکثر ۳ روز می‌باشد. بنابراین با حذف برنامه و نصب مجدد آن، اینترنت شامل شما نخواهد شد.

 

همچنین با استفاده از خدمات این برنامه (مانند پرداخت قبض، خرید شارژ و ...) می‌توانید امتیاز فیروزه‌ای دریافت کنید. سپس با جمع‌آوری این امتیازات از بسته‌های مدار فیروزه‌ای استفاده کنید. یکی از بسته‌های پیشنهادی، بسته اینترنت رایگان است.

 

نکته: برای عضویت در باشگاه مشتریان فیروزه‌ای نیازی به ثبت نام نیست و پس از نصب برنامه همراه من و یا استفاده از نسخه وب آن به صورت خودکار عضو این باشگاه می‌شوید.

نکته: ترابرد به همراه اول نیز برای شما امتیاز باشگاه فیروزه‌ای را بدست می‌آورد.

 

سیم کارت 912 معمولی ارزان را از ما بخرید

 

یادت نره: پس از دریافت امتیاز (۴۸ ساعت پس از استفاده از خدمات) تا ۱ ماه فرصت دارید تا امتیاز خود را به بسته اینترنتی تبدیل و استفاده کنید.

 

اوانو نصب کن، اینترنت رایگان بگیر

علاوه بر اپلیکیشن اختصاصی همراه اول، با نصب برنامه اوانو (برنامه رسمی اپراتور) نیز می‌توانید اینترنت رایگان بگیرید. اوانو یک فروشگاه آنلاین است و یکی از خدمات آن کارت به کارت کردن پول با گوشی است.

 

با نصب و وارد شدن در این برنامه می‌توانید از همراه اول ۱۰ گیگابایت بسته رایگان ۱ روزه بگیرید.

 

لیست مناسبت‌های مذهبی برای گرفتن اینترنت رایگان در خطوط همراه اول

 

مناسبت‌های مذهبی، طرح دیگری که به شما اینترنت رایگان می‌دهد

در برخی از مناسبت‌های مذهبی می‌توانید اینترنت رایگان بگیرید. این مناسبت‌ها عبارت است از:

 

  • عید قربان تا غدیر (۳ گیگ اینترنت داخلی ۳ روزه)
  • نیمه شعبان (۳ گیگ اینترنت داخلی ۷ روزه)
  • دهه کرامت (۳ گیگ اینترنت ۳ روزه (غیررایگان و ارزان))
  • روز تولد حضرت علی (ع) و روز پدر (۴ گیگ اینترنت ۷ روزه (غیررایگان و ارزان))
  • مبعث (۳ گیگ اینترنت داخلی ۵ روزه)

 

بنابراین این مناسبت‌ها را فراموش نکنید، البته اگر یادتان رفت، می‌توانید دوباره به این مطلب سر بزنید و مرور کنید تا اگر به آن مناسبت‌ها نزدیک بودید از  فعالسازی بسته اینترنتی رایگان سیم کارت همراه اول غافل نشوید.

 

نکته: هدیه بسته اینترنتی عید قربان تا غدیر رایگان نیست اما با مبلغ بسیار اندکی عرضه می‌شود. این بسته ترکیبی است و شامل ۳ گیگابایت اینترنت و ۳ ساعت مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت می‌باشد.

 

خط۰۹۱۲ کد ۱

 

نکته: حجم‌های معرفی شده در این مطلب ممکن است در هر سال تغییر و افزایش پیدا کنند. این مطلب صرفا همه طرح‌های موجود برای دریافت بسته اینترنتی رایگان از این اپراتور را جمع‌آوری کرده است.

 

دهه فجر و ارائه اینترنت رایگان اپراتورها

 

دهه فجر و اینترنت رایگان

این طرح مخصوص اپراتور همراه اول نیست و کلیه اپراتورها در این دهه، اینترنت رایگان هدیه می‌دهند. البته ممکن است در هر سال این طرح کمی متفاوت اجرا شود. برای مثال در سال ۱۴۰۰ طرح اینترنت رایگان دهه فجر به صورت زیر اجرا شد:

 

شمارتو وارد کن، تشخیص نوع رندی رو به ما بسپار

 

۴۳٪ اینترنت بیشتر با خرید بسته‌های ویژه اینترنت.  به این معنی که اگر شما در بازه زمانی مشخص دهه فجر از اپراتور خود اینترنت بخرید، حجم بسته فعال شده ۴۳٪بیشتر خواهد بود و این هدیه به همین مناسبت است.

 

تبدیل به یوسیم و گرفتن اینترنت رایگان

 

یوسیم شو، اینترنت رایگان بگیر

اگر هنوز از سیم کارت همراه اول قدیمی استفاده می‌کنید و از سرعت اینترنت پایین خسته شده‌اید کافیست سیم کارت خود را به یوسیم تغییر دهید؛ تا علاوه بر دریافت اینترنت با سرعت بیشتر، مشمول دریافت هدیه بسته اینترنت ۲۰ گیگابایت برای مشترکین دائمی یا هدیه بسته اینترنت ۱۵ گیگابایت برای مشترکین اعتباری شوید.

 

نکته: با تغییر سیم کارت خود به یوسیم، شماره شما عوض نمی‌شود.

 

راهنمای آسان تبدیل سیم کارت همراه اول به یوسیم (USIM)

 

روز تولد همراه اول را فراموش نکنید

همراه لحظه‌های دیجیتال در روز تولد خود نیز به شما هدیه اینترنت رایگان (داخلی) می‌دهد. تاریخ تولد این اپراتور مرداد ماه است و هر ساله به این مناسبت یک بسته اینترنتی ۷ روزه به مشترکان خود هدیه می‌دهد.

 

  • کد دستوری فعالسازی برای خطوط اعتباری و دائمی: #۶۷*۱۰۰*
  • کد دستوری فعالسازی برای خطوط انارستان: #۶۶۷۱*۱۰۰*

 

 

هدیه شارژ جوانان؛ بسته اینترنتی رایگان است

اگر بین ۱۸ تا ۲۵ سال هستید با هر بار شارژ خط موبایل همراه اول خود می‌توانید علاوه بر دریافت شارژ، اینترنت رایگان نیز بگیرید.

 

شارژ بیشتر = حجم اینترنتی بیشتر

 

کد فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول:  #۲۴*۱۰* است.

 

طرح‌های دیگر برای دریافت اینترنت رایگان از همراه اول

در برخی از شرایط خاص ممکن است اپراتور همراه اول به دسته خاصی اینترنت بدهد آن هم بدون دریافت هزینه. برای مثال به دلیل شیوع کرونا و غیرحضوری شدن کلاس‌ها؛ اپراتورها به اساتید و معلمین تا ۲۰ گیگابایت اینترنت ارائه شد.

 

خرید سیم کارت کد ۹

 

همچنین برای دانش‌آموزان نیز اینترنت رایگان داخلی در برنامه شاد ارائه گردید تا با خیال راحت به تحصیل خود ادامه دهند. این وسط فقط دانشجویان اضافه بودند :)

 

برای اطلاع از طرح‌های این چنینی می‌بایست صفحه اخبار را در سایت رسمی اپراتور مشاهده کنید.

 

علاوه بر موارد بالا روش‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید از طریق آنها هزینه کمتری را برای اینترنت بپردازید. بهترین روش، استفاده از طرح اینترنت همراهی است. در طرح اینترنت همراهی به هریک از مشترکین دائم و اعتباری همراه اول، بسته اینترنت مختص وی (متناسب با الگوی مصرف وی)، با قیمتی مقرون به صرفه پیشنهاد می‌شود.

 

خرید سیم کارت 0912 کد 0

 

مشترکین همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری #۶۲*۱۰۰* بسته اینترنت همراهی خود را رویت نموده و پس از تایید، آن را فعال نمایند.

 

  • این طرح مختصِ کلیه مشترکین دائمی و اعتباری است.
  • بسته رزرو بسته‌های اینترنت همراهی، متناسب با قیمت و حجم بسته‌ی اینترنت همراهی متفاوت می‌باشند و مشترک می‌تواند در هر زمان اقدام به رزرو و یا خرید بسته دیگر و یا لغو تمدید خودکار بسته رزرو کند.
  • پس از اتمام حجمی یا زمانی بسته، محدودیتی در تعداد دفعات خرید مجدد بسته همراهی در همان ماه وجود ندارد. حتی مشترک می‌تواند پیش از اتمام بسته اینترنت همراهی در حال مصرف، بسته هدف موجود در #۶۲*۱۰۰* را رزرو نماید.
  • بسته های اینترنت همراهی هم شامل مشترکین فعلی است و هم مشترکین جدید و مشترکینی که به شبکه همراه اول ترابرد می‌کنند را شامل می شود. این بسته ها شامل مشترکین انارستان نخواهد بود.
  • بسته پیشنهادی به مشترکین بنا به الگوی مصرف آنها به صورت ماهانه به روز می‌گردد.
  • جهت استعلام بسته های اینترنت همراهی کد #۱۰*۱۰۰* را شماره‌گیری نمایید.

 

راهنمای-کاربردی-خرید-سیم-کارت-۰۹۱۲-با-کد-دلخواه

راهنمای کاربردی خرید سیم کارت 0912 کد دلخواه {آموزش تخصصی انتخاب کد خط ۹۱۲ و توصیه‌های طلایی}

قبلی
خرید-سیم-کارت-همراه-اول-با-فناوری-5g

خرید سیم کارت همراه اول با فناوری 5g {آپدیت سال ۱۴۰۱}

بعدی
سوالات متداول

ثبت امتیاز :

(29 امتیاز)