فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

چیزهایی که باید درمورد سیم کارت سازمانی ایرانسل بدانید

1399/06/30

                                                                                                                           

برقراری ارتباط بین کارکنان یک سازمان یا شرکت از دغدغه های اصلی مدیران آن سازمان و شرکت است. برقراری ارتباط بین کارکنان در یک نهاد تاثیر بسیار زیادی در نوع عملکرد آن نهاد دارد. به همین منظور اپراتور ایرانسل جهت تامین  این نیاز سازمان ها سیم کارت های با عنوان سیم کارت سازمانی در خدمت مجموعه ها قرار داده است.

 

 

سیم‌کارت سازمانی ایرانسل

دومین اپراتور بزرگ کشور یعنی اپراتور ایرانسل همانطور که گفته شد برای رفع نیاز سازمان های متقاضی سیم‌کارت‌های سازمانی خود را در سه نوع دائمی، اعتباری و پیام‌رسان به سازمان‌ها و شرکت‌ها ارائه می‌دهد.

نهاد های متقاضی می‌توانید سیم‌کارت‌های متعددی را با عقد قرارداد خریداری و مدیریت کنید. مدیران شرکت ها با در اختیار داشتن سیم کارت های این اپراتور می توانند به صورت مستمر و کامل بر ارتباطات شرکت خود نظارت و مدیریت داشته باشند.

در کنار این ها، ایرانسل برخی خدمات گوناگون دیگر را نیز به مشتریان خود ارائه می کند. مثلا پرداخت های پیشرفته و شبکه های امن و همچنین موبایل سازمانی از جمله مهم ترین آن هاست. برخی امکانات دیگر مانند کنفرانس تلفنی و مکالمه های چند نفره نیز از جمله ویژگی های مهم آن است.

 

 

 

ویژگی‌های سیم‌کارت‌های سازمانی ایرانسل

 

  1. عرضه یکجای سیم‌کارت‌ها با قیمت‌های ترجیحی و تحت مالکیت سازمان


سیم کارت سازمانی ایرانسل با قیمت های ترجیحی عرضه می شوند و البته مالکیت سیم کارت ها نیز با شرکت است. یعنی کاربر سازمانی یا همان پرسنلی که سیم کارت در اختیارش قرار گرفته، اساسا مالکیت سیم کارت را نخواهد داشت.

البته این سیم کارت در دست کارمند امانت است. این مسئله می تواند موجب راحتی مدیریت سیم کارت و پیشگیری از مسائل دیگر در خصوص سیم کارت شود که اگر مالکیت با استفاده کنند آن بود می توانست مشکلاتی را ایجاد کند.
 

  1. امکان تعریف بسته‌های سازمانی مختلف

    بسته های گوناگون توسط اپراتور صرفا برای سیم کارت سازمانی ایرانسل عرضه می شود. این سیم کارت ها قابلیت تهیه بسته های گوناگونی در قالب پیامکی، دیتا و مکالمه را دارند که شرکت بر اساس نیازی که کاربر سیم کارت دارد، می تواند آن ها را فعال نموده و برای استفاده کارمند آماده نماید.
     
  2.  تخصیص بازه شماره پشت‌سر هم و رنج شماره تلفن متمایز شرکتی

    ایرانسل به شرکت ها، سیم کارت هایی با شماره های سریالی و با رنج شماره متمایز ارائه می کند. مثلا یک شماره تلفن در اختیار شما قرار می دهد که آخرش با دو صفر (00) تمام می شود. ایرانسل می تواند شماره های یکسان با تغییرات سریالی دو رقم آخر یا بیشتر را در اختیار مشتری سیم کارت سازمانی ایرانسل قرار دهد تا شماره ها پشت سر هم باشند.
     
  3. ارائه خدمات مدیریت حساب اینترنتی با قابلیت مدیریت سیم‌کارت‌ها به صورت گروهی و فردی

    ایرانسل قابلیت جالب دیگری را نیز برای سیم کارت های سازمانی تدارک دیده است که مدیریت سیم کارت های سازمانی نام دارد. مدیران شرکت می توانند با مدیریت حساب خود در فضای وب، تمام قابلیت های سیم کارت سازمانی را مدیریت کرده و آن ها را فعال یا غیرفعال کنند.


 

  1. مرکز تماس اختصاصی مشترکین سازمانی 714 و برخورداری از پشتیبانی 24ساعته سازمانی

    ایرانسل در زمینه سیم کارت سازمانی نیز پشتیبانی خاصی را در نظر گرفته است. در این حالت فرد می تواند با تماس با این شماره ها جدا از سایر مشترکین ارتباط خود را با پشتیبانی ایرانسل برقرار کند. دارنده سیم کارت سازمانی می تواند با شماره 714 تماس حاصل کرده و به صورت 24 ساعته پشتیبانی لازم را دریافت نمایید و نسبت به رفع مشکلات به وجود آمده و یا سوالات مورد نظر خود پاسخ تخصصی دریافت نماید.
     
  2. عدم تعریف انقضا برای سیم‌کارت‌های سازمانی

    یکی از ویژگی های سیم کارت سازمانی ایرانسل این است که سیم کارت های سازمانی این اپراتور فاقد تاریخ انقضا هستند. یعنی به این شکل نیست که سیم کارت ها برای مدت زمان مشخصی فعال باشند و پس از آن از سرویس خارج شده و دیگر خدمات دهی نکنند. بلکه تا زمانی که این اپراتور مشغول فعالیت است، سیم کارت سازمانی تهیه شده نیز فعال خواهد بود و قابل استفاده است.
     
  3. قیمت مناسب سیم‌کارت‌های سازمانی ایرانسل نسبت به سایر سیم‌کارت‌های موجود در بازار

    سیم کارت های سازمانی ایرانسل با قیمت های بسیار پایین تر از سایر سیم کارت های ایرانسل عرضه می شود که می تواند از نظر خرید سیم کارت نیز مقرون به صرفه تر باشد.

 

 

نحوه خرید سیم کارت سازمانی ایرانسل

اگر شما قصد خرید و دریافت خدمات سیم کارت سازمانی ایرانسل هستید، باید درخواست رسمی خود را که در سربرگ شرکت نوشته شده است به ایمیل EB@mtnirancell.ir ارسال نمایید.

 

همچنین می توانید با مراجعه به سایت سیم کارت سازمانی ایرانسل، فرم مورد نظر را در سایت تکمیل نموده و منتظر باشید که ایرانسلی ها با شما تماس بگیرند.

در حال حاضر امکان خرید سیم‌کارت سازمانی در نمایندگی‌ها و یا دفاتر خدماتی ایرانسل وجود ندارد. سیم‌کارت سازمانی ایرانسل فقط از طریق دفاتر مرکزی تهران، تبریز، شیراز، مشهد و اصفهان امکان پذیر است.

 

 

مدارک مورد نیاز برای خرید سیم کارت بین المللی

برای اینکه بتوانید سیم کارت سازمانی خود را تهیه کنید، باید مدارک مختلفی را ارائه نمایید. ارائه این مدارک هنگام ثبت نام الزامی می باشد. از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

کد اقتصادی و شناسه ملی

نامه رسمی درخواست سرویس مدنظر در سربرگ شرکت

تصویر کارت ملی نماینده شرکت

تصویر آگهی تأسیس در روزنامه رسمی و آگهی آخرین تغییرات شرکت

آدرس و کد پستی سازمان

اصل معرفی‌نامه فرد مراجعه‌کننده به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار شرکت در سربرگ رسمی با مهر و امضاء مجاز

انواع-سیم-کارت-بین-المللی

انواع سیم کارت بین‌المللی چیست؟ + مزایا و نکات خرید آن

قبلی
سیم-کارت-سازمانی-همراه-اول

سیم کارت سازمانی همراه اول

بعدی

ثبت امتیاز :

(28 امتیاز)