برقراری ارتباط بین کارکنان یک سازمان یا شرکت از دغدغه های اصلی مدیران آن سازمان و شرکت است. برقراری ارتباط بین کارکنان در یک نهاد تاثیر بسیار زیادی در نوع عملکرد آن نهاد دارد. به همین منظور اپراتور ایرانسل جهت تامین این نیاز سازمان ها سیم کارت های با عنوان سیم کارت سازمانی در خدمت مجموعه ها قرار داده است.
سیمکارت سازمانی ایرانسل
دومین اپراتور بزرگ کشور یعنی اپراتور ایرانسل همانطور که گفته شد برای رفع نیاز سازمان های متقاضی سیمکارتهای سازمانی خود را در سه نوع دائمی، اعتباری و پیامرسان به سازمانها و شرکتها ارائه میدهد.
نهاد های متقاضی میتوانید سیمکارتهای متعددی را با عقد قرارداد خریداری و مدیریت کنید. مدیران شرکت ها با در اختیار داشتن سیم کارت های این اپراتور می توانند به صورت مستمر و کامل بر ارتباطات شرکت خود نظارت و مدیریت داشته باشند.
در کنار این ها، ایرانسل برخی خدمات گوناگون دیگر را نیز به مشتریان خود ارائه می کند. مثلا پرداخت های پیشرفته و شبکه های امن و همچنین موبایل سازمانی از جمله مهم ترین آن هاست. برخی امکانات دیگر مانند کنفرانس تلفنی و مکالمه های چند نفره نیز از جمله ویژگی های مهم آن است.
ویژگیهای سیمکارتهای سازمانی ایرانسل
سیم کارت سازمانی ایرانسل با قیمت های ترجیحی عرضه می شوند و البته مالکیت سیم کارت ها نیز با شرکت است. یعنی کاربر سازمانی یا همان پرسنلی که سیم کارت در اختیارش قرار گرفته، اساسا مالکیت سیم کارت را نخواهد داشت.
البته این سیم کارت در دست کارمند امانت است. این مسئله می تواند موجب راحتی مدیریت سیم کارت و پیشگیری از مسائل دیگر در خصوص سیم کارت شود که اگر مالکیت با استفاده کنند آن بود می توانست مشکلاتی را ایجاد کند.
نحوه خرید سیم کارت سازمانی ایرانسل
اگر شما قصد خرید و دریافت خدمات سیم کارت سازمانی ایرانسل هستید، باید درخواست رسمی خود را که در سربرگ شرکت نوشته شده است به ایمیل EB@mtnirancell.ir ارسال نمایید.
همچنین می توانید با مراجعه به سایت سیم کارت سازمانی ایرانسل، فرم مورد نظر را در سایت تکمیل نموده و منتظر باشید که ایرانسلی ها با شما تماس بگیرند.
در حال حاضر امکان خرید سیمکارت سازمانی در نمایندگیها و یا دفاتر خدماتی ایرانسل وجود ندارد. سیمکارت سازمانی ایرانسل فقط از طریق دفاتر مرکزی تهران، تبریز، شیراز، مشهد و اصفهان امکان پذیر است.
مدارک مورد نیاز برای خرید سیم کارت بین المللی
برای اینکه بتوانید سیم کارت سازمانی خود را تهیه کنید، باید مدارک مختلفی را ارائه نمایید. ارائه این مدارک هنگام ثبت نام الزامی می باشد. از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
کد اقتصادی و شناسه ملی
نامه رسمی درخواست سرویس مدنظر در سربرگ شرکت
تصویر کارت ملی نماینده شرکت
تصویر آگهی تأسیس در روزنامه رسمی و آگهی آخرین تغییرات شرکت
آدرس و کد پستی سازمان
اصل معرفینامه فرد مراجعهکننده بهعنوان نماینده تامالاختیار شرکت در سربرگ رسمی با مهر و امضاء مجاز
ثبت نام
برای خرید آنلاین سیم کارت ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و سپس با رمز عبوری که از طریق پیامک به شما ارسال میشود، به حساب کاربریتان وارد شوید.
انتخاب سیم کارت
با استفاده از جستجوگر هوشمند، از میان هزاران سیم کارت، شماره دلخواه خود را جستجو کنید. شما میتوانید با انتخاب یک یا چند فیلتر به شماره موردنظر خود برسید.
پرداخت هزینه سیم کارت
پس از پرداخت هزینه سیم کارت به صورت آنلاین، کد فعالسازی سیم کارت برای شما پیامک میشود. در نگهداری از این کد دقت کنید.
دریافت سیم کارت
برای تحویل سیم کارت خریداری شده به همراه کارت ملی و کد فعالسازی به یکی از نمایندگان سیم خان در سراسر کشور مراجعه کنید.