فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

پلتفرم همکاری در فروش سیم کارت سیم خان راه اندازی شد

1399/12/23

با پلتفرم همکاری در فروش سیم خان، سرمایه خود را چندین برابر کنید و با افزایش فروش خود، سود بیشتری کسب کنید.

سیم خان خدمت تازه‌ای را به مجموعه خدمات خود اضافه کرده است که به واسطه آن و بدون سرمایه می‌توانید، کسب درآمد کنید اما چگونه؟

شما با استفاده از این خدمت با فروشگاه اینترنتی رو‌به‌رو هستید که تمام نیازهایتان را پاسخ می‌دهد. اگر خودتان سیم کارت دارید، می‌توانید آنها را در سایتتان ثبت کنید و به فروش آنها در بستر اینترنت بپردازید. در کنار آنها نیز می‌توانید سرمایه سیم خان را از آن خود کنید و سیم کارت‌های موجود در سامانه سیم خان را نیز به مجموعه سیم کارت‌های خود اضافه و از فروش آنها پورسانت بگیرید.

نگران نباشید! اگر سیم کارت ندارید، نیاز به صرف سرمایه هنگفت در این حوزه نیست. فقط کافیست سیم کارت‌های آنلاین و آفلاین موجود در سامانه سیم خان را در سایت خود نمایش دهید. در این صورت با فروش هر سیم کارت مبلغی را به عنوان پورسانت دریافت می‌کنید بدون اینکه حتی یک ریال در این زمینه سرمایه‌گذاری کنید.

مزایای داشتن سایت فروشگاه اینترنتی سیم کارت چیست؟

با فراهم شدن خرید آنلاین سیم کارت، امروز می‌توانید با چند کلیک ساده، سیم کارت‌های خود و سیم خان را به مشتریانتان بفروشید. نام برندتان را با دامنه اختصاصی خودتان گسترش دهید و صاحب یک سایت با تمامی امکانات و نیازمندی‌های این کسب و کار شوید. در اینفوگرافیک زیر امکانات فروشگاه اینترنتی به صورت زیر آمده است.

امکانات فروشگاه اینترنتی سیم کارت

 

امکانات فروشگاه اینترنتی سیم کارت:

سئو سایت: چه چیزی مهم‌تر از این که یک فروشگاه اینترنتی سئو شده تحویل بگیرید و با فعالیت بر روی آن سود بیشتری ببرید. این سایت مطابق با آخرین استانداردهای گوگل بهینه شده و به شما در فروش بیشتر کمک می‌کند.

راه‌اندازی درگاه پرداخت اینترنتی: با همکاری در فروش، سیم کارت بفروشید و پورسانت آن را به صورت مستقیم در حساب بانکی خود دریافت کنید. سایت خود را در بسترهای مختلف تبلیغ کنید و ببینید که چطور سایت به تنهایی سیم کارت می‌فروشد و پول به حساب شما واریز می‌شود. دقت کنید این اتفاق در هر ساعت از شبانه روز و با هر کارت شتابی امکان‌پذیر است.

صفحات اختصاصی: در بخش "درباره ما" درباره برندتان و در بخش "تماس با ما" از راه های ارتباطی با خودتان بنویسید. همچنین اگر توانایی تولید محتوا دارید می‌توانید آن را در بخش " مقالات" سایتتان منتشر کنید.

ماژول اسلایدر و نقشه گوگل: رندترین سیم کارت‌هایتان را در بخش اسلایدر که بیشترین مرکز توجهات کاربرانتان است به نمایش بگذارید و بیشتر بفروشید. در نقشه گوگل نیز، آدرستان را ثبت کنید تا مشتریان بتوانند از این طریق به صورت حضوری با شما در ارتباط باشند.

رسپانسیو: مشتریان شما در هر دستگاه با هر سایز صفحه نمایشی، سایت شما را به صورت کاملا رسپانسیو مشاهده می‌کنند. محتوا، طراحی و عملکرد صفحات مطابق با همان دستگاه می‌باشد و کاربران به خوبی، صفحات را می‌بینند.

سود پلاس: شما می‌توانید با استفاده از این امکان و نمایش سیم کارت‌های موجود در سامانه سیم خان، آنها را با قیمت بالاتری به مشتریانتان بفروشید و سود بیشتری نصیب خود کنید. سیم کارت‌های سیم خان را در سایت خودتان با نرخ بیشتری به نمایش بگذارید و در صورت فروش هر کدام از آنها علاوه بر پورسانت تعیین شده دریافتی، پورسانت مابه التفاوت آن را نیز دریافت کنید.

بنابراین اگر فردی هستید که به دنبال سود بیشتری هستید، اگر سرمایه‌ای دارید و می‌خواهید آن را افزایش دهیدو یا اگر بدون سرمایه هستید اما به فعالیت در زمینه خرید و فروش سیم کارت علاقه‌مند هستید، همین الان دست به کار شوید! و با ما تماس بگیرید.

 

هزینه تمام شده فروشگاه اینترنتی چقدر است؟

هزینه طراحی و پیاده‌سازی سایت فروش سیم کارت ( یک ساله ) 1.500.000 تومان می باشد.

 

سوالات متداول

ثبت امتیاز :

(12 امتیاز)