فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

برای خرید سیم کارت 0912 کد 1، یک ریال هم نپردازید مگر

1400/05/10

شماره خط تلفن همراه برای برخی از افراد اهمیت بسیاری دارد. این اهمیت بدان معناست که آن‌ها ترجیح می‌دهند برای خرید سیم کارت 0912 از کدهای پایین مانند 1 یا شماره‌های رند استفاده کنند. البته خرید خط همراه اول با کد پایین برای همه ضرورت ندارد، به این دلیل که قیمت این خطوط بسیار بالا بوده و هر کسی توانایی خرید آن‌ها را ندارد. بیشتر خطوط تلفن همراهی که شماره‌های رند دارند یا با کد پایین شروع می‌شوند، کارکرده و دست دوم هستند.

 

روش‌های خرید سیم کارت همراه اول دائمی 0912

برای خرید سین کارت 0912 دائمی همراه اول می‌توان به دو صورت حضوری و آنلاین اقدام کرد. شما می‌توانید با مراجعه به دفاتر پیشخوان برای خرید سیم کارت همراه اول ثبت‌نام کنید. قیمت خط 0912 بر اساس کد و نوع شماره که به دو دسته رند و معمولی تقسیم می‌شود، متفاوت خواهد بود.

 

اگر قصد خرید سیم کارت 0912 ارزان را دارید، از شماره‌های معمولی استفاده کنید، این خطوط از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند. همچنین با خرید سیم کارت 0912 کارکرده نیز می‌توانید یک خط تلفن همراه با قیمتی مناسب خریداری کنید.

 

ارزان‌ترین و گران‌ترین سیم کارت 0912 همراه اول

 

 

آیا ارزان‌ترین و گران‌ترین خطوط 0912 همراه اول را می‌شناسید؟

قیمت خطوط همراه اول بر اساس کد خط و نوع شماره مشخص می‌شود. همان‌طور که مطلع هستید کدهای پایین مانند 1، 2، 3 و... از گران‌ترین خطوط موجود در بازار هستند که طرفداران بسیاری نیز دارند. البته ذکر این نکته الزامی است که این شماره‌ها با توجه به قدمت معمولا دست مردم بوده و به صورت کارکرده و یا صفر سلب امتیاز شده برای فروش موجود هستند.

 

خط تلفن همراه اول با کدهای پایین مانند 5، 6، 7 و... نیز با توجه به شماره قیمت کمتری نسبت به کدهای پایین دارند. خرید سیم کارت 0912 در صورتی که شماره‌ای رند داشته و با کد 1 یا 2 شروع شود، مزایای بسیاری دارد. البته نمی‌توان از قیمت بالای این خطوط نیز غافل شد.

 

دلایل اصلی خرید سیم کارت 0912 کد 1 همراه اول

 

۲ دلیل اصلی خرید سیم کارت 0912 کد 1

برخی از افراد بر این باور هستند که خرید سیم کارت همراه اول با کد 1 به جایگاه اجتماعی آن‌ها اعتبار می‌بخشد. معمولا افرادی که در دنیای تجارت و بیزینس با اشخاص و شرکت‌های مهمی سروکار دارند، شماره خط تلفن همراه برای آن‌ها اهمیت بسیاری پیدا می‌کند. هر چه شماره خط رندتر باشد در مقابل نیز ارزش اجتماعی آن‌ها در دنیای تجارت افزایش پیدا می‌کند.

 

مزایای خرید خط با پیش شماره 0912

همان‌طور که اشاره کردیم، خرید سیم کارت 0912 کد 1 یا دیگر کدهای پایین به افزایش اعتبار شخص در بیزینس کمک می‌کند. معمولا این دسته از افراد که در دنیای تجارت دارای شغلی حرفه‌ای یا پیشه‌ای خاص هستند از خطوط همراه اول کد 1 و شماره‌های رند برای برقراری ارتباط با همکاران و مشتریان خود استفاده می‌کنند.

 

یکی دیگر از مزایای خرید سیم کارت 0912 مناسب بودن آن‌ها برای چاپ بر روی کارت ویزیت و بیلبوردهای تبلیغاتی است. این شماره‌ها به سبب رند و خاص بودنشان توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کنند.

 

افرادی که دارای خط همراه اول با کد پایین یا شماره رند هستند، معمولا در کوتاه‌ترین زمان ممکن موفق به فروش خط تلفن همراه خود می‌شوند. این خطوط در بازار طرفداران بسیاری دارند و شما می‌توانید به راحتی آن را با بهترین قیمت به فروش برسانید.

 

استعلام قیمت سیم کارت 0912 کد 1

 

استعلام قیمت خط 0912 کد 1 به روش ساده!

یکی از گران‌ترین خطوط همراه اول، کد 1 است که بر اساس شماره‌ها قیمت‌گذاری می‌شود. به عنوان مثال قیمت خط 0912 کد 1 با شماره‌های رند نسبت به دیگر خطوط بیشتر است. همچنین وضعیت خط نیز بر روی قیمت آن تأثیر می‌گذارد. منظور از وضعیت، حالت صفر یا کارکرده آن است. به ‌طور کلی خرید سیم کارت 0912 کارکرده در خصوص هزینه مقرون‌به‌صرفه‌تر از خرید خط صفر است.

 

البته بسیاری از خطوط تلفن همراه اول با کد پایین به دلیل قدمتی که دارند، به صورت کارکرده و دست دوم خرید و فروش می‌شوند.

 

به عنوان مثال شماره 631 1 - - 1 0912 با قیمت کمتری نسبت به شماره 2771 - - 1 0912 فروخته می‌شود. در حال حاضر خرید سیم کارت 0912 کد 1 تا سقف بیش از 30 میلیون تومان نیز انجام می‌شود. قیمت خرید سیم کارت 0912 کد 2 و قیمت خرید سیم کارت 0912 کد 3 نیز با توجه به رند بودن شماره متغیر بوده هستند. این خطوط نیز با قیمت‌های بالایی در بازار خرید و فروش می‌شوند.

 

چه کسانی باید از سیم کارت 0912 کد 1 استفاده کنند؟

این موضوع کاملا واضح است که افراد معمولی مانند من برای برقراری ارتباط با همکاران و دوستان خود نیازی به یک سیم کارت کد 1 یا 2 ندارم. خرید این سیم کارت‌ها احتیاج به صرف هزینه بالایی دارد و افرادی با درآمد متوسط قطعا قادر به خرید این دسته از خطوط تلفن همراه نیستند. برای مثال خرید سیم کارت 0912 کد 8 یا دیگر کدها و شماره‌های معمولی بهترین گزینه برای افرادی است که از تلفن همراه برای ارتباط‌های عادی روزانه استفاده می‌کنند.

 

خرید سیم کارت 0912 با کد یک مخصوص افرادی است که در دنیای تجارت شهرت داشته و با اشخاص مهمی در ارتباط هستند. شماره خط تلفن همراه اعتبار اجتماعی و ارزش آن‌ها در کسب و کارشان را افزایش داده و به نوعی در جذب بیشتر مخاطب نقش مهمی ایفا می‌کند. قطعا چاپ یک شماره تلفن رند با کد یک بر روی کارت ویزیت یا یک بیلبورد تبلیغاتی درصد بیشتری از توجه را به خود جلب می‌کند.

 

خرید خط تلفن همراه به عنوان هدیه

بسیاری از شرکت‌ها از خطوط 0912 کد 1 و شماره‌های رند برای هدیه دادن استفاده می‌کنند. البته این سیم کارت‌ها باید به صورت صفر تهیه شوند. همان‌طور که اشاره کردیم بیشتر خطوط تلفن همراه با کد یک که در بازار موجود هستند به صورت کارکرده به فروش می‌رسند.

 

نوعی از خطوط که به سیم کارت لاکچری شهرت دارند، بعد از اعداد 0912 دارای حروف انگلیسی هستند. این اعداد لاکچری و دیگر خطوطی که دارای شماره‌های بسیار رند هستند، معمولا در مزایده‌های عمومی به فروش می‌رسند.

 

گران‌ترین سیم کارت 0912 همراه اول کدام‌ها هستند؟

خرید سیم کارت 0912 با توجه به نوع شماره و کد متفاوت است. یکی از گران‌ترین خطوط موجود در بازار مواردی هستند که شماره‌ها به صورت آینه‌ای کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. به عنوان مثال شماره‌هایی مانند 2223222 در گروه شماره‌های آیینه‌ای قرار می‌گیرند.

 

نوع دیگری از خط تلفن همراه با قیمت بالا به شماره‌هایی تعلق می‌گیرد که تاریخ تولد افراد در آن‌ها وجود دارد و به آنها سیم کارت 0912 تاریخ تولدی گفته می‌شود. همچنین شماره‌های رند که به ‌صورت صدگان هستند مانند 3002005 نیز از خطوط گران محسوب می‌شوند.

 

اپراتورهای ایرانسل و رایتل نیز از شماره‌های رند برای فروش خطوط خود استفاده می‌کنند اما در این میان تنها خرید سیم کارت دائمی همراه اول است که با قیمت‌های بالا خودنمایی می‌کند.

 

کدام کد سیم کارت دائمی  0912 را بخریم؟

 

کدام کد سیم کارت 0912 را بخرم؟

خرید سیم کارت 0912 به نوع شغل و حضور شما در دنیای کسب و کار بستگی دارد. اگر فردی مهم در بیزینس شخصی خود محسوب می‌شوید، خرید خط با پیش شماره 0912 دائمی همراه اول کار سختی نخواهد بود. در غیر این صورت اگر از خط تلفن همراه تنها برای ارتباط برقرار کردن با دوستان و آشنایان خود استفاده می‌کنید و در حرفه خود نیاز به افزایش اعتبار از طریق خرید خط نیاز ندارید، یک شماره معمولی مانند خرید سیم کارت 0912 کد 7 برای شما کفایت می‌کند.

 

سیم کارت‌های همراه اول با قیمت‌های بسیار پایینی در اختیار کاربران قرار داده می شوند. خرید سیم کارت 0912 ارزان با شماره‌های معمولی و کد پایین به آسانی انجام شده و نیاز به صرف هزینه چندانی ندارد. همچنین شما می‌توانید از مزایای سیم کارت 0912 ارزان قسطی نیز برای کاهش هزینه استفاده کنید. به طور کلی سیم کارت با کد یک و شماره رند مناسب اشخاصی است که از استطاعت مالی قابل توجهی برخوردار هستند.

 

خرید سیم کارت 0912 با کد پایین و شماره‌های معمولی از قیمت تقریبی ۴ میلیون تومان شروع شده و با تغییر شماره‌ها این قیمت نیز افزایش پیدا خواهد کرد. برای مثال قیمت خرید سیم کارت 0912 کد 0 جزء ارزان‌ترین قیمت‌ها می‌باشد. این نوع از سیم کارت به عنوان سیم کارت دائمی عادی به فروش می‌رسد. همانطور که اشاره کردیم خرید سیم کارت 0912 به صورت حضوری و آنلاین امکان پذیر است.

 

عوامل موثر در قیمت سیم کارت 0912 همراه اول

 

عوامل مؤثر بر روی قیمت خط 0912 دائمی همراه اول چیست؟

در کنار لاکچری بودن بعضی از خطوط همراه اول که با حروف انگلیسی مانند 0912nadereh شروع می‌شوند، برای خرید سیم کارت 0912 باید به عوامل مختلفی توجه کنیم.

 

مهمترین اصل در خرید سیم کارت همراه اول دائمی 0912 نوع استفاده شما از خط است که در این مطلب به آن‌ها اشاره کردیم. در قدم بعدی با توجه به بودجه‌ای که در اختیار داریم باید از خطوط صفر یا کارکرده استفاده کنیم.

 

در حال حاضر انواع خط 0912 کد 1 و دیگر کدهای پایین به صورت کارکرده دست مردم یا سایت‌های اینترنتی بوده که با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند. همچنین رند بودن شماره و معمولی بودن آن نیز نقش مهمی ‌بر روی قیمت‌گذاری خط تلفن همراه دارد.

 

اگر قصد خرید سیم کارت 0912 ارزان را دارید باید دور شماره‌هایی که کد 1، 2 و... هستند را خط بکشید. همچنین هرچه شماره‌ای که انتخاب می‌کنید، اعداد رندتری داشته باشد، قیمت خط نیز افزایش پیدا می‌کند. به این ترتیب برای خرید سیم کارت 0912 ارزان شماره‌هایی را انتخاب کنید که اعدادی معمولی هستند. برای مثال می‌توانید قیمت خرید سیم کارت 0912 کد 9 را نیز بررسی کنید.

 

برای خرید سیم کارت همراه اول 0912 می‌توانید به قسمت خرید آنلاین «سیم خان» رجوع کنید. همچنین اگر قصد خرید سیم کارت 0912 قسطی را دارید کافیست شماره‌هایی که برچسب نقد و اقساط را دارند بررسی نمایید.

 

خرید-سیم-کارت-0912-رند-یا-معمولی--انتخاب-شما-کدام-است

فوری: خرید سیم کارت 0912 رند یا معمولی؟ انتخاب شما کدام است؟

قبلی
خرید-سیم-کارت-0912-قسطی-با-چشمان-باز

خرید سیم کارت 0912 قسطی با چشمان بازِ باز

بعدی

ثبت امتیاز :

(6 امتیاز)