فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

فوری: خرید سیم کارت 0912 رند یا معمولی؟ انتخاب شما کدام است؟

1400/05/06

خرید سیم کارت با اهداف متفاوتی اعم از ارتباطات روزمره، ارتباطات تجاری و همچنین معرفی کسب و کارها انجام می‌گیرد. برخی از افراد برای استفاده از اینترنت دیتا اقدام به خرید سیم کارت می‌کنند و برخی ممکن است اهداف فرعی دیگری را دنبال کنند. در این میان آنچه بازار خرید و فروش سیم کارت را همواره گرم نگه می‌دارد، سیم کارت رند 0912 است که بسیاری از تاجران در جستجوی آن هستند.

 

اما سوال این است که آیا باید سیم کارت 912 معمولی بخریم یا در جستجوی خط رند همراه اول باشیم؟ تفاوت این دو در کجا خود را نشان می‌دهد و انتخاب درست در این بین چه مزایایی برای ما ایجاد خواهد کرد؟ در این مقاله قصد داریم درباره مزایا و معایب خرید خط رند 0912 و جزئیات خرید آن صحبت نماییم.

 

بازار داغ خط رند همراه اول

شرکت ارتباطات سیار ایران با نام تجاری «همراه اول» نخستین شرکت ارائه کننده خدمات تلفن همراه در ایران است که از سال ۱۳۷۳ تا به حال، بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات ارتباط از راه دور را در کشور ارائه می‌کند.

 

سیم کارت‌های همراه اول از ابتدا اعتباری خاص داشته و شماره‌های نخستین آن طی ۲۰ سال گذشته همواره در بالاترین میزان تقاضا بوده‌اند. خط رند 0912 کد 1 جزو نخستین خطوط شماره همراه ایران بوده که هنوز هم در زمره پرطرفدارترین شماره‌ها قرار می‌گیرد و بازار خرید و فروش آن و دیگر خطوط مشابه مانند خط رند 0912 کد 2 و... داغ‌ترین بازار سیم کارت در کشور است.

 

از سال‌ها پیش، بسیاری از مدیران کسب و کارها برای اعتبار بخشی به تجارت خود، اقدام به خرید سیم کارت رند می‌کنند تا با این کار هر چه بهتر و بیشتر در ذهن مخاطبان و مشتریان ثبت شوند و ارتباط با آنان برایشان آسان شود.

 

این کار ابتدا برای ثبت راحت‌تر و سریع‌تر در حافظه مشتریان انجام می‌شد؛ اما با ادامه این روند و استقبال مردم از سیم کارت رند، اهداف پشت داشتن سیم کارت رند نیز تغییر کرد. پس از مدتی داشتن خط رند با پیش شماره‌های خاص، پیام‌هایی را به مخاطب انتقال می‌داد که این پیام‌ها هر یک هدفی برای خرید سیم کارت بودند.

 

دلایل محبوبیت سیم کارت رند 0912

 

دلایل محبوبیت سیم کارت رند 0912

به عنوان مثال پس از آن که شرکت همراه اول برای هر استان پیش شماره خاصی را در نظر گرفت، خرید سیم کارت با پیش شماره پایتخت یعنی 0912 باعث اعتبار شماره و نشان از پایتخت نشینی شخص یا کسب و کار بود.

 

امروزه افراد با خرید سیم کارت دائمی همراه اول با پیش‌شماره 912، این پیام را منتقل می‌کنند که این شماره تماس برای ارتباط با شخص یا کسب و کاری در پایتخت استفاده می‌شود. سیم کارت 912 معمولی نیز مانند خطوط رند می‌تواند ناقل این پیام و نشان دهنده هدف خریدار باشد.

 

جالب آن که این موضوع در شهرستان‌های دیگر نیز مانند استان تهران مورد استقبال قرار می‌گیرد و افراد زیادی از این پیش شماره استقبال می‌کنند.

 

با استقبال از این سری شماره‌ها قیمت سیم کارت رند 0912 نیز رو به افزایش گذاشته و به سبب قاعده همیشگی عرضه و تقاضا، این پیش شماره نسبت به دیگر شماره‌ها گران‌تر شد. اما موضوع تنها درباره پایتخت نشینی نبوده و نیست.

 

از آنجایی که شماره‌ها با کدهای مختلف به ترتیب زمان ارائه شده‌اند؛ بنابراین شماره‌ای که پس از 912 می‌آمد نیز اهمیت یافت. پیامی که پشت این شماره‌ها قرار دارد، قدمت کسب و کار و قدمت داشتن سیم کارت 912 است. به عنوان مثال شخصی که سیم کارت 0912 کد 4 رند دارد، نسبت به کسی که سیم کارت 0912 کد 7 رند دارد، از قدمت شماره بیشتری برخوردار است.

 

مزایای خرید سیم کارت رند 0912

این قانون طبیعت زندگی انسان است که هر چیز کم یابی ارزش بیشتری نسبت به همتایان پرتکرار خود دارد. در میان هزاران سنگ یک نواخت موجود در کف رودخانه، آن سنگی که از آسمان افتاده باشد هزاران دلار ارزش خواهد داشت و باقی سنگ‌ها احتمالاً اقبال چندانی ندارند.

 

این موضوع درباره اعداد رند هم مصداق دارد. شماره‌های رند از کنار هم قرار گرفتن تصادفی اعداد با قاعده‌ای استثنائی به دست می‌آیند و این اتفاق می‌تواند یک سیم کارت را از دیگر سیم کارت‌ها متمایز کند. به همین دلیل هم قیمت سیم کارت رند 0912 از سیم کارت 912 معمولی گران‌تر است؛ چرا که کمیاب‌تر است. بنابراین، همین کمیاب بودن باعث ایجاد تفاوت شده و اقبال بیشتری بین مردم خواهد داشت.

 

از مزایای خرید سیم کارت رند 0912 می‌توان به صورت موردی به چند گزینه زیر اشاره کرد:

کمک به برقراری ارتباط ساده‌تر با مخاطبان

استفاده از مزایای زینتی و تجملاتی این خطوط

افزایش اعتبار برند کسب و کار یا برند شخصیتی شما

ماندگاری در حافظه

نمایش پیشینه کاری با خرید خط رند 0912 کد 1 تا 4

تاکید بر فعالیت در پایتخت

حفظ ارزش مالی سیم کارت

 

درباره این مورد آخر باید این را بدانید که خطوط خاص در تمام سال‌های گذشته همواره افزایش قیمت داشته‌اند و هرگز از اعتبار ساقط نشده‌اند. عده‌ای بر این باور بودند که با روی کار آمدن سیم کارت‌های ایرانسل، رایتل و دیگر اوپراتورهای خصوصی و افزایش تعداد کاربران تلفن همراه، سیم کارت‌های رند از قیمت خواهند افتاد؛ اما نه تنها با افزایش شماره‌ها و پیش شماره‌ها چنین اتفاقی نیفتاد؛ بلکه خطوط رند جایگاه به مراتب خاص تری نسبت به گذشته پیدا کردند و قیمت برخی از آنان سر به فلک گذاشت.

 

بنابراین با خرید سیم کارت رند سرمایه خود را از دست نخواهید داد؛ چرا که این خطوط هرگز ارزش مالی خود را از دست نمی‌دهند. برای درک بهتر این مطلب بهتر است مقاله چگونه سیم کارت 0912 خود را به بالاترین قیمت بفروشیم؟ را با دقت مطالعه کنید.

 

خرید سیم کارت 0912 معمولی

 

خرید سیم کارت 0912 معمولی

برای کسانی که می‌خواهند با کمترین هزینه یک سیم کارت 0912 داشته باشند و رند بودن شماره برای آن‌ها اهمیت چندانی ندارد، می‌توانند به راحتی از طریق همین سایت نسبت به خرید آن اقدام کنند. ما در «سیم خان»، انواع سیم کارت‌ها را با قیمت‌هایی واقعی در اختیار شما قرار داده‌ایم تا آنچه را که مد نظر دارید پیدا کنید.

 

در این مجموعه می‌توانید از انواع خط رند 0912 گرفته تا خرید سیم کارت همراه اول تاریخ تولدی هر آنچه را که می‌خواهید بیابید و با خیالی آسوده آن را خریداری کنید. هر چند که قیمت سیم کارت 0912 کد 1 و سیم کارت 0912 کد 2 در میان تمام انواع این پیش شماره از همه گران‌تر است؛ اما می‌توان با روش‌هایی دیگر به سیم کارتی با همین پیش شماره و قیمتی ارزان دست یافت.

 

شما می‌توانید از خط رند 0912 کد 0 یا خط 0912 کد 9 استفاده کنید. این خطوط غالباً صفر و بی نام هستند و مشکل تماس‌هایی از سوی مخاطبین مالک پیشین سیم کارت را هم ندارند.

 

به علاوه هنوز انواع خطوط رند و غیر رند آن‌ها و شماره‌های تاریخ تولدی شان نیز موجود است. این خطوط هنوز نسبت به دیگر خطوط قدیمی‌تر قیمتی ارزان‌تر دارند و خرید آن برای همگی آسان‌تر است. اگر به دنبال خرید سیم کارت 0912 ارزان هستید می‌توانید مقاله چگونه سیم کارت 0912 ارزان بخریم را از همین سایت مطالعه کنید.

 

همچنین افرادی که در شهرستان‌ها زندگی می‌کنند می‌دانند که با خرید سیم کارت از استان خود، پیش شماره آنان مطابق با محل زندگی شان تعیین خواهد شد. این افراد اگر برای افزایش اعتبار تجاری یا شخصی خود قصد خرید سیم کارت همراه اول 0912 معمولی یا رندی دارند، می‌توانند از طریق همین سایت و بدون هیچ محدودیتی این کار را انجام دهند. سامانه سیم خان یکی از بهترین و بزرگ‌ترین بازارهای خرید و فروش سیم کارت در ایران است که به شما در انتخاب و خریدی هوشمندانه کمک خواهد کرد.

 

خرید خط رند همراه اول از سامانه سیم خان

 

خرید خط رند همراه اول از سامانه سیم خان

سامانه سیم خان بزرگترین پلتفرم خرید و فروش سیم کارت است که به شما اجازه می‌دهد شماره مورد نظر خود را از میان هزاران شماره مختلف موجود خریداری کنید. اگر به نمایندگی یا فروشگاه موبایل جهت خرید سیم کارت مراجعه کنید، با فهرست نسبتاً کوتاهی از شماره‌ها روبرو خواهید شد که شاید هیچ کدام از آن‌ها باب میل شما نباشد. اما در سایت سیم خان، ما شرایطی را برای شما فراهم کرده‌ایم که بتوانید از میان هزاران شماره موجود با پیش شماره‌هایی از سرتاسر ایران، نسبت به خرید سیم کارت مورد نظر خود اقدام کنید.

 

شما برای خرید اینترنتی سیم کارت همراه اول در این پلتفرم می‌توانید شماره موردنظر خود را  از میان تعداد زیادی از سیم کارت‌ با پیش شماره شهرستان‌های مختلف اتخاب و سفارش دهید.

 

همه روزه در این سامانه شماره‌های مختلفی توسط همکاران، فروشندگان و حتی مردم عادی آگهی می‌شود که باعث می‌شود به سادگی به شماره مورد نظر خود دست پیدا کنید. شما می‌توانید یک سیم کارت یونیک با شماره‌ای سرشار از اعداد دارای معنای خاص را به عنوان هدیه‌ای خاص برای دوست یا شریک زندگی خود خریداری کنید. همچنین اگر قصد فروش سیم کارت رند 0912 و یا هر سیم کارت دیگری را دارید، می‌توانید آن را در این پلتفرم آگهی نمایید.

 

نکات-شگفت-انگیز-درباره-متوسط-هزینه-سیم-کارت-0912-همراه-اول

نکات شگفت انگیز درباره متوسط هزینه سیم کارت 0912 همراه اول

قبلی
برای-خرید-سیم-کارت-0912-کد-1-یک-ریال-هم-نپردازید-مگر

برای خرید سیم کارت 0912 کد 1، یک ریال هم نپردازید مگر

بعدی

ثبت امتیاز :

(2 امتیاز)