فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

نکات شگفت انگیز درباره متوسط هزینه سیم کارت 0912 همراه اول

1400/05/02

سیم کارت 0912، از جمله سیم کارت‌هایی است که دارای محبوبیت بالایی ‌است. اعتباری که این خط دارد باعث شده است که بسیاری از افراد از شهرهای مختلف، متقاضی خرید این سیم کارت باشند.

یکی از معیار‌هایی که برای خرید سیم کارت همراه اول در نظر گرفته می‌شود، قیمت این سیم کارت ‌است. با توجه به ارزش کدهای مختلف، نرخ‌های متفاوتی برای خط همراه اول با کد 0912، ارائه می‌شود.

البته باید به این نکته نیز اشاره کرد که علاوه بر قیمت خود سیم کارت، هزینه استفاده از این سیم کارت نیز برای شخص متقاضی اهمیت دارد.

خدمات مختلفی که توسط سیم کارت‌ها به استفاده کنندگان ارائه می‌شود، هزینه‌های مختلفی خواهند داشت. آن چه ما در این نوشتار برآنیم، بررسی متوسط هزینه‌های استفاده از سیم کارت 0912، خواهد بود. پس اگر به دنبال کسب اطلاعات در این زمینه هستید، در ادامه با ما باشید.

 

هزینه‌های داشتن سیم کارت 0912 دائمی همراه اول

همه چیز درباره هزینه‌های داشتن سیم کارت 0912

در مقاله‌های گذشته، به قیمت خرید سیم کارت 0912، اشاره نمودیم. همانطور که در آن مقالات ذکر کردیم، پرداخت قیمت خط 0912 تنها هزینه‌ای نیست که شما باید پرداخت کنید.

در هنگام خرید سیم کارت دائمی همراه اول، علاوه بر قیمت خود سیم کارت، به هزینه‌های مختلفی که باید بابت خدماتی همچون، مکالمه، پیامک و یا اینترنت، بپردازید نیز توجه نمایید. چرا که اگر قیمت‌ خط 912 برای شما بالا باشد، می‌توانید سیم کارت اعتباری با قیمت ارزان‌تر بخرید. اطلاعات بیش‌تر را می‌توانید در مقاله راهنمای کاربردی انتخاب و خرید خط 0912 ارزان با کد دلخواه بدست بیاورید.

 

هر آنچه لازم است درباره هزینه‌های سیم کارت 0912 دائمی بدانید!

در ابتدای امر به هزینه‌هایی که برای خدمات مختلف از سیم کارت 0912 در نظر گرفته می‌شود، اشاره می‌کنیم. یکی از جدیدترین اقداماتی که برای تعرفه مکالمه در سیم کارت 0912 دائمی صورت گرفته است، طرح یکسان سازی تعرفه مکالمه ‌است. این بدان معنی است که تعرفه مکالمه آزاد برای کلیه تماس‌های داخل و خارج از شبکه همراه اول، یکسان ‌است.

البته ناگفته نماند این طرح از جمله خدماتی است که به صورت اتوماتیک برای تمامی مشترکین سیم کارت 0912 دائمی همراه اول اتفاق افتاده است. تعرفه هر دقیقه مکالمه از خطوط همراه اول دائمی را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید:

 

جدول تعرفه‌های مکالمه سیم کارت دائمی 0912 همراه اول

 

 و حال اطلاعات مربوط به تعرفه پیامک در خط همراه اول 0912 در جدول زیر به این شرح ‌است:

جدول تعرفه‌های پیامک سیم کارت دائمی 0912 همراه اول

 

معرفی خدمات ایگان سیم کارت 0912 همراه اول

خدمات رایگان سیم کارت 0912 دائمی شامل چه چیزهایی است؟

در ابتدا لازم است خاطر نشان کنیم که برای استفاده از هر گونه خدمات سیم کارت 0912، شما لازم نیست هیچ هزینه‌ای را به صورت خرید شارژ پرداخت کنید و تمامی هزینه‌ها بر روی قبض شما خواهد آمد و به راحتی می‌توانید با روش‌های آسان و سریع آن را پرداخت کنید. پیشنهاد می‌کنم مقاله روش‌های پرداخت قبض همراه اول + هدایا و راهنمای پرداخت قسطی را بخوانید. همچنین اپراتور همراه اول به منظور رضایت بیشتر مشترکین خود یکسری از خدمات خو را به صورت رایگان ارائه داده است.

 

این خدمات عبارتند از: تغییر آدرس رایگان، دریافت puk و pin، قطع به تقاضای مشترک، قطع مفقودی، دریافت ریز مکالمات، رویت صورتحساب، فعالسازی اینترنت همراه اول، فعالسازی پیام کوتاه، محدودیت مکالمه با فعالسازی رایگان و آبونمان ماهیانه مبلغ 6,000 ریال، قطع محدودیت مکالمه، وصل به تقاضای مشترک و وصل مفقودی که به صورت کاملاً رایگان توسط اپراتورهای خط همراه اول 0912 به متقاضی ارائه خواهند شد.

 

لازم به ذکر است برای کسب اطلاعات بیش‌تر در رابطه با خرید بسته اینترنت همراه اول و نحوه فعالسازی می‌توانید به مقاله راهنمای خرید بسته اینترنت همراه اول + نکات صرفه‌جویی در اینترنت مراجعه کنید.

 

معرفی خدمات پولی همراه اول برای مشترکین خطوط 0912

همانطور که در بالا ذکر کردیم، خدماتی مختلفی توسط اپراتور همراه اول به مشترکین خطوط 0912 ارائه می‌شود. خدمات کاملاً رایگان را در بالا خاطر نشان کردیم و در ادامه از خدماتی نام می‌بریم که رایگان نبوده اما هزینه‌های مربوط به آن‌ها بر روی قبض مشتری سیم کارت 0912 دائمی می‌آید:

 

جدول خدمات رایگان سیم کارت دائمی 0912 همراه اول

 

ذکر این نکته در این قسمت خالی از لطف نخواهد بود که بدانید اپراتور همراه اول برای فعالسازی خط دائمی هیچ گونه هزینه‌ای را دریافت نخواهد کرد. البته تعویض سیم کارت نسل سه به نسل چهارم و همچنین سلب امتیاز نیز برای سیم کارت 0912 دائمی رایگان خواهد بود. برای اطلاعات بیشتر در زمینه فعالسازی خط سیم کارت 0912 می‌توانید به مقاله راهنمای جامع فعال سازی سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول مراجعه کنید.

 

همانطور که پیش‌تر نیز ذکر کردیم، اگر شما متقاضی خرید خط 0912 هستید، هزینه‌های مربوط به خدمات این سیم کارت قطعاً برای شما پر اهمیت بوده و در تصمیم گیری شما تأثیرگذار خواهد بود. بی شک اگر هزینه‌های مربوط به خطوط دائمی، بالا باشد، این که خطوط اعتباری را جایگزین آن‌ها کنید، تصمیمی منطقی و عاقلانه ‌است.

 

لازم به ذکر است بدانید که تعرفه خدمات مختلف برای سیم کارت‌های دائمی همراه اول با کدهای مختلف برای هر گروه، یکسان است و خطوط اعتباری تعرفه‌های مخصوص به خود را دارند بنابراین برای خرید سیم کارت اعتباری همراه اول دقت نمایید.

 

لازم به ذکر است که در رابطه با مبحث اینترنت برای خط همراه اول 0912 دائمی، بعدتر توضیحات مختصری را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

تعرفه اینترنت سیم کارت 0912 همراه اول

همانطور که مستحضر هستید، این روزها مصرف اینترنت برای تمامی اقشار جامع از هر صنف و از هر سنی که باشند، بسیار زیاد شده است. به خصوص در دوران شیوع ویروس کووید 19 که خیلی از مشاغل و یا حتی تحصیل به صورت آنلاین ‌است، مصرف اینترنت بیش از همه‌ی زمان‌ها، پر اهمیت و واجب شده است. از این رو لازم دانستیم تا اطلاعات دقیق‌تری را در رابطه با تعرفه مربوط به اینترنت خط همراه اول 0912 دائمی در اختیار شما بگذاریم.

 

زیرا معتقدیم هزینه‌های مربوط به اینترنت نیز می‌تواند در تصمیم شما جهت خرید سیم کارت همراه اول 0912، تأثیرگذار باشد. پس در ادامه با ما همراه باشید تا هزینه‌های مربوط به اینترنت و بسته‌های اینترنتی را برای این خطوط بررسی کنیم.

 

لازم به ذکر است که بدانید برای خطوط همراه اول، بسته‌ها و حجم‌های متفاوتی ارائه می‌شود که شاید بررسی همه‌ی آن‌ها از حوصله این بحث خارج باشد. اما با شماره‌گیری کد دستوری *1# بسته‌های اینترنتی برای سیم کارت 0912 دائمی را مشاهده کنید.

 

کامل-ترین-راهنمای-خرید-سیم-کارت-0912-کد-0

کامل ترین راهنمای خرید سیم کارت 0912 کد 0

قبلی
خرید-سیم-کارت-0912-رند-یا-معمولی--انتخاب-شما-کدام-است

فوری: خرید سیم کارت 0912 رند یا معمولی؟ انتخاب شما کدام است؟

بعدی

ثبت امتیاز :

(4 امتیاز)