فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

کامل ترین راهنمای خرید سیم کارت 0912 کد 0

1400/04/30

کمتر کسی است که از اهمیت خرید سیم کارت همراه اول 0912 کد 0 یا سایر کدها و نیز فروش آن غافل باشد. از این رو در این مقاله با دیدی موشکافانه به بررسی مزایای خرید سیم کارت 0912 کد 0 و سایر کدهای 4، 7 تا 9 آن می‌پردازیم.

 

معرفی سیم کارت 0912 کد 0

همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور تلفن همراه در سطح کشور با افزایش میزان تقاضای خرید پیش شماره محبوب خود، یعنی سری خط‌های 0912 در سال ۱۳۹۳ اقدام به ارائه و واگذاری سیم کارت‌های کد 0 این پیش شماره نمود. از این رو خرید 0912 کد 0 با عنوان آخرین نسل از این سری سیم کارت‌ها معرفی و به علاقمندان ارائه شد. البته نمونه‌های سیم کارت همراه اول نیز در این سری خطوط، محبوبیت بسیاری در میان مخاطبین یافته است.

 

نکات طلایی در خرید سیم کارت 0912 کد 0

 

نکات طلایی در خرید سیم کارت 0912 کد 0

برای بسیاری از صاحبان صنایع، مشاغل و یا کسب و کارهای شخصی، خرید 0912 کد 0 به اعتبار حرفه‌ی آن‌ها می‌افزاید. لازم به توضیح نیست که عدم ارائه شماره‌های جدید خط 0912 و تقاضای بالا در خرید این خطوط، عواملی برای افزایش قیمت‌های آن به صورت نجومی هستند. از این رو خرید این خط با کد 0 برای بسیاری گزینه جذاب و معقولی به نظر می‌رسد. در ادامه به مزایای خرید خط 0912 کد 0 اشاره می‌گردد:

 

شان اجتماعی: یکی از دلایل خرید خط 0912 کد 0 تعلق داشتن این سری سیم کارت‌‌ها به خط محبوب و پرکاربرد 0912 است. این شماره در دید مشتری از جایگاه اجتماعی بالاتری برخوردار است و به کسب و کارها اعتباری بسیاری می‌بخشد.

بسیاری در ایجاد برندهای شخصی مایل به معرفی خود به همراه شماره‌ای هستند که به راحتی در خاطر مخاطب می‌ماند. لازم به یادآوری است که این سری از سیم کارت دائمی همراه اول نسبت به سایر انواع مشابه آن، از مزاحم تلفنی بسیار کمتری برخوردار هستند.

 

شماره‌های صفر: لازم به توضیح نیست که عمر ارائه و خرید سیم کارت 0912 کد 0 از سایر کدها کمتر است. از این رو نمونه‌های صفر آن نیز نسبت به نمونه‌های مشابه، در بازار به تعداد بیشتری یافت می‌شود. این امر می‌تواند برای بانوان گزینه جذاب تری به شمار رود که به خرید شماره‌های صفر علاقه بیشتری نشان می‌دهند.

نمونه‌های صفر آن مانند انواع دیگر کدها به صورت سلب امتیازی نخواهند بود که ممکن است نمونه‌های سلب امتیاز شده خط 0912 با کدهای مختلف، برای خریداران گزینه جذابی به نظر نرسد. البته نمونه خط 912 کد 00 نیز می‌تواند برای خریداران در این بازه قیمت، محبوبیت بیشتری داشته باشد.

لازم به یادآوری است که اگر برای اولین بار قصد خرید سیم کارتی را دارید و انتخاب از میان انواع صفر یا کارکرده سیم کارت 0912 به چالشی برای شما تبدیل شده است، از این رو مطالعه مقاله «سیم کارت 0912 صفر بهتر است یا کارکرده» به شما پیشنهاد می‌گردد.

 

ویژگی‌های فنی: تفاوت در کدهای ارائه شده از سری سیم کارت 0912 به معنای تفاوت در قدرت آنتن دهی، هزینه‌های مکالمه، پیامک و یا خدمات اینترنت نیست. این ویژگی‌های فنی در تمامی انواع سیم کارت‌‌های 0912 که به بازار ارائه می‌شوند، مشابه خواهد بود. از این رو توجه به این نکته نیز ضروری است که میان نمونه‌های ارزان و گران قیمت 0912 با کدهای متفاوت، از لحاظ کاربردهای فنی، تفاوتی وجود ندارد.

 

سرمایه گذاری: برای بسیاری که از اهمیت خرید سیم کارت همراه اول 0912 آگاه هستند، توجه به افزایش قیمت این محصولات در آینده گزینه جذابی به نظر می‌رسد. تجربه‌ نشان می‌دهد که افزایش قیمت در این زمینه، تابع مشخصه خاصی نیست و حتی کاهش میزان ارز نیز به معنای کاستن از قیمت‌های خط 0912 عنوان نمی‌شود.

از این رو خرید و فروش خط 0912 کد 0 نیز می‌تواند مانند نمونه‌های مشابه خط 0912 برای خریداران آن نوعی از سرمایه‌گذاری به شمار رود و در آینده با خرید و فروش خط 0912 کد 0 سرمایه گذاری معقولی در این زمینه برای صاحبان آن به شمار رود.

 

شماره رند: بسیاری از صاحبان کسب و کارها و نیز مشاغل شخصی به اهمیت استفاده از شماره‌های رند پی برده‌اند. شماره‌های رند در انواع رند آینه‌ای، رند پله‌ای از اول یا آخر، رند سه پله، رند ترازویی، رند تاریخ تولدی، رند ترتیبی از اول یا آخر، رند تکرار پیش شماره، رند تکرار ۲ رقم یکی، رند جفت جفت از اول یا از آخر، رند حروفی، رند سه جفت از اول یا آخر، رند ده دهی از اول، رند ده دهی از آخر، رند صدصدی، رند کد پایین، رند گفتاری و... ارائه می‌شوند. بدیهی است که برخی از انواع آن نسبت به سایرین به دلیل سهولت در به خاطرسپاری با قیمت‌های بیشتری نیز ارائه می‌شود.

اما در نمونه خط رند 0912 کد 0 با صرف هزینه‌های کمتر می‌توان به شماره‌های دلخواه با میزان رندی بالاتری دست یافت. در این نمونه تنوع شماره‌های ارائه شده بسیار بالاست و برای کسانی که مایل به خرید اولین سیم کارت خود هستند نیز جذابیت بیشتری نسبت به سایر انواع آن دارد.

 

قیمت معقول: گرچه خرید 0912 کد 0 نیز نسبت به گذشته با افزایش قیمت همراه بوده است اما هم چنان نسبت به سایر انواع خط 0912 با قیمت‌های معقول و دست یافتنی تری به مخاطبین ارائه می‌شود. توجه داشته باشید صرف قیمت سیم کارت 0912 کد 0 به معنای کمتر بودن هزینه آن نسبت به سایر خطوط نیست.

ممکن است شماره‌های رند و صفر ارائه شده در این روش قیمت‌های بیشتری به طور مثال نسبت به سیم کارت 0912 کد 4 آن داشته باشد. از این رو در مقایسه قیمت‌ها به مشخصه‌های صفر یا کارکرده، رند و معمولی و نیز نوع رندی آن دقت نمایید. برخی نمونه‌های شماره‌های رند نسبت به سایر انواع آن از قیمت‌های بیشتری برخوردار هستند.

 

خرید نقدی یا اقساط: با افزایش روز افزون هزینه خرید کالا، بسیاری تمایل به خرید قسطی سیم کارت 0912 کد 0 را دارند. این امر با خود چالش‌‌هایی به همراه می‌آورد. از این رو مطالعه مقاله «سیم کارت 0912 ارزان را نقدی بخریم یا قسطی» می‌تواند در این زمینه بسیار راهگشا باشد.

خرید سیم کارت 09412 کد 9 مقرون به صرفه است

 

برای خرید سیم کارت 0912 کد 9 زمان را از دست ندهید

گرچه در محدوده خرید 0912 کد 0 و کد 9 در کنار یکدیگر و در انتهای این جدول قرار می‌گیرند اما این مساله به هیچ عنوان از کارایی و اهمیت آن نمی‌کاهد.

 

در این سری خط نیز قرارگیری اعدادی با شماره‌های پایین‌تر به ارزش ریالی آن می‌افزاید و قیمت خط را افزایش می‌دهد. رندی عدد و نیز میزان کارکرده و یا صفر بودن آن نیز رابطه مستقیمی با تعیین قیمت آن دارد. با خرید سیم کارت 0912 کد 9 نیز امکان یافتن شماره‌های دلخواه و خط‌های صفر، نه به صورت سلب امتیاز شده، قابل دسترسی است. البته شاید برای سرمایه گذاری و مشاهده رشد شدید قیمتی، گزینه مناسبی به نظر نیاید چرا که در سیم کارت‌های 0912 کد 9 روند رشد قیمتی افزاینده‌ای گزارش نشده است.

 

البته به یاد داشته باشید که خرید خط 912 کد 00 با شماره‌های رند می‌تواند قیمت مشابه کد 9 یا گران‌تر را به خود اختصاص دهد. در صورتی که هم چنان در زمینه خرید سیم کارت 912 غیر رند ارزان به راهنمایی بیشتری نیاز دارید، مقاله «راهنمای کاربردی انتخاب و خرید خط 0912 ارزان با کد دلخواه» را به هیچ عنوان از دست ندهید.

 

رازهایی-که-باید-درباره-توقیف-قضایی-سیم-کارت-0912-بدانید

رازهایی که باید درباره توقیف قضایی سیم کارت 0912 بدانید

قبلی
نکات-شگفت-انگیز-درباره-متوسط-هزینه-سیم-کارت-0912-همراه-اول

نکات شگفت انگیز درباره متوسط هزینه سیم کارت 0912 همراه اول

بعدی

ثبت امتیاز :

(2 امتیاز)