فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

سیم کارت 0912 صفر بهتر است یا کارکرده

1400/03/08

این روزها که تمامی افراد جامعه به طور تقریبی از مشترکین خطوط تلفن همراه هستند، این خط‌ها نقش مهمی را در کسب و کار و ارتباطات افراد بازی می‌کنند. پس با این حساب شماره تلفن همراه می‌تواند اهمیت فراوانی برای افراد داشته باشد. به خصوص برای کسانی که شغل آن‌ها در ارتباط مستقیم با تلفن همراهشان است، این اهمیت چند برابر می‌شود.

 

سیم کارت 0912 شما را رایگان قیمت گذاری می‌کنیم

 

به همین دلیل است که در بین خطوط مختلف، سیم کارت همراه اول 0912، متقاضیان بیش‌تری داشته و از محبوبیت بالاتری برخوردار است. خب دلیل این محبوبیت هم روشن است. این سیم کارت قدمت طولانی داشته و در دسته‌ی اولین خطوطی که شرکت همراه اول به موبایل‌ها اختصاص ‌داده، قرار دارد.

 

خرید سیم کارت همراه اول دائمی می‌تواند خود نوعی اعتبار برای کسب و کار به حساب آید. حال با این همه محبوبیت و متقاضی، چه رنج از قیمت برای این خطوط در نظر گرفته می‌شود؟

 

خب پاسخ این سؤال خیلی دشوار نخواهد بود. قطعاً وقتی تقاضا زیاد باشد قیمت بالا می‌رود. پس به طور کلی می‌توان گفت سیم کارت همراه اول 0912، قیمت بالایی دارد. اما این اصلاً به این معنا نیست که خرید سیم کارت همراه اول ارزان، غیر ممکن خواهد بود.

 

راه‌هایی وجود دارد که شما می‌توانید دارای یک سیم کارت 0912 ارزان قیمت شوید. کدهای ارزان قیمت جدید و یا خرید سیم کارت 0912 ارزان کارکرده، از جمله راه‌حل‌هایی برای خرید سیم کارت با قیمت‌هایی پایین‌تر هستند. حال در این نوشتار تصمیم داریم به شما بگوییم که سیم کارت 0912 صفر بهتر است یا نوع کارکرده. پس اگر به دنبال خرید سیم کارت همراه اول هستید در ادامه با ما باشید.

 

سیم کارت 0912 صفر بخریم یا کارکرده

 

مزایای خرید سیم کارت 0912 ارزان کارکرده

همانطور که پیش‌تر هم گفتیم، خرید سیم کارت ارزن قیمت، با روی آوردن به انواع کارکرده، میسر خواهد بود. در واقع می‌توان گفت این خود بزرگ‌ترین مزیت برای خرید سیم کارت‌های کارکرده است. این که قیمت آن‌ها از نمونه صفر و کارنکرده آن در حدود 20 تا 30 درصد کم‌تر خواهد بود.

 

خب همین درصد برای کسانی که محدودیت‌های اقتصادی داشته، اما متقاضیان پر و پا قرص سیم کارت همراه اول 0912 هستند، می‌تواند راضی کننده باشد تا به سمت خرید سیم کارت 0912 ارزان متمایل شوند. از طرفی بعضی از خطوط سیم کارت 0912، عملاً دیگر تولید نمی‌شوند و فقط انواع کارکرده آن‌ها در بازار موجود است.

 

مقاله راهنمای خرید سیم کارت همراه اول 0912 رند با بودجه کم

 

برای مثال سیم کارت 0912 کد 1، تقریبا از نوع کارکرده در بازار وجود دارد. پس یکی ‌دیگر از مزایای خرید سیم کارت 0912 ارزان کارکرده می‌تواند این باشد که شما صاحب خطوط محبوب و با قدمت 0912 خواهید شد. از دیگر مزایای خرید سیم کارت 0912 کارکرده، رند بودن شماره آن است. شما اگر بخواهید خطوط صفر را با شماره رند خریداری کنید، متحمل هزینه‌های زیادی خواهید شد.

 

اما خرید خط کارکرده می‌تواند با قیمتی کم‌تر شما را صاحب یک خط رند کند. به خاطر داشته باشید که خطوط رند می‌توانند در کسب و کار و اعتبار شما تأثیر فراوانی داشته باشند. در این زمینه شما می‌توانید.

 

هزینه کم خرید سیم کارت 0912 کارکرده

 

معایب خرید سیم کارت 0912 ارزان کارکرده

همانطور که در بالا اشاره کردیم، خرید سیم کارت ارزان از نوع کارکرده یک راه حل برای خرید سیم کارت با کد خوب اما با قیمتی ارزان، است. اما قطعاً برای این نوع از سیم کارت‌ها معایبی نیز وجود خواهد داشت. اولین و بزرگ‌ترین ایراد سیم کارت‌های کار کرده این است که ممکن است مخاطبین صاحب قبلی با تماس‌های مکرر خود ،مزاحمت‌هایی برای شما ایجاد کنند.

 

مورد دیگر این که در شبکه‌های اجتماعی که به سیم کارت مربوط است، مانند واتس‌اپ، نام کاربری صاحب قبلی هنوز فعال باشد و باز هم برای شما مزاحمت ایجاد شود. گاهی اوقات شخصیت صاحب قبلی خط نیز اهمیت پیدا می‌کند. برای مثال اگر او یک شخص کلاهبردار باشد، این موضوع می‌تواند برای شما مشکل‌زا بوده و درگیری‌هایی ایجاد کند.

 

این‌ها همه معایبی هستند که برای خرید سیم کارت 0912 ارزان کارکرده می‌توان بر شمرد. البته ناگفته نماند که خیلی از آن‌ها را می‌توان قبل از خرید سیم کارت برطرف کرد که کمی جلوتر به آن‌ها اشاره‌ای خواهیم داشت. به این نکته هم توجه داشته باشید که، با توجه به تمامی معایبی که برای خرید سیم کارت 0912 ارزان برشمردیم، تفاوت قیمت فاحشی که انواع کارکرده با خط صفر 0912 دارد، خیلی‌ها را برای خرید انواع کارده وسوسه می‌کند.

 

ایراد خرید سیم کارت 0912 کارکرده

 

رفع مشکلات سیم کارت‌های کارکرده

همانطور که در بالا اشاره کردیم، خیلی از معایبی که برای سیم کارت همراه اول 0912 کارکرده برشمردیم، قابل حل شدن است. برای مثال اگر کمی صبور باشد با گذشت زمان، قطعاً تماس‌های ورودی به سیم کارت کم خواهد شد. به مرور کلیه مخاطبینی که با صاحب قبلی سیم کارت در تماس بوده‌اند، متوجه خواهند شد که خط واگذار شده است و دیگر تماس نخواهند گرفت. البته یک راه مؤثرتر این خواهد بود که شما با ساختن پروفایل در شبکه‌های اجتماعی با نام خودتان و عکس پروفایل این خط واگذار شده است به آن‌ها نشان دهید که سیم کارت واگذار شده است.

 

برای شناخت فردی که صاحب قبلی سیم کارت بوده است نیز، اگر وقت گذاشته و تحقیق کنید، می‌توانید از مشکلات بعدی پیشگیری کرده و دچار هیچ گونه دردسری نشوید. اگر بدانید که صاحب قبلی مرتکب جرمی و یا جنایتی شده است، خب قطعاً سیم کارت را خریداری نخواهید کرد. اگر این کار برای شما مقدور نیست بهتر است از سایت‌های خرید و فروش سیم کارت معتبر خرید کنید که حداقل خیالتان برای این موضوع راحت شود.

 

بنر مقاله بایدها و نبایدهای خرید سیم کارت کارکرده

 

البته خوب است بدانید که اگر هر مشکل و یا مزاحمتی برای شما ایجاد شده که مربوط به صاحب قبلی خط بود شما می‌توانید با مراجعه به مراجع قانونی مشکل را از آن طریق حل کنید. راه حل دیگری که که می‌تواند باعث شود شما یک سیم کارت 0912 ارزان کارکرده امن داشته باشید این است که از ابتدا به سراغ خطوط کارکرده‌ای که مدت زمان زیادی است که خاموش هستند، بروید.

 

البته شاید قیمت این خطوط نسبت به دیگر انواع کارکرده بالاتر باشد، اما خب از این نظر که دیگر شما دچار مزاحمت‌ها و دردسرهای احتمالی نمی‌شوید، ارزش دارد. برای اطلاعات بیش‌تر در این زمینه می‌توانید.

 

اهمیت خرید سیم کارت 0912 کارکرده از شخص معتبر

 

سیم کارت همراه اول 0912 ارزان

در میان خطوط 0912، خطوط با کدهای خاص، با قیمت‌هایی ارزان به صورت کاملاً صفر به فروش می‌رسند. این کدها شاید اعتبار خطوط 0912 کد 1 را نداشته باشند، اما به صورت صفر در بازار موجود هستند و جالب این است که قیمت آن‌ها نیز خیلی پایین‌تر از حتی برخی از خطوط کارکرده خواهد بود.

 

برای مثال سیم کارت 0912 کد 0، سیم کارت 0912 کد 9 و همچنین سیم کارت 0912 کد 8 ارزان قیمت خواهند بود. خیلی از این کدها حتی با قیمت‌های رند نیز در بازار باز هم به صورت کاملاً صفر وجود دارند.

 

شاید اگر کمی دقیق‌تر به قضیه نگاه کنیم خرید این سیم کارت‌ها با توجه به مزایایی که خرید خط صفر دارد، که جلوتر به آن‌ها اشاره خواهیم کرد، نسبت به خرید خطوط کارکرده صرفه بیش‌تری داشته باشد. اما خب در هر صورت هستند همچنان کسانی که می‌خواهند خط تلفن همراهشان حتماً از اعتبار بالایی برخوردار باشد و به همین دلیل حاضرند خطوط کارکرده ولی با شماره‌هایی معتبرتر را خریداری کنند.

 

مزیای خرید سیم کارت 0912 ارزان قیمت

 

مزایای خرید خط 0912 ارزان قیمت صفر

قطعاً یکی از مهم‌ترین مزایایی که می‌شود برای خرید خط 0912 صفر در نظر گرفت، نداشتن مشکلات خطوط کارکرده است. شما با خیال راحت می‌توانید از خط خود استفاده کرده و این خط از همان ابتدای کار با نام شما فعال شده و دیگر هیچ نگرانی بابت زنگ خوردن و یا دریافت پیام‌های نامربوط نخواهید داشت.

در سیم خان شرایطی وجود دارد که می‌توانید از فروشنده معتبر سیم کارت 0912 قسطی بخرید.

 

البته موضوعی که باید خیلی مورد توجه قرار دهید این است که از صفر بودن خط خود حتماً مطمئن شوید. زیرا که متأسفانه در بازار، این روزها کسانی هستند که سیم کارت‌های کارکرده را با عنوان صفر به فروش می‌رسانند.

 

تنها راه چاره برای پیشگیری از این مشکل خرید از فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌های معتبر است. اگر شما خرید سیم کارت همراه اول صفر و یا حتی کارکرده را از جایی معتبر انجام دهید دیگر لازم نیست نگران هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید و مشکلاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید باشید.

 

خرید سیم کارت 0912 ارزان از سایت سیم خان

 

در نهایت خط 0912 صفر بخریم و یا کارکرده؟

و اما آن چه ما در نهایت به شما توصیه می‌کنیم این است که، اگر می‌توانید خط مورد نظر خود را در بین سیم کارت همراه اول 0912 صفر پیدا کنید، حتماً آن را خریداری کرده و خود را درگیر مشکلات احتمالی خطوط کارکرده نکنید. اما اگر متقاضی اعتبار خطوط کارکرده هستید و برای کسب و کارتان به خطی معتبر و خاص نیاز دارید با رعایت تمامی جوانب احتیاطی که پیش‌تر در مورد آن‌ها صحبت کردیم، از فروشگاه‌ها و وب‌سایت‌هایی معتبر می‌توانید به خرید سیم کارت 0912 ارزان کارکرده اقدام کنید.

 

آن چه در این جا بدان پرداختیم راهنمایی جهت خرید سیم کارت 0912 ارزان کارکرده و یا صفر بود. مزایا و معایب هر کدام از این خطوط را برای شما برشمردیم و توصیه‌های لازم را به شما یادآوری کردیم. امید است که این اطلاعات برای شما مفید واقع شود.

 

اقدامات-ضروری-قبل-از-فروش-سیم-کارت-0912-همراه-اول

اقدامات ضروری قبل از فروش سیم کارت 0912 همراه اول

قبلی
خط-0912-کجا-آگهی-کنم-معرفی-روش-های-فروش-فوری-سیم-کارت-0912

خط 0912 کجا آگهی کنم؟ معرفی روش‌های فروش فوری سیم کارت 0912

بعدی

ثبت امتیاز :

(2 امتیاز)