فروشگاه اینترنتی خط تهران همراه
فروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

اقدامات ضروری قبل از فروش سیم کارت 0912 همراه اول

1400/03/05

در این مطلب قصد داریم تا با اقدامات کلیدی پیش از فروش سیم کارت همراه اول 0912 آشنا شویم و به بررسی نکات کلیدی آن بپردازیم. در ادامه به دلایل محبوبیت فروش سیم کارت همراه اول اشاره خواهیم نمود و نیز مراحل مهمی که فروشنده خط موظف است، پیش از واگذاری و فروش خط موبایل 0912انجام دهد، برخواهیم شمرد.

 

محبوبیت فروش سیم کارت همراه اول 0912

برای بسیاری از افراد خرید و فروش سیم کارت 0912 تنها به تعویض شماره خلاصه نمی‌شود، بلکه این سیم کارت محبوب که توسط اولین و قدیمی‌ترین اپراتور کشور یعنی همراه اول از سال 1373 به مخاطبین عرضه می‌گردد، شأن و منزلت اجتماعی فرد را در کسب و کارها افزایش می‌دهد و نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود.

 

پس از تقاضای فراوان، این سیم کارت‌های پرمخاطب، با کدهای جدید دیگری نیز به بازار عرضه شدند. امروزه تعیین قیمت و فروش خط موبایل 0912 براساس فاکتورهای مختلفی صورت می‌پذیرد. البته لازم به ذکر است که کد 1 آن از ارزش بالاتری نسبت به سایر کدها برخوردار است. به طور مثال خرید و فروش خط 912 کد 3 ارزش و قیمت بالاتری نسبت به کد 4 آن دارد.

 

البته تعیین قیمت دقیق سیم کارت جهت فروش خط موبایل 0912 به این سادگی تعیین نمی‌شود و توالی اعداد، کد جغرافیای خط، تعداد ماه‌های خاموش بودن خط و بسیاری دلایل دیگر بر آن اثر بسیاری دارند. از این رو تعیین قیمت دقیق سیم کارت در فروش خط موبایل 0912 توسط کارشناسان مجرب صورت می‌پذیرد.

لازم به ذکر است که کد و میزان رندی در تعیین قیمت و فروش سیم کارت 0912 مشخصه‌های بسیار تأثیرگذاری هستند که هرگونه تغییر اندکی در این مشخصه‌ها می‌تواند قیمت خط را تا میلیون‌ها تومان افزایش دهد.

 

اینفوگرافیک اقدامات ضروری قبل از فروش سیم کارت 0912 همراه اول

 

اقدامات لازم پیش از فروش خط موبایل 0912

از آنجایی که فروش سیم کارت، امری بسیار حساس تلقی می‌شود و واگذاری آن مانند هر وسیله دیگری نیست رعایت برخی نکات پیش از اقدام به فروش خط موبایل 0912 بسیار ضروری است. هر کاربر از شماره سیم کارت برای انجام بسیاری از عملیات از جمله ایجاد اکانت‌ در شبکه‌های اجتماعی، اپلیکیشن‌های مالی و بانک‌ی و ... استفاده می‌کند.

از این رو تنها واگذاری و فروش سیم کارت 0912 پیش از انجام اقدامات امنیتی امری منطقی تلقی نمی‌شود. به بهانه فروش سیم کارت به افراد قابل اعتماد از پاک‌سازی اطلاعات مهم غافل نشوید؛ چرا که به راحتی حریم شخصی خود را به خطر می‌اندازید. از این رو اگر در فروش خط موبایل خود مصمم هستید، اقدامات ذکر شده در ادامه می‌تواند به شما در این امر کمک فراوانی نماید.

 

 

حذف برنامه‌های مالی

چنانچه بر روی سیم کارتی که قصد فروش آن را دارید، اقدام به ثبت نام نرم افزار بانکی و یا اپلیکیشن‌ مالی نموده‌اید، لازم است از حساب کاربری تمامی این نرم افزارها خارج شوید و در سامانه پیامکی حساب‌های بانکی خود نیز شماره همراه خود را تغییر دهید تا پس از فروش خط موبایل 0912 پیامک‌های بانکی برای مالک جدید سیم کارت ارسال نشود.

 

 

 

حذف اکانت شبکه‌های اجتماعی

اقدام مهم بعدی خروج از اکانت تمامی شبکه‌های اجتماعی پیش از فروش سیم کارت 0912 است. همانطور که می‌دانید، این شبکه‌ها از قبیل تلگرام، واتس اپ و ... با شماره موبایل فعال می‌شوند و جهت حفظ ایمنی اطلاعات و حریم شخصی خود باید نسبت به خروج کامل اکانت‌ها پیش از فروش سیم کارت 0912 اقدام نمایید چرا که دارنده جدید سیم کارت می‌تواند تنها با ورود شماره نسبت به دریافت کد فعال‌سازی اقدام و به‌راحتی به اکانت شما دسترسی پیدا کند. اگر مایل به خروج کامل این اکانت‌ها نیستید بهتر است پیش از فروش خط موبایل 0912 نسبت به تغییر شماره آن اقدام کنید.

 

 

البته اگر از آن دسته کاربرانی هستید که مشتاق به تهیه خط 0912 با بودجه کم هستید، به هیچ عنوان مقاله بالا  را از دست ندهید.

 

 

تغییر شماره تماس در سازمان‌ها

از آنجایی که بسیاری از سامانه‌ها مانند اداره مالیات، آب، گاز، برق، مخابرات، اداره ثبت اسناد، قوه قضاییه و ... به خدمات الکترونیکی روی می‌آورند و اطلاعات قبوض و درخواست‌ها را از طریق ثبت شماره موبایل پیگیری می‌کنند، از این رو به شدت توصیه می‌شود تا پیش از فروش سیم کارت همراه اول 0912 خود نسبت به آپدیت شماره خود در این سامانه‌ها اقدام نمایید. در غیر این صورت مسئولیت عواقب عدم دریافت پیامک‌های اطلاع رسانی به عهده شخص شما خواهد بود.

 

 

حذف شماره مخاطبین از روی سیم کارت

بسیاری از مالکین خط‌های موبایل شماره‌های تماس خود را بر روی سیم کارت ذخیره می‌نمایند. بدیهی است که برای این افراد، پیش از فروش خط موبایل 0912 انتقال شماره‌ها به روی گوشی موبایل و حذف کامل آن‌ها از روی سیم کارت ضروری است. این اقدام از بروز مزاحمت‌های احتمالی در آینده نیز برای مخاطبین شما جلوگیری می‌کند.

 

 

لزوم اطلاع رسانی به دوستان

از آنجایی که سیم کارت‌های 0912 رو به اتمام هستند و شماره‌های جدید مجدود هستند، طبیعی است که پدیده فروش سیم کارت 0912 کارکرده مدنظر است. جهت جلوگیری از مزاحمت‌های احتمالی در آینده برای خریدار جدید، بهتر است به دوستان و آشنایان پیش از اقدام به فروش سیم کارت 0912 اطلاع‌رسانی کنید. در این صورت هر چه افراد بیشتری در جریان واگذاری خط شما قرار گیرند، خریدار بعدی مزاحمت کمتری را در این زمینه تجربه می‌نماید.

 

 

خاموشی سیم کارت

یکی‌دیگر از روش‌های کاهش میزان زنگ خور گوشی همراه در پروسه فروش سیم کارت 0912 توجه به مدت زمان خاموشی سیم کارت است. در این روش می‌توانید به خریدار جدید اطمینان دهید که مدت بسیاری پس از خرید خط کارکرده وظیفه‌ی پاسخگویی به تماس‌های دوستان مالک قبلی گوشی را بر عهده نخواهد داشت. مدت پیشنهادی خاموشی سیم کارت حداقل 6 ماه است. این گزینه به شما امکان می‌دهد که حتی برای فروش خط موبایل 0912 خود پیشنهاد قیمت بالاتری را نیز دریافت نمایید.

 

 

تسویه بدهی خط

یکی از مهم‌ترین نکات در زمینه فروش سیم کارت 0912 یا به طور کلی فروش هر سیم کارتی پرداخت کامل قبوض میان دوره و پایان دوره آن خط است. خریدار بعدی وظیفه‌ای در قبال پرداخت بدهی‌های شما بر عهده نخواهد داشت. از طریق سامانه تلفنی 9990، استفاده از کد دستوری #1* و یا نصب اپ همراه من می‌توانید از قبض به روز شده سیم کارت خود اطلاع یابید و نسبت به پرداخت آن اقدام کنید.

 

 

اگر مایل به فروش خط موبایل 0912 خود به صورت فوری هستید مطالعه مقاله بالا به شما پیشنهاد می‌گردد.

 

 

رعایت فاصله زمانی بین خرید و فروش سیم کارت

لازم به ذکر است که اگر مایل به فروش سیم کارت دائمی همراه اول خود هستید که به تازگی آن را خریداری کردید، رعایت فاصله زمانی 20 روزه تا انجام مراحل فروش آن به خریدار بعدی الزامی است. در این مدت بهتر است از سیم کارت استفاده‌ای نشود و در حفظ آن کوشا باشید.

 

 

اطمینان از قوانین جدید فروش سیم کارت

بهتر است پیش از قطعی نمودن فرآیند فروش، نسبت به تعیین دفتر امور خدماتی مشترکین جهت انجام پروسه واگذاری، اقدام کنید و با مراجعه به این دفاتر از آخرین قوانین فروش سیم کارت 0912 نیز اطمینان حاصل نمایید.

 

 

توافقات اولیه

پیش از فروش سیم کارت 0912 خود با خریدار به توافق برسید. روش‌های امن پرداخت را از قبل بررسی کنید. اگر به روش فروش اقساط می‌اندیشید، تمام جوانب و خطرات آن را نیز بسنجید تا پس از تحویل به خریدار از انجام معامله پشیمان نشوید.

 

 

شفاف سازی

لزوم شفاف سازی پیش از فروش خط موبایل 0912 از اهمیت بسیاری برخوردار است. نباید قیمت خط را به امید ارائه تخفیف در زمان فروش و جذب خریدار به صورت غیرواقعی برآورد کنید.

 

 

بررسی مدارک هویتی خریدار

بدون خجالت از خریدار مدارک هویتی وی را درخواست نمایید و آن‌ها را به دقت بررسی کنید. این مدارک را بهتر است با مدارک بانکی وی تطبیق دهید و در صورت وجود هر گونه تناقض از انجام معامله امتناع کنید. به یاد داشته باشید که هدف از فروش سیم کارت 0912 استفاده از مزایای سرمایه گذاری خود در خرید این شماره محبوب بوده است. از این رو بررسی صحت مدارک را جدی بگیرید تا در آینده مورد سوء استفاده قرار نگیرید. پیگیری مراحل قانونی در صورت بروز مشکل می‌تواند بسیار زمان‌گیر باشد.

 

پلتفرم تخصصی سیم خان

 

پلتفرم تخصصی سیم خان

یکی از حرفه‌ای‌ترین فروشگاه‌های سیم کارت، سیم خان نامیده می‌شود که با هدف تسریع و ساده‌سازی فرآیند فروش سیم کارت 0912 در سطح کشور به فروش سیم کارت 0912 محبوب و پرمخاطب می‌پردازد. در این روش فروشنده به‌راحتی می‌تواند خط خود را ارزش‌گذاری و نسبت به فروش آن با به صرفه‌ترین قیمت اقدام کند. روش نام‌نویسی و معرفی محصول نیز به ساده‌ترین شکل ممکن امکان‌پذیر است. در این روش خریدار به راحتی می‌تواند نوع رندی شماره، کد سیم کارت 0912 در فرآیند فروش شماره و یا صفر، کارکرده یا کم کارکرد را نیز انتخاب نماید.

 

کلام آخر!

هدف از این مقاله آشنایی و انجام اقدامات بسیار مهم پیش از واگذاری و فروش خط موبایل 0912 است. از آنجایی که شماره موبایل می‌تواند روشی برای دسترسی به اطلاعات و ورود به حریم شخصی افراد مورد استفاده قرار گیرد، آشنایی با نکات فروش سیم کارت بسیار ضروری تلقی می‌شود. انجام چند اقدام ساده می‌تواند سود حاصل از فروش سیم کارت 0912 محبوب را به تجربه‌ای به یادماندنی تبدیل نماید.

 


سیم کارت 0912 صفر بهتر است یا کارکرده

سیم کارت 0912 صفر بهتر است یا کارکرده

چگونه سیم کارت 0912 خود را به بالاترین قیمت بفروشیم؟

چگونه سیم کارت 0912 خود را به بالاترین قیمت بفروشیم؟

خرید آنلاین سیم کارت
قیمت گذاری سیم کارت

(11 امتیاز ) 5 / 4

ثبت امتیاز

امتیاز

مراحل خرید آنلاین سیم کارت


ثبت نام

ثبت نام

برای خرید آنلاین سیم کارت ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و سپس با رمز عبوری که از طریق پیامک به شما ارسال می‌شود، به حساب کاربریتان وارد شوید.

انتخاب سیم کارت

انتخاب سیم کارت

با استفاده از جستجوگر هوشمند، از میان هزاران سیم کارت، شماره دلخواه خود را جستجو کنید. شما می‌توانید با انتخاب یک یا چند فیلتر به شماره موردنظر خود برسید.

پرداخت و دریافت کد فعال سازی

پرداخت هزینه سیم کارت

پس از پرداخت هزینه سیم کارت به صورت آنلاین، کد فعالسازی سیم کارت برای شما پیامک می‌شود. در نگهداری از این کد دقت کنید.

مراجعه به دفتر پیشخوان

دریافت سیم کارت

برای تحویل سیم کارت خریداری شده به همراه کارت ملی و کد فعالسازی به یکی از نمایندگان سیم خان در سراسر کشور مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام سامانه سیم خان