فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

سیم کارت همراه اول 0912 رو نقدی بخریم یا قسطی؟

1402/11/05

در این مطلب میخوام نوع خرید این خط با ارزش رو بررسی کنم. همینطور میخوام درباره مدل کارکردش هم اطلاعات مفید و کاربردی براتون بنویسم که به دردتون بخوره.

هر دور روش، خرید به صورت نقدی و قسطی رو کامل به همراه مزایا و معایب هر کدوم بهتون توضیح میدم.

راستی اگه خودتون این سیمکارت رو دارین و قصد دارین بفروشینش و میخواین سیم کارتتون رو قیمت گذاری کنین، خوندن مقاله "قیمت خط 0912 من چنده؟" رو پیشنهاد می‌کنم.

روش‌های استعلام قیمت سیم کارت همراه اول قدیمی کم نیست ولی تو این مقاله بهترین و قابل اعتماد‌ترین روش رو معرفی کردم، پس به هیچ عنوان از دستش ندین!

 

استعلام قیمت سیم کارت همراه اول قدیمی

 

حالا بریم سراغ بحث اصلیمون، خب اگه بالاخره تصمیم گرفتین که این خط طلایی رو بگیرین و به دنبال خرید موبایل  ثابت از نوع کارکرده یا صفر هستید اما اطلاعی درباره اون ندارین، نگران نباشین چون قراره توی این مطلب همه تجربیات مفیدم رو در اختیارتون قرار بدم.

 

حداقل بودجه خرید ۰۹۱۲ چقدر است

 

توصیه‌های کارشناس خط درباره خرید سیم کارت 0912

به عنوان فردی که سال‌ها در زمینه خرید و فروش سیم کارت در تهران فعالیت کردم، میخوام بهتون یه سری توضیه‌های طلایی رو درباره این شماره تلفن بگم که میدونم خیلی به دردتون میخوره و بهتون کمک میکنه با توجه به بودجه‌ای که دارین بهترین شماره رو بخرین.

 

سیم کارت 912 اقساطی

 

آهان! نکته مهمِ دیگه این هستش که شماره‌های این پیش‌شماره در حال اتمام هستش و طبیعیه که به مرور زمان قیمت خطوط ۰۹۱۲ موجود، رو به بالا بره و گرون‌تر بشه اما نگران این موضوع نباشین چون در ادامه قراره بهتون یاد بدم که چجوری ارزان ترین سیم کارت 912 رو بخرین.

 

مقایسه کدهای مختلف سیم کارت 912

 

مقایسه کدهای مختلف سیم کارت 912

قیمت سیم کارت 0912 همواره در حال نوسان هستش و نمیشه قیمت ثابتی داشته باشه که بر اساس اون تصمیم گرفت. برای مثال تو هفته‌های گذشته افزایش قیمت داشته و برای پیدا کردن قیمت خط موردنظرتون باید بازار معاملات سیم کارت رو رصد کنید و نرخ‌هارو بررسی کنید.

اما هر کدی برای خودش کف قیمت داره و اگه شما مثلا دنبال سیم کارت 0912 کد 8 ارزان هستین بهتره بدونید که معمولی‌ترین شماره این کد هم از مقدار مشخصی پایین‌تر نیست!

ترفند:  برای خرید سیم کارت 912 غیر رند ارزان بهتره از دوست یا آشنا و به اصطلاح از دست خرید کنید. برای مثال فردی که نیاز داره سیم کارتش رو سریعا بفروشه گزینه بسیار خوبی هستش که شما بتونید با مبلغی پایین‌تر از کف قیمت، تهیه کنید.

 برای من خیلی پیش میاد که مشتری قصد فروش فوری سیم کارتش رو داره و به پول احتیاج داره بنابراین مجبوره کمتر از کف قیمت بفروشه.

 

خب این مورد، برای شمایی که دنبال خرید سیم کارت 0912 هستی عالی هستش. حالا اگه همچین موردی توی آشناهاتون ندارین چیکار باید کرد؟

 

خرید سیم کارت 0912

 

من پیشنهاد میدم بیشتر بگردین شاید پیدا کردین بنابراین عجله رو بزارین کنار چون گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی! اما...

 

سایت دیوار سایتی هستش که افراد خیلی زیادی برای اینکه سیم کارت همراه اول 0912 خودشون رو بفروشن توی این سایت آگهی کنن و شما میتونید از اون‌ها کم قیمت‌تر تهیه کنید منتها خیلی باید مراقب خریدتون باشید و بهتره قبل از واریز وجه شماره رو استعلام بگیرید تا خدایی نکرده ازتون کلاه‌برداری نشه...

 

ازتون کلاه‌برداری نشه...

 

سایت دیگه‌ای که آگهی فروش سیم کارت 0912 داره، شیپور هستش که خرید امن هم داره و خیالتون راحت‌تره و سایت آخری که میخوام بهتون معرفی کنم و خودم هم در اون فعالیت می‌کنم، سایت سیم خان هستش که تخصصی در زمینه خرید و فروش سیم کارت 0912 صفر  و کارکرده فعالیت داره.

خب بالاتر بهتون گفتم که دو عامل خیلی روی قیمت تاثیر میزارن بنابراین از عامل اول که کد هستش شروع میکنم که رِنج قیمت هر کد رو به صورت جداگانه ببینید.

 

قراره تو این مطلب سیم کارت 0912 ارزان رو بهتون معرفی کنم بنابراین از کم قیمت‌ترین کد و بعد بالاترین شروع میکنم.

  

نکته خیلی مهمی که وجود داره این هستش که اگه قصد خرید سیم کارت 0912 دارین و دنبال کد گران‌تر و رند هستین میتونید به صورت اقساطی خرید کنین. البته اگه پولتون نقد هستش بهتره نقدی خرید کنید چون برای خرید اقساطی یا اصلا هر چیز دیگه‌ای باید تا آخرین ماهی که قسط پرداخت میکنین باید سود ماهیانه هم پرداخت کنین.

 

کف قیمت خط 0912 کد 0 ارزان

 

کف قیمت خط 0912 کد 0 ارزان

سیم کارت 0912 کد 0 جزء ارزان‌ترین سیم کارت‌های این پیش شماره به حساب میاد. حتما تا الان شنیدیدن که هیچ ارزانی بی حکمت نیست اما این جمله در رابطه با خطوط 912 صادق نیست. چرا؟

چون خدمات خط 0912 کد 0 با خط 0912 کد 1 (اگه عامل رندی سیم کارت رو در نظر نگیریم این کد گران‌ترین کد سیم کارت 0912 هستش) هیچ فرقی نداره. هزینه مکالمه، پیامک و اینترنت هر دوتاشون یکسان هستش و میزان آنتن‌دهی هم به همین شکل هستش و از این بابت هیچ نگرانی نداشته باشین.

 

البته اگه دنبال خرید سیم کارت 0912 ارزان هستید کدهای دیگه‌ای هم هستن که شماره‌های معمولی و کارکردشون قیمت خیلی پایین‌تری داره و شما می‌تونید هم به صورت نقد و هم اقساط تهیه کنید. برای مثال قیمت سیم کارت  کد 9 اقساطی از آن دسته کدها هستش که نسبت به کدهای پایین‌تر قیمت کمتری دارند.

برای اینکه کف قیمت سیم کارت 0912 کد 0 رو بدست بیارین بهترین کار این هستش که تو سایت‌هایی مثل سایت سیم خان که تخصصی در زمینه خرید و فروش خط فعالیت می‌کنند قیمت روز کد موردنظرتون رو چک کنید.

تو اکثر این نوع سایت‌ها شما امکان انتخاب پیش‌شماره، کد، رند یا معمولی بودن و صفر یا کارکرده بودن رو دارید و با انتخاب مواردی که براتون اهمیت داره می‌تونید به شماره دلخواه با قیمت موردنظرتون برسید.

 

از طرفی اگرم قصد خرید خط 912 کد 0 اقساطی رو دارین می‌تونید با فروشنده اون سیم کارت مستقیما صحبت کنید و شرایط اقساط رو جویا بشین.

 

برای سیم کارت قسطی ابتدا باید پیش‌پرداخت بدین که این مقدار  (حداقل) حدود ۲۵٪ مبلغ کل سیم کارت هستش و ....

 

خب برای این نوع خرید به صورت کامل مطلب دیگه‌ای رو منتشر کردم و مثال عملی رو با جزئیات قرارداد براتون توضیح دادم "خرید سیم کارت 0912 قسطی با چشمان بازِ باز" پیشنهاد میدم قبل از خرید حتما مطالعش کنید.

 

کف قیمت خط 0912 کد 1 ارزان

 

کف قیمت خط 0912 کد 1 ارزان

در ارزش گذاری، سیم کارت 0912 کد 1 بیش‌ترین سهم رو به خودش اختصاص داده. این کد رو محبوب‌ترین و معتبرترین نوع در نظر می‌گیرن. سرشماره‌های 111، 110 و 101 گران قیمت‌ترین انواع این کد برآورد شده. این نوع سیم کارت‌ها به افراد و کسب و کارها اعتبار بیشتری میده.

 

این کد و این سرشماره‌ها بیشترین اعتبار رو دارن و عموما صاحبین کسب و کارها از این خطوط برای بیزینسشون استفاده می‌کنند.

 

حالا اگه از این کد خوشتون اومده و میخواید ارزان ترین سیم کارت کد 1 داشته باشین، پیشنهاد من به شما این هستش که  هنگام خرید، شماره‌هایی رو انتخاب کنید که غیررند و معمولی باشن و اعداد شماره انتخابیتون هیچ ترتیب خاصی نداشته باشند.

 

یا اینکه با استفاده از تهیه اقساطی سیم کارت کد 1 صاحب این کد معتبر بشین.

 

کف قیمت خط 0912 کد 2 ارزان

 

کف قیمت خط 0912 کد 2 ارزان

در خرید خط 0912  کد 2، ارزش سیم کارت‌های معمولیش، حدوداً 50 درصد از سیم کارت‌های کد 1 اما غیر رند و حدوداً 50 درصد از سیم کارت‌های کد 3 گران‌تر برآورد شده. البته یادتون باشه که با ارزش‌ترین شماره‌های این کد با شماره‌های 222، 202، 220 و 206 آغاز میشه.

 

کف قیمت خط 0912 کد 3 ارزان

خرید خط 912 ارزان با کد 3 عموماً با قیمتی 30 درصد کمتر از سیم کارت کد 2 برآورد شده. انواع رند و پرمخاطب این کد با شماره‌های 333، 303 و 301  آغاز میشه. اما از اهمیت ترتیب و توالی سایر اعداد شماره و تأثیر آن در قیمت‌گذاری نباید غافل بشین.

 

قیمت خط 0912 کد 3 ارزان

 

کدهای 2،1 و 3 جزء گران‌ترین شماره‌های این پیش‌شماره همراه اول هستش و شما می‌تونین هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساطی بخرین.

اینکه این کدهارو بخرید یا نه کاملا به شما و هدفتون بستگی داره. اگه کسب و کار دارین و میخواین به واسطه شماره، اعتبار بیشتری کسب کنین انتخاب خوبی هستش اما اگه صرفا برای استفاده شخصی میخواین 0912 بگیرین و بودجه کمی دارین توصیه میکنم خودتون رو به زحمت نندازین و از کدهای ارزان‌تر استفاده کنین که اگرم خواستین اقساطی بخرین زودتر تسویه کنین.

 

البته خرید خط، انتخاب شخصی و سلیقه‌ای هستش و ممکنه شما با وضع مالی متوسط دوست داشته باشین خط 0912 خودتون رو از کد 1 تا 3 انتخاب کنین و با شرایط سیم کارت اقساط بلند مدت یا کوتاه مدت هم مشکلی نداشته باشین. بنابراین به بودجه، قسط‌ها و علاقه‌مندی‌هاتون دقت کنید. البته این نکته رو در نظر بگیرین که هر ماه میخواین علاوه بر قسط، سود ماهیانه رو هم پرداخت کنید.

 

سیم کارت 0912 رو نقدی بخریم یا قسطی

 

خب به جز کد 0 که در بالا ذکر کردم در گروه ارزان‌ترین کدها هستش، کدهای دیگه‌ای هم هستند که شما می‌تونید با بودجه کم بخرین. اما موضوعی که باعث شد این مطلب رو بنویسم و تجربه‌ام رو به شما انتقال بدم که شاید بتونید انتخاب بهتری داشته باشین این بود که سیم کارت 0912 رو نقدی بخریم یا قسطی؟

روش خرید کاملا به بودجه و خودتون بستگی داره.

 

برای مثال پدر من کارمند اداره هستش و خریدهای سنگین مثل خونه، ماشین و چیزهای دیگه رو به واسطه اقساط بدست اورده در صورتی که من اینطوری نیستم و ترجیح میدم نقدی خرید کنم. از طرفی با خرید اقساطی سیم کارت 0912 می‌تونید این شانس رو داشته باشین که سیم کارت با کد با اعتبار و با ارزش‌تری رو بخرین.

برای مثال بودجه من مناسب خرید سیم کارت 0912 کد 6 به صورت نقدی هستش اما با پرداخت چند ماه قسط ماهیانه می‌تونم کد 2 بخرم و چون کسب و کارم نیازمند شماره معتبری هستش طبیعتا خرید سیم کارت 0912 قسطی بهتره.

 

خرید خط 0912 کارکرده یا صفر به روش قسطی

 

خرید خط 0912 کارکرده یا صفر به روش قسطی

این مطلب رو بیشتر برای این نوشتم که اگه تصمیم گرفتین سیم کارت 0912 ارزان بخرین گزینه خرید خط 912 اقساطی تهران، گزینه مناسبی هستش اما یه سری موارد هست که بهتره قبل از هر اقدامی بررسی کنین.

 

اطلاع از سابقه خط در خرید سیم کارت 0912

در خرید خط کارکرده یا صفر، برای خریدار ضروری هستش که از سابقه خط اطمینان حاصل کنه. خیلیا بدون کارشناسی دقیق قیمت خط و در نظر گرفتن عامل رندی خط، تنها به کلمه ارزان قیمت جذب میشن و این کار رو بدون بررسی انجام میدن.

اگه واقعا قصد سفارش این پیش‌شماره رو دارین حتماً میزان ارزشش رو از طریق کارشناسان حرفه‌ای استعلام بگیرین تا در آینده افسوس نخورین.

 

اطلاع از سابقه خط در خرید سیم کارت

 

به عنوان خریدار سیم کارت دائمی همراه اول باید از تاریخچه یا سابقه سیم کارت اطلاعات بدست بیارین تا با اطمینان بیشتری خرید کنین. حالا شاید بپرسین برای  صفر دیگه چرا؟

بر اساس قوانین مربوط به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، اپراتورهایی مانند اپراتور همراه اول می‌توانند سیم کارت‌هایی که بدهی آنها پرداخت نشده  و به مدت طولانی خاموش بوده‌اند را سلب امتیاز نماید.

 

سلب امتیاز  سیم کارت 0912 همراه اول یعنی چه؟

سلب امتیاز یا سلب مالکیت یعنی مالکیت سیم کارت از نام شما خارج و شما دیگه به عنوان صاحب خط نمیتونید ازش استفاده کنین و یا اون رو بفروشین.

در بالا گفتم که سابقه سیم کارت همراه اول 0912 رو قبل از خریدن بهتره بررسی کنین به این خاطر بود که ممکنه مثلا شما قصد خرید سیم کارت 0912 کد 7  رو داشته باشین اما این سیم کارت جزء سیم کارت‌های سلب امتیاز شده باشه.

بهتره تا زمانی که می‌تونین سیم کارت بی نام  و صفر بگیرین، دنبال سیم کارت سلب امتیاز شده نرین. البته فرقی ندارن اما احتمال بدین این سیم کارت قبلا برای فرد بدنامی باشه و یا هر چیز دیگه‌ای...

 

چجوری میشه سابقه خط رو بررسی کنین

 

خب چجوری میشه سابقه خط رو بررسی کنین؟

کافیه به پشتیبان همراه اول زنگ بزنین، شماره تماس پشتیبانی همراه اول ۹۹۹۰ است. تماس بگیرین و در مورد خط سوال بپرسین. در مورد خطوط 912 کارکرده هم روال به همین صورت هستش و بهتره قبل از خرید از مدت زمان خاموش بودن، سابقه خط و در صورتی که این امکان وجود داشت در مورد صاحب قبلی خط سوال کنین.

اطمینان از کیفیت خدمات فروشگاه در خرید خط 0912

در زمینه فروش اقساطی سیم کارت 0912 هم بهتره ابتدا از نماد اعتماد الکترونیکی فروشگاه اینترنتی اطمینان حاصل کنین.

هم چنین با واحد پشتیبانی فروش محصول تماس بگیرید و میزان پیگیری و پشتیبانی اون رو بسنجین. پس از اطمینان از این مراحل برای خرید خط 0912 کارکرده یا صفر اقدام کنین در غیر این صورت ریسک اون رو در نظر داشته باشین.

 

بدهی‌های قبلی در خرید خط 0912 قسطی

خط پس از پرداخت آخرین قسط به خریدار واگذار میشه. پیش از خرید سیم کارت همراه اول اطمینان حاصل کنید که تمام بدهی‌های قبلی سیم کارت تسویه شده باشه و خریدار مکلف به پرداخت آن نشه. اگه مالک قبلی بدهی‌های خط رو به صورت اقساط پرداخت کرده از تسویش هم مطمئن بشید.

 

خرید خط 0912 به روش نقدی

 

خرید خط 0912 به روش نقدی

پیش‌تر به نکات مهم فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 اشاره کردم. بعضی  از علاقمندان به این سیم کارت پرطرفدار، مایل به خرید خط 0912 ارزان قیمت و استفاده از مزایای آن برای کسب و کار خود هستن. مطلب دیگه‌ای هست که به شما کمک میکنه تا از بین روش‌های موجود بهترین رو برای خرید سیم کارت 0912 به کار بگیرین. بهتره این مطب رو با دقت بخونید.

 

بنر مقاله چگونه سیم کارت ۰۹۱۲ ارزان بخریم

 

برخی از مزایای خرید خط 912 ارزان نقدی عبارت‌اند از:

  • امکان به نام زدن سیم کارت توسط خریدار بلافاصله پس از خرید
  • پرداخت قیمت به روز سیم کارت بدون پرداخت سودهای مازاد
  • مدت زمان مکالمه و ارسال پیامک و اینترنت نامحدود

 

جانِ کلام

عواملی مثل آنتن‌دهی مناسب، بازه متنوع قیمت‌ها، شرایط مختلف خرید و فروش، داشتن اعتبار از جمله دلایل محبوبیت در خرید خط 912 ارزان برای مثال سیم کارت 0912 ارزان کد 5 به شماره میره.

خرید خط 912 برای صاحبان مشاغل، اعتماد و اطمینان بیشتری را در مخاطبین ایجاد میکنه، ضمن اینکه حتی خرید خط 0912 ارزان قیمت کارکرده یا صفر نیز خود به نوعی سرمایه‌گذاری تلقی میشه.

نتیجه‌گیری که میتونم از این مطالب گفته شده بگم این هستش که در صورت داشتن بودجه مناسب بهتره نقدی خرید کنید اما اگه بودجه کمی دارید بهتره به صورت اقساطی این سیم کارت معتبر رو تهیه کنید. علاقمندان می‌توانند با مراجعه به سایت سیم خان نسبت به خرید خط 0912 ارزان قیمت  با بهترین قیمت‌ها اقدام کنند. با روش پرداخت نقدی و با خیالی آسوده شماره‌های دلخواه را انتخاب و خرید آسان و سریعی را تجربه نمایند.

اعتبار-اضطراری-همراه-اول-

راهنمای فعالسازی شارژ اضطراری همراه اول رایگان

قبلی
راهنمای-جامع-فعال-سازی-سیم-کارت-دائمی-و-اعتباری-همراه-اول

راهنمای جامع فعال سازی سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول

بعدی

ثبت امتیاز :

(13 امتیاز)