فروشگاه اینترنتی خط تهران همراه
فروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

حداقل بودجه خرید خط 0912 چقدر است؟

1399/12/18

سیم کارت اولین قدم در راه ارتباط ما از طریق تلفن همراه با دیگران است. هر چند که امروزه، انواع پلتفرم‌هایی که به صورت آنلاین کار می‌کنند، از جمله واتس اپ و یا تلگرام نیز راه‌هایی آسان و محبوب برای ارتباط برقرار کردن به صورت مجازی هستند، اما در هر صورت داشتن سیم کارت بر روی تلفن همراه و یا وسیله‌ای که قرار است با آن ارتباط برقرار کنید، امتیازهای بی‌شماری دارد. در زمان‌های گذشته که استفاده از گوشی‌های همراه به تازگی رایج شده بود، سیم کارت‌های موجود در بازار، فقط از نوع سیم کارت‌های دائمی بودند. اما رفته رفته سیم کارت‌های اعتباری نیز وارد بازار شده و آن‌ها هم از محبوبیت‌های زیادی در بین افراد برخوردار هستند. در بین سیم کارت‌های دائمی، خرید خط 0912، همیشه بیش‌تر مورد تقاضا قرار می‌گرفته است.

شاید خرید شماره 0912، نوعی اعتبار نیز به حساب بیاید. شاید دلیل این محبوبیت این باشد که سیم کارت 0912 اولین سیم کارتی است که در سال‌های گذشته به بازار وارد شده است. همین قدمت طولانی می‌تواند دلیل افزایش روز به روز تعداد متقاضیان خط 0912 باشد. شرکت همراه اول در ابتدای کار خود جمله «هیچ کس تنها نیست» را شعار خود قرار داد و تا به امروز به دنبال تحقق این شعار، سیم کارت‌های مختلفی را روانه بازار کرده است. حال اگر شما به دنبال خرید سیم کارت 0912 هستید و می‌خواهید بدانید حداقل بودجه لازم برای تهیه این سیم کارت چقدر است، در ادامه با ما باشید. هدف ما از این نوشتار بررسی کدهای مختلف و بررسی حداقل بودجه لازم برای خرید 0912 است.

 

شعار سیم کارت همراه اول

 

قیمت خرید سیم کارت 0912

از آنجایی که شرکت همراه اول مدیریتی درست و بازاریابی قوی داشته است، از سال اول فعالیتش تا به امروز توانسته است اکثریت بازار خط دائمی را با «همراه اول دائمی» اشباع کند تا جایی که امروزه خرید سیم کارت 0912 دیگر خیلی کار ساده‌ای نیست؛ چرا که ارائه این سیم کارت‌ها به بازار دیگر تقریباً به پایان رسیده‌اند. در بازار خرید و فروش سیم کارت دائمی همراه اول عوامل زیادی بر روی قیمت آن تأثیرگذار هستند. برای مثال صفر و یا کارکرده بودن سیم کارت نقش پررنگی در قیمت گذاری آن خواهد داشت. یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورهای تأثیرگذار در قیمت خرید سیم کارت 0912، کد سیم کارت است؛ اولین رقم پس از پیش شماره 0912 را کد سیم کارت می‌گویند. خرید این خط با کد ۱، یعنی اولین رقم بعد از 0912 عدد یک باشد، از همه‌ی کدهای دیگر با ارزش‌تر است. خرید خط 0912 با کدهای بالاتر با قیمت کمتری در بازار انجام خواهد شد.

در نهایت خرید سیم کارت 09120، ارزان‌ترین انتخاب خواهد بود. البته ناگفته نماند که رند بودن سیم کارت نیز در خرید خط 0912 به شدت تأثیرگذار است. برای مثال ممکن است خط 0912 با کد 0 اما شماره رند، قیمت بیشتری نسبت به همان خط با کد ۱ ولی از نوع غیر رند داشته باشد. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در این زمینه، به محتوا چرا سیم کارت رند گران است رجوع کنید.

 

سیم کارت 0912 همراه اول

 

خرید سیم کارت 0912 کد صفر

همانطور که پیش‌تر هم اشاره کردیم، خرید سیم کارت 0912 با کد 0، یعنی خرید خطی که بعد از 0912 عدد 0 می‌آید. از ابتدای سال 93 بود که این خطوط وارد بازار شدند و از همین رو خیلی پر سابقه نیستند. تازه ‌وارد بودن آن‌ها باعث شده است که خرید خط 0912 با کد 0 برای شماره‌های رند و یا خاص، خیلی آسان‌تر از خطوط قدیمی‌تر باشد. خرید 912 با کد 0 در بین افرادی که شماره تلفن همراه برای آن‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است، محبوبیت فراوانی دارد. اکثر افرادی که سیم کارت اولی هستند، از این کد صفر استفاده می‌کنند. می‌توان گفت که خرید سیم کارت دائمی 0912 با کد صفر نیز می‌تواند از اعتبار بالایی برخوردار باشد.

اما حال به سراغ این موضوع برویم که این کد صفر که تنوع بالایی نیز دارد، دقیقاً چیست و چه خصوصیاتی را شامل می‌شود. قدمت کمی که خطوط 0912 با کد صفر دارند، باعث شده است تا تنوع زیادی داشته باشند؛ چراکه هنوز تعداد کمتری از آن‌ها به فروش رسیده است و احتمال اینکه شما بتوانید شماره مورد نظر خود را در آن‌ها بیابید، خیلی بیش‌تر خواهد بود. شماره‌هایی که با این کد در حال استفاده هستند نیز هنوز نسبت به کدهای دیگر کمتر است. می‌توان گفت که قیمت خرید خط 0912 با کد صفر نسبت به دیگر کدها ارزان‌تر است و به نوعی پایین ترین قیمت خرید سیم کارت ۰۹۱۲ به حساب می‌آیند.. به همین دلیل کسانی که دوست دارند خط 0912 را خریداری کنند و از طرفی با محدودیت در بودجه پرداختی نیز مواجه هستند، از خرید شماره 0912 دائمی با کد صفر استقبال زیادی می‌کنند. شما با هزینه‌ای کمتر از چهار میلیون تومان می‌توانید خرید خط 0912 با کد صفر را انجام دهید.

 

سیم کارت 0912 کد 0 همراه اول

 

همانطور که قبل‌تر هم گفتیم، کد صفر نیز دارای نوع اعتباری است، بنابراین شما می‌توانید در مکالماتی که با این کد انجام می‌دهید معتبر‌تر بوده و بیش‌تر مورد اعتماد واقع شوید. تصوری اشتباهی که در مورد خرید سیم کارت دائمی 0912 با کد صفر به وجود می‌آید این است که قابلیت‌های این کد نسبت به دیگر کدها کمتر است. لازم به ذکر است که اصلاً این گونه نیست و کد صفر هیچ فرقی با سایر کدها ندارد. می‌توان گفت قیمت ارزان‌تر آن صرفاً به دلیل قدمت کمتری است که این کد نسبت به دیگر کدها دارد. کیفیت آنتن دهی سیم کارت با کد صفر و همچنین اینترنت آن دقیقاً مشابه دیگر کدها خواهد بود. از این رو شما به خصوص اگر سیم کارت اولی هستید، با بودجه‌ای کمتر از چهار میلیون تومان، قادر به خرید خط 0912 با کد صفر خواهید بود. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در زمینه سیم کارت 0912 ارزان به محتوای چگونه سیم کارت 0912 ارزان بخریم؟ رجوع کنید.

 

سیم کارت 0912 کد 1 همراه اول

 

خرید خط 0912 با کد ۱

سیم کارت 0912 با کد ۱ طبق گفته‌های قبلی، به خطی گفته می‌شود که بعد از 0912 عدد یک آمده است. این سیم کارت پرطرفدارترین سیم کارت محسوب می‌شود؛ بنابراین شاید پیدا کردن صفر آن کار راحتی نباشد و فقط بتوانید انواع کار کرده آن را در بازار بیابید. جالب است بدانید که حتی همین سیم کارت‌های کارکرده نیز با قیمت‌هایی خیلی بالا به فروش می‌رسند. البته خرید سیم کارت دائمی 0912 با کد ۱ به شماره آن و رند بودن یا نبودن آن شماره نیز بستگی خواهد داشت ولی در هر صورت، گران‌ترین نوع سیم کارت همین 0912 با کد ۱ خواهد بود.

آن چه درمورد قیمت سیم کارت می‌گوییم صرفاً مربوط به اعتبار خطوط می‌شود؛ وگرنه سیم کارت‌های دائمی همراه اول با هر کدی که باشند از نظر آنتن دهی و دیگر موارد عملکردی، تفاوتی با هم ندارند. سیم کارت‌های کد 1 از سال 1373 به بازار عرضه شدند و قدمت بالایی دارند. شاید دلیل اصلی اعتبار آن‌ها همین قدمت طولانی‌شان باشد. برای خرید سیم کارت 0912 صفر، حداقل بودجه لازم از ۳۰ میلیون تومان شروع می‌شود. اعتبار اجتماعی این سیم کارت خیلی بالا بوده و افراد مهم جامعه از جمله متقاضیان اصلی این سیم کارت‌ها هستند. در هنگام تماس وقتی با کد یک از خط 0912 مواجه می‌شویم، بی درنگ فردی معتبر و صاحب نام و امتیاز را در ذهن متصور خواهیم شد که البته در بیش‌تر موارد هم همینطور است و این افراد، بیش‌تر متقاضی خرید خط یک 0912 هستند.

 

خط 0912 کد 1

 

این سیم کارت با توجه به تعاریفی که از آن کردیم بسیار محبوب بوده و متقاضیان زیادی دارد. به همین دلیل هم قیمت آن نسبت به دیگر کد‌ها به صورت قابل ملاحظه‌ای بالاتر است. شاید بتوان گفت که همین قیمت بالای آن، خود یکی از معایب آن به حساب می‌آید. در واقع می‌توان گفت این عیبی است که از مزیت آن نشأت گرفته است! خرید سیم کارت همراه اول 912 با کد یک برای هر کسی ممکن نخواهد بود. افراد صاحب نام و مقام و کسانی که اعتبار خیلی زیادی دارند، از مشتریان اصلی خرید خط 0912 با کد یک هستند. در ادامه می‌توان گفت که برای خرید سیم کارت دائمی 0912 با کد 2 حداقل بودجه حدوداً 15 میلیون تومان، خط ۰۹۱۲ کد 3 حدود 10 میلیون تومان و برای خرید سیمکارت ۰۹۱۲ کد 9 تا حدود 3.500 میلیون تومان، باید هزینه پرداخت کنید.

 

جمع بندی و نتیجه گیری

آن چه در اینجا بدان پرداختیم، معرفی خرید سیم کارت 912 معمولی ارزان و کدهای مختلف آن بود. همانطور که پیش‌تر گفتیم، خرید خط 0912 با کدهای مختلف، قیمت‌های متنوعی خواهد داشت. هر چه یک کد اعتبار بالاتری داشته باشد و قدمت آن طولانی‌تر باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. البته مواردی دیگر همچون خرید خط رند همراه اول نیز در قیمت خرید 0912، مؤثر هستند. شما می‌توانید با مراجعه به سایت «سیم خان» و مقایسه قیمت سیم کارت‌ها، محصول موردنظر خود را با بهترین قیمت و در امنیت کامل، خریداری نمایید.

نگران افزایش قیمت سیم کارت 0912 نباشید، همین الان سیم کارت 0912 قسطی بخرید.

 

 


سیم کارت 0912 بخریم یا سیم کارت اعتباری رند؟

سیم کارت 0912 بخریم یا سیم کارت اعتباری رند؟

در هنگام خرید آنلاین سیم کارت، چه نکاتی باید رعایت شود؟

در هنگام خرید آنلاین سیم کارت، چه نکاتی باید رعایت شود؟

خرید آنلاین سیم کارت
قیمت گذاری سیم کارت

(5 امتیاز ) 5 / 3

ثبت امتیاز

امتیاز

مراحل خرید آنلاین سیم کارت


ثبت نام

ثبت نام

برای خرید آنلاین سیم کارت ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و سپس با رمز عبوری که از طریق پیامک به شما ارسال می‌شود، به حساب کاربریتان وارد شوید.

انتخاب سیم کارت

انتخاب سیم کارت

با استفاده از جستجوگر هوشمند، از میان هزاران سیم کارت، شماره دلخواه خود را جستجو کنید. شما می‌توانید با انتخاب یک یا چند فیلتر به شماره موردنظر خود برسید.

پرداخت و دریافت کد فعال سازی

پرداخت هزینه سیم کارت

پس از پرداخت هزینه سیم کارت به صورت آنلاین، کد فعالسازی سیم کارت برای شما پیامک می‌شود. در نگهداری از این کد دقت کنید.

مراجعه به دفتر پیشخوان

دریافت سیم کارت

برای تحویل سیم کارت خریداری شده به همراه کارت ملی و کد فعالسازی به یکی از نمایندگان سیم خان در سراسر کشور مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام سامانه سیم خان