فروشگاه اینترنتی خط تهران همراه
فروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

چگونه سیم کارت 0912 ارزان بخریم؟ {راهنمای خرید خط ۰۹۱۲ ارزان}

1399/10/24

خوبِ خوبِ خوب به اینا دقت کنید!

قیمت خرید سیم کارت 0912 خیلی گران هستش حالا فرض کنید فاکتورهای دیگه مثل رند بودن هم اضافه بشه، پس با این وجود دیگه نمیشه سمت خرید سیم کارت ۰۹۱۲ رفت!  تصمیم گرفتم همه تجربیات خودم رو در مورد خرید سیم کارت همراه اول 0912 ارزان توی این مطلب برای شما بنویسم. بزارید با یه سوپرایز شروع کنم! خرید سیم کارت کد 1 ارزان هم جزء آموزشی هستش که در این مطلب برای شما از جون و دل نوشتم.

اگه قصد دارین کسب و کار خودتون رو شروع کنید، خرید همراه اول ۰۹۱۲ از جمله قدم‌هایی است که باید بردارید؛ البته خرید سیم کارت رند همراه اول 0912 هم گزینه‌ای هستش که میتونید بهش فکر کنید، اما قراره که در این مطلب به شما راهکارهای خرید خط 0912 ارزان قیمت رو معرفی کنم.

 

سیم کارت همراه اول

خرید سیم کارت اعتباری همراه اول 0912

شما هم مثل من از خوندن تیتر بالا کلی تعجب کردین و چشماتون گرد شد؟ قیمت خرید سیم کارت دائمی همراه اول، بالا هستش، ممکنه پیش خودتون این فکر رو بکنید که چرا برای خرید خط 912، نوع اعتباریش رو نگیرم که قیمتش هم ارزان هستش...

کسانی که این سیم کارت محبوب و با اعتبار رو میشناسن میدونن که امکان خرید خط اعتباری 0912 وجود نداره چون این پیش شماره فقط و فقط به صورت دائمی عرضه شده و نوع اعتباری نداره که نداره! برای خرید سیم کارت اعتباری همراه اول باید از پیش‌شماره‌های 0910، 0919، 0990، 0991 و 0992 انتخاب کنید.

 

خرید سیم کارت دائمی همراه اول 0912 ارزان

قبل از اینکه درباره روش‌های خرید سیم کارت همراه اول با پیش شماره 0912 ارزان صحبت کنم، اجازه بدین کمی در مورد تاریخچه کدهای همراه اول 0912 بگم. بیش از دو دهه هستش که از فعالیت همراه اول می‌گذرد و فروش سیم کارت 912 در طی این سال ها سبب شده، افراد بسیاری برای اعتبار خود و برندشان، به دنبال خرید 0912 باشند.

فروش خط ۹۱۲ با عرضه سیم کارت 0912 کد 1 در سال ۱۳۷۳ شروع و تا کد 8 ادامه داشت ... با تمام شدن شماره‌ها، همراه اول کد 0 و 9 را وارد بازار خرید و فروش خط 0912 کرد. پس توالی کدها به ترتیب از 1 شروع و با 0 و 9 به پایان میرسد. در حال حاضر این خطوط هم در حال تمام شدن هستند و این موضوع تاثیر خودش رو روی قیمت شماره موبایل 0912 گذاشته و باعث گران شدنشون شده است.

 

خرید سیم کارت قسطی همراه اول 0912

 

از طرف دیگر، خرید خط رند 0912 لاکچری به حساب میاد و رندبازها و برخی از افراد از مشتریان پروپاقرص این نوع از خطوط هستند. گران بودن این پیش شماره، باعث شده تا افراد نتوانند با بودجه کم، یکی از سیمکارتهای ۰۹۱۲ را داشته باشند.

همچنین سیم کارت همراه اول تاریخ تولدی از آن دسته شماره‌هایی هستش که به عنوان یک کادوی لوکس به نظر میاد و در سال‌های گذشته طرفداران بیشماری پیدا کرده است. اگر می‌خواهید شما هم صاحب یکی از سیم کارت‌های 0912 ارزان قیمت بشوید، کافیست این مقاله را تا انتها بخونید. در این مقاله شما را با راهکارهایی آشنا می‌کنم که فروشندگان سیم کارت 0912 نمی‌خواهند شما بدانید!

 

گرانترین خط موبایل در ایران

چگونه میتوان ارزان ترین سیم کارت کد 1 را خرید؟

برای خرید سیم کارت 0912 کد 1 ارزان باید تمامی عواملی که باعث گران شدن خط می شوند را حذف کرد. در نظر بگیرین که این کد، گران‌ترین کدِ خط ۰۹۱۲ هستش و به خودی خود جزء سیم کارت‌های قیمت بالا به حساب میاد اما با ترفندهایی که میگم میتونید ارزان ترین سیم کارت کد 1 رو تهیه کنید.

قیمت سیم کارت کد یک به وضعیت و مرغوبیت سیم کارت بستگی دارد. یعنی سیم کارت از نوع کارکرده باشد و شماره آن معمولی (غیر رند) باشد. اما آیا فاکتورهای دیگه‌ای وجود دارن که خط همراه اول کد 1 رو ارزان‌تر بخرید؟

بله. خرید کد یک همراه اول از شخص ارزان‌تر از فروشگاه هست. ترفند دیگر خرید از شخصی هست که نیاز به فروش فوری سیم کارت کد ۱ خود دارد و پایین‌تر از قیمت خط ۱۲ کد ۱ آن را می‌فروشد. البته میتونید خرید سیم کارت کد 2 رو هم درنظر داشته باشین که ارزان‌تر هستش.

خرید سیم کارت 0912 کد 0 ارزان

اولین راهکار: خرید سیم کارت 0912 کد 0

وقتی داشتم در مورد تاریخچه کدهای همراه اول جستجو می‌کردم متوجه نکته جالبی شدم و حس و حال نیوتن رو وقتی سیب افتاد تو سرش و داد زد یافتم، یافتم... داشتم :) قضیه از این قرار بود که کدهایی که دیرتر عرضه شده بودن قیمت خیلی پایین‌تری نسبت به کدهای قبل داشتن! دیگه چی از این بهتر که خرید سیم 912 ارزان قیمت با خرید سیم کارت 0912 کد 0 امکانپذیر بود و تامام!

با این روش شما هم می‌توانید صاحب شماره 912 بشوید، هزینه تماس، پیامک و بسته اینترنت هم مثل سایر سیم کارت‌های همراه اول 0912 هستش و همان کیفیت آنتن‌دهی رو داره که سایر کدهای گران‌تر دارن. همچنین خرید سیم کارت 0912 کد 0 برای افرادی که سیم کارت اولی هستن، گزینه بسیار  مناسبی هستش و یک هدیه خاص و ماندگار هست.

خرید سیم کارت 0912 کد 9 ارزان

دومین راهکار: خریدسیم کارت 0912 کد 9

خرید سیم کارت 0912 کد 9 هم یکی دیگه از روش‌های ارزان خرید سیمکارت همراه اول ۰۹۱۲ هستش. نکته مهم خرید این کد این هستش که با خریدش هم، به نوعی سرمایه‌گذاری می‌کنید. تا حالا با یه تیر دو نشان زدین؟ میپرسین خب این چه ربطی به خرید شماره ۹۱۲ داره؟

خطوط 0912 رو به پایان هستش و با خرید سیم کارت 0912 کد 9 ، از دید اقتصادی نیز به نفع شما هستش. بنابراین با یک تیر دو نشان میزنید. هم سیم کارت 0912 بخرید و هم سرمایه‌گذاری کنید.

سیم کارت 0912 کد 9 نیز مثل سیم کارت 0912 کد 0 دارای همان اعتباری هست که سایر خطوط گران قیمت خط تلفن همراه اول 0912 دارند با این تفاوت که شما هزینه کمتری پرداخت می‌کنید.

اگر قانع شدید و تصمیم نهایی شما برای خرید خط 0912 ارزان قطعی شده، برای استعلام قیمت خط 0912 کد 9 می‌توانید از سامانه سیم خان، لیست این شماره‌های ارزان رو ببینید و شماره اختصاصی خودتون رو بخرید. برای داشتن سیم کارت همراه اول 912 ارزان فقط یک کلیک فاصله دارید. البته شما می‌تونید سیم کارت کارکرده کد 9 رو هم بررسی کنید.

اما اگر می‌خواهید سایر روش‌ها رو هم بخونید، ادامه بدین چون قراره شگفت شده بشید (در این قسمت ایموجی شگفت زده شدن رو تصور کنید). تمامی روش‌هایی که قرار  هستش معرفی کنم رو در هیچ کجا به شما نمیگن ولی اینجا میتونید رایگان از این تجربیات استفاده کنید.

خرید سیم کارت 0912 ارزان کارکرده

سومین راهکار: خرید سیم کارت 0912 کارکرده ارزان

دسته‌بندی سیم کارت‌ها از نگاه وضعیت آنها، به دو دسته صفر (بی‌نام، خشک) و کارکرده (دست دوم، به‌نام) تقسیم می‌شود؛ اما در این بین سیم کارت‌هایی هستند که صفر نیستند و مدتی خاموش بوده‌اند و یا زنگ خور بالایی ندارند، به آنها کم کارکرد (در حد صفر، زنگ خور پایین، به‌نام) می‌گویند.

به عنوان مثال فرض کنید خط صفر 0912 خریداری کرده‌اید و زنگ خور بالایی ندارد و یا چندین سال بدون استفاده خاموش بوده است، در این صورت، به این سیم کارت در حد صفر گفته می‌شود. احتمالا شما با این دو اصلاح در حوزه گوشی آشنا هستید. مثلا می گویند گوشی کم کارکرد و یا در حد نو. ویترین موبایل فروشی‌های دست دوم پر است از برچسب‌های رنگی کم کاکرده و یا در حد صفر بر روی موبایل‌های دست دوم.

جالب است به شما بگوییم این مسئله در مورد سیم کارت‌ها نیز صادق است. بنابراین اگر می‌خواهید سیم کارت 0912 ارزان بخرید، گزینه سیم کارت کارکرده پیشنهادی است که پیش روی شماست.

معایب سیم کارت 0912 ارزان کارکرده

معایب خرید سیم کارت 0912 ارزان کارکرده

راهکار سوم که در بالا توضیح دادم دارای معایبی هستش که تصمیم گرفتم در رابطه با این راهکار در اینجا توضیحاتی بدم تا با خیالِ رااااحت و آشنایی با همه جنبه‌های خرید سیم کارت 0912 ارزان کارکرده اقدام به خرید کنید. اگر قیمت تنها ملاک شما هستش پس دست دست نکنید و از سایت سیم خان، سیم کارت 0912 ارزان اما کارکرده خودتون رو سفارش دهید. (برای مشاهده لیست سیم کارت‌های 0912 کارکرده کافیست در قسمت جستجوی سایت گزینه "انتخاب پیش شماره" رو روی 0912 و دکمه "کارکرده" را انتخاب کنید)

همیشه سعی کردم منفعت طلب نباشم برای همین، توی این مقاله هم مزایای خرید سیم کارت 0912 ارزان کارکرده رو توضیح دادم و هم معایبش رو میگم تا بتونید با دید کاملی انتخاب کنید و تصمیم بگیرید.

تماس‌ها و پیامک‌های سرسام آور از بزرگ‌ترین معایب خرید سیم کارت همراه اول 0912 ارزان کارکرده هستش. باید تا مدت‌ها جوابگوی آنها باشید و کاری هم نمی‌تونید برای حذف یکباره آن انجام بدین.

حتی وقتی شبکه‌های اجتماعی رو روی خط جدید فعال می‌کنید ممکن است افرادی غیر عمد مزاحم شما شوند زیرا فکر می‌کنند این خط هنوز برای مالک قبلی است.

اگر از  خرید سیم کارت 0912 کارکرده پشیمان شدید، دست نگه دارید. هدف ما از معرفی این روش صرفا این نیست که بگوییم می‌تونید با خرید سیم کارت 0912 کارکرده، سیم کارت ارزان‌تری بخرید بلکه معرفی همان دو اصطلاحی بود که در بالا ذکر شد.

شما می‌تونید سیم کارت 0912‌ای رو بخرید که در حد صفر است و یا کم کارکرد است. بدین شکل هم در هزینه‌ها صرفه‌جویی می‌کنید و یک حرکت هوشمندانه اقتصادی می‌زنید و هم صاحب یک سیم کارت 0912 ارزان با مزاحمت‌های خیلی خیلی کمتری می‌شوید.

صبر کنید هنوز تمام نشده! خرید سیم کارت 0912 ارزان از فروشگاه‌ها مزیت کمتری نسبت به خرید از دست دارد اما این مزیت چیست؟

فرض کنید میخواهید یک سیم کارت 0912 ارزان بخرید. اگر بتونید این خط را از یک آشنا مانند فامیل و یا دوست و به اصطلاح از دست تهیه کنید چه می‌شود؟ شما صاحب یک سیم کارت 0912 با قیمت کمتری شدید و دیگه مشکلات پاسخگویی به تماس‌های افراد غریبه رو ندارین و یا حداقل میزان آنها محدود می‌شود.

همچنین می‌تونید از سیم کارت‌هایی که برای مدت زمان بسیاری خاموش بوداند استفاده کنین تا از تماس‌های بیجا جلوگیری کنید.

سیم کارت 0912 ارزان غیر رند

چهارمین راهکار: خرید سیم کارت 912 معمولی ارزان

سیم کارت رند همراه اول 0912 به سیم کارتی گفته می‌شود که در ذهن ماندگار شود و به راحتی به خاطر سپرده شود. خط رند 912 دارای انواع مختلفی است مانند رند تاریخ تولدی و ... که هر کدام به نوبه خود، قیمت خط دائم ۰۹۱۲ رو تا چندین برابر افزایش می‌دهند.

یکی از عوامل افزایش قیمت خط موبایل 0912، همین رند بودن شماره هست. اگر می‌خواهید درباره انواع سیم کارت رند بیشتر بدونید، می‌تونید مقاله "انواع سیم کارت رند" رو بخونید.

اگر هم می‌خواهید بدونید سیم کارت شما رند است یا نه و اگر هست نوع رندی سیم کارتتان چی هستش، می‌تونید با استفاده از سایت سیم خان، نوع رندی رو تشخیص بدین. فقط کافیه شماره رو وارد کنید و با کلیک بر روی دکمه "بررسی نوع رند" نوعش رو ببینید.

حالا که مشخص شد سیم کارت رند گران‌تر هستش بنابراین با انتخاب یک شماره غیر رند و به اصطلاح معمولی، می‌تونید سیم کارت 0912 ارزان خریداری کنید. فرمول خرید 912 ارزان >> هرچه شماره معمولی‌تر = قیمت سیم کارت 0912 ارزان‌تر

با این فرمول اگه صرفا به دنبال خرید سیمکارت ۹۱۲ هستید و رند بودن شماره برای شما اهمیتی نداره، می‌تونید سیم کارت 912 غیر رند بخرید.

یک پیشنهاد ویژه: از آنجایی که پیدا کردن شماره معمولی در دفاتر پیشخوان دولت و فروشگاه‌های فروش خط 912 کار نسبتا وقت‌گیر و خطرناکی در شرایط کرونایی هستش و هر کدام از این فروشگاه‌ها تنها دارای تعداد محدودی خط موبایل 0912 هستند. من به شما سامانه سیم خان رو معرفی می‌کنم که تعداد بسیار زیادی از صاحبین دفاتر پیشخوان دولت و فروشنده‌های سیم کارت همراه اول در این سایت فعالیت می‌کنند و شما می‌تونید با تلفن همراه و یا کامپیوتر وارد این سامانه شده و از میان هزاران خط 0912 با انواع کدها، سیم کارت مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید.

همچنین می‌تونید سیم کارت 0912 همراه اول خود را به صورت آنلاین خرید کنید. با خرید آنلاین سیم کارت، کد فعالسازی به شما پیامک می‌شود و با مراجعه به نمایندگان سیم خان می‌تونید خط رو فعال کنید.

محل پرونده سیم کارت 0912 ارزان

پنجمین راهکار: خرید سیم کارت 0912 همراه اول از شهرستان

میدونم با خوندن تیتر بالا کلی تعجب کردین! مگه خرید خط 0912 غیر از تهران امکان‌پذیره؟ بله. خرید و فروش سیم کارت 0912 تنها به تهران تعلق نداره و شامل استان‌های دیگه مثل استان قزوین، قم، زنجان، سمنان و البرز میشه. حالا این یعنی چی و چه کمکی میکنه؟ اول بیاین درباره محل پرونده صحبت کنیم تا موضوع بیشتر روشن بشه.

محل پرونده سیم کارت چیست؟

آیا تا به حال به این فکر کردین و یا با این موضوع برخورد کردین که سیم کارت هم پرونده داره و محل پروندهش هم مهم هست؟ پیش فرض ذهنی ما این هستش که سیم کارت 912 همراه اول برای استان تهران هستش و استان‌های دیگه برای خودشون پیش شماره اختصاصی دارند. به عنوان مثال سیم کارت 0914 همراه اول برای استان آذربایجان شرقی است.

به این معنی که محل پرونده سیم کارت 0912 همراه اول در استان تهران و محل پرونده سیم کارت 0914 همراه اول برای استان آذربایجان شرقی هستش. اما ممکنه در شرایطی محل پرونده سیم کارت 0912 همراه اول برای استانی به غیر از تهران باشه که در بالا به صورت کامل استان‌های این پیش‌ شماره محبوب رو ذکر کردم.

حالا با این فرضیات، اگه بتونید سیم کارت ‌0912 رو از استان دیگه‌ای به غیر از استان تهران بخرید، در واقع شما تونستید سیم کارت 0912 ارزان‌تری تهیه کنید اما اگه شما دنبال خرید خط تهران 0912 هستید باید به سرشمارش دقت کنید که حتما به استان تهران تعلق داشته باشه و محل پروندش استان دیگه‌ای غیر از تهران نباشه.

نحوه تشخیص تهران یا شهرستان بودن سیم کارت 0912

پیش شماره (چهار رقم اول هر شماره‌ای) مشخص می‌کنه که سیم کارت به چه اپراتوری تعلق داره برای مثال خط 0912 به اپراتور همراه اول تعلق داره؛ سرشماره (سه رقم بعد از پیش شماره) تعیین کننده محل پرونده سیم کارت هستش. برای مثال شماره پرونده سیم کارت همراه اول 09122320000، عدد 232 هستش که به استان سمنان تعلق دارد.

برای اینکه بدونید سیم کارت 0912 که قصد خریدش رو دارید به چه استانی تعلق داره باید از طریق پشتیبان اپراتور همراه اول یا دفاتر پیشخوان دولت استعلام بگیرید.

امیدوارم راهکارهای ذکر شده به شما در خرید سیم کارت 0912 ارزان مفید بوده باشه (هر نکته جدیدی در این مورد یاد بگیرم حتما این مقاله رو آپدیت می‌کنم).

 


چرا سیم کارت رند گران است؟

چرا سیم کارت رند گران است؟

راهنمای خرید سیم کارت همراه اول 0912 رند با بودجه کم

راهنمای خرید سیم کارت همراه اول 0912 رند با بودجه کم

خرید آنلاین سیم کارت
قیمت گذاری سیم کارت

(9 امتیاز ) 5 / 4

ثبت امتیاز

امتیاز

مراحل خرید آنلاین سیم کارت


ثبت نام

ثبت نام

برای خرید آنلاین سیم کارت ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و سپس با رمز عبوری که از طریق پیامک به شما ارسال می‌شود، به حساب کاربریتان وارد شوید.

انتخاب سیم کارت

انتخاب سیم کارت

با استفاده از جستجوگر هوشمند، از میان هزاران سیم کارت، شماره دلخواه خود را جستجو کنید. شما می‌توانید با انتخاب یک یا چند فیلتر به شماره موردنظر خود برسید.

پرداخت و دریافت کد فعال سازی

پرداخت هزینه سیم کارت

پس از پرداخت هزینه سیم کارت به صورت آنلاین، کد فعالسازی سیم کارت برای شما پیامک می‌شود. در نگهداری از این کد دقت کنید.

مراجعه به دفتر پیشخوان

دریافت سیم کارت

برای تحویل سیم کارت خریداری شده به همراه کارت ملی و کد فعالسازی به یکی از نمایندگان سیم خان در سراسر کشور مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام سامانه سیم خان