فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

دلایل مهم برای خرید سیم کارت رند | انواع سیم کارت رند

1399/09/09

یک سیم کارت رند می تواند مورد نیاز هر شخصی باشد و در مسیر موفقیت او تاثیرگذار باشد برایتان سوال است که یک سیم کارت با شماره رند چگونه می تواند در مسیر موفقیت شخصی موثر باشد؟

آیا داشتن یک شماره رند می تواند برای شما هم مفید باشد؟ شماره رند به چه شماره ای گفته می شود؟ شماره های رند را از کجا می توان با قیمت مناسب تهیه نمود؟

 

اینفوگرافیک دلایل مهم برای خرید سیم کارت رند

 

اغلب کسانی که به دنبال خرید سیم کارت رند هستند کسانی هستند که به تازگی کسب و کاری را شروع کرده اند یا کسب و کار آن ها در حال رونق گرفتن است.

 

سیم کارت رند در حافظه مخاطب شما ماندگار است

بدون شک این اولین دلیلی است که از خرید سیم کارت رند به  ذهن همه ما می رسد. یک شماره رند در ذهن ها بهتر می ماند و این می تواند یک مزیت بزرگ به ویژه برای صاحبان کسب و کار های مختلف باشد.

در واقع این شماره ها در بیشتر کشور ها به شماره های Memorable یا ماندگار در ذهن یا قابل سپردن به ذهن شناخته می شود.

 

تاثیر سیم کارت رند در کسب و کار

 

تصور کنید که در یک جلسه کاری دو نفر به یک کارفرما کارت ویزیت می دهند که بر روی یک کارت ویزیت یک شماره رند نوشته شده است. کدام یک در ذهن کارفرما می ماند تا در صورت نیاز با آن تماس بگیرید؟ بدون شک شماره رند!!

اگر می خواهید هیچ فرصتی را برای جذب مشتری و مخاطب از دست ندهید، خرید سیم کارت رند را در اولویت قرار دهید.

 

سیم کارت رند و تاثیر آن بر تصویر سازی از شخصیت شما در ذهن مخاطب

شما فردی هستید که به کوچکترین جزئیات اهمیت می دهید و بسیار دقیق و منظم هستید؟ یک سیم کارت رند می تواند این تصویر را از شخصیت شما در ذهن مقابل ایجاد کند.

تصور کنید شما یک مهندس معمار و طراح داخلی هستید که بر روی کارت ویزیت شما یک شماره رند نوشته شده است. بدون شک مخاطب با دیدن شماره رند به این نتیجه خواهد رسید که شما به کوچکترین جزئیات از جمله شماره تلفن همراه خود اهمیت می دهید پس می توانید یک مهندس معمار قابل اعتماد باشید.

اگر شما فردی هستید که برایتان متمایز بودن اهمیت زیادی دارد و همیشه می خواهید منحصر به فرد و خاص باشید، اهمیت زیادی دارد که یک شماره رند داشته باشید.

 

تاثیر سیم کارت رند در افراد

 

زمانی که یک لباس سفارش می دهید، نزد یک گرافیست می روید تا برای کسب و کارتان طراحی لوگو سفارش دهید، یا برای دفتر کار خود به دنبال طراحی دکوراسیون هستید، فقط کافی است شماره رند خود را اعلام کنید تا طرف مقابل به سبک زندگی و نوع انتخاب های شما پی ببرد.  

 

آیا شما یک جواهر ساز هستید؟ فروشنده ساعت های لوکس؟ نمایندگی فروش برندهای بزرگ را دارید؟ مخاطبان شما افرادی هستند که طرفدار زندگی لاکچری و لوکس هستند؟ شما باید به فکر خرید سیم کارت رند باشید تا به خوبی پیام لوکس بودن را به مخاطب خود انتقال دهید. شما باید به مخاطبان نشان دهید که به لوکس بودن و متمایز بودن اهمیت می دهید! 

 

سیم کارت رند و تاثیر آن در برندسازی

اگر به دنبال اقداماتی هستید که برند کسب و کار شما قدرت بگیرد و مشتری های وفادار داشته باشید لازم است تا از هر فرصتی برای یادآوری برند خود به مخاطب استفاده کنید.

سیم کارت رند می تواند بخشی از برنامه برندسازی شما برای ایجاد تداعی در ذهن مخاطب باشد. در رقابت تنگاتنگی که در بازار های امروز وجود دارد باید از هر فرصتی برای برندسازی استفاده کنید.

 برای مثال تکرار یک شماره که در آدرس سایت یا اسم برند شما وجود دارد می تواند ایده خوبی باشد.

برندسازی تنها برای کسب و کار ها نیست بلکه همه افراد برای موفقیت در زندگی خود نیاز به برندسازی شخصی دارند.

تاثیر سیم کارت رند در برندینگ

 

شما به عنوان مدرس، پزشک، معمار، مهندس، هنرمند و ... باید بتوانید ایده ها، عقاید و توانمندی های خود را به مخاطب منتقل کنید.

در صورتی که به صورت جدی برای برندسازی شخصی برنامه ریزی کرده اید، استفاده از شماره های رند را نیز در برنامه خود بگنجانید.

سیم کارت رند می تواند به شما کمک کند برند خود را به مخاطب یادآوری کنید و تداعی خوبی از برند شخصی خود در ذهن او ایجاد کنید.

 

سیم کارت رند یا شماره رند به چه شماره ای گفته می شود؟

اگر تصمیم به خرید یک سیم کارت رند دارید، بهتر است با انواع شماره های رند آشنا شوید تا خرید حرفه ای تری داشته باشید و آگاهانه در این خصوص تصمیم بگیرید.

 

انواع سیم کارت رند

 

ممکن است بر حسب نیاز، سلیقه یا بودجه ای که در اختیار دارید یکی از انواع شماره رند برای شما مناسب تر از بقیه انواع باشد.

بعد از این که در خصوص نوع سیم کارت و پیش شماره آن تصمیم گرفتید، انتخاب شما در میان شماره های رند خواهد بود که در ادامه بررسی می شود:

 

اینفوگرافیک انواع سیم کارت رند

 

رند آینه ای

این نوع سیم کارت ها دارای حداقل 4 شماره هستند که به صورت متقارن در کنار هم قرار گرفته اند برای مثال شماره ای که بخشی از آن به صورت  3553 باشد رند آینه ای محسوب می شود. این نوع شماره ها بسیار محبوب هستند.

 

رند پله ای از  اول، از آخر یا رند سه پله

سیم کارت رند که دارای 4 رقم کاهشی یا افزایشی در ابتدا یا انتها باشد به ترتیب رند پله ای از اول و رند پله ای از آخر نامیده می شود. برای مثال شماره 09124445 رند پله ای از اول و شماره که با شماره 6463 پایان می یابد، نوع پله ای از انتها می باشد.

حال اگر تعداد این رقم ها 6 رقم باشد شماره رند شما سه پله خواهد بود. مثلا شماره 242526 شماره رند سه پله محسوب می شود.

 

رند ترازویی

این نوع شماره رند نیز به راحتی به ذهن سپرده می شود. فقط کافی است عدد میانی را در ذهن داشته باشید سه رقم اطراف این عدد میانی یکسان است درست مثل ترازو. 4785478 یک نمونه از شماره رند از این نوع می باشد.

 

رند از اول یا از آخر

بسیاری از مشتریان در میان انواع سیم کارت رند نوع ترتیبی را می پسندند.

در این نوع شماره رند در ابتدا یا در انتهای شماره، ترتیب و توالی حداقل میان 3 شماره وجود دارد. برای مثال ابتدا یا انتهای شماره 1234 می باشد.

 

رند تاریخ تولدی

این نوع شماره رند برای کسانی که به دنبال برندسازی شخصی هستند یا سبک زندگی لوکس را برگزیده اند، بسیار رایج است.

برای مثال در این نوع شماره رند شماره تلفن همراه شما با سال تولدتان تمام می شود.

 

رند تکرار پیش شماره

در این نوع از سیم کارت ها، پیش شماره شما در جایی از شماره تکرار می شود.

برای مثال اگر پیش شماره شما 0938 می باشد، و 4 شماره آخر سیم کارت منتخب شما هم 0938 باشد، سیم کارت رند از این نوع را انتخاب کرده اید.

 

رند تکرار 2 رقم یکی ، رند جفت جفت یا رند سه جفت

4 یا 6 شماره از شماره منتخب شما به صورت دوتا دوتا تکراری است.

برای مثال 2266 یا 2200. اگر شماره که قصد خرید آن را دارید دارای دو یا سه شماره به صورت جفت باشد شماره رند تری را انتخاب کرده اید که رند جفت جفت نامیده می شود.

 در این نوع شماره رند، ممکن است در ابتدا یا انتهای شماره اعداد جفت وجود داشته باشد. برای مثال 09124545 ابتدای یک شماره رند از این نوع است.

در صورتی که شماره ها سه جفت در ابتدا یا انتهای شماره باشند، سیم کارت رند شما از نوع سه جفت است. برای مثال شماره با اعداد ابتدایی 0930121212 یک شماره از این نوع می باشد.

 

رند حروفی

این نوع سیم کارت رند هم میان افرادی که به دنبال برندسازی شخصی هستند و می خواهد یک شماره اختصاصی منتسب به خودشان را داشته باشند بسیار رایج است. شما اسم خود را بر روی کیبورد شماره گیری می کنید.

 

رند ده دهی ، صد صدی ، هزاری، میلیونی

بسیاری تنها این نوع شماره را سیم کارت رند می دانند. در این شماره ها در ابتدا یا انتهای شماره مضرب های 10 وجود دارد.

خوب اگر این شماره ها یک توالی هم داشته باشند که دیگر عالی است و شماره شما به راحتی به خاطر سپرده می شود برای مثال 09122030. حال اگر همین نسبت را مضرب های صد، هزار یا میلیون بکنید، شماره شما رند تر می شود. برای مثال 09125000000

 

رند کد پایین

بسیاری این نوع سیم کارت را نشان اصالت و قدمت می دانند.

در واقع این سیم کارت شاید زیاد هم رند نباشد فقط لازم است با اعداد کوچکتر از 19 در هر رنج شروع شده باشند. برای مثال 0912102 یا 0912204. این نوع سیم کارت رند بیشتر برای پیش شماره 0912 مطرح است.

 

رند گفتاری

شماره هایی رندی که 6 رقم از آن ها به صورت دو جفت سه رقم یکی است. برای مثال 0912400400

 

رند متشکل از دو رقم

دو عدد را انتخاب کنید برای مثال 9 و 2. اگر تمامی شماره های موجود در سیم کارت رند شما همین دو رقم باشد.

 شماره رند متشکل از دو رقم را انتخاب کرده اید. این نوع سیم کارت ها نیز معمولا قیمت بالایی دارند و به راحتی به ذهن سپرده می شوند.

 

رند دو رقم،  سه رقم ، چهار رقم و پنج رقم یکی

فرقی ندارد اگر در ابتدا، وسط یا انتها دو، سه ، هار و حتی پنج رقم یکسان وجود داشته باشد، سیم کارت رند از این نوع را انتخاب کرده اید.

 

رند شش رقم یکی و رند هفت رقم یکی

دیگر این نوع سیم کارت رند نیاز به توضیح ندارد. در بسیاری از کشور ها این نوع شماره ها به شماره های دیاموند یا الماس شهرت دارند.

 

خرید سیم کارت رند از سامانه سیم خان

 

خرید سیم کارت رند از سامانه سیم خان

اگر شما هم تصمیم گرفته اید تا از مزایای داشتن یک سیم کارت رند بهره مند شوید فقط کافی است سری به سامانه سیم خان بزنید تا انواع سیم کارت های رند را در این سامانه بیابید.

شما می توانید متناسب با نیاز و بودجه ای که در نظر گرفته اید از این سامانه شماره رند تهیه نمایید. برای رفاه مشتریان امکان خرید آنلاین سیم کارت در این سامانه وجود دارد.

تعدد فروشندگان در این سامانه باعث رقابتی شدن قیمت ها شده و به همین دلیل می توانید رند ترین شماره ها را با بهترین قیمت ها تهیه نمایید.

اگر نمیدانید شماره ای که قصد خرید آن را دارید رند است یا نه سری به سامانه هوشمند تشخیص نوع رند سیم خان بزنید.

همچنین اگر به دنبال بستری هستید که بیشترین پیشنهاد شماره رند را در سریع ترین زمان ممکن به شما ارائه کند، سیم خان در خدمت شماست.

 

سیم-کارت-سازمانی-همراه-اول

سیم کارت سازمانی همراه اول

قبلی
تشخیص-رند-بودن-سیم-کارت-با-یک-کلیک

راهنمای تشخیص رند بودن سیم کارت با یک کلیک

بعدی

ثبت امتیاز :

(33 امتیاز)