فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

سیم کارت سازمانی همراه اول

1399/06/30

یکی از دغدغه های اصلی سازمان ها و شرکت ها نحوه ارتباط است. مسئله ارتباط دو سویه و مستقیم بین کارکنان سازمان و مشتریان یا ارتباط درون سازمانی همواره بسیار مهم است تا بتوان کارکرد شرکت را افزایش داده و عملکرد سازمان یا شرکت مورد نظر را بهبود بخشید.

بسیاری از شرکت ها به همین دلیل همواره به دنبال راهکاری برای افزایش عملکرد بهتر در زمینه ارتباطی هستند و می خواهند از ابزارهای موجود در این زمینه بیشترین بهره را ببرند. ما قصد داریم در این مقاله درمورد روشی برای بهتر کردن عملکرد شرکت ها و کارمندانشان توضیح بدهیم برای درک بهتر این مطلب با ما همراه باشید.

 

سیم کارت سازمانی چیست؟

سیم‌کارت‌های سازمانی در سه نوع دائمی، اعتباری و پیام‌رسان به سازمان‌ها و شرکت‌ها ارائه می‌شود. با داشتن سیم‌کارت‌های سازمانی، ضمن مدیریت ارتباطات سازمانی و کاهش هزینه‌های ارتباطی، شماره‌های سازمانی به عنوان درگاه‌های ارتباطی سازمان با مشتریان و تامین‌کنندگان، برای همیشه تحت مالکیت سازمان باقی خواهند ماند.

 

اپراتورهای متعددی در این زمینه فعالیت می کنند و با ارائه سیم کارت های مخصوص سازمان ها با نام تجاری سیم کارت سازمانی سعی می کنند بسیاری از مشکلات و دغدغه های شرکت ها و سازمان ها را برطرف کنند.

 

سیم کارت سازمانی همراه اول

اپراتور همراه اول اولین اپراتور همراه هم برای بر طرف کردن این نیاز سیم کارت سازمانی همراه اول را برای شرکت ها و سازمان ها ارائه می دهد.

سیم کارت سازمانی همراه اول، در هنگام خرید این قابلیت را دارند که  به صورت یکجا فعال شوند؛ یعنی وقتی چندین سیم کارت برای یک سازمان خریداری می شود این امکان وجود دارد که در لحظه برای همه کاربران آن سازمان فعال شده و بتوانند از خدمات آن استفاده کنند.

 

ویژگی های سیم کارت سازمانی همراه اول

ارائه قیمت‌های ترجیحی در خرید سیمکارت های سازمانی

فعال‌سازی و عرضه سیمکارت ها به‌صورت یکجا

امکان تخصیص شماره‌های متوالی

امکان تعریف و راه‌اندازی بسته‌های سازمانی متنوع در مکالمه، پیامک و دیتا

علاوه بر مزایای ذکر شده، سازمان ها می توانند از خدمات صورت حساب سازمانی، افزایش ودیعه، تخصیص اعتبار ریالی و شارژ گروهی سازمانی بهره مند شوند.

 

قیمت سیم کارت سازمانی همراه اول

قیمت سیم کارت های سازمانی همراه اول نسبت به سایر سیم کارت های این اپراتور بسیار مناسب تر است. سیم کارت های سازمانی همراه اول قیمت های ممتازی در هنگام خرید دارند که می تواند این اپراتور را نسبت به سایر اپراتور ها متمایز کرده و به عنوان گزینه اول سازمان ها معرفی کرد.

 

اپراتور همراه اول برای آسودگی کاربران سیم کارت های سازمانی خود، سیم کارت های به فروش رفته را با شماره های متوالی ارائه می کند؛ مثلا وقتی فردی سیم کارت های سازمانی این شرکت را به تعداد بالا تهیه می کند، می تواند سیم کارت هایی را در اختیار داشته باشد که شماره های متوالی دارند؛ یعنی مثلا شماره های آخر سیم کارت با یکدیگر متفاوت است.

 

 

پنل اختصاصی برای کاربران سیم کارت سازمانی

همراه اول به کاربران سیم کارت های سازمانی پنل های اختصاصی را ارائه می دهد که می توانند شارژ سیم کارت های خود را در بستر اینترنت مدیریت کنند به این ترتیب سازمان هم می تواند شارژ تمامی  سیم کارت های تهیه شده خود را به صورت گروهی مدیریت کنند و اگر نیاز به افزایش شارژ هم بود به صورت یکجا شارژ شود. همچنین در این پنل امکان دیگری نیز وجود دارد که می توان میزان مانده اعتبار را در پنل مشاهده کرد و میزان مصرف سیم کارت های سازمان رامشاهده کرد و تحت نظر داشت.

 

صورت حساب مخصوص سیم کارت سازمانی همراه اول

یکی دیگر از امکان های جالبی که  همراه اول برای سیم کارت های سازمانی در نظر گرفته این است که امکان صورتحساب سازمانی و افزایش شارژ های گروهی سیم کارت ها وجود دارد. به همین خاطر به لحاظ مالی برای سازمان ها و شرکت های استفاده کننده می تواند بسیار متناسب باشد.

 

هرچند برای سهولت بیشتر، همراه اول امکانات دیگر مالی نیز در اختیار مصرف کنندگان سیم کارت های سازمانی و مدیران سازمان ها قرار می دهد؛ به عنوان مثال می توان مقدار مشخصی شارژ یا مبلغ به هر فرد اختصاص داد تا بیش از آن میزان امکان استفاده از خدمات، مکالمه و ... را نداشته باشد و هزینه های پیش بینی نشده به شرکت تحمیل نکند.

 

 این روش می تواند به دفعات و در چندین نوبت پرداخت شود و همچنین امکان پرداخت وجوه انباشته شده سازمان به صورت چند مرحله ای یا تقسیط شده را نیز فراهم می کند.

اما این اعتبار های تخصیص یافته اساسا مشکلی در مورد زمان مصرف ندارند یعنی با وجود اختصاص اعتبار اما محدودیت زمانی در مصرف این اعتبار در نظر گرفته نمی شود و کاربر می تواند آن را در هر مدت زمانی که نیاز دارد مورد مصرف قرار دهد.

 

سیم کارت سازمانی همراه اول ، بدون محدودیت

سیم کارت سازمانی به طور کلی توسط اپراتور همراه اول با محدودیتی در تعداد خرید مواجه نیست و یک شرکت یا سازمان و یا کارخانه می تواند به هر میزان که نیاز به سیم کارت دارد نسبت به خرید سیم کارت های سازمانی همراه اول اقدام کرده و بدون هیچ گونه محدودیتی در تعداد سیم کارت های سازمانی همراه اول را تهیه و خریداری کند.

 

این عدم وجود محدودیت در تعداد سیم کارت های قابل خرید در خدمات قابل ارائه نیز تاثیری نمی گذارد و چه در تعداد کم و چه در تعداد زیاد هم خدمات قابل ارائه به کاربر هیچ تفاوتی با یکدیگر نداشته و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت. به این ترتیب نباید نگران این موضوع بود که مثلا یکی از خدمات خاص سیم کارت های سازمانی فقط به خریداران تعداد مشخصی از سیم کارت های سازمانی ارائه می گردد و به برخی دیگر نیز ارائه نخواهد شد.

 

 

نحوه خرید سیم کارت سازمانی همراه اول

اگر سازمان یا شرکتی قصد خرید سیم کارت های سازمانی همراه اول را داشته باشند باید به صورت حضوری نسبت به خرید سیم کارت اقدام کند به این ترتیب نماینده نهادی که نیاز به سیم کارت سازمانی دارد، لازم است که با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به فروشگاه های معتبر همراه اول  مراجعه کند و نسبت به تهیه  سیم کارت های سازمانی با تکمیل فرم های مربوطه اقدام کند.

 

نکته اینجاست که اگر سیم کارت های مورد نظر بیش از 50 سیم کارت باشند یعنی سازمان مورد نظر بخواهد بیش از 50 سیم کارت سفارش دهد، حتما باید از طریق نامه نگاری بین سازمان، شرکت یا موسسه مربوطه و همراه اول نسبت به خرید سیم کارت سازمانی همراه اول اقدام کند.

به همین دلیل لازم است که در نامه ای همراه با سربرگ رسمی درخواست خود را نگارش کرده و همراه با اطلاعات تماس به دفتر همراه اول و یا اداره فروش این اپراتور ارسال کنند. همراه اول پس از انجام بررسی های مورد نیاز با تماس با شرکت متقاضی مراحل بعدی را به اطلاع آنان می رساند تا بتوانند به تعداد مورد نیاز خود و متناسب با میزان قابل ارائه توسط همراه اول سیم کارت سازمانی بخرند و از آن در افزایش عملکرد سازمانی بهره ببرند.

 

 

مدارک مورد نیاز برای خرید سیم کارت سازمانی

شرکت ها یا موسسات باید حتما مدارک مورد نیاز را به همراه اول ارائه دهند تا اساسا حقوقی بودن آن ها مورد تایید اپراتور قرار گرفته و بتواند به استناد مدارک ارائه شده، سیم کارت های سازمانی خود را به متقاضیان ارائه داده و خدمات مورد نیازشان را برای آن ها فعال کند.

 

همچنین خدمات سازمانی متعددی برای سیم‌کارت‌های سازمانی قابل ارائه هستند. این خدمات شامل:موبایل سازمانی، پرداخت پیشرفته صورتحساب، حساب چندکاربره، شبکه امن همراه و وی پی ان پلاس میشود.

 

از دیگر خدمات ارائه شده سیم‌کارت سازمانی کنفرانس تلفنی است. با استفاده از راهکار کنفرانس تلفنی، مکالمه چند نفر به صورت همزمان امکان‌پذیر خواهد بود. این راهکار بدون نیاز به تنظیمات، نصب برنامه و بدون پرداخت هزینه‌های ماهانه، برای مشترکین سازمانی قابل استفاده است.

 

چیزهایی-که-باید-درمورد-سیم-کارت-سازمانی-ایرانسل-بدانید

چیزهایی که باید درمورد سیم کارت سازمانی ایرانسل بدانید

قبلی
دلایل-مهم-برای-خرید-سیم-کارت-رند-انواع-سیم-کارت-رند

دلایل مهم برای خرید سیم کارت رند | انواع سیم کارت رند

بعدی

ثبت امتیاز :

(5 امتیاز)