فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

خرید فوری سیم کارت رند با قیمت مناسب

1399/09/23

همه ما می دانیم که یک سیم کارت رند باعث می شود تا شماره تلفن همراه ما به راحتی به ذهن مخاطب سپرده شود اما شاید یکی از اصلی ترین دلایلی که به دنبال خرید شماره رند نیستیم قیمت بالای این شماره هاست.

چه عواملی بر قیمت سیم کارت رند تاثیر می گذارد؟ چگونه می توان یک شماره رند را با قیمت مناسب خریداری نمود؟ سیم خان به این سوالات پاسخ می دهد.

 

قیمت سیم کارت رند چگونه تعیین می شود؟

اگر قصد خرید سیم کارت رند را دارید قبل از هر چیز باید بدانید که عوامل موثر بر قیمت شماره رند بسیار زیاد است و می توان گفت معیار مشخصی برای تعیین قیمت یک شماره رند وجود ندارد.

در واقع تقاضای بازار قیمت یک شماره رند را تعیین می کند. بنابراین جای تعجب نیست که قیمت شماره های هم رده در فروشگاه های مختلف، تفاوت زیادی باهم داشته باشد.

پیچیده است نه؟ در ادامه مقاله به شما می گویم که چگونه می توانید یک شماره خوب را به قیمت خوبی خریداری نمایید. اگر قصد خرید سیم کارت با شماره رند را دارید بهتر است عوامل موثر بر قیمت این نوع از سیم کارت ها را نیز بدانید.

عوامل موثر بر قیمت سیم کارت رند

سیم کارت رند و عوامل موثر بر قیمت آن

 

اپراتور مورد نظر خود را انتخاب کنید

یکی از عوامل موثر بر قیمت سیم کارت رند، اپراتوری است که سیم کارت را از آن خریداری می کنید. شما می توانید از اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل یک شماره رند تهیه کنید.

در میان شماره های هم رده، معمولا شماره هایی که از اپراتور همراه اول ارائه می شوند، قیمت بالاتری دارند.

تاثیر نوع اپراتور بر قیمت سیم کارت رند

نوع اپراتور تاثیر مستقیمی بر قیمت سیم کارت رند دارد

 

 اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه ها هستید و می­خواهید یک شماره رند با قیمت مناسب داشته باشید می توانید خرید از دیگر اپراتورها را در اولویت قرار دهید اما اگر برای شما اهمیت دارد که از خدمات اپراتور همراه اول استفاده کنید و شماره شما اعتبار بالایی نیز داشته باشد، ناگزیر هستید که در میان شماره های همراه اول به دنبال خرید شماره رند باشید.

 

سیم کارت رند اعتباری یا دائمی

یکی دیگر از سوالاتی که قبل از خرید باید به آن پاسخ دهید اعتباری یا دائمی بودن سیم کارت رند مورد نظر شماست. مشخصا سیم کارت های دائمی قیمت بالاتری دارند اما در میان سیم کارت های اعتباری، سیم کارت هایی که قابلیت تبدیل شدن به سیم کارت دائمی را دارند، قیمت بالاتری دارند.

 

قیمت سیم کارت رند اعتباری و دائمی | سیم کارت 0912 ارزان

سیم کارت اعتباری خوبه یا دائمی؟

 

پیش شماره در یک شماره رند

پیش شماره از دیگر عوامل موثر بر قیمت سیم کارت است. سیم کارت 0912 معمولا قیمت بالاتری از دیگر سیم کارت ها دارد.

در خصوص سیم کارت های 0912، مبحثی تحت عنوان شماره کد پایین نیز مطرح است که در خصوص دیگر پیش شماره ها کمتر مطرح است.

شماره کد پایین به این معناست که پس از پیش شماره پایه شماره ای بعدی کمتر از 19 باشد. به بیان ساده تر شماره بعد از پیش شماره باید به صورت 115، 216، 314 و ... باشد. شماره های کد پایین معمولا قیمت بالاتری در مقایسه با شماره های عادی دارند.

 

سیم کارت 0912 ارزان

شماره رند کد پایین در سیم کارت رند 0912 ارزان تر است

 

نوع رند بودن و تاثیر آن بر قیمت سیم کارت

شماره های رند انواع مختلفی دارند و نوع رند بودن بر قیمت یک سیم کارت رند تاثیر زیادی دارد و می توان گفت از اصلی ترین عوامل است. سیم کارت های رند انواع مختلفی دارند، برخی از رایج ترین انواع سیم کارت های رند را می توانید در مقاله "انواع سیم کارت رند" به صورت کامل بخوانید.

 

قیمت سیم کارت رند

سیم کارت رند آینه ای یا سیم کارت رند پله ای؟

 

سیم کارت رند صفر یا کارکرده

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت سیم کارت رند، صفر یا کارکرده بودن سیم کارتی است که قصد خرید آن را دارید. قانون کلی این است که سیم کارت صفر قیمت بالاتری در مقایسه با سیم کارت کارکرده دارد.

در نوع کارکرده هم میزان کارکرد می تواند تعیین کننده باشد. هر چه سیم کارت کارکرد بیشتری داشته باشد به احتمال زیاد قیمت کمتری خواهد داشت. سیم کارتی که شماره رندی دارد و کارکرده است به احتمال زیاد تماس های زیادی را دریافت می کند.

 

قیمت سیم کارت صفر و کارکرده

سیم کارت صفر از سیم کارت کارکرده گران تر است

 

البته این قانون استثنا هم دارد. در برخی مواقع سیم کارت های کارکرده می­توانند قیمت بیشتری داشته باشند.

برای مثال زمانی که شماره رند یک شرکت معتبر را خریداری می­کنید که مشتریان زیادی با آن تماس می­گیرند یا برای مثال اگر معمار هستید و شماره یک معمار معتبر را که مهاجرت کرده است خریداری می­کنید، ممکن است لازم باشد هزینه بیشتری بپردازید.

 

قیمت سیم کارت صفر و کارکرده

قیمت سیم کارت رند تحت تاثیر چه عواملی است؟

 

چگونه یک سیم کارت رند با قیمت مناسب خریداری کنیم؟

خوب مشخصا باید بگردید تا سیم کارت رند مورد نظر خود را با قیمت مناسب پیدا کنید. عوامل موثر بر قیمت زیاد است و معیار مشخصی هم برای قیمت گذاری وجود ندارد بنابراین تنها راه حل صرف زمان برای یافتن سیم کارت خوب با قیمت منصفانه تر است.

اما راهکار ساده تری هم وجود دارد. می توانید از سامانه های تخصصی معاملات سیم کارت های رند استفاده کنید.

این سامانه ها به جای شما دنبال سیم کارت های رند در سراسر فروشگاه ها می گردند و سیم کارت های متنوع را با قیمت های مختلف عرضه می کنند تا شما بتوانید از میان گزینه های مختلف، شماره مورد نظر را که با بودجه مد نظرتان هم خوانی دارد، خریداری کنید.

هر چه سامانه حرفه ای تر و تخصصی تر باشد، تنوع سیم کارت هایی که ارائه می کند بیشتر است. در این سامانه ها قیمت ها متعادل است چرا که فروشندگان می توانید با مشاهده قیمت سایر فروشگاه ها و  افراد، رنج قیمت معقول را به راحتی تشخیص دهند.

بنابراین فرقی ندارد که فروشنده سیم کارت رند هستید یا خریدار آن، سامانه تخصصی معاملات سیم کارت می تواند شما را سریع تر به هدفتان برساند.

 

 

 

قیمت گذاری سیم کارت رند | قیمت سیم کارت رند

سیم خان، سامانه هوشمند معاملات سیم کارت

 

خرید سیم کارت رند از سامانه تخصصی سیم خان

سیم خان یک سامانه تخصصی معاملات سیم کارت به ویژه سیم کارت های رند است. شما به راحتی می توانید با مراجعه به این سامانه شماره های رند عرضه شده توسط فروشگاه های مختلف و افراد حقیقی را مشاهده نموده و در میان انبوهی از تنوع، سیم کارت مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مشاهده قیمت های اعلامی فروشندگان مختلف می تواند به شما کمک کند تا در خصوص قیمت معقول سیم کارت مورد نظر خود آگاهی کسب نمایید و سیم کارت رند مورد نیاز خود را گران نخرید.

سامانه سیم خان این امکان را برای شما به وجود می آورد تا در عرض چند ثانیه و با چند کلیک انواع سیم کارت های رند و قیمت های آن ها را مشاهده کنید.

در صورتی که قصد خرید سیم کارت خود را دارید که شماره رندی دارد می توانید از این سامانه کمک بگیرید و سیم کارت خود را سریع و با بهترین قیمت به فروش برسانید.

 

تشخیص-رند-بودن-سیم-کارت-با-یک-کلیک

راهنمای تشخیص رند بودن سیم کارت با یک کلیک

قبلی
5-نکته-طلایی-در-فروش-فوری-سیم-کارت-رند

5 نکته طلایی در فروش فوری سیم کارت رند + راهکارهای عملی فروش خط رند

بعدی

ثبت امتیاز :

(3 امتیاز)