فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

نصب دوباره تلگرام بدون سیم کارت

1400/01/04

تلگرام از جمله پلتفرم‌های محبوب پیام‌رسان و شبکه اجتماعی است. شما برای داشتن یک حساب کاربری در تلگرام، پس از نصب نرم افزار مربوطه، به یک شماره نیاز دارید. کد فعالسازی حساب کاربری برای شماره معرفی شده، ارسال خواهد شد. در این مقاله به سوالات رایج پیرامون نصب تلگرام می پردازیم و به صورت اختصاصی به این سوال پاسخ می دهیم که آیا نصب دوباره تلگرام بدون سیم کارت ممکن است یا خیر؟

تلگرام از جمله شبکه­های اجتماعی است که کاربران زیادی دارد. اغلب مالکان سیم کارت‌ها، این برنامه را بر روی گوشی همراه یا تبلت خود نصب نموده و از آن استفاده می‌نمایند. هر چند در دوره‌ای از زمان به دلیل محدودیت­های اعمال شده برای استفاده از این شبکه در ایران، استفاده از آن کم رونق شد، اما همچنان می توان این شبکه را پر طرفدار دانست. تلگرام مزیت های متعددی دارد که باعث محبوبیت آن شده است. برای مثال می­توان حساب کاربری را بر روی سیستم‌های مختلفی باز کرد. می­توان بر روی سرورهای تلگرام اطلاعات را برای مدت زمان طولانی و بدون محدودیت ذخیره نمود. اگر قصد نصب این پلتفرم را دارید یا به دنبال نصب تلگرام سیم کارت گم شده هستید مطالعه این مقاله می‌تواند برای شما مفید باشد. در این مقاله به چند سوال شما در خصوص نصب تلگرام پاسخ می دهیم. به ویژه به این نکته می­پردازیم که آیا نصب دوباره تلگرام بدون سیم کارت ممکن است یا خیر؟

ایجاد حساب کاربری تلگرام برای سیم کارت یا شماره جدید

 

ایجاد حساب کاربری تلگرام برای سیم کارت یا شماره جدید

اگر سیم کارت جدیدی تهیه نموده‌اید و قصد نصب تلگرام را دارید بهتر است با فرایند عمومی ایجاد حساب کاربری تلگرام آشنا شوید. اولین نکته‌ای که باید در خصوص استفاده از این نرم افزار و پلتفرم بدانید این است که شما برای ایجاد یک حساب کاربری و فعال نمودن تلگرام خود به یک شماره نیاز دارید و بدون شماره قادر نخواهید بود که حساب کاربری ایجاد کنید. ایجاد حساب کاربری تلگرام با استفاده از ایمیل و ... در حال حاضر ممکن نیست.

زمانی که پس از نصب تلگرام، اقدام به ایجاد حساب کاربری می­کنید، لازم است تا شماره‌ای را معرفی کنید تا کد فعالسازی برای این شماره ارسال شود. تا زمانی که اقدام به استفاده از تلگرام در سیستم دیگری ننموده‌اید، نیاز به دریافت مجدد کد فعالسازی نیست. این شماره نباید دارای حساب کاربری فعال تلگرام باشد. برای استفاده از حساب کاربری خود بر روی گوشی دیگر یا استفاده از وب تلگرام بر روی سیستم‌های دیگر، مجددا نیاز به کد فعال سازی دارید که به شماره معرفی شده به هنگام ایجاد حساب کاربری ارسال می­شود.

 

آیا دسترسی به تلگرام بدون سیمکارت امکان پذیر است

 

آیا دسترسی به تلگرام بدون سیمکارت امکان پذیر است؟

به متن بالا بازگردید و دوباره آن را بخوانید. شما برای نصب تلگرام به یک شماره نیاز دارید نه به یک سیم کارت. بنابراین پاسخ سوال بالا، مثبت است. شما می‌توانید بدون داشتن سیم کارت، تلگرام داشته باشید. اول این که پس از یکبار فعالسازی و ایجاد حساب کاربری تلگرام، دیگر برای دسترسی به حساب تلگرام در همان گوشی یا سیستم به سیم کارت خود نیاز ندارید. مزیت این قابلیت این است که امکان استفاده از حساب تلگرام زمانی که به سیم کارت خود دسترسی ندارید، نیز وجود دارد. برای مثال زمانی که سیم کارت شما مسدود است، می­توانید از حساب تلگرام خود استفاده کنید.

حال سوال این است که اگر به طور کل سیم کارت نداشته باشید یا سیم کارتی نداشته باشید که بخواهید تلگرام را بر روی آن فعال کنید چه؟ بله پاسخ به این سوال هم مثبت است شما فقط به شماره نیاز دارید نه به سیم کارت (در ادامه بیشتر توضیح می‌دهیم). مزیت این قابلیت این است که شما می­­توانید با هویت پنهان یا غیر واقعی حساب کاربری داشته باشید. ممکن است به هر دلیلی علاقه نداشته باشید که با شماره شخصی در تلگرام فعالیت نمایید. این قابلیت، این امکان را برای شما به وجود می­آورد تا با شماره‌های مجازی حساب کاربری در تلگرام ایجاد نمایید.

 

نصب تلگرام بدون کد تایید چگونه است

 

نصب تلگرام بدون کد تایید چگونه است؟ و یا نصب تلگرام بدون شماره چگونه است؟

به احتمال زیاد می­پرسید اگر سیم کارت نداشته باشید، چگونه می­توانید شماره‌ای داشته باشید تا با آن حساب تلگرام ایجاد کنید؟ پاسخ نرم‌افزارهاست. شما می‌توانید با نرم افزارهای مختلف برای خود به صورت مجازی یک شماره داشته باشید. textnow یکی از شناخته‌شده‌ترین نرم‌افزارهاست که به صورت رایگان در دسترس علاقه مندان است. این نرم‌افزار به راحتی نصب می­شود و این امکان را برای شما فراهم می­آورد تا با انتخاب پیش‌شماره دلخواه یک شماره داشته باشید. پس از نصب این برنامه، لازم است تا با کلیک بر قسمت sign up یک حساب کاربری در این نرم‌افزار برای خود ایجاد کنید و پیش شماره دلخواه خود را وارد کنید. شماره‌ای برای شما ساخته می‌شود که فاقد حساب فعال تلگرام است. بنابراین شما می­توانید با ورود به تلگرام بدون اس ام اس، حساب کاربری تلگرام خود را بر روی این شماره فعال کنید. کد فعال‌سازی ارسال شده، از طریق برنامه در اختیار شما قرار می‌گیرد. در صورتی که حساب تلگرام ریپورت شده باشد، می­توانید با راهکارهای رفع ریپورت یا انتظار برای مدت کوتاهی (رفع خود به خودی ریپورت) یک حساب کاربری تلگرام فعال داشته باشید.

 

استفاده از حساب تلگرام پس از واگذاری سیم کارت ممکن است

 

استفاده از حساب تلگرام پس از واگذاری سیم کارت ممکن است؟

اگر زمانی که مالک سیم کارت بودید، برای شماره آن حساب تلگرامی فعال نموده باشید، همچنان و پس از واگذاری سیم کارت نیز حساب تلگرام شما قابل استفاده است. چون عملا شما برای استفاده از حساب کاربری خود نیاز به سیم کارت ندارید. اما لازم است تا به دو نکته توجه ویژه‌ای داشته باشید:

مالک جدید سیم کارت می­تواند به راحتی به حساب شما دسترسی داشته باشد. مالک جدید بر روی گوشی خود یا هر سیستم هوشمند دیگری، تلگرام نصب می نماید و با دریافت کد فعال سازی بر روی شماره سیم کارت که جدیدا خریداری کرده است، وارد حساب کاربری شما می­شود. (مگر این که فعالسازی با کد دو مرحله‌ای را فعال نموده باشید که در ادامه توضیح می­دهیم). ممکن است مالک قبلی قصد ورود به حساب کاربری شما را نداشته باشد اما تا زمانی که شما این حساب را پاک نکرده­اید، تلاش او برای ورود و ایجاد حساب کاربری در تلگرام، او را به حساب شما هدایت می­کند.

مالک جدید سیم کارت می­تواند وارد حساب کاربری شما شده و حساب تلگرام شما را پاک کند تا بتواند برای خود با شماره جدیدی که خریداری نموده، حساب کاربری جدید ایجاد نماید. در این صورت تمامی اطلاعات شما از دست می رود. بنابراین توصیه ما این است که قبل از واگذاری سیم کارت، حساب کاربری تلگرام را پاک کنید تا ضمن حفظ اطلاعات شما، برای خریدار جدید نیز دردسر ایجاد نشود.

بد نیست به این نکته نیز توجه داشته باشید که در صورت درخواست کد فعالسازی برای حساب کاربری تلگرام، کد به تمامی حساب‌های باز تلگرام ارسال می‌شود. برای مثال اگر شما حساب کاربری تلگرام را به صورت باز بر روی گوشی خود نگه داشته باشید یا وب تلگرام شما باز باشد، هر درخواست برای کد فعال سازی، در تمامی حساب­­ها نمایش داده می­شود. در این صورت شما می­توانید از تلاش افراد مختلف برای ورود به حساب کاربری که با شماره مد نظر شما ایجاد شده است، مطلع شوید.

 

برای افزایش امنیت حساب تلگرام چه می توان کرد

 

برای افزایش امنیت حساب تلگرام چه می­توان کرد؟

با آگاهی از چند نکته و با اقدامات ساده‌ای می‌توانید امنیت حساب کاربری خود را به مقدار قابل توجهی بهبود بخشید. اغلب کاربران بدون توجه به این نکات تلگرام خود را فعال می­نمایند و به همین دلیل با مشکل از دست رفتن اطلاعات و حریم خصوصی مواجه شوند.

راهکارهای ساده‌ای برای افزایش امنیت حساب کاربری تلگرام شما وجود دارد. توجه به این نکات باعث می­شود تا در شرایط مختلف به ویژه واگذاری سیم کارت، بتوانید از اطلاعات و حریم خصوصی خود حفاظت بهتری داشته باشید.

در خصوص حساب کاربری تلگرام یک نکته مهم وجود دارد و آن این است که بر خلاف دیگر شبکه­­های اجتماعی همچون واتس اپ، شما میتوانید در سیستم‌های مختلفی به صورت همزمان حساب کاربری تلگرام خود را فعال کنید. همچنین برای استفاده از وب اپلیکیشن (وب تلگرام) یا نسخه های تحت ویندوز یا مک نیازی نیست تا همزمان این برنامه در گوشی باز و فعال باشد. این قضیه می­تواند از نظر امنیت حریم حساب کاربری شما مسئله ساز باشد. بنابراین در استفاده از تلگرام به این نکات توجه کنید:

بهتر است از حساب تلگرام خود در سیستم­های مختلف استفاده نکنید. در صورت استفاده از تلگرام در سیستم‌های مختلف، حتما حساب خود را sign out نمایید. به این نکته توجه کنید که زمانی که تلگرام خود را در سیستم دیگری فعال می­کنید، کد فعال سازی برای تمامی حساب های باز شما نیز ارسال می‌شود.

برای فعال شدن حساب کاربری تلگرام خود کد دو مرحله‌ای تعریف کنید تا علاوه بر ارسال کد فعال سازی برای شماره شما، نیاز به کد دیگری در مرحله دوم باشد که برای ایمیل و ... ارسال می‌شود. احتمال نفوذ به حساب کاربری تلگرام شما در این حالت بسیار کم خواهد شد.

نکاتی که قبل از واگذاری سیم کارت باید به آن توجه کنید!

با توجه به تمامی نکاتی که در بالا گفته شد برای حفظ اطلاعات و حریم خصوصی حساب تلگرامی شما، به هنگام واگذاری سیم کارت پروتکل مشخصی قابل تعریف است.

‌قبل از واگذاری سیم کارت، اطلاعات مورد نیاز خود را ذخیره کنید. شما می­توانید اطلاعات حساب کاربری را بدون تغییر به حساب کاربری جدیدی که برای شماره دیگری فعال نموده‌اید، انتقال دهید. این اقدام از طریق بخش settings حساب تلگرامی شما و با کلیک بر روی قسمت info انجام می‌شود. در این قسمت شما می‌توانید با انتخاب گزینه change number تغییرات را انجام دهید. در این حالت نیز کد فعال سازی ارسال می‌شود اما این کد فعالسازی برای شماره جدیدی که درج می‌کنید، ارسال خواهد شد. بنابراین این شماره را با دقت وارد کنید. تمامی اطلاعات شما پس از درج کد فعال سازی، بر روی حساب جدید قابل بازیابی خواهد بود.

در گام دوم لازم است تا قبل از واگذاری سیم کارت، مطمئن شوید که کد فعالسازی دو مرحله ای برای حساب کاربری شما فعال شده است. حتی اگر قصد پاک کردن حساب کاربری را داشته باشید این گام ضرورت دارد. این کار باعث می­شود تا بازیابی اطلاعات حساب کاربری شما تحت هیچ شرایطی برای خریدار سیم کارت مقدور نباشد.

حتما حساب کاربری خود را قبل از فروش سیم کارت به فرد دیگر پاک کنید. حتی اگر تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را ذخیره نموده باشید، این اقدام ضرورت دارد. دسترسی به حساب کاربری شما میتواند دسترسی دیگران به اطلاعات شما را فراهم آورد. همچنین در این صورت ممکن است اقداماتی از طرف کاربر جدید حساب کاربری شما انجام شود که مخاطبان این اقدامات را از سوی شما قلمداد نمایند.

 

خرید-سیم-کارت-همراه-اول-اعتباری-یا-خرید-خط-دائمی-همراه-اول

خرید سیم کارت همراه اول اعتباری یا خرید خط دائمی همراه اول؟

قبلی
فروش-سیم-کارت-همراه-اول-راهنمای-فروش-فوری-سیم-کارت-0912

فروش سیم کارت همراه اول؛ راهنمای فروش فوری سیم کارت 0912

بعدی

ثبت امتیاز :

(50 امتیاز)