فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

مزایای فروش سیم کارت در سیم خان

1398/10/20

آیا تا بحال به این فکر کرده اید که چگونه می توان خارج از فضای فروشگاهتان، میزان خرید و فروش سیم کارت های خود را افزایش دهید؟ تصور کنید کمتر از 1 ساعت در روز وقت صرف کنید و با کمترین هزینه، میزان فروش سیم کارت های خود را تا چندین برابر افزایش دهید. 

 

افزایش فروش سیم کارت

افزایش فروش سیم کارت رند در سامانه سیم خان

 

یکی از عناصر اصلی موفقیت در فروش فوری سیم کارت، استفاده از کانال فروش سیم کارت در بستر اینترنت است. بسیاری از بازاریابان با استفاده از این بستر به پتانسل رشد این کسب و کار اذعان دارند.

سیم خان، سامانه هوشمند معاملات سیم کارت، یکی از مقرون به صرفه ترین روش های خرید و فروش انواع سیم کارت در اینترنت است. این سامانه باعث دیده شدن کسب و کار شما به میزان قابل توجهی می شود زیرا مخاطبان بسیاری به صورت روزانه از سیم خان بازدید می کنند.

با سیم خان، با یک تیر دو نشان بزنید. هم سیم کارت بفروشید هم سیم کارت بخرید.

 

خرید و فروش سیم کارت در سیم خان

شما می توانید سیم کارت های خود را در سامانه سیم خان آگهی کنید

 

شما می توانید با ثبت فروشگاه خود در سیم خان، علاوه بر فروش سیم کارت همراه اول، ایرانسل، رایتل و سایر اپراتورها در کوتاه ترین زمان؛ از سایر فروشندگان نیز سیم کارت مورد نظر خود را بخرید با این تفاوت که قیمت ها به صورت همکاری بوده و هزینه کمتری می پردازید.

اگر میخواهید با مزایای سیم خان بیشتر آشنا شوید فقط کافیست اولین قدم را بردارید و فروشگاه خود را ثبت کنید. ما همواره در کنار شما هستیم.

 

چرا سیم خان را انتخاب کنیم

سامانه سیم خان برای فروشندگان سیم کارت امکانات ویژه ای دارد

 

چرا سیم خان؟

ما نیز همانند بسیاری از افرادی که در زمینه خرید و فروش سیم کارت فعالیت می کنند، سختی ها و پیچیدگی های مراحل خرید سیم کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل و همچنین فروش سیم کارت ها را به شکل سنتی چشیده ایم.

به عنوان مثال به خوبی می دانیم که فروش سیم کارت کارکرده و خرید سیم کارت رند در بازار کنونی، کاری بس پر دغدغه و زمان بر است.

 

مشکلات فروش سیم کارت

دغدغه های شما به عنوان یک فروشنده سیم کارت چیست؟

 

از این رو به عنوان افرادی که به مقوله فروش و خرید سیم کارت دائمی و اعتباری از اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل و رشد این صنعت پویا در فضای اینترنت بی تفاوت نیستیم، تصمیم گرفتیم ضمن بررسی عمیق نیازمندی های بازار خرید و فروش سیم کارت، درک محدودیت ها و فرصت های موجود؛ به ایجاد و راه اندازی سیم خان بپردازیم.

سیم خان با ساده سازی و روشن سازی فرآیند خرید و فروش سیم کارت، شما را یاری می کند تا با کمترین دردسر و در کوتاه ترین زمان بفروشید و یا بخرید.

مزایای ثبت فروشگاه در سیم خان

اینفوگرافیک مزایای ثبت فروشگاه در سامانه سیم خان

 

سیم خان یعنی کامل ترین سامانه خرید و فروش سیم کارت. مزایای سیم خان برای فروشندگان محترم عبارت است از:

ایجاد فروشگاه اینترنتی کاملا رایگان

با ایجاد فروشگاه، شما می توانید یک فروشگاه مجازی با ویترین اختصاصی در دل سایت سیم خان داشته باشد و از این طریق برند خود را به بازدیدکنندگان معرفی کنید. همچنین آنها می توانند دیگر آگهی های فروش سیم کارت های شما را مشاهده کنند.

طراحی سایت فروش سیم کارت

آیا می دانید با ثبت فروشگاه خود در سیم خان و درخواست سایت اختصاصی می توانید یک سایت با تمامی امکانات سیم خان داشته باشید؟

 

ثبت رایگان آگهی فروش سیم کارت به صورت آنلاین و غیرآنلاین به تعداد نامحدود

با ثبت آگهی فروش سیم کارت خود به صورت آنلاین، می توانید کد فعالسازی سیم کارت را نیز به همراه آگهی بگذارید. با این روش دیگر نیازی نیست خریدار با شما در ارتباط باشد و می تواند با کد فعالسازی سیم کارت خود را از نمایندگان معتبر سیم خان تحویل بگیرد.

ثبت آگهی فروش سیم کارت

به تعداد نامحدود سیم کارت ثبت کن | بیشتر ثبت کن بیشتر بفروش

 

همچنین شما می توانید سیم کارت های خود را به صورت غیرآنلاین آگهی کنید، خریدار سیم کارت شما می توانند از طریق شماره تماس با شما در ارتباط باشد.

 

تسویه حساب روزانه با فروشندگان (در خصوص فروش سیم کارت آنلاین)

آنلاین آگهی کنید، روزانه برداشت کنید. با ثبت آگهی سیم کارت به صورت آنلاین، پس از فروش سیم کارت، مبلغ حاصل از فروش به پنل شما اضافه و شما می توانید روزانه وجه خود را برداشت کنید.

یکی از مزایای فروش آنلاین سیم کارت، برداشت وجه به صورت روزانه می باشد.

پرداخت روزانه هزینه فروش سیم کارت

تسویه حساب روزانه با فروشندگان سیم کارت در سیم خان میسر شد

 

خرید آنلاین سیم کارت 20 تا 30 درصد ارزان تر از قیمت های موجود در سامانه

دفاتر پیشخوان دولت، دفاتر ICT و دفاتر خدماتی می توانند سیم کارت های موجود در سامانه را ارزان تر از سایر کاربران مشاهده کنند. لازم به ذکر است فعالسازی سیم کارت هایی که به صورت آنلاین خریداری می شود توسط خود دفاتر صورت می گیرد.

خرید سیم کارت با تخفیف

آنلاین بخر ، ارزان تر بخر

 

24 ساعت ضمانت برای خرید سیم کارت آنلاین

سیم خان شرایطی را برای کاربران خود فراهم آورده است که در صورت بروز مشکل در خرید آنلاین سیم کارت می توانند تا 24 ساعت پس از خرید، مشکل خود را به صورت سیستمی اعلام و پشتیبان مشکل را برطرف نماید.

پشتیبان خرید سیم کارت

بررسی سیستمی مشکلات خرید سیم کارت طی 24 ساعت

 

دریافت سایت با دامنه اختصاصی برند شما

چرا به عنوان یک فروشگاه دار نباید سایت داشته باشید؟

وب سایت با دامنه اختصاصی نام برند شما علاوه بر برندینگ یک بستر فروش آنلاین سیم کارت را در اختیار شما قرار می دهد.

در صورتیکه قصد تبلیغات اینترنتی را داشته باشید، کاربران با دامنه اختصاصی شما وارد سایت شما می شوند و سایت شما زیر دامنه ای از سایت سیم خان نخواهد بود. این مسئله به شما کمک می کند لینک سایت اختصاصی خود را در تبلیغات استفاده کنید و نام برند خود را به کاربران معرفی کنید.

موتور جستجوی گوگل در آخرین آپدیت خود اعلام کرده است که سایت هایی که در موبایل و تبلت ریسپانسیو نباشند از امتیاز پایین تری نسبت به رقبای خود برخوردار خواهند بود. طراحی اختصاصی سایت شما بر روی تمامی صفحات نمایش مانند موبایل و تبلت به صورت کاملا ریسپانسیو خواهد بود.

به گونه ای که بر روی موبایل به صورت یک اپلیکیشن نمایش داده می شود و بسیار کاربر پسند است.

سایت فروش سیم کارت با دامنه اختصاصی

با دامنه اختصاصی برند خود را به مشتریان معرفی کنید

 

ریسپانسیو بودن سایت یعنی چه؟

به بیان ساده، نمایش محتوای سایت مطابق با نمایشگر دستگاه به طوریکه به خوبی نمایش داده شود.

رعایت اصول سئو در جهت بهینه سازی سایت برای موتور جستجوی گوگل

نکته: در صورتی که دارای دامنه و سایت می باشید، سایت جدید قابل انتقال به دامنه شما خواهد بود.

 

تشخیص نوع رندی سیم کارت

تشخیص نوع رند سیم کارت به صورت سنتی را کنار بگذارید. با استفاده از این امکان سیم خان به راحتی می توانید با ورود شماره و تنها با یک کلیک نوع رندی سیم کارت مورد نظر را تشخیص بدهید.

فروشگاه دارانی که درخواست سایت اختصاصی دارند نیز می توانند این امکان ویژه را در سایت خود داشته باشند. از این طریق می توانید بازدیدکنندگان بسیاری را به سایت خود هدایت کنید و میزان فروش سیم کارت را در سایت خود افزایش دهید.

تشخیص نوع رندی سیم کارت

با یک کلیک نوع رندی سیم کارت مورد نظر خود را تشخیص دهید

 

استفاده از روش تبلیغات کلیکی (CPC)

ساده ترین تعریف برای این نوع تبلیغات هدفمند: پرداخت به ازای کلیک است. شما می توانید در سایت سیم خان فروشگاه خود را تبلیغ کنید و هزینه آن بر اساس کلیک کاربران بر روی تبلیغتان کسر خواهد شد.

در این روش، شما برای بنر تبلیغاتی خود مبلغی را به دلخواه تعیین می کنید و آگهی شما بر اساس مبلغ تعیین شده در صفحات سایت نمایش داده می شود.

تبلیغات فروش سیم کارت به صورت کلیکی

پرداخت به ازای کلیک | بهترین روش تبلیغ سیم کارت

 

به طور مثال اگر فرض کنیم با مبلغی که تعیین کرده اید آگهی شما در ردیف اول صفحه جستجو در حال نمایش است، تا زمانی که نظر بازدیدکننده ای را جلب نکرده و بر روی آن کلیک نکند هزینه کلیک از شما کسر نمی گردد.

این موضوع بزرگترین مزیت این روش است چرا که آگهی شما در فضای مورد نظرتان در حال نمایش است و شما الزاماً برای لحظه به لحظه این نمایش هزینه پرداخت نمی کنید. ضمناً زمانی که نیاز به تبلیغات نداشتید می توانید تبلیغات خود را غیرفعال نمایید.

 

امکان تعیین قیمت همکار برای آگهی های فروش سیم کارت

از آنجا که در سیم خان هم افراد عادی و هم فروشگاه ها فعالیت دارند، فروشندگان علاوه بر قیمت مصرف کننده می توانند برای همکاران خود قیمت های همکاری تعیین نمایند که این قیمت ها تنها به فروشگاه ها نمایش داده می شود

 

امکان غیر فعال کردن آگهی های سیم کارت

در زمان نوسانات قیمت سیم کارت در بازار می توانید کل آگهی های فروشگاه و یا حتی برخی از سیم کارت های خود را غیرفعال نمایید و در صورت تمایل مجدداً آنها را به حالت نمایش بازگردانید.

 

قیمت گذاری سیم کارت با مبلغ دلخواه

شما می توانید قیمت دلخواه فروش خود را برای همه سیم کارت های موجود در سامانه تعیین و از این دسته از سیم کارت ها فایل خروجی تهیه نمایید و در اختیار مشتریان حضوری دفتر قرار دهید.

در این روش سیم کارت های تعیین قیمت شده از سامانه حذف نخواهند شد و همچنان توسط سایرین قابل مشاهده می باشند. با این توصیف که هر فروشگاه قیمت های تعیین شده ی خود را مشاهده می نماید. استفاده از این قابلیت رایگان است.

 

امکان رزرو سیم کارت مورد نظر قبل از تصمیم قطعی به خرید

در رزرو سیم کارت، شما می توانید سیم کارت های مورد نظر خود را به صورت 10، 20 یا 30 روزه رزرو و از این دسته از سیم کارت ها فایل خروجی تهیه نمایید. با انجام رزرو، سیم کارت مورد نظر تا پایان مدت رزرو در سامانه نمایش داده نمی شود.

رزرو سیم کارت دارای هزینه می باشد. هزینه رزرو با توجه به قیمت سیم کارت و تعداد روزهای انتخاب شده متفاوت است که این مبلغ در فرم رزرو به شما نمایش داده می شود.

 

نمایش رایگان اطلاعات دفتر شما بر روی نقشه فروشگاه ها به عموم بازدید کنندگان

بازدید کنندگان در قسمت فروشگاه های فعال می توانند اطلاعات فروشگاه ها را بر روی نقشه ایران مشاهده نمایند.

ثبت آدرس فروشگاه سیم کارت در سیم خان

با ثبت فروشگاه خود در سیم خان به جمع نمایندگان معتبر ما بپیوندید

 

اگرچه نهایت سعی خود را نموده ایم تا حداکثر سادگی در فرآیند خرید و فروش سیم کارت را پیاده کنیم، اما همواره مشتاق دریافت نظرات و پشنهادات سازنده شما برای بهتر و کارآمدتر کردن این فرآیند هستیم. در صورتی که علاقه مند به در میان گذاشتن نظراتتان با ما هستید، آنها را با شماره تماس 91005652-021 در میان بگذارید.

 

ثبت امتیاز :

(1 امتیاز)