فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

با این روش قیمت گذاری سیم کارت 0912، دیگه خطت رو ارزان نفروش!

1400/10/15

این مطلب به درد چه کسی می‌خورد؟ اگر سیم کارت 0912 دارید و می‌خواهید آن را بفروشید اما نمی‌دانید قیمتش چقدر است و برای استعلام قیمت از این سایت به آن سایت می‌روید و یا از طریق ربات قیمت گذاری سیم کارت 0912 یک قیمت حدودی اما بسیار پایین در آورده‌اید؛ این مطلب می‌تواند برایتان مفید باشد.

به کمک این مطلب می‌توانید از طریق بهترین روشِ تعیین قیمت سیم کارتتان، به ارزش واقعی آن پی ببرید {قیمتی که می‌توانید آن رابفروشید} اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید با ما همراه باشید. مشخصا برای فروش فوری خط 0912، نیازمند دانستن قیمت آن هستید تا بتوانید به مشتری قیمت بدهید اما چگونه می‌تواین قیمت در آورد؟

 

جستجو در گوگل برای پیدا کردن روش قیمت گذای سیم کارت 0912

 

من دقیقا از یک سه‌شنبه شلوغِ کسل‌کننده شروع به پیدا کردن روشی بودم که بتونم قیمت سیم کارت 0912 رو در بیارم چون می‌خواستم بفروشمش اما نمیدونستم قیمت فروشش چنده و برای فروش هم عجله داشتم. اول به ذهنم رسید برم تو راسته سیم کارت فروشی‌های بازار علاءالدین و هرکسی که قیمت بالاتری داد بهش بفروشم اما نه! نگران شدم سرم کلاه بزارن و دست به یکی کنن و من ضرر کنم چون ممکن بود جلوی در مغازه یه قیمت بدن ولی وقتی میخوان پول بدن با بهونه‌های غیرمنطقی کمتر پول میدن؛ دیگه وقتیم سیم کارت دائمی همراه اول رو به نام میزنی دیگه کار از کار گذشته و نمیشه کاریش کرد.

به ذهنم رسید برم یه محل دیگه اینجوری شاید می‌تونستم به قیمت بیشتری بفروشم اما خب جای خاصی رو نمی‌شناختم، حوصله رفت‌و‌آمد به خیابان‌های شلوغ شهرم نداشتم....یهویی یه ایدهای توی ذهنم جرقه زد!

وقتی برای ساده‌ترین کارها سراغ گوگل میرم چرا برای استعلام قیمت سیم کارتم سراغش نرم؟ مطمئن بودم اگه بهتر جستجو کنم روش مناسبی رو بهم پیشنهاد میده، به همین خاطر سریع گوگل رو باز کردم و کلمات تعیین قیمت سیم کارت 0912 رو جستجو کردم و بوم!

کلی سایت اومد و شروع کردم چندتای اول رو باز کردن و گشتن و گشتن....مطالب صفحات رو می‌خوندم و  دنبال این بودم یه قسمتی ببینم که بتونم شمارم رو وارد کنم و سریع و آنی بهم قیمت بده تا بتونم تو کوتاه‌ترین زمان ممکن بفروشمش اما واقعیت اینطور نبود.

 

خرید اقساطی سیم کارت 0912

 

اکثرا یه توضیحاتی نوشته بودن که بنظرم مفید بودن اما من میخواستم قیمت سیم کارتم رو در بیارم یا با کسی که درباره مشخص کردن قیمت حدودی سیم کارت راهنماییم کنه صحبت کنم ولی همچین چیزی رو پیدا نکردم. کم کم ناامید شدم و حس کردم چاره‌ای جز بیرون رفتن و از این مغازه به اون مغازه رفتن برای قیمت گرفتن ندارم. لحظات این حرکتِ خسته کننده همه انرژیم رو گرفت اما خب همین کار از دستم برمیومد.

تو همین فکروخیال‌ها بودم که چشمم به یه تیتر جذاب خورد و نظرم رو  جلب کرد؛ برای همین تصمیم گرفتم آخرین شانسمم امتحان کنم. تیترِ جذاب این بود: در لحظه قیمت سیم کارتت رو بگیر، در لحظه بفروشش!

 

سایت قیمت گذای سیم کارت 0912

 

برام جالب بود چون به چیزی که دنبالش بودم خیلی نزدیک بود و حدس زدم این سایت همون چیزی رو بهم میده که دنبالش بودم برای همین بدون معطلی روش کلیک کردم تا ببینم آیا واقعا راه‌حل درست و حسابی دارن یا نه.

مشغول خوندن مطلب شدم خیلی ساده توضیح داده بود که روش قیمت گذاری سیم کارت 0912 به واسطه کارشناس باتجربه خط که شغلش خرید و فروش سیم کارت دائمی همراه اول با پیش‌شماره 12 هستش و نسبت به نوسان و بالا و پایین شدن قیمت‌ها آگاه هستن. بنظرم این موضوع یه مزیت بزرگ بود چون حداقل، قیمتی که میدن؛ به قیمتی که میشه روش حساب کرد و سیم کارت رو فروخت نزدیک‌تره {من آدم واقع‌بینی هستم و قیمت بالا دادن وقتی خریدار نداره ارزش هم نداره}

روش قیمت گذاری هم ساده بود کافی بود تلفن رو بردارم و شماره‌ای که نوشته بود رو بگیرم، مستقیما به کارشناس وصل میشدم و ادامه ماجرا...تلفنم رو برداشتم و شماره رو گرفتم بعد از چندتا بوق با پشتیبان بخش قیمت گذاری و فروش فوری سیم کارت ارتباط گرفتم و برام جالب بود که ابتدا اطلاعات سیم کارت رو پرسید.

 

قیمت خط 0912 من چنده؟ قیمت‌گذاری خط 0912 به روش ساده

 

مثلا چند وقت هستش که این سیم کارت رو گرفتم و میزان زنگ‌خورها به چه صورته یا نوع رندی سیم کارتم رو بررسی کرد. از نوع کد پایین بود که خیلی روی قیمتش تاثیر نمی‌ذاشت صرفا اطلاعات اضافی بود که به درد من نمی‌خورد چون من می‌خواستم سیم کارتم رو فورا بفروشم اما قیمتش هم برام مهم بود.

بر اساس کد و میزان کارکردش یه قیمتی رو بهم پیشنهاد داد و گفت که به همین قیمت ازم برمیداره و تنها چیزی که لازم بود این بود که با سیم کارت و پوکه و کارت ملی به دفترشون مراجعه کنم و تمام! باورم نمیشد همه فرآیند قیمت گذاری + فروش و انتقال مالکیت با یه تلفن ساده برنامه ریزی و با مراجعه حضوری تمام شده بود. البته امکان خرید سیم کارت 0912 ارزان هم فراهم بود یعنی می‌تونستم هم سیم کارتم رو بفروشم و هم خط کم قیمت‌تری بردارم.

 

مرکز تماس سیم خان برای قیمت گذای سیم کارت 0912

 

برخوردشون محترمانه بود و حس اعتماد رو به من میداد اما باز برای اینکه خیال خودم راحت بشه یه چرخی توی سایتشون زدم و قیمت شماره‌ مشابه خط خودم رو هم چک کردم. تقریبا هم قیمت بودن و یه مقدار پایین‌تر بود که طبیعی بود چون قیمت سیم کارت 0912 کارکرده، ارزان‌تر از قیمت نوع صفرش هست. همین که بدون دردسر و تو زمان کمی سیم کارتم رو فروختم برام کافی بود البته از حق نگذریم بحث قیمت هم خیلی اهمیت داره اما چون خودم هم یه بررسی کردم دیگه خیالم راحت شد.

 

چگونه سیم کارت 0912 خود را به بالاترین قیمت بفروشیم؟

 

شاید مشتاق شدین که بدونید شماره این مرکز تماس چی هستش و اگر قصد فروش فوری خط رو دارین چجوری می‌تونید باهاشون ارتباط بگیرین.

مرکز تماس سیم خان، قیمت گذاری و فروش فوری خط 0912

سیم خان، پلتفرم تخصصی خرید و فروش سیم کارت هستش و بخش قیمت گذاری برای سیم کارت‌های 0912 فعال شده و شما می‌تونید برای اطلاع از قیمت سیم کارتتون به سامانه قیمت گذاری این سایت زنگ بزنید و قیمت بگیرین و امتیاز ویژه‌ای که در اختیار افرادی که باهاشون تماس میگیرن قرار میگیره: خرید نقدی و آنی سیم کارت شما هستش.

علاوه بر این اگر برای فروش سیم کارت 0912 همراه اول عجله‌ای ندارین هم میتونید توی سایتشون به صورت رایگان آگهی کنید تا خریدارها با شما تماس بگیرن. میتونم بگم بهترین سایتی هستش که در این زمینه شما رو راهنمایی میکنه و خدماتشون هم رایگان هستش و از این بابت خیالتون راحت هستش که قرار نیست کمیسیون پرداخت کنید و به فروشنده معتبری میفروشید.

چگونه-در-خرید-اقساطی-سیم-کارت-0912-سود-کمتری-بپردازیم

چگونه در خرید اقساطی سیم کارت 0912 سود کمتری بپردازیم؟

قبلی
راهکارهای-جلوگیری-از-کلاهبرداری-در-خرید-سیم-کارت-0912-ارزان

اگر قصد خرید سیم کارت 0912 ارزان را دارید این مطلب را بخوانید {مراقب کلاهبرداری از طریق قیمت پایین باشید}

بعدی

ثبت امتیاز :

(7 امتیاز)