فروشگاه اینترنتی خط تهران همراه
فروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

روش‌های کلاه‌برداری هنگام خرید سیم کارت 0912

1401/10/19

گردش سرمایه زیادی در بازار خرید و فروش سیم کارت 0912 وجود دارد، به همین دلیل روش‌های کلاه‌برداری نیز در این زمینه افزایش یافته است. بنابراین برای در امان ماندن از دست شیادان باید از مراکز معتبر و فعال در این حوزه این پیش‌شماره را تهیه کنید.

میتوان گفت به علت قیمت خط 0912 از چند میلیون تومان تا چندین میلیارد تومان، طبیعی است که کلاه‌برداران برای سوءاستفاده از این بازار اقدام کنند.

خرید سیم کارت 0912 نیز مانند خرید ملک یا ماشین تبدیل به یکی از روش‌های سرمایه‌گذاری شده است و مبالغ هنگفتی در این حوزه رد و بدل می‌شود. اگر تصمیم گرفته‌اید که صاحب شماره تلفن 912 شوید، باید مراقب افراد شیاد باشید.  برای در امان ماندن راهکارهای مختلفی وجود دارد که در این مطلب به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم.

 

  • آگاهی از حداقل قیمت خطوط این پیش‌شماره
  • کسب مشاوره از شرکت‌های معتبر

 

البته در شرایطی افراد سوءاستفاده گر قیمت بسیار پایینی نسبت به قیمت روز ارائه می‌کنند تا خریدار به علت تخفیف بیشتر در دام این افراد بیفتد. در مورد تعیین قیمت این خط موبایل اطلاعات مفیدی وجود دارد که برگرفته از تجربه فروشندگان فعال در این حوزه است که در زیر به صورت کامل توضیح داده شده است.

هیچ ارزانی بی‌حکمت نیست. تا به حال این جمله را شنیده‌اید. علت این جمله چیست؟ این است که جنس ارزان قیمت کیفیت خوبی نخواهد داشت. این موضوع در مورد سیم کارت دائمی همراه اول با پیش‌شماره 0912 نیز صدق می‌کند.

در مورد خطوط نمی‌توان از واژه کیفیت استفاده کرد چون معنی ندارد اما اگر به علت ارزان قیمت‌تر بودن خط نسبت به حداقل قیمت بازار، قصد خرید از یک جای نامعتبر را دارید مطمئن شوید که یک جای کار می‌لنگد. اغلب ارزانی‌ها مشکوک هستند و ابتدا باید به طور دقیق بررسی و سپس به سفارش شماره موردنظرتان اقدام کنید.

خطوط دائمی مختص شهر تهران و برخی از استان‌های دیگر به دلیل اعتبار و محبوبیتی که نزد افراد دارند از قیمت بالایی نسبت به سایر پیش‌شماره های ثابت برخوردار هستند. همین امر ممکن است باعث کلاهبرداری شود و شما گول افرادی که قصد سوءاستفاده از شما را دارند، بخورید.

 

روش‌های کلاه‌برداری هنگام خرید سیم کارت

 

بنابراین اگر قیمتی که فروشنده خصوصا فروشنده سایت‌های نامعتبر اعلام می‌کند بسیار ارزان بود باید محطاطانه‌تر از قبل عمل کنید تا بتوانید با بررسی بیشتر به علت این مسئله بپردازید. یکی از مواردی که در ابتدا باید حتما چک کنید اطلاعات تماس آن فروشنده است.

به طور کلی فروشنده‌های شماره موبایل 0912 ، فروشنده مغازه‌دار، سایت‌های فروش آنلاین و یا شخص هستند. اگر قصد خرید از شخص را دارید چندان نمی‌توانید از صحت درستکار بودن وی اطلاعی بدست بیاورید بنابراین بهتر است از شخص آشنا خرید کنید.

یک امتیاز ویژه فروشنده‌های مغازه‌دار این است که شما به راحتی می‌توانید به فروشگاه آنها رفته و با خیال راحت و پس از بررسی فروشگاه و امن بودن آنجا، خط خود را سفارش دهید اما اگر به دنبال شماره دلخواه خود بودید چه؟ در یک فروشگاه چه تعداد سیم کارت وجود دارد؟ ۵۰ تا؟ ۱۰۰ تا؟ چقدر؟

احتمالا به این نکته رسیده اید که این تعداد محدود است و ممکن است شما نتوانید شماره محبوب خود را پیدا کنید.

حالا میرسیم که پلتفرم‌های فروش سیم کارت 0912 که دارای یک لیست جامع از کلیه خطوط کلیه فروشندگان سراسر ایران هستند و شما می‌توانید با خیال راحت از آنها شماره دلخواه خود را تهیه کنید. اما این نکته بسیار مهم را در نظر داشته باشید که آن سایت یا پلتفرم باید دارای نماد اعتماد الکترونیکی باشد.

این نماد معمولا در انتهای صفحه اصلی سایت قرار دارد و با بررسی مشخصات نماد، اطمینان خاطر بیشتری حاصل کنید.

 

پلتفرم‌های فروش سیم کارت 0912

 

اجتناب از خرید خطوطی که چندین بار معامله شده‌اند   

برای جلوگیری از کلاه‌برداری بهتر است از خطوطی که چندین بار خرید و فروش شده‌اند اجتناب کنید. مخصوصا اگر سیم کارت به نام فردی که قصد فروش آن را به شما دارد، نباشد. ممکن است در این شرایط صاحب اصلی آن اطلاعی از فروش شماره خود نداشته باشد و پس از واریز وجه و ادعای شما مبنی بر خرید قطعی سیم کارت نتوانید پول خود را پس بگیرید و فرد فروشنده را پیدا کنید.

یک راهکار ساده برای اینکه این اتفاق نیفتد این است که مشخصات صاحب فروشنده را با مدارک شناسایی فرد فروشنده مطابقت دهید. به راحتی می‌توانید با این کار در دام یک کلاه‌بردار نیفتید و یا اگر مبلغ سیم کارت بسیار پایین‌تر از حد معمول بود، شک کنید و مراقب باشد.

 

اجتناب از خرید خطوطی که چندین بار معامله شده‌اند

 

فروش سیم کارت 0912 با وکالتنامه مورد اطمینان است؟  

در برخی از موارد پیش می‌اید که فردی با وکالتنامه قصد فروش سیم کارت همراه اول را دارد خصوصا اگر شماره از نوع رند باشد و مبلغش بالاتر باشد باید احتیاط بیشتری کنید و همه جوانب را در نظر بگیرید.

توصیه می‌شود از این خرید صرف نظر کنید اما اگر در شرایطی هستید که نیاز به خرید آن شماره را دارید، بهتر است با مراجعه به دفاتر امور مشترکین همراه اول پس از صحت سنجی سابقه سیم کارت و وکالتنامه اقدام به خرید و واریز وجه نمایید.

اگر دقت کرده باشید صحبت از قیمت سیم کارت 0912 به میان آمد. چگونه نرخ روز یا نرخ پایه را پیدا کنیم؟ به فروشگاه‌ها مراجعه کنیم؟ به چند فروشگاه؟ هر کدام یک قیمتی می‌دهند ...

این راه‌حل درست نیست و در اینجا نمیتوان به سایت‌های خود فروشگاه‌ها نیز استناد کرد زیرا آنها صرفا قیمت خطوط خود را دارند و نمی‌توان قیمت روز را در آورد. در اینجاست که وجود پلتفرم‌هایی مانند سیم خان احساس می‌شود.

سیم خان، اولین پلتفرم فروش آنلاین سیم کارت است که دارای لیست کاملی از چندین هزار شماره است و شما می‌توانید قیمت روز را بررسی و سپس اقدام به معامله کنید. اطلاع از خطوط مختلف با کدهای متفاوت یک امتیاز ویژه است و شما را با تفاوت آنها آشنا و این آگاهی را به شما می‌دهد که با اطلاعات بهتری شماره موردنظر خود را انتخاب و خرید کنید.

با یک جستجوی ساده در این سایت می‌توانید شماره‌ها را فیلتر کرده و زودتر به اعداد دلخواه خود برسید. قیمت ها را بررسی و فروشندگان مختلف را بشناسید. در صفحه فروشنده‌ها بگردید و اطلاعات بیشتری دریافت کنید تا بتوانید تصمیم بهتری بگیرید.

راهکار ویژه سیم خان، خرید آنلاین سیم کارت است زیرا در این صورت بلافاصله پس از خرید، کد فعالسازی برای شما ارسال می‌شود و با مراجعه به نزدیکترین نماینده سیم خان می توانید سیم کارت خود را تحویل بگیرید.

این امکان برای شما فراهم شده است که به صورت اقساطی نیز این سیم کارت با ارزش را تهیه کنید. برای مشاهده خود اقساطی روی اینجا بزنید.

 


چرا موبایلم سیم‌کارتو نمی‌خونه؟ ۱۰  راه‌حل رفع مشکل خوانده نشدن سیم‌کارت در  تلفن همراه

چرا موبایلم سیم‌کارتو نمی‌خونه؟ ۱۰ راه‌حل رفع مشکل خوانده نشدن سیم‌کارت در تلفن همراه

فعال و غیرفعالسازی رومینگ بین الملل سیمکارت ایرانسل

فعال و غیرفعالسازی رومینگ بین الملل سیمکارت ایرانسل

خرید آنلاین سیم کارت
قیمت گذاری سیم کارت

(33 امتیاز ) 5 / 4

ثبت امتیاز

امتیاز

مراحل خرید آنلاین سیم کارت


ثبت نام

ثبت نام

برای خرید آنلاین سیم کارت ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و سپس با رمز عبوری که از طریق پیامک به شما ارسال می‌شود، به حساب کاربریتان وارد شوید.

انتخاب سیم کارت

انتخاب سیم کارت

با استفاده از جستجوگر هوشمند، از میان هزاران سیم کارت، شماره دلخواه خود را جستجو کنید. شما می‌توانید با انتخاب یک یا چند فیلتر به شماره موردنظر خود برسید.

پرداخت و دریافت کد فعال سازی

پرداخت هزینه سیم کارت

پس از پرداخت هزینه سیم کارت به صورت آنلاین، کد فعالسازی سیم کارت برای شما پیامک می‌شود. در نگهداری از این کد دقت کنید.

مراجعه به دفتر پیشخوان

دریافت سیم کارت

برای تحویل سیم کارت خریداری شده به همراه کارت ملی و کد فعالسازی به یکی از نمایندگان سیم خان در سراسر کشور مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام سامانه سیم خان