فروشگاه اینترنتی خط تهران همراه
فروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

قیمت خرید آنلاین سیم کارت ایرانسل

1399/11/29

در این مقاله طرح واگذاری سیم کارت ایرانسل به صورت رایگان معرفی شده است. در صورتی که متقاضی دریافت سیم کارت رایگان ایرانسل هستید، مطالعه این مقاله می‌تواند برای شما مفید باشد. همچنین در این مقاله دیگر طرح‌های ایرانسل برای ارائه خدمات رایگان نیز معرفی شده است تا مشترکان این اپراتور بتوانند با استفاده از این طرح‌ها در هزینه‌های خود صرفه‌جویی نمایند.

واگذاری سیم کارت ایرانسل به صورت رایگان از جمله طرح‌های پرطرفدار و متمایز اپراتور ایرانسل است. اگر قصد خرید سیم کارت را دارید، بهتر است با این طرح آشنا شوید تا در صورتی که واجد شرایط هستید از سیم کارت رایگان ایرانسل بهره‌مند شوید. در این مقاله شما را با مشخصات و فرآیند خرید سیم کارت ایرانسل رایگان آشنا می‌کنیم.

همچنین اپراتور ایرانسل خدمات متنوعی را در قالب طرح‌ها و جشنواره‌های مختلف به صورت رایگان به مشترکان خود ارائه می­نماید. در این مقاله در خصوص این خدمات رایگان نیز توضیحاتی ارائه شده است. اگر می‌خواهید با فرصت‌های استثنایی که این اپراتور برای مشترکان خود ارائه می‌نماید، آشنا شوید، با ما همراه باشید.

معرفی اپراتور ایرانسل و امکان خرید سیم کارت ایرانسل رایگان

اگر به دنبال یک اپراتور هستید که به روز باشد و شما را با انواع خدمات، طرح‌ها و جشنواره‌ها شگفت زده کند، خرید سیم کارت ایرانسل را در اولویت قرار دهید. ایرانسل از جمله اپراتورهای محبوب است که توانسته است با خدمات ممتاز و متنوعی که دارد، رضایت مشترکان خود را جلب نماید.

این اپراتور همیشه حرف جدیدی برای گفتن دارد و از جدیدترین دستاورد‌های فناوری استفاده می‌کند. اپراتور ایرانسل همواره کوشیده است به مشترکان خود در مدیریت هزینه‌ها کمک کند و شاید همین دلیل محبوبیت آن در میان جوانان شده است.

اگر از جمله افرادی هستید که از از تلفن همراه خود استفاده زیادی می‌کنید یا مدیریت هزینه‌ها برای شما اهمیت دارد، خرید سیم کارت ایرانسل یک انتخاب درست است. ایرانسل با اجرای طرح‌های مختلف و برگزاری جشنواره‌های مختلف، بسیاری از خدمات را به صورت رایگان عرضه می‌کند.

مراجعه به سایت اپراتور ایرانسل شما را با انواع طرح‌ها و جشنواره‌های این اپراتور خلاق و خوش ذوق آشنا می‌کند. شک نکنید که تنوع خدمات این اپراتور شما را تحت تاثیر قرار خواهد داد. یکی از جالب‌ترین خدماتی که ایرانسل عرضه می‌کند، امکان خرید سیم کارت ایرانسل رایگان است.

در دوره‌های زمانی مختلف، طرح‌های مختلف اجرا و تحت پوشش این طرح‌ها افراد واجد شرایط می‌توانند یک سیم کارت ایرانسل را به صورت رایگان خریداری کنند. برای آشنایی با جزییات بیشتر با ما همراه باشید.

سیم کارت ایرانسل رایگان

همانطور که گفته شد در قالب طرح‌های مختلف، امکان دریافت سیم کارت ایرانسل رایگان برای متقاضیان وجود دارد. این طرح‌ها از سوی این اپراتور اطلاع‌رسانی می‌شوند و مشروط به این که واجد شرایط باشید، می‌توانید سیم کارت ایرانسل خود را به صورت رایگان دریافت کنید.

سیم کارت رایگان ایرانسل یک سیم کارت اعتباری است و تمامی امکانات و قابلیت های سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل را دارا می‌باشد. هزینه مکالمه، اینترنت و ارسال پیامک این سیم کارت تفاوتی با دیگر سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل ندارد. پس از واگذاری این سیم کارت به شما، مالکیت آن متعلق به شماست و هیچ تفاوتی میان این سیم کارت و دیگر سیم کارت‌ها که برای خرید آنها هزینه پرداخت می‌شود، وجود ندارد.

برای مثال شما می‌توانید این سیم کارت را بفروشید یا با این سیم کارت ایرانسل رایگان در مسابقات و جشنواره‌ها شرکت کنید و برنده جایزه شوید. تمامی قوانین و مقررات استفاده از سیم کارت‌های مشابه از جمله ممنوعیت ارسال پیامک‌های تبلیغاتی و ... برای این سیم کارت نیز وجود دارد.

یکی از دلایل مسدودی سیم کارت ایرانسل، ارسال پیامک‌های تبلیغاتی از خطوط ایرانسل است برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید مقاله "راهنمای رفع مسدود شدن سیم کارت ایرانسل" را بخوانید.

مسئولیت هرگونه تخلفی نیز بر عهده فردی است که سیم کارت به او واگذار شده است. بدون شک امکان پیگیری قانونی تخلفات مالک سیم کارت رایگان نیز وجود دارد.

سیم کارت ایرانسل رایگان را می‌توان مشابه دیگر سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل به سیم کارت دائمی تبدیل نمود. البته لازم است برای تبدیل سیم کارت اعتباری خود به سیم کارت دائمی، هزینه مختص این خدمت را بپردازید.

بسیاری از سیم کارت‌هایی که به صورت رایگان به شما واگذار می‌شوند، دارای جوایز تشویقی همچون امکان مکالمه رایگان محدود، ارسال تعداد مشخصی پیامک به صورت رایگان، اینترنت رایگان و ... می‌باشند. 

فرآیند خرید سیم کارت ایرانسل رایگان

فرآیند خرید سیم کارت ایرانسل رایگان مشابه فرآیند خرید دیگر سیم کارت‌های ایرانسل است و لازم است تا مدارک هویتی خود را تکمیل کنید. در صورتی که مدارک شما ناقص باشد، امکان واگذاری مالکیت سیم کارت به شما وجود نخواهد داشت. در خصوص سیم کارت‌های رایگان، معمولا یک مرحله اضافی تایید واجد شرایط بودن شما نیز وجود دارد.

این مرحله زمان بر نیست و معمولا به صورت آنلاین و بسیار سریع انجام می‌شود. برای مثال در طرح واگذاری سیم کارت ایرانسل رایگان به افراد فاقد سیم کارت (سیم کارت اولی‌ها)، کد ملی شما در عرض چند ثانیه و به صورت آنلاین استعلام می‌شود و اگر تایید شود که شما فرد بالای 18 سال هستید، امکان دریافت سیم کارت رایگان برای شما فراهم می‌شود.

یک تفاوت دیگر نیز در فرآیند خرید وجود دارد و آن این که شما از بابت خرید، هزینه‌ای نمی‌پردازید. معمولا پس از خرید سیم کارت، سیم کارت از طریق پست به آدرس شما ارسال می شود.

شرایط دریافت سیم کارت ایرانسل رایگان

 ایرانسل در برهه‌های زمانی مختلف، طرح‌های ویژه‌ای را اعلام می‌نماید. در این طرح‌ها شرایط دریافت سیم کارت ایرانسل رایگان و نحوه ثبت نام برای دریافت این سیم کارت‌ها اعلام می‌شود. برای مثال امکان دریافت سیم کارت رایگان برای افراد بالای 18 سالی که هیچ سیم کارتی به نام آنها ثبت نشده باشد تحت عنوان سیم کارت اولی ها، وجود دارد.

در حال حاضر به دلیل شرایط کرونایی برای افراد سرپرست خانوار فاقد سیم کارت نیز تمهیداتی در نظر گرفته شده است. این طرح با هدف رفاه حال مشترکان و استفاده از تسهیلات ویژه ایام کرونا اجرا می‌شود. افراد سرپرست خانوار که فاقد سیم کارت می‌باشند، می‌توانند با استفاده از این طرح به صورت رایگان سیم کارت ایرانسل خود را به سرعت دریافت نمایند.

طرح‌های واگذاری سیم کارت ایرانسل به صورت رایگان از طریق سایت، رسانه‌های عمومی، از طریق ارسال پیامک به مشترکان ایرانسل یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من اطلاع رسانی می‌شود. اگر متقاضی دریافت سیم کارت رایگان ایرانسل هستید می توانید با مراجعه به سایت این اپراتور، شرایط واگذاری رایگان را بررسی نمایید.

خدمات رایگان ایرانسل به سیم کارت رایگان محدود نمی‌شود!

ایرانسل یک اپراتور فعال و خلاق است.. این اپراتور همواره طرح‌های جدیدی را برای جلب رضایت مشترکان اجرا می‌کند. خدمات رایگان ایرانسل محدود به عرضه سیم کارت ایرانسل رایگان نیست و در این طرح‌ها معمولا خدمات متنوعی به صورت رایگان و بدون هزینه ارائه می‌شود. این طرح‌ها به شما در مدیریت هزینه‌ها کمک می‌کنند. طرح‌ها و جشنواره‌های ایرانسل بسیار متنوع هستند.

اگر بخواهیم مقایسه میان اپراتورهای مختلف در عرضه خدمات رایگان و برگزاری جشنواره‌های مختلف داشته باشیم، بدون شک ایرانسل پیشتاز است. بنابراین اگر از مشترکان ایرانسل هستید، در قالب طرح‌های مختلف می‌تواند مکالمات رایگان، ارسال پیامک یا اینترنت رایگان هدیه بگیرید. جشنواره‌های ایرانسل برای سیم کارت‌های رایگان و اعتباری برگزار می‌شوند.

برای مثال شما می‌توانید با دعوت دوستان خود به استفاده از نسخه وب اپلیکیشن پیشرفته ایرانسل من، 50 گیگابایت اینترنت هدیه بگیرید. همچنین در صورتی که مالک سیم کارت دائمی ایرانسل هستید می‌توانید با حذف قبض کاغذی و عضویت در این کمپین، یک گیگابایت اینترنت یک روزه دریافت نمایید.

برای اطلاع از این طرح‌ها و جشنواره‌ها می‌توانید به سایت ایرانسل یا اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه نمایید. پس از دریافت سیم کارت ایرانسل رایگان، شما یک مشترک ایرانسل محسوب می‌شوید و می‌توانید از این طرح‌ها و جشنواره‌ها استفاده کنید.

خدمات رایگان جانبی دیگر طرح‌های ایرانسل

در صورتی که مشترکان و صاحبان سیم کارت ایرانسل از برخی طرح‌ها و خدمات این اپراتور استفاده نمایند، مشمول هدایایی می‌شوند. این هدایا معمولا خدمات رایگان هستند. برای مثال در صورتی که سیم کارت اعتباری خود را به سیم کارت دائمی تبدیل کنید می‌توانید از هدایای ایرانسل همچون مکالمه رایگان و اینترنت رایگان به صورت محدود بهره‌مند شوید. هدایای ایرانسل معمولا برای خدمات و طرح‌های جدید این اپراتور تعریف می‌شود و هدف آن ایجاد انگیزه بیشتر میان مخاطبان برای خرید و استفاده از خدمات جدید است.

کد شگفتی‌های ایرانسل و طرح‌های خاص

زمانی که یک سیم کارت ایرانسل تهیه می­کنید، به مشترک این اپراتور تبدیل می‌شوید و می‌توانید از کد شگفتی‌های ایرانسل نیز استفاده کنید. کد شگفتی‌های ایرانسل بسیار متنوع و گسترده است. هر یک از این کدها امکانات ویژه‌ای را برای شما فراهم می‌نماید.

در صورت استفاده از این کدها می‌توانید از برخی از خدمات ایرانسل با تخفیف استفاده کنید. برای مثال کد شگفتی برای مکالمه وجود دارد و در صورت استفاده از این کد شگفتی، می‌توانید زمان مشخصی مکالمه با تخفیف داشته باشید. این طرح‌ها می‌توانند به شما در مدیریت هزینه‌ها کمک زیادی کنند.

 


پاسخ به تمام سوالات خرید سیم کارت ایرانسل رند

پاسخ به تمام سوالات خرید سیم کارت ایرانسل رند

هنگام خرید سیم کارت چگونه بهترین اپراتور را برای خود بیابیم

هنگام خرید سیم کارت چگونه بهترین اپراتور را برای خود بیابیم

خرید آنلاین سیم کارت
قیمت گذاری سیم کارت

(108 امتیاز ) 5 / 4

ثبت امتیاز

امتیاز

مراحل خرید آنلاین سیم کارت


ثبت نام

ثبت نام

برای خرید آنلاین سیم کارت ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و سپس با رمز عبوری که از طریق پیامک به شما ارسال می‌شود، به حساب کاربریتان وارد شوید.

انتخاب سیم کارت

انتخاب سیم کارت

با استفاده از جستجوگر هوشمند، از میان هزاران سیم کارت، شماره دلخواه خود را جستجو کنید. شما می‌توانید با انتخاب یک یا چند فیلتر به شماره موردنظر خود برسید.

پرداخت و دریافت کد فعال سازی

پرداخت هزینه سیم کارت

پس از پرداخت هزینه سیم کارت به صورت آنلاین، کد فعالسازی سیم کارت برای شما پیامک می‌شود. در نگهداری از این کد دقت کنید.

مراجعه به دفتر پیشخوان

دریافت سیم کارت

برای تحویل سیم کارت خریداری شده به همراه کارت ملی و کد فعالسازی به یکی از نمایندگان سیم خان در سراسر کشور مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام سامانه سیم خان