فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

خرید سیم کارت 0912 فقط با 4 میلیون تومان

1399/12/27

این مقاله راهنمای خوبی برای کسانی است که قصد خرید سیم کارت همراه اول 0912 ارزان و با قیمتی در حدود 4 میلیون تومان را دارند. علاوه بر سیم کارت صفر، پیشنهاداتی از میان سیم کارت دست دوم در این رنج قیمت نیز ارائه شده است. همچنین این مقاله، شامل توصیه‌هایی برای یک خرید خوب و حرفه‌ای سیم کارت ارزان است.

اگر قصد خرید خط 0912 را دارید و به دنبال سیم ­کارت­های ارزان هستید، این مقاله می­تواند برای شما مفید باشد. حداقل مبلغی که شما برای خرید سیم کارت همراه اول 0912 نیاز دارید، در حدود 3 تا 4 میلیون تومان است. با مبلغی در حدود 3 میلیون تومان، شما می­توانید گزینه­هایی برای خرید خط 912 بیابید و با افزایش بودجه خود به مبلغ 4 میلیون تومان، گزینه های پیشنهادی به شما بیشتر خواهد شد. بنابراین با مبلغی در حدود 4 میلیون تومان به احتمال زیاد موفق به خرید سیم کارت 0912 مناسب و ارزان خواهید شد. این مقاله گزینه­های خرید را در این محدوده قیمت به شما پیشنهاد می­نماید.

 قبل از این که ادامه مقاله را مطالعه کنید، به این نکته توجه کنید که قیمت­های اعلام شده مربوط به اسفند ماه سال 99 است و به احتمال زیاد قیمت سیم کارت‌های 0912 در آینده‌ای نه چندان دور، افزایش خواهد یافت. این افزایش قیمت علاوه بر تورم و افزایش قیمت‌ها، به دلیل محدود شدن عرضه این سیم کارت­ها، پیش بینی می­شود. بنابراین اگر به دنبال خط 0912 با قیمت مناسب هستید، بهتر است زمان را نیز در نظر بگیرید و هر چه سریع­تر نسبت به خرید اقدام نمایید.

 

خرید سیم کارت 0912 کد 0 ارزان

 

سیم کارت 0912 با کد 0 از نوع کارکرده با قیمت مناسب

در صورتی که قصد خرید سیم کارت 912 با قیمت مناسب را داشته باشید، سیم کارت­های کد صفر، از اصلی ترین پیشنهاد­ها به شما خواهند بود. سیم کارت­هایی با کد 0 در واقع شماره­هایی هستند که پس از پیش شماره 0912، با رقم صفر شروع می­شوند. سیم کارت­های 0912 با کد 0 و کارکرده، مناسب­ترین قیمت را در مقایسه با دیگر سیم کارت‌های 912 دارند. سیم کارت­های کد 0 و کارکرده، گاهی اوقات با مبلغی در حدود 3 میلیون تومان عرضه می­شود. اگر اندکی خوش شانس باشید، ممکن است بتوانید این سیم کارت­ها را با مبلغ کمتر از 3 میلیون تومان و در حدود دو میلیون و هشتصد هزار تومان نیز خریداری نمایید.

در میان سیم کارت­های کارکرده، گروهی نیز تحت عنوان "در حد صفر" به فروش می­رسند. سیم کارت­هایی که با مشخصه در حد صفر فروخته می­­­شوند، قیمت بالاتری در مقایسه با سیم کارت­های کارکرده دارند. سیم کارت­های در حد صفر، سیم کارت های کم کارکرد هستند که قیمتی پایین‌تر از سیم کارت صفر و بالاتر از سیم کارت های دست دوم دارند. شما می­توانید با مبلغی در حدود 4 میلیون تومان و حتی کمتر، یعنی با مبلغی در حدود 3 و نیم میلیون تومان، این سیم کارت­ها را خریداری کنید. برای مثال سیم کارت در حد صفر با شماره 091202421** می­تواند در حدود 3 میلیون و هشتصد هزار تا 4 میلیون تومان قیمت داشته باشد.

به این نکته نیز توجه کنید که تمامی سیم کارت­های کد 0 کارکرده، در این رنج قیمت نمی­گنجند. احتمال دارد که سیم کارت­های این گروه نیز با قیمت های بالاتر عرضه شوند چرا که عوامل متعدد از جمله رند بودن نیز بر قیمت سیم کارت تاثیر می­گذارد.

 

خرید سیم کارت 0912 کد 0 فعال نشده

 

سیم کارت 912 با کد 0 و از نوع صفر

اگر از جمله افرادی هستید که صفر بودن سیم کارت برای شما اهمیت زیادی دارد، می­توانید با مبلغی در حدود 4 میلیون تومان، سیم کارت 0912 با کد 0 خریداری نمایید. البته این شماره­ها از گروه قبل گران‌تر بوده و معمولا قیمت بالاتر از 4 میلیون تومان و البته زیر 5 میلیون تومان دارند. برای مثال سیم کارتی با شماره 091207051** در حدود 4 میلیون و نیم تا 4 میلیون و هشتصد هزار تومان قیمت خواهد داشت. در واقع این نوع سیم کارت، تنها نوع سیم کارتی است که می­توانید با این مبلغ به صورت صفر خریداری نمایید. البته در صورتی که خوش شانس باشید شاید بتوانید سیم کارت با کد دیگر مثل کد 9 یا 8 را نیز با این قیمت به صورت صفر خریداری کنید. برخی اوقات سیم کارت ها به صورت فوری و با قیمت کمتر به فروش می رسند.

به این نکته نیز توجه کنید که قیمت تمامی سیم کارت‌های صفر 912 با کد 0، در این محدوده نیست و این سیم کارت‌ها، ممکن است قیمت بسیار بالاتری داشته باشند. به ویژه اگر شماره منتخب شما از نوع خط همراه اول 0912 رند باشد، قیمت آن می­تواند بسیار بالاتر از 4 میلیون تومان باشد. برای مثال قیمت سیم کارت با شماره 09122930** در کمترین حالت می­تواند در حدود 5 میلیون تومان باشد. 

 

خرید سیم کارت 0912 کد 7، 8 و 9 کارکرده

 

سیم کارت 0912 کد 7، 8 و 9 کارکرده

اگر قصد خرید سیم کارت 0912 دائمی با قیمتی در حدود 4 میلیون تومان را داشته باشید، خط 912 با کد 9 از نوع کارکرده، با بیشترین تنوع به شما عرضه خواهد شد. سیم کارت 0912 با کد 9، شماره­هایی هستند که پس از پیش شماره، با عدد 9 شروع می­شوند. بسیاری معتقدند که این سیم کارت­ها، در مقایسه با سیم کارت های با کد 0، اعتباری بیشتری دارند. به همین دلیل برخی مشتریان ترجیح می‌دهند به جای سیم کارت با کد صفر از نوع صفر یا کم کارکرد، سیم کارت 0912 دائمی با کد 9 اما کارکرده تهیه نمایند. برای مثال سیم کارت 091290957** کارکرده در حدود 4 میلیون تومان معامله می­شود. البته این احتمال وجود دارد که سیم کارت های 0912 با کد 9 کارکرده را با قیمت کمتر از 4 میلیون تومان نیز بیابید و با قیمت ویژه خریداری نمایید.

در این محدوده قیمت یعنی در حد 4 میلیون تومان و کمتر از 5 میلیون تومان، خط 0912 کارکرده با کد 8 نیز ارائه می شود. بنابراین اگر کد سیم کارت 0912 که خریداری می کنید، اهمیت زیادی برای شما دارد، بهتر است زمان بیشتری را صرف جستجو کنید. این احتمال وجود دارد که بتوانید یک سیم کارت 0912 با کد 8 را نیز با قیمت مناسب و در محدوده 4 میلیون تومان خریداری کنید. برای مثال سیم کارت 091283474** کارکرده، با مبلغی در حدود 4 میلیون تومان عرضه شده است.  

با مبلغی در حدود 4 میلیون تومان تا 4 و نیم میلیون تومان، می­توانید سیم کارت کارکرده کد 7 نیز خریداری کنید. شاید سیم کارت‌ 0912 با کد 7 و با این قیمت عرضه شوند که به اندازه کد 9 و حتی کد 8 فراوانی نداشته باشند، ولی این احتمال وجود دارد که با 4 میلیون تومان و با یک خرید حرفه‌ای در زمان مناسب، صاحب یک سیم کارت با کد 7 بشوید. برای مثال سیم کارت دست دوم با کد 7 به شماره **091272802 به مبلغ 4 میلیون تومان عرضه شده است.

 

خرید سیم کارت 0912 با بودجه 5 میلیون تومان

 

سیم کارت 0912 که می­توان با 5 میلیون تومان خرید

اگر اندکی بودجه خود را افزایش دهید، گزینه‌هایی که به شما پیشنهاد می­شود، بیشتر خواهد شد. برای مثال اگر مبلغی در حدود 5 میلیون تومان برای خرید سیم کارت 0912 در نظر بگیرید، گزینه‌های متعددی از سیم کارت های 912 با کد 0 و از نوع صفر به شما پیشنهاد خواهد شد. همچنین گزینه‌هایی از میان شماره‌هایی با کد 6 نیز قابل خرید خواهد بود. بنابراین اگر از جمله افرادی هستید که کد سیم کارتی که خریداری می‌کنید برای شما اهمیت زیادی دارد، با اندکی افزایش بودجه به 5 میلیون تومان، می­توانید سیم کارت 0912 با کد 6 کارکرده را نیز خریداری نمایید.

 

خرید سیم کارت 0912 ارزان از فروشگاه‌های معتبر خرید و فروش سیم کارت

 

اهمیت دقت در انتخاب محل خرید سیم کارت 0912 ارزان

یک نکته بسیار مهم در خرید سیم کارت ارزان قیمت همراه اول وجود دارد که باید رعایت کنید تا خرید خوبی داشته باشید. در خرید سیم کارت ارزان، اهمیت زیادی دارد تا از فروشگاه یا سایت معتبر و منصف خرید کنید تا بتوانید با بودجه اندک، بهترین خرید را داشته باشید. فروشگاه‌ها و سایت‌هایی هستند که سیم کارت‌ها را با قیمت بسیار بالا  و غیر واقعی عرضه می کنند. مراجعه به این سایت‌ها و فروشگاه‌ها برای خرید ممکن است شما را متحمل هزینه‌های غیرواقعی نماید. بسیاری از فروشگاه­های تخصصی سیم کارت، با حاشیه سود کمتری که برای خود در نظر می­گیرند، سیم کارت­ها را با قیمت مناسب­تری عرضه می­کنند.

 همچنین در خرید سیم کارت دائمی همراه اول، مراجعه به مراکز تخصصی که تنوع زیادی از سیم کارت‌ها را دارند، می تواند به شما کمک کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. خرید از مجموعه‌هایی که سیم کارت‌ای محدودی عرضه می­کنند، ممکن است باعث شود تا از خرید خود راضی نباشید یا فرصت های بهتر را از دست بدهید.

 

خرید سیم کارت 0912 ارزان از سامانه خرید و فروش سیم کارت سیم خان

 

خرید سیم کارت 0912 ارزان از سیم خان

سیم خان یک پلتفرم تخصصی معامله سیم کارت است. خط 0912 دائمی با بیشترین تنوع و بهترین قیمت­ها در این سامانه عرضه شده است. شما می­توانید با مراجعه به این سامانه، بهترین خرید و انتخاب را داشته باشید. شما می‌توانید با قابلیت جستجو که در این سامانه وجود دارد، سیم کارت‌های عرضه شده با مشخصات مد نظر خود را بیابید. همچنین این امکان برای شما وجود دارد که فهرستی از جدیدترین سیم کارت­های عرضه شده را مشاهده کنید و از هر فرصتی برای یک خرید ویژه استفاده نمایید. اگر قصد خرید خط 912 با قیمت مناسب را دارید، بهتر است همین الان سری به سامانه سیم خان بزنید و با امکانات آن آشنا شوید.

 

3-چالش-خرید-سیم-کارت-0912-کارکرده

۳ چالش خرید سیم کارت 0912 کارکرده {از این خطرها دوری کن}

قبلی
خرید-سیم-کارت-همراه-اول-اعتباری-یا-خرید-خط-دائمی-همراه-اول

خرید سیم کارت همراه اول اعتباری یا خرید خط دائمی همراه اول؟

بعدی

ثبت امتیاز :

(12 امتیاز)