فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

۳ چالش خرید سیم کارت 0912 کارکرده {از این خطرها دوری کن}

1399/12/25

حدس میزنم به خرید سیم کارت 0912 همراه اول علاقه دارین اما بخاطر قیمت بالای این خط محبوب، تصمیم گرفتین نوع کارکردش رو بخرین. اتفاقا بازار پررونقی هم داره چون علاوه بر ارزان‌تر بودن، شماره‌های رند بیشتری هم نسبت به نوع صفر داره که شما می‌تونید تهیه کنید. تصمیم خوبیه تبریک میگم اما خرید سیم کارت 0912 کارکرده مشکلات خاص خودش رو داره که توی این مطلب به ۳ چالش اصلی اشاره می‌کنم تا شما هم مثل من دچار این دردسرها نشید.

قیمت سیم کارت 0912 کارکرده باعث شده طرفداران زیادی پیدا کنه، مخصوصا اگر تصمیم گرفتین سیم کارت رند 0912 همراه اول بخرین، بدون شک خرید نوع کارکردش رو به شما پیشنهاد می‌کنم. تقریبا میشه گفت شماره‌های رندِ کدهای با اعتباری مثل سیم کارت 0912 کد 1، 2، 3 تا الان فروخته شدن و دیگه نوع صفری از این کدها وجود نداره و تنها راه داشتنِ یک سیم کارت 0912 کد پایین (منظورم همان 1، 2، 3 و اینا بود؛ آخه تو بحث نوع رندی شماره‌ها یک مدل کدپایین هم داریم) خرید سیم کارت 0912 کارکرده هستش.

به ندرت میشه یکی از این سیم کارت‌هارو پیدا کرد که فعال نشده باشند مگه اینکه ... همراه اول این وسط به دلیل قانون سلب امتیاز، سیم کارت رو غیرفعال و بعد از مدتی (که خودشم نمیدونه!) وارد چرخه فروش سیم کارت 0912 کنه.

اما ممکنه افراد برای خرید سیم کارت 0912 کارکرده مثل خود من! دچار مشکل بشن و امان از روزی که سرشون کلاه بره ... برای همین ۳ تا از مهم‌ترین چالش‌هایی که فکر می‌کردم شاید شما هم باهاش مواجه بشید رو میخوام براتون تشریح کنم.

 

چالش قیمت سیم کارت 0912 کارکرده

 

اولین چالش: قیمت سیم کارت0912  کارکرده

قیمت گذاری سیم کارت 0912 هم مثل کارهای دیگه نیاز به تجربه و تخصص داره و نمیشه به همین راحتی قیمت داد. برای اینکه بتونید این مهارت رو کسب کنید باید سال‌های سال رنج بکشید! خب این قسمت شوخی بود ولی خب اگه میخواید تو این زمینه اطلاعات داشته باشید طبیعی هستش که باید چندین ماه درگیر خرید و فروش سیم کارت 0912 باشید تا بتونید به فنِ آخر استاد دست پیدا کنید.

اما موضوعی که برای من عجیب بوده و هست اینه که قیمت شماره‌های مشابه، ممکنه زمین تا آسمون باهم فرق داشته باشند و با جا‌به‌جایی اعداد شماره، قیمت‌ها سر به فلک بکشن. چه خبره آخه! نکته مهم که روی قیمت‌ سیم کارت 0912 تاثیر میزاره میزان تقاضا هستش. قانون ساده‌‌ای داره، وقتی میزان عرضه و تقاضا متعادل نباشه و میزان تقاضا بیشتر بشه قیمت‌ها بیشترو بیشتر می‌شوند. برای مثال افزایش خرید سیم کارت 0912 کد 6 باعث شد شماره‌های صفر موجود این کد کاهش پیدا کنه و قیمت تعداد باقی مانده گرون‌تر بشه.

هرچند فاکتورهای مشخصی وجود دارند که قیمت شماره موبایل 0912 رو تحت تاثیر قرار می‌دهند اما نکته مهمی که وجود داره این هستش که تعیین میزان تاثیر هر فاکتور پیچیده هستش. یکی از این فاکتورها که تاثیر خیلی خیلی زیادی در قیمت داره، وضعیت خط 912 هستش. سیم کارت‌های 0912 دارای سه وضعیت هستند.

  • صفر (خشک، بی‌نام)
  • کم کارکرد (در حد صفر، زنگ خور پایین، به‌نام)
  • کارکرده (دست دوم، به‌نام)

مشخصا قیمت خط صفر ۹۱۲ از نوع کارکرده بیشتر هستش اما این که چه میزان کارکرد تا چه حد، قیمت خط 0912 کارکرده را پایین می‌آورد، موضوعی هستش که نیاز به تحلیل و بررسی حرفه‌ای و کارشناسانه دارد. برای همین برای خرید سیم 912 کارکرده، با چالش تعیین قیمت مواجه خواهید شد.

سوال مهم: آیا قیمتی که از طرف فروشنده به شما اعلام می­شود، واقعی است؟ ممکنه بتونید سیم کارت کارکرده مشابهی را با قیمت مناسب‌تر پیدا کنید؟ 

برای اینکه سرتان کلاه نره و از بابت قیمت خیالتان راحت بشه؛ باید به یک فرد حرفه‌ای، معتمد و باتجربه در زمینه خرید و فروش خط همراه اول 0912 مراجعه کنید. البته سامانه‌هایی که در این زمینه به صورت تخصصی در این حوزه فعالیت می‌کنند هم گزینه بسیار مناسبی هستند. از این طریق می‌تونید هم با کارشناسان خط مختلف آشنا بشید و هم اینکه رنج قیمت خطهای 0912 برای مثال اگه قصد خرید سیم کارت 0912 کد 9 دارین، دستتون بیاد.

مزیت این کار چی هستش؟ با بررسی قیمت‌ سیم کارت کارکرده، رنج قیمت واقعی دستتون میاد و کسی نمیتونه قیمتی بالاتر از قیمت بازار بهتون بگه و سرتون به همین راحتی کلاه بزاره!

 

چالش صحت اطلاعات اعلامی در خصوص سیم کارت 0912 کارکرده

 

دومین چالش: بررسی صحت اطلاعات سیم کارت0912  کارکرده

زمانی که تصمیم گرفتین سیم کارت کارکرده بخرین، فروشنده خط، ویژگی‌های شماره رو بهتون میگه و قطعا روی بهترین مزیتش تاکید میکنه که شما رو ترغیب به خرید کنه. برای مثال مدت زمان خاموش بودن سیم کارت چقدر هستش (این موضوع در مورد میزان زنگ‌خورِ سیم کارت اهمیت پیدا میکنه)

ممکنه اطلاعی در مورد مالک سیم کارت بهتون بگه تا اعتماد شما هم بیشتر جلب بشه و شما اطمینان پیدا کنید که بعد از خرید سیم کارت کارکرده همراه اول 0912 مشکلی برای شما پیش نمی‌آید. در برخی موارد خریدار بعد از خرید ممکنه دچار مشکلات حقوقی  بشه برای همین در هنگام خرید باید دقت کنید.

تشخیص صحت اطلاعات اعلام شده می‌تواند برای شما چالش‌برانگیز باشه به‌خصوص وقتی که قیمت شماره موردنظر شما بالا باشه برای مثال خرید سیم کارت 0912 کد 2 که قیمت بالایی داره ریسک بیشتری نسبت به خرید سیم کارت 0912 کد 8 داره. برای حل این مسئله می‌تونید از طریق اپراتور استعلام بگیرید. البته خرید شماره ۹۱۲ از مراکز معتبر  باعث میشه خیال شما از بابت خط راحت بشه.

 

چالش زنگ خوردن زیاد سیم کارت 0912 کارکرده

 

سومین چالش: زنگ خوردن زیاد سیم کارت0912  کارکرده

یکی از دغدغه‌های افرادی که به دنبال خرید خط تهران 0912 هستند، تماس‌های زیادی است که با آن گرفته می‌شود. در صورتی که شماره‌ای که گرفته‌اید رند باشد، ممکن است تعداد این تماس‌ها بیشتر هم ‌شود. به همین دلیل اگر در مورد این موضوع حساسیت دارید پیشنهاد می‌دهم که به سراغ خط صفر 0912 بروید تا کارکرده!

یکی از راه‌حل‌های خلاص شدن از این تماس‌ها این است که در حین خرید در رابطه با مدت زمان خاموش بودن سیم کارت پرس‌و‌جو کنید. هرچه سیم کارت مدت زمان بیشتری را خاموش بوده باشد احتمال این تماس‌های مزاحم، کمتر خواهد بود. بنابراین سیم کارتی که با این شرایط فروخته می‌شود ممکن است قیمت بالاتری داشته باشد. در هر صورت در هنگام خرید و فروش سیم کارت کارکرده این چالش وجود دارد و نباید نادیده گرفته شود.

یکی از کارهایی که به کاهش این تماس‌ها کمک می‌کند این است که از مالک قبلی بخواهید به مخاطبین خود اطلاع دهد که قصد واگذاری سیم کارت را دارد و مشخصات خود را در شبکه‌های اجتماعی حذف کند. این کارها باعث می‌شود تا حدی، تعداد این مزاحمت‌ها کمتر شود. با صبوری می‌توانید بعد از مدتی با خیال راحت‌تری از سیم کارت استفاده کنید. 

 

مشکلات حقوقی و بدهی مالک قبلی چالش خرید سیم کارت 0912 کارکرده نیست

 

مشکلات حقوقی و بدهی مالک قبلی؛ چالش خرید سیم کارت0912  کارکرده نیست!

اگر قبلا تجربه خرید سیم کارت ۹۱۲ کارکرده رو داشتین حتما به چالش‌های دیگه‌ای هم برخوردین که توی این مطلب هیچ صحبتی از آنها نشده مثل مسائل و مشکلات حقوقی و بدهی‌های مالک قبلی خط که بسیار مهم هستند. در واقع این دغدغه‌ها، نگرانی‌های رایجی هستند که افرادی که به دنبال خرید سیم کارت 0912 دست دوم هستند با آنها سروکار دارند اما به راحتی قابل کنترل هستند البته در صورتی که یک معامله اصولی و رسمی داشته باشید، این موضوع اصلا چالش برانگیز نخواهد بود. برای مثال اگه قصد خرید سیم کارت کد 5 رو دارین هنگام سند زدن حتما مالک، بدهی رو پرداخت کنه.

برای کسب آگاهی بیشتر می­توانید به مقاله " انتقال مالکیت سیم کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل" مراجعه نمایید.

 پس از انتقال سند مالکیت، شما هیچ گونه مسئولیتی در خصوص مشکلات حقوقی یا بدهی‌های مالک قبلی ندارین. اگر نگران این موضوع هستین، تنها کافیه که معامله رو به صورت رسمی و با انتقال سند انجام بدین تا هیچ مشکلی برای شما به وجود نیاید. برخی مشکلاتِ حقوقی مالک، می­تواند منجر به عدم امکان انتقال سند مالکیت بشه. بنابراین حین انتقال سند، به راحتی این موضوع مشخص خواهد شد و شما از وجود مشکل مطلع خواهید شد.

برای مثال اگه سیم کارت بدهی داشته باشه اول باید این بدهی به صورت کامل پرداخت بشه تا عملیات انتقال سند اجرا بشه.

در صورتی که سیم کارت 0912 رو قسطی خریدین، بدون شک پس از پرداخت آخرین قسط، مالکیت سند به شما منتقل خواهد شد. بهتره این معامله رو به صورت رسمی و با تنظیم قرارداد انجام بدین. این اقدام باعث میشه تا در فاصله انتقال سند، مشکلی از نظر حقوقی برای شما ایجاد نشه. عموما افرادی که دنبال خرید سیم کارت رند هستن اقساطی تهیه میکنن چون قیمت بالایی دارن، خرید سیم کارت 0912 کد 0 یا 9 که قیمت پایین‌تری دارن رو میشه به صورت نقدی هم تهیه کرد و دیگه با این چالش‌ها و مشکلات رو‌به‌رو نشد.

برای کسب آگاهی بیشتر می­توانید به مقاله "باید­ها و نباید­های خرید سیم کارت کارکرده" مراجعه نمایید.

 

حذف شبکه‌های اجتماعی مالک قبلی سیم کارت 0912

 

از مالک قبلی بخواهید تا اطلاعاتش رو پاک کنه

توصیه میشه از مالک قبلی سیم کارت بخواید قبل از تحویل سیم کارت به شما، اطلاعات مورد نیاز خودش رو در محل دیگه‌ای ذخیره کنه. لازم است تا مالک قبلی تمامی اطلاعات را پاک کرده و بعد سیم کارت را به شما تحویل بده. هر چند وجود اطلاعات مالک قبلی، برای شما به عنوان خریدار، چالش نیست اما برای جلوگیری از هر گونه مشکل و دردسری در آینده، بهتر است به این توصیه عمل کنید. فرقی نمیکنه قصد خرید سیم کارت 0912 کد 7 رو دارین یا بقیه کدها، در هر صورت مالک قبلی باید یه سری موارد رو رعایت کنه؛ چون اینجوری هم برای خودش مشکلی به وجود نمیاد هم شما.

برخی اوقات تماس­های مکرر مالک قبلی با مالک جدید برای درخواست اطلاعات ذخیره شده بر روی سیم کارت همراه اول، میتواند برای مالک جدید به دغدغه تبدیل بشه. همچنین به این نکته توجه کنید که در صورتی که حساب کاربری تلگرام توسط مالک قبلی پاک نشده باشه یا تنظیماتش به درستی انجام نشده باشه، مالک جدید میتونه به حساب کاربری مالک قبلی دسترسی داشته باشه! برای جلوگیری از هر گونه سو تفاهمی، از مالک قبلی بخواید تا حساب کاربری رو پاک کنه و بعد سیم کارت رو به شما تحویل بدهد.

برای کسب آگاهی بیشتر می­توانید به مقاله " آیا خریدار سیم کارت می‌تواند به اکانت تلگرام من دسترسی پیدا کند" مراجعه نمایید.

سیم کارت 0912 کارکرده را از مراکز تخصصی و معتبر خریداری نمایید

 

توصیه آخر: سیم کارت0912  کارکرده رو از مراکز تخصصی و معتبر خریداری کنید

در بخش­های مختلف مقاله تاکید شد برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکل و چالش در خرید سیم کارت912  کارکرده، از مراکز تخصصی و معتبر، سیم کارت مورد نظر رو خریداری کنید. این مراکز شما رو در مراحل مختلف از انتخاب تا انتقال سند سیم کارت، راهنمایی می­نمایند تا یک خرید مطمئن داشته باشید.

سیم خان  پلتفرم تخصصی خرید آنلاین سیم کارت و فروش فوری خط هستش. شما می­تونید با مراجعه به این سامانه با استفاده از امکانات جستجوی پیشرفته، انواع سیم کارت‌ها رو پیدا کنید. در میان انواع سیم کارت‌ها، انتخاب سیم کارت مورد نظر شما بسیار راحت‌تر خواهد بود. همچنین مقالات متعددی در سایت سیم خان وجود داره که میتونه به شما کمک کنه تا آگاهانه خرید سیم کارت کارکرده رو انجام بدین. کارشناسان سیم خان آمادگی دارند تا به سوالات شما در خصوص معاملات سیم کارت پاسخ بدهند.

 

مزایای-خرید-اینترنتی-سیم-کارت-همراه-اول-و-تخفیف-ویژه

مزایای خرید اینترنتی سیم کارت همراه اول + تخفیف ویژه

قبلی
خرید-سیم-کارت-0912-فقط-با-4-میلیون-تومان

خرید سیم کارت 0912 فقط با 4 میلیون تومان

بعدی

ثبت امتیاز :

(4 امتیاز)