فروشگاه اینترنتی خط تهران همراه
فروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

فروش سیم کارت رند جعلی، ترفند جدید کلاهبرداران

1399/12/04

فروش سیم کارت رند جعلی

متاسفانه امروزه شاهد کلاهبرداری در فروش سیم کارت‌های دائمی و اعتباری با شماره رند به روش‌های مختلف هستیم که برای جلوگیری از این اتفاق، لازم است حتما اطلاعاتی در این خصوص کسب نماییم. طبق گزارش‌های پلیس فتا، مجرمان سایبری در فضای مجازی، شبکه‌های اجتماعی و یا با استفاده از ارسال پیامک و تماس تلفنی با کاربران اپراتورهای کشور، اقدام به کلاهبرداری می‌کنند. این افراد با تبلیغ شماره‌های رند و یا شماره‌ای نزدیک به شماره مشترکین، قیمت‌هایی بالاتر از آنچه که ارزش واقعی آن سیم کارت است را از کاربران درخواست می‌کنند و در نهایت در صورت ارسال سیم کارت، در بسیاری از مواقع، شماره‌های تحویلی رند هم نیستند! جهت آگاهی بیشتر شما عزیزان، در این مقاله به روش‌های کلاهبرداری از طریق فروش سیم کارت جعلی می‌پردازیم و در صورت علاقه، شما را به فراگیری روش امن خرید سیم کارت همراه اول رند دعوت می‌نماییم.

 

انواع ترفندهای فروش سیم کارت رند جعلی

 

انواع ترفندهای فروش سیم کارت رند جعلی

کلاهبرداران با استفاده از ترفندها و راه‌های مختلفی، سعی می‌کنند با شما تماس برقرار کرده و با روش‌های بازاریابی و بازارگرمی خود، سیم کارت جعلی را به شما بفروشند. پس از فروش سیم کارت، خریدار معمولا با توجه به قیمت پایین سیم کارت هیچ دادخواست و شکایتی را پیگیری نمی‌کند و این امر موجب گسترش و افزایش کلاهبرداری‌ها شده است. افراد معمولا به روش‌های زیر به بازاریابی و فروش سیم کارت جعلی می‌پردازند:

 

اینفوگرافیک انواع ترفندهای فروش سیم کارت رند جعلی

 

فروش سیم کارت جعلی با تماس تلفنی

کلاهبرداری از طریق تماس تلفنی به این صورت است که فرد فروشنده سیم کارت اعتباری خود را که شماره آن مشابه سیم کارت دائمی شما است به شما تبلیغ و عرضه می‌کند. این افراد معمولا خود را از طرف نمایندگی‌های شرکت‌های معتبر معرفی می‌کنند و در تبلیغ سیم کارت جعلی از هدایا و مزایای مختلف (مانند شارژ رایگان، سیم کارت هدیه، میزان معینی مکالمه و حجم اینترنت رایگان) همراه با سیم کارت صحبت می‌کنند.

عرضه سیم کارت معمولا با پیک موتوری است و سیم کارتی را که دریافت می‌کنید یا سوخته است و یا شماره آن با شماره رندی که مد نظر داشته‌اید فرق دارد. توصیه می‌شود هنگام دریافت سیم کارت، درب منزل حتما آن را چک کرده و از سلامت و مطابقت آن با ویژگی‌هایی که قصد خرید دارید مطمئن شوید و پس از آن، پرداخت هزینه سیم کارت را انجام دهید.

فروش سیم کارت ۰۹۱۲ جعلی با تماس تلفنی

 

خرید و فروش سیم کارت 0912 رند به دلیل تقاضای زیاد از سوی مشتریان در حال گسترش است و همین امر موجب شده است افراد سیم کارت‌های جعلی با شماره رند به شما عرضه کنند. اگر درباره انواع سیم کارت رند نمی‌دانید، می‌توانید مقاله «انواع سیم کارت رند» را مطالعه کنید.

 سوءاستفاده از طرح‌های تعویض سیم کارت معمولی به 4G

کاربران اپراتور همراه اول در مورد کلاهبرداری از طریق تعویض سیم کارت و ارتقاء آن به نسل 4 و یا ارائه سیم کارت رایگان و هدیه به مشتری گزارش داده‌اند. شگرد کلاهبرداران اینگونه است که در توضیحات خود می‌گویند، سیم کارت هدیه را درب منزل دریافت نکرده‌اید و برای جلوگیری از تحویل سیم کارت و مزایای آن به شخصی دیگر، لازم است سیم کارت را سریع‌تر خریداری کنید. با خرید سیم کارت متوجه خواهید شد که از امکانات وعده داده شده بی بهره است و حتی شماره آن با شماره شما متفاوت است.

خط ارتباطی افراد کلاهبردار معمولا خطوط شخصی و یا تلفن ثابت است و در تبلیغ سیم کارت جعلی از تعویض سیم کارت شما با امکانات پیشرفته (مانند سیم کارت ماهواره‌ای با تعرفه‌های پایین و اینترنت با سرعت بالا) صحبت می‌کنند.

برای جلوگیری از این گونه تخلف‌ها، همراه اول تاکید داشته است که تنها از طریق پیامک و رسانه‌های جمعی به کاربران اطلاع رسانی می‌کند. دریافت سیم کارت تعویضی به نسل 4 نیز رایگان بوده و تنها شماره تماس با مشترکین، شماره 9990 و یا وب سایت رسمی این اپراتور www.mci.ir است. در عین حال مشترکین همراه اول پیامکی با مضمون « اگر تاکنون سیم کارت خود را با سیم کارت نسل 4 و 4.5 تعویض نکرده‌اید، با ارسال کد پستی ده رقمی به شماره 8962 و یا مراجعه به دفاتر خدمات مشتریان و فروشگاه‌های همراه اول، علاوه بر دریافت اینترنت رایگان یوسیم، از اینترنت هدیه هم بهره‌مند شوید » از اپراتور دریافت کرده‌اند.

 

متن ارسالی از سوی اپراتور همراه اول برای تعویض سیم کارت همراه اول

 

به نقل از سایت همراه اول:

مشترکین تلفن همراه در صورت معیوب شدن سیم کارت و عدم امکان استفاده از آن و مشاهده پیغام Insert Simcard یا Card rejected، می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی تقاضای تعویض سیم کارت نموده و سیم کارت جدید دریافت نمایند.

 

شرایط دریافت خدمت و مدارک مورد نیاز :

حضور مالک تلفن همراه یا وکیل قانونی او

تکمیل و امضای فرم در خواست

ارائه اصل و تصویر کارت ملی

ارائه اصل وکالتنامه و تصویر آن در صورت مراجعه وکیل قانونی

ارائه اصل قبض پرداختی دوره آخر

یادآوری

مشترکین تلفن همراه که سیم کارت آنها قدیمی می باشد می توانند جهت انجام تعویض سیم کارت بدون هزینه به یکی از دفاتر خدمات ارتباطی و یا مراکز تلفن ثابت (درتهران) و ادارات مشترکین (سایراستان‌ها) مراجعه نمایند.

در صورتی که مشترک شماره PIN (Personal Identity Number) خود را اشتباه وارد نماید، پس از 3 بار تکرار، سیم کارت قفل شده و برای فعالسازی مجدد نیاز به وارد نمودن کد 8 رقمی PUK UnblockingKey) Personal) می باشد. در صورتی که کد PUK ، 3 مرتبه به اشتباه وارد شود سیم کارت سوخته و غیر قابل استفاده خواهد شد.

کد PUK ، درج شده روی بدنه سیم کارت کد محرمانه سیم کارت بوده و قابل تغییر نمی باشد، در صورت مفقود شدن فقط به مالک تلفن همراه قابل ارائه است.

تعویض سیم کارت درساعات غیراداری و روزهای تعطیل در یکی از مراکز تلفن ثابت (سلمان فارسی ، شیخ فضل اله ، نبوت، مالک اشتر، هجرت) و امور مشترکین مرکز قدس (درتهران) ادارات مشترکین (سایراستان‌ها) قابل انجام است.

نحوه دریافت سیم کارت نسل چهارم (USIM) :

برای دریافت سیم کارت های نسل 4 (یوسیم) می توانید به فروشگاه های زنجیره ای همراه اول، مراکز تلفن ثابت و دفاتر خدمات ارتباطی (دفاتر بخش خصوصی) مراجعه فرمایید.

افراد کلاهبردار با استفاده از این طرح و پس از تماس با مشترکین، پیشنهاد ارتقاء سیم کارت به یوسیم را می‌دهند و در تبلیغ آن از تعرفه‌های نصف قیمت دولتی نسبت به سایر سیم کارت‌ها نام می‌برند. در حالی که طبق گزارش مدیر عامل اپراتور همراه اول، تعرفه مکالمه و سایر سرویس‌ها برای سیم کارت‌های دولتی و خصوصی یکسان است. توجه به این نکته می‌تواند ما را در تشخیص سیم کارت جعلی از اصل و روش‌های کلاهبرداری آگاه سازد. برخی سرویس‌های خاص همراه اول برای بعضی شرکت‌ها عرضه می‌شوند و گاهی سرویس‌های خاص برای کاربران شرکت‌های خصوصی و دولتی ارائه می‌شود که این افراد نیز گروه‌های عام محسوب می‌شوند و هیچ گروه خاصی مد نظر نیست.

ما در «سایت سیم خان» آماده ارائه خدمات و فروش انواع سیم کارت از اپراتورهای معتبر و همچنین امکان خرید سیم کارت همراه اول رند به صورت آنلاین هستیم.

 

تبلیغ و فروش سیم کارت جعلی از طریق شبکه‌های اجتماعی

 

تبلیغ و فروش سیم کارت جعلی از طریق شبکه‌های اجتماعی

امروزه شبکه‌های اجتماعی بخش مهمی از زندگی افراد را تشکیل می‌دهند و این کانال‌ها بستر رایگان و آسانی را در اختیار کلاهبرداران قرار می‌دهد. ترفند آن‌ها به این گونه است که سیم کارت خود را با دروغ‌های گزاف تبلیغ می‌کنند و برای خرید و ارسال آن از شما درخواست پرداخت هزینه دارند. پس از پرداخت مبلغ پیشنهادی، افراد کلاهبردار دیگر پاسخگو نیستند. از دیگر تبلیغات آن‌ها فروش شماره‌های رند با قیمت‌های بالا است که بهتر است به آن‌ها اعتماد نکرده و برای خرید سیم کارت همراه اول رند، خرید سیم کارت همراه اول دائمی رند و یا دیگر اپراتورها به منابع معتبر از جمله «سایت سیم خان» مراجعه کنید.

سوءاستفاده از هویت افراد برای ثبت نام سیم کارت

گاهی اوقات اتفاق می‌افتد که فروشنده سیم کارت با در دست داشتن مدارک و هویت افراد، از آن‌ها برای ثبت نام تعدادی سیم کارت دیگر سوءاستفاده می‌کند و این سیم کارت‌ها را به افراد دیگری می‌فروشد. در این راستا توصیه می‌کنیم با ورود به وب سایت اپراتور خود، از تعداد سیم کارت‌های ثبت شده به نام شما اطلاع کسب کنید تا از هرگونه سوء استفاده و مشکلات ناشی از آن جلوگیری شود. برای خرید سیم کارت همراه اول اعتباری رند نیز باید همین ملاحظات را در نظر داشته باشید تا دچار مشکل نشوید.

همچنین توصیه می‌شود اگر قصد فروش سیم کارت خود را دارید حتما پس از فروش آن به شخص دیگر، روند انتقال مالکیت آن را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه انتقال مالکیت، به مقاله «انتقال مالکیت سیم کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل» مراجعه نمایید.

 

بالا بودن قیمت خرید سیم کارت همراه اول رند

 

بالا بودن قیمت خرید سیم کارت همراه اول رند و کلاهبرداری مرتبط با آن

همانطور که در بالا ذکر شد، قیمت خرید و فروش سیم کارت 0912 رند در چند سال اخیر رو به افزایش است و این امر کلاهبرداری در زمینه فروش شماره‌های رند را بیشتر کرده است. انتظار می‌رود که قیمت سیم کارت‌های رند همچنان رو به افزایش باشد و این نکته خود تاییدی بر آن است که خرید سیم کارت رند نوعی سرمایه گذاری محسوب می‌شود. علاوه بر این، شماره‌های رند با توجه به اینکه به راحتی می‌توان آن‌ها را به حافظه سپرد، مورد علاقه صاحبان کسب و کار هستند. این نکات اهمیت جلوگیری از خرید و فروش سیم کارت‌های جعلی را روشن‌تر می‌کند.

خرید سیم کارت همراه اول اعتباری و دائمی رند و یا خرید سیم کارت همراه اول 0912 رند از محبوب‌ترین تقاضاهای کاربران تاکنون بوده است. با خرید سیم کارت رند از مراجع معتبر نه تنها متحمل ضرر نمی‌شوید بلکه با توجه به روند افزایشی قیمت آن‌ها و کاربردی که در کسب و کار شما دارند، به نوعی آن را سرمایه گذاری کرده و اعتبار بیشتری به خود و یا به برند خود می‌بخشید.

 

نتیجه گیری و جمع بندی

امروزه خرید و فروش سیم کارت رند 912 از اهمیت ویژه‌ای برخوردار گردیده است. پیش شماره 912 معمولا برای جلب اعتماد مخاطبین امتیاز مثبتی است و افراد از سراسر کشور تقاضای خرید سیم کارت با این نوع پیش شماره را دارند. پیش شماره 912 و شماره رند پس از آن به شماره‌های رند طلایی و یا VIP معروف هستند که بالاترین قیمت‌ها در بازار سیم کارت را به خود اختصاص داده‌اند. با این وجود پیش بینی می‌شود که قیمت آن همچنان روند صعودی داشته باشد و توصیه می‌کنیم هر چه زودتر برای خرید سیم کارت همراه اول رند از «سایت سیم خان» اقدام کنید.

 


هرآنچه که در مورد خرید سیم کارت باید بدانیم

هرآنچه که در مورد خرید سیم کارت باید بدانیم

پاسخ به تمام سوالات خرید سیم کارت ایرانسل رند

پاسخ به تمام سوالات خرید سیم کارت ایرانسل رند

خرید آنلاین سیم کارت
قیمت گذاری سیم کارت

(22 امتیاز ) 5 / 4

ثبت امتیاز

امتیاز

مراحل خرید آنلاین سیم کارت


ثبت نام

ثبت نام

برای خرید آنلاین سیم کارت ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و سپس با رمز عبوری که از طریق پیامک به شما ارسال می‌شود، به حساب کاربریتان وارد شوید.

انتخاب سیم کارت

انتخاب سیم کارت

با استفاده از جستجوگر هوشمند، از میان هزاران سیم کارت، شماره دلخواه خود را جستجو کنید. شما می‌توانید با انتخاب یک یا چند فیلتر به شماره موردنظر خود برسید.

پرداخت و دریافت کد فعال سازی

پرداخت هزینه سیم کارت

پس از پرداخت هزینه سیم کارت به صورت آنلاین، کد فعالسازی سیم کارت برای شما پیامک می‌شود. در نگهداری از این کد دقت کنید.

مراجعه به دفتر پیشخوان

دریافت سیم کارت

برای تحویل سیم کارت خریداری شده به همراه کارت ملی و کد فعالسازی به یکی از نمایندگان سیم خان در سراسر کشور مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام سامانه سیم خان