فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

با یک تماس تلفنی سیم کارت 0912 رو رایگان قیمت گذاری کن {بدون نیاز به ربات یا نرم افزار تعیین قیمت}

1400/02/08

در این مقاله قصد داریم تا با نحوه تعیین قیمت خط 0912 آشنا شویم و به این نکته اشاره کنیم که قیمت سیم کارت دائمی همراه اول با این پیش شماره بسیار متغیر می‌باشد. اگر از آن دسته کاربرانی هستید که دارنده این نوع سیم کارت می‌باشید و مایل به فروش آن هستید مقاله " راهنمای فروش فوری سیم کارت 0912 " را به هیچ عنوان از دست ندهید.

 

قیمت گذاری سیم کارت 0912

 

یکی از نام آشناترین اپراتورهای موجود در کشور با نام همراه اول، فروش سیم کارت‌های دائمی خود را با پیش شماره 0912 آغاز نمود که متداول‌ترین نوع خرید و فروش سیم کارت‌های با این شماره به شمار می‌رود و این سیم کارت اولین نوع ارائه شده در بازار از سال 1373 می‌باشد.

 

اینفوگرافیک عوامل موثر در قیمت‌ گذاری خط 0912

 

عوامل موثر در قیمت‌ گذاری سیم کارت 0912

در خرید، فروش و یا تعیین قیمت خط 0912، عواملی چون کد سیم کارت، میزان رندی شماره، صفر و یا کارکرده بودن خط بسیار تاثیرگذار می‌باشند. در صورتی که مایل هستید با دلایل قیمت بسیار سیم کارت‌های رند آشنا شوید مطالعه مقاله " چرا سیم کارت رند گران است؟ " پیشنهاد می‌گردد.

 

نکته دیگری که حائز اهمیت می‌باشد به پایان رسیدن بازه شماره‌های ارائه شده در سیم کارت‌های دائمی است که قیمت خط 0912 را تحت شعاع قرار می‌دهد. برخی حتی خرید شماره‌های ارزان‌تر با این پیش شماره را نیز نوعی سرمایه گذاری به شمار می آورند.

 

تاثیر نوع کد سیم کارت در تعیین قیمت خط 0912

در ابتدا باید این نکته را یادآور شد که در تعیین قیمت خط 0912 وجود کدهای 0 تا 9 که بعد از این شماره قرار می گیرند نقش بسیار مهمی ایفا می نمایند. به یاد داشته باشید که کدهای ارائه شده در تعیین قیمت خط 0912 اثرگذار هستند اما در میزان آنتن دهی و یا سایر عملکردها با مابقی شماره‌های همراه اول تفاوتی ندارند.

 

این پیش شماره برای کدام استان است

 

سال ارائه این شماره یعنی میزان قدمت آن‌ها در تعیین قیمت سیم کارت 0912 تاثیر بسیاری دارد به طوری که هر چه قدمت آن بیشتر، قیمت خط 0912 نیز افزایش می‌یابد. گرچه سیم کارت‌های 0912 مربوط به تهران، قزوین، قم، سمنان، البرز و زنجان می‌باشند اما استفاده از آن‌ها در سایر استان‌ها نیز محبوبیت بسیاری دارد.

 

قیمت خط 0912 کد 0

 

تعیین قیمت خط 0912 کد 0

خط 0912 کد 0 کد از سال 1393 به بازار ارائه شد و در نتیجه عمر کمتری نسبت به موارد مشابه خود دارد. طبیعی است که رنج قیمت‌های کمتری را نسبت به سایر کدها پوشش می‌دهد. در این خط، شماره‌های متنوع بسیاری برای متقاضیان وجود دارد که جذابیت بیشتری به آن می‌بخشد و در بخش‌های تجاری استفاده از این شماره می‌تواند به فرد اعتبار ببخشد. لازم به ذکر است که نوع کارکرده آن، قیمت خط 0912 را به مقدار بسیار کاهش می‌دهد و به عنوان سیم کارت 0912 ارزان همراه اول به شمار می  رود.

 

قیمت خط 0912 کد 1

 

تعیین قیمت خط 0912 کد 1

شماره 09121 را که با عنوان کد 1 شناخته می‌شود پرطرفدارترین نوع این شماره محسوب می‌شود و یافتن سیم کارت صفر آن بسیار مشکل است و شاید انواع کارکرده آن با قیمت‌های بسیار بالا خرید و فروش شود. با این که از نوع عملکرد و یا آنتن دهی تفاوتی با سایر سیم کارت‌های همراه اول ندارد اما از لحاظ اعتبار اجتماعی و استفاده در زمینه‌های تجاری محبوبیت بسیاری دارد.

با تمام مزایایی که دارد قیمت بالای آن باعث می‌شود تا بسیاری امکان خرید این شماره را نداشته باشند. قیمت گذاری آن نیز براساس عواملی که پیشتر ذکر شد بسیار متغیر می‌باشد و نوع رندی شماره و صفر یا کارکرده بودن آن شاخص‌های تعیین کننده قیمت خط 0912 کد 1 هستند. سرشماره هایی چون 101، 110 و 111 آن پرمخاطب‌ترین و گران‌ترین انواع آن به شمار می‌روند.

 

قیمت خط 0912 کد 2

 

تعیین قیمت خط 0912 کد 2

این کد نیز قدمت بالایی دارد اما به نسبت کد 1 هزینه معقول تری برای خرید دارد. مزایای آن اعتبار زیاد و اینکه گزینه مناسب برای تبلیغات و برندینگ می‌باشد. قیمت خط 0912 کد 2 با شماره غیر رند عموماً 50 درصد ارزان‌تر از قیمت سیم کارت‌های کد 1 نوع غیر رند به شمار می‌رود. قیمت سیم کارت کد 2 با شماره‌های 222، 202، 220 و 206 به عنوان با ارزش‌ترین نوع آن محسوب می شوند.

 

قیمت خط 0912 کد 3

 

تعیین قیمت خط 0912 کد 3

این کد نیز از دسته کدهای قدیمی به شمار می‌رود اما بازه قیمت آن نسبت به کدهای قبلی ارزان‌تر می‌باشد و بسیاری از شاغلین که مایل به توسعه کسب و کار خود هستند، امکان خرید این شماره را می یابند. لازم به یادآوری است که قیمت خط 0912 کد 3 عموماً 30 درصد کمتر از سیم کارت کد 2 می‌باشد.

 

قیمت خط 0912 کد 4

 

تعیین قیمت خط 0912 کد 4

قیمت سیم کارت کد 4 نیز به کمک معیارهایی چون قدمت خط، نوع صفر، کارکرده یا مشابه صفر تعیین می‌شود. از این رو بازه قیمت آن نیز بسیار متنوع است و استفاده از آن در بین مدیران و صاحبان صنایع محبوبیت بالایی دارد. به طور معمول قیمت خط 0912 با 4 غیر رند، حدود 25 درصد ارزان‌تر از نوع کد 3 آن می‌باشد اما هم چنان مشخصه‌هایی چون تکرار و نوع ترتیب شماره‌ها تاثیر قابل توجهی در تعیین قیمت خط 0912 با کد 4 دارد.

 

قیمت خط 0912 کدهای 5 تا 9

 

تعیین قیمت خط 0912 کدهای 5 تا 9

همان طور که پیشتر اشاره شد در تعیین قیمت خط کد 5، قیمت کد 6 همراه اول ، قیمت خط 0912 کد 8 و یا قیمت خط 0912 کد 9 میزان قیمت ‌گذاری آن‌ها نسبت به دسته کدهای 1 تا 3 کاسته می‌شود گرچه عملکرد آن‌ها مشابه می‌باشد اما پیام متفاوتی در کسب و کارهای مختلف به مشتریان و مخاطبین آن ارائه می‌دهد.

این دسته کدها به نسبت صفر یا کارکرده بودن و نوع رندی یا معمولی بودن شماره به طور جداگانه ارزش گذاری می‌شوند. البته از مزیت آن‌ها به قیمت معقول‌تر ارائه می‌توان اشاره نمود. لازم به ذکر است که قیمت خط 0912 کد 5 با شماره رند می‌تواند از قیمت خط کد 4 غیر رند بیشتر باشد. سادگی در به خاطر سپردن ارقام نیز در قیمت ‌گذاری سیم کارت همراه اول بسیار اثرگذار خواهد بود.

 

فروش سیم کارت و تعیین قیمت خط 0912

همواره به خاطر داشته باشید که خرید سیم کارت دائمی همراه اول 0912 می‌تواند نوعی سرمایه گذاری به شمار رود به این صورت که هر زمان مایل به فروش خط هستید فارغ از نوع کد آن، می‌توانید خط خود را به قیمت روز به مشتریان بالقوه ارائه دهید و آن را به فروش برسانید.

 

خرید سیم کارت دائمی همراه اول 0912 در سیم خان

 

خرید سیم کارت دائمی همراه اول 0912 در سیم خان

سایت معتبر سیم خان یکی از بهترین سایت‌ها در زمینه خرید و فروش انواع سیم کارت‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل به شمار می‌رود. در این سایت شما می‌توانید با تعیین فاکتورهای مختلف که نوع خرید شما را مشخص می‌کنند به خط ایده‌آل خود دست یابید یا خط خود را ارزش‌گذاری نمایید و به فروش برسانید.

برای مثال جهت استعلام قیمت سیم کارت همراه اول می‌توانید با مراجعه به سایت سیم خان و در صفحه نخست آن با مشخص نمودن گزینه همراه اول و انتخاب نمودن پیش شماره 0912 از لیست انتخاب پیش شماره اقدام نمایید. در ادامه کافی است تا کد خط شماره 0912 را وارد کنید. امکانات دیگری چون تعیین رند یا غیر رند بودن شماره نیز به سادگی ارائه شده است. از آنجاییکه نوع صفر یا کارکرده بودن سیم کارت در تعیین قیمت خط 0912 بسیار اثرگذار می‌باشد، گزینه پیشنهادی خود را نیز تعیین نمایید.

بازه قیمت مورد نیاز خود را نیز در ادامه روند جستجو می‌توانید وارد نمایید و در پایان با انتخاب گزینه جستجو، نتایج آن نمایش داده می‌شود. در این سایت می‌توانید خط دلخواه خود را به صورت آنلاین خریداری کنید و با فروشنده در ارتباط باشید. تنها کافی است که برای خود حساب کاربری ایجاد کنید.

 

معیار تشخیص خط 0912 تهران و سایر استان‌ها

هر سیم کارت ارائه شده به کمک یک کد 3 رقمی در پرونده خود مشخص می‌شود که این کد نمایانگر کدام استان می‌باشد. لذا شماره این پرونده روی سند فروش سیم کارت ثبت می‌شود که به کمک آن می‌توان به استان مورد استفاده خط دست یافت. برای مثال کد 001 مربوط به سیم کارت‌های فروخته شده در سطح استان تهران می‌باشد.

 

نکات مهم در خرید یا فروش و تعیین قیمت خط 0912

 

نکات مهم در خرید یا فروش و تعیین قیمت خط 0912

در هنگام خرید و یا فروش به فاکتورهایی چون صفر یا کارکرده بودن سیم کارت، داشتن شماره‌های رند یا معمولی (غیر رند) بسیار دقت گردد. این عوامل تعیین کننده قیمت خط 0912 با کدهای مختلف خواهند بود. برای اطمینان از صفر بودن سیم کارت می‌توان پیش از تنظیم سند از دفاتر پیشخوان دولت آن را استعلام نمود. نکته دیگر همانند آنچه پیشتر اشاره شد تشخیص سیم کارت مربوط به تهران و یا سایر استان‌ها می‌باشد. سیم کارت‌های سایر استان‌ها در تهران خرید و فروش نمی‌شود.

نکته بعدی درخواست تسویه تمام بدهی‌های قبلی از جانب فروشنده می‌باشد و در آخر اینکه خرید سیم کارت را از فروشگاه‌های آنلاین یا فیزیکی معتبر در سراسر کشور پیگیری نمایید. رعایت این امر در بروز مشکلات احتمالی به شما کمک بسیاری می نماید.

 

کلام آخر!

یکی از قدیمی‌ترین پیش شماره‌های محبوب همراه اول، سیم کارت‌های با پیش‌شماره 0912 می‌باشد که قدمت و مخاطب فراوان آن در تعیین قیمت خط 0912 تاثیر بسیاری داشته است.

 این شماره دارای کدهای متفاوتی است به این صورت که قرارگیری نوع شماره پس از 0912 در مشخص نمودن قیمت خط 0912 نقشی اساسی ایفا می‌کند. افراد بسته به توان مالی خود و نوع کسب و کار اقدام به خرید خط‌های 0912 می‌نمایند تا به سازمان خود رسمیت بیشتری ببخشند و در زمینه برندسازی شخصی یا سازمانی توفیق یابند.

 

اگر به دنبال تعیین قیمت دقیق خط 0912 خود هستید با شماره 91005652-021 تماس بگیرید.

 

قیمت-گذاری-سیم-کارت-همراه-اول-مثل-آب-خوردن-معرفی-روش-ها

قیمت گذاری سیم کارت همراه اول مثل آب خوردن + معرفی روش‌‌ها

قبلی
شرایط،-مزایا-و-چالش-های-خرید-آنلاین-سیم-کارت-همراه-اول

شرایط، مزایا و چالش‌های خرید آنلاین سیم کارت همراه اول

بعدی

ثبت امتیاز :

(66 امتیاز)