فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

فروش سیم کارت همراه اول؛ راهنمای فروش فوری سیم کارت 0912

1400/01/07

امروزه با افزایش اپراتورهای مختلف در زمینه برقراری ارتباط توسط تلفن همراه، روند خرید و فروش انواع سیم کارت نیز شکل دیگری پیدا کرده است. اپراتورهای مختلف مانند همراه اول با ارائه سرویس‌های متنوع سعی در جذب مشتری بیشتر داشته و در این عرصه نیز موفق بوده‌اند. در گذشته قیمت گذاری سیم کارت توسط نهاد مشخصی تعیین شده و در دسترس کاربران قرار می‌گرفت. اما در حال حاضر قیمت انواع سیم کارت از اپراتورهای مختلف به عوامل مختلفی بستگی دارد. در این مطلب قصد داریم به بعضی از این عوامل و فروش سیم کارت همراه اول اشاره کنیم.

 

اینفوگرافیک راهنمای فروش فوری سیم کارت 0912

 

چه عواملی در فروش سیم کارت همراه اول مؤثر هستند؟

تأثیر کد سیم کارت بر روی قیمت

یکی از مهمترین و اصلی‌ترین فاکتورها در فروش سیم کارت همراه اول 0912، کد سیم کارت است. اولین کدی که برای سیم کارت‌های همراه اول تعیین شد، کد یک بود. با گذشت زمان کدهای دیگر که آن‌ها نیز در گروه اولین کدهای سیم کارت همراه اول قرار دارند، به این مجموعه اضافه شدند. در واقع کد یک تا پنج از اولین کدهای تعیین شده توسط اپراتور همراه اول بودند. به همین جهت قیمت سیم کارت‌هایی که با این کدها شروع می‌شوند نیز به مراتب بیشتر است.

کد سیم کارت‌های همراه اول از عدد 0 شروع شده و تا عدد 9 ادامه دارد. اولین عددی که بعد از پیش شماره 0912 قرار می‌گیرد، در واقع همان کد سیم کارت است که اعتبار و قیمت آن نیز توسط این کد تعیین می‌شود. فروش سیم کارت 0912 با کدهای پایین (یک تا پنج) از ارزش بیشتری برخوردار بوده و با قیمت بالاتری نیز به فروش می‌رسند.

یکی از موارد مهم در خصوص خرید و فروش سیم کارت همراه اول 0912، وضعیت صفر یا کارکرده آن است. معمولا سیم کارت‌های ابتدایی مانند اعداد یک تا پنج، به دلیل موجود نبودن به حالت صفر در بازار، به صورت کارکرده به فروش می‌رسند.

رند بودن شماره سیم کارت همراه اول

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در فروش سیم کارت همراه اول، رند بودن شماره خط است. اگر به شماره‌های مختلف دقت کرده باشید از هماهنگی و آهنگ اعداد هنگام خواندن، متوجه رند بودن آن‌ها شده‌اید. رند بودن خط سیم کارت مزیت یا ویژگی خاصی برای آن سیم کارت محسوب نمی‌شود. به طور کلی کد یا رند بودن شماره، امری سلیقه‌ای است که برای برخی افراد از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و بابت آن هزینه‌های بالایی را پرداخت می‌کنند. البته این نکته نیز لازم به ذکر است که یادآوری و به خاطر سپردن یک شماره رند خط تلفن همراه نسبت به شماره‌های عادی، آسان‌تر خواهد بود.

حالت‌های مختلفی برای رند بودن شماره سیم کارت وجود دارد که هر کدام از این حالت‌ها در فروش سیم کارت همراه اول و قیمت گذاری سیم کارت، تأثیرگذار است.

برای تشخیص نوع رندی سیم کارت همراه اول خود میتوانید به این لینک مراجعه کنید. همچنین در ادامه به بعضی از حالت‌های شماره رند اشاره می‌کنیم.

بر اساس تاریخ تولد: ...1373...0912

بر اساس تکرار پیش شماره: استفاده از پیش شماره اپراتورهای مختلف، 0935...0912

بر اساس شماره‌های دهگان: ...6060...0912

ترکیب شده از دو رقم: 8880088...09

تکرار یک عدد در آخر یا اول شماره: 666...0912

استفاده از اعداد به صورت پله‌ای رو به بالا یا پایین: 82 83 84 ...09

 

تأثیر وضعیت سیم کارت همراه اول 0912 بر روی قیمت

منظور از وضعیت، حالت صفر بودن یا کارکرده سیم کارت است. فروش سیم کارت همراه اول صفر، قیمت بیشتری نسبت به سیم کارت‌های کارکرده دارد. با این حال رند بودن یا کد ابتدایی سیم کارت، از مواردی هستند که افراد برای خرید یا فروش سیم کارت کارکرده به آن‌ها توجه می‌کنند.

یکی از مشکلاتی که ممکن است هنگام خرید و فروش سیم کارت کارکرده با آن مواجه شوید، میزان زنگ‌خور بودن آن است. معمولا با توجه به مدت زمان استفاده از سیم کارت کارکرده، میزان زنگ‌خور بودن آن نیز تغییر می‌کند. البته بعضی از سیم کارت‌های کارکرده مدت زمان زیادی خاموش بوده‌اند که در این خصوص با زنگ‌خور کمتری روبرو هستیم.

 

پرونده سیم کارت بر اساس منطقه جغرافیایی

همان‌طور که مطلع هستید، پیش شماره سیم کارت‌های همراه اول با توجه به مناطق جغرافیایی تغییر می‌کند. این فاکتور نیز از دیگر مواردی است که بر روی فروش سیم کارت همراه اول تأثیر می‌گذارد. مهمترین پیش شماره در فروش سیم کارت همراه اول، پیش شماره 0912 است که بیشتر افراد این اعداد را به کدهای جغرافیایی دیگر ترجیح می‌دهند.

پیش شماره 0912 به استان تهران، قم، البرز، قزوین، زنجان، سمنان و کرج تعلق می‌گیرد. در واقع یک پیش شماره به استان اصلی و شهرهای همجوار آن مرتبط است. پیش شماره‌های سیم کارت‌های همراه اول بر اساس هشت منطقه جغرافیایی دسته‌بندی می‌شوند. در ادامه به این کدهای جغرافیایی اشاره می‌کنیم:

پیش شماره 0911: استان‌های مازندران، گیلان و گلستان

پیش شماره 0913: استان‌های کرمان، اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری

پیش شماره 0914: استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی

پیش شماره 0915: استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و خراسان جنوبی

پیش شماره 0916: استان‌های لرستان و خوزستان

پیش شماره 0917: استان‌های فارس، بوشهر، هرمزگان و کهگیلویه و بویراحمد

پیش شماره 0918: استان‌های ایلام، کرمانشاه، مرکزی، همدان و کردستان

در واقع مکان جغرافیایی پرونده بر روی فروش سیم کارت همراه اول تأثیر زیادی خواهد داشت. سیم کارت همراه اول با پیش شماره 0912 یکی از پرفروش‌ترین و گران‌ترین سیم کارت‌ها در ایران است.

در وب‌سایت سیم خان مطلبی در این خصوص تحت عنوان چالش قیمت سیم کارت 0912 کارکرده برای اطلاع بیشتر مخاطبان قرار داده شده است.

توجه داشته باشید که تمام موارد ذکر شده در خصوص فروش سیم کارت همراه اول برای سیم کارت کارکرده نیز صدق می‌کند. فروش سیم کارت کارکرده نیز به عوامل مختلفی مانند رند بودن شماره، کد شماره، منطقه جغرافیایی و... بستگی دارد.

اگر نسبت به قیمت انواع سیم کارت همراه اول اطلاعات کاملی ندارید، می‌توانید به وب‌سایت سیم خان مراجعه کنید. در این وب‌سایت محتوایی با عنوان بودجه خرید خط 0912 وجود دارد که شاید راهنمای خوبی برای خرید یا فروش سیم کارت همراه اول شما نیز باشد.

توصیه می‌شود برای فروش سیم کارت همراه اول کارکرده، خط خود را برای مدت زمانی خاموش نگه دارید. با خاموش ماندن خط میزان زنگ خور شما کاهش پیدا کرده و در نتیجه سیم کارت با قیمت بهتری به فروش می‌رسد. همچنین اگر نگران از دست دادن امتیاز سیم کارت توسط اپراتور همراه اول هستید باید هزینه آبونمان خط را پرداخت کنید. افرادی که هزینه آبونمان را پرداخت کرده و بدهی ندارند، می‌توانند بدون نگرانی سیم کارت خود را خاموش کرده و در بهترین فرصت آن را بفروشند.

 

ثبت آگهی رایگان سیم کارت 0912

 

ثبت آگهی و فروش سیم کارت در سیم خان

همان‌طور که مطلع هستید وب‌سایت سیم خان امکانات مختلفی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. شما با مراجعه به وب‌سایت سیم خان می‌توانید خرید و فروش سیم کارت انجام دهید.

برای فروش سیم کارت همراه اول در سیم خان باید به بخش ثبت آگهی رایگان مراجعه کنید. در این بخش شما باید اطلاعات خود را جهت ثبت آگهی فروش سیم کارت وارد کرده و فرم اینترنتی را تکمیل کنید.

فرم آگهی فروش در سیم خان شامل گزینه‌های مختلفی مانند شماره سیم کارت، قیمت مورد نظر، وضعیت سیم کارت (کارکرده، صفر، اعتباری، کم کارکرد، دائمی و...) و اطلاعات شخصی فروشنده می‌شود. منظور از سیم کارت کم کارکرد، سیم کارتی است که به تازگی خریداری شده یا تنها یک بار با یک تماس و پیام کوتاه فعال شده است. همچنین گزینه‌ای نیز به نام قیمت توافقی وجود دارد که قیمت نهایی بین فروشنده و خریدار به صورت توافقی مشخص می‌شود.

در آخر باید به اعتبار سیم کارت اشاره کنیم. خرید سیم کارت در ارتباط با حرفه یا شغل بر روی قیمت آن تأثیر زیادی خواهد داشت. به عنوان مثال اگر شما سیم کارت یک شرکت مهندسی را که با حرفه خودتان مرتبط است، خریداری کنید، میزان زنگ‌خور یا مشتریان آن سیم کارت به سود شما نیز خواهد بود. به این ترتیب این سیم کارت با وجود تعداد بالای زنگ خور، به مبلغ بالایی فروخته خواهد شد.

 

نتیجه گیری و جمع بندی

در این مطلب به مهمترین فاکتورها در خرید و فروش سیم کارت همراه اول اشاره کردیم. در این میان باید به اعتباری یا دائمی بودن سیم کارت نیز توجه داشته باشیم. همان‌طور که مطلع هستید، اپراتورهای مختلف، سیم کارت‌های خود را به دو شکل دائمی و اعتباری صادر کرده و به فروش می‌رسانند. واضح است که سیم کارت‌های دائمی ارزش و قیمت بسیار بیشتری نسبت به سیم کارت‌های اعتباری دارند. با این حال بعضی از سیم کارت‌های اعتباری که دارای کدهای ابتدایی و شماره رند هستند، هنگام فروش با قیمت بیشتری واگذار می‌شوند.

به طور کلی تمام این فاکتورها به یکدیگر وابسته بوده و در تعیین قیمت نهایی به شدت تأثیرگذار خواهند بود. به عنوان مثال اگر سیم کارت شما رند بوده اما کارکرده باشد، ارزش مالی آن نسبت به یک سیم کارت رند با وضعیت صفر کمتر خواهد بود. همچنین باید به مدت زمان کارکرد سیم کارت نیز توجه داشته باشیم. قطعاً سیم کارت با یک سال کارکرد قیمت بیشتری نسبت به یک سیم کارت با 3 سال کارکرد دارد.

سامانه تخصصی سیم خان یکی از بهترین مراجع جهت خرید و فروش انواع سیم کارت با شرایط ویژه است. شما می‌توانید در کمترین زمان و به آسانی، اطلاعات لازم جهت خرید و فروش سیم کارت همراه اول 0912 با شماره‌های رند را در اختیار داشته باشید.

 

نصب-دوباره-تلگرام-بدون-سیم-کارت

نصب دوباره تلگرام بدون سیم کارت

قبلی
اینترنت-رایگان-و-جوایز-دیگر-ویژه-روشن-کردن-خطوط-خاموش

اینترنت رایگان و جوایز دیگر؛ ویژه روشن کردن خطوط خاموش

بعدی

ثبت امتیاز :

(4 امتیاز)