فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

نکات طلایی قبل از خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه

1399/11/20

خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه

در این مقاله ضمن معرفی اپراتور ایرانسل، مزیت های این اپراتور به خواننده معرفی شده است. اگر قصد خرید سیم کارت ایرانسل را دارید، می توانید با مطالعه این مقاله، خرید بهتر و حرفه ای تری داشته باشید. در این مقاله امکان خرید شماره دلخواه از این اپراتور نیز تشریح شده است.

در بازار معاملات سیم کارت، خرید و فروش سیم کارت ایرانسل بسیار پر رونق است. ایرانسل پس از همراه اول و به عنوان دومین اپراتور در ایران فعالیت خود را آغاز نموده است. فعالیت این اپراتور از سال 84 آغاز شده است و امروزه ایرانسل از اپراتور های قدیمی و با سابقه محسوب می شود. اپراتورهای دیگر مثل رایتل فعالیت های خود را پس از ایرانسل اغاز نموده اند و به نسبت جوان تر هستند.

اپراتور ایرانسل به صورت سرمایه گذاری مشترک یک شرکت از آفریقای جنوبی بنام MTN و یک شرکت ایرانی به نام گسترش الکترونیک ایران، ایجاد شده است. ایرانسل در این 15 سال فعالیت، به خوبی درخشیده است و توانسته است سهم خوبی از بازار را به خود تخصیص دهد. اغلب مشترکان این اپراتور را با خدمات متنوع، طرح های جالب و خلاقانه، جشنواره های هیجان انگیز و جوایز بزرگ می شناسند.

هر چند در روز های اول فعالیت، این اپراتور تنها به عرضه سیم کارت های اعتباری ایرانسل ارزان قیمت می پرداخت، اما بعد ها سیم کارت های دائمی نیز به سبد محصولات ایرانسل اضافه شد. ایرانسل همواره کوشیده است تا از جدید ترین تکنولوژی ها استفاده نماید و خدمات خود را با بهترین هزینه ارائه نماید، به همین دلیل این اپراتور بسیار مورد استقبال جوانان است. اگر شما هم قصد خرید سیم کارت ایرانسل را دارید، مطالعه این مقاله می تواند برایتان مفید باشد.

خرید سیم کارت ایرانسل

چرا باید سیم کارت ایرانسل بخرم؟

خرید سیم کارت ایرانسل را در اولویت قرار دهید یا به سراغ دیگر اپراتور ها بروید؟ این اولین سوالی است که باید به آن پاسخ دهیم. اولین مرحله در خرید سیم کارت، انتخاب اپراتور است. لازم است تا بر اساس نیاز خود و با مقایسه خدمات و قیمت ها، از میان اپراتور های مختلف، اپراتور متناسب را انتخاب کنید.

تمامی اپراتور ها در سایت های خود به معرفی خدمات و امکانات پرداخته اند. با مراجعه به این سایت ها می توانید به صورت کامل و دقیق با این موارد آشنا شوید. اگر فرصت کافی برای مطالعه ندارید، این مقاله می تواند به شما کمک کند تا سریع تر تصمیم بگیرید. در ادامه به چند موضوع اشاره می کنیم که می تواند به شما در انتخاب کمک کند.

ایرانسل یک اپراتور خلاق و پویا است و روز به روز به خدمات و طرح های خود اضافه می کند. یکی از دلایلی که خرید سیم کارت ایرانسل توصیه می شود، خدمات بسیار متنوع این اپراتور است. اگر به سایت اپراتور های مختلف سری بزنید و یک مقایسه اساسی در این زمینه انجام دهید، خواهید دید که ایرانسل کاملا پیشتاز است.

به روز بودن دیگر مزیت ایرانسل است. این اپراتور همواره می کوشد تا به روز ترین خدمات را به مشترکان خود ارائه نماید. برای مثال این اپراتور از اولین اپراتور هایی است که نسل جدیدی از اینترنت را به بازار عرضه نمود.

 یکی از دلایل رونق بازار ایرانسل همین اینترنت پر سرعت و نسل جدید است. اگر به دنبال اپراتوری هستید که سرعت بالایی در بکارگرفتن تکنولوژی روز داشته باشد، به انتخاب ایرانسل شک نکنید.

سیم کارت ایرانسل قیمت مناسبی دارد. شما می توانید با هزینه بسیار پایینی سیم کارت مورد نظر خود را چه به صورت دائمی و چه به صورت اعتباری خریداری کنید. همچنین سایر خدمات آن نیز از قیمت خوبی برخوردار است بنابراین چه به هنگام خرید و چه از نظر مدیریت هزینه ها در طول مدت استفاده از سیم کارت، سیم کارت ایرانسل یک انتخاب مناسب است.

اگر از جمله افرادی هستید که از تلفن همراه خود زیاد استفاده می کنید و نگران هزینه های خود هستید، ایرانسل می تواند انتخاب درستی باشد. همانطور که گفته شد ایرانسل با طرح های متنوع به شما در مدیریت هزینه ها کمک می کند.

از دیگر مزیت های اپراتور ایرانسل این است که خدمات پشتیبانی بسیار قدرتمندی دارد. در صورتی که مشکلی برای سیم کارت شما ایجاد شود، یا هر سوال و مشکلی داشته باشید، می توانید از خدمات پشتیبانی این اپراتور به راحتی استفاده نمایید. اپراتور ایرانسل را به عنوان یک اپراتور مشتری مدار می شناسند که همواره بهترین خدمات را برای کاربران خود فراهم نموده است.

آنتن دهی سیم کارت ایرانسل

آنتن دهی ایرانسل چگونه است؟

یکی از دغدغه های کسانی که قصد خرید سیم کارت ایرانسل را دارند، آنتن دهی این اپراتور است. در ابتدای فعالیت ؛ آنتن دهی ایرانسل به اندازه همراه اول قدرتمند نبود. این مسئله باعث شد تا بسیاری از افراد برای داشتن آنتن دهی بهتر به سراغ سیم کارت همراه اول بروند.

در طول سال های آتی فعالیت، ایرانسل این مسئله و دغدغه را به خوبی رفع نمود و می توان با قاطعیت تمام گفت که ایرانسل نیز در نقاط مختلف ایران آنتن دهی خوبی دارد. بنابراین بدون نگرانی از این مسئله می توانید به خرید سیم کارت از این اپراتور بپردازید.

اعتبار سیم کارت ایرانسل

آیا سیم کارت ایرانسل معتبر است؟

یکی دیگر از دغدغه کسانی که قصد خرید سیم کارت ایرانسل را دارند، میزان اعتبار این سیم کارت است. بسیاری معتقدند که ارائه شماره ایرانسل به مخاطب، باعث تضعیف اعتماد او به ما می شود. هر چند ایرانسل از این نظر هرگز هم تراز همراه اول نبوده است اما باید گفت که اپراتور ایرانسل نیز توانسته است جایگاه خوبی در ذهن افراد مختلف جامعه بدست بیاورد.

در روز های اول عرضه سیم کارت های این اپراتور، قیمت پایین سیم کارت های اعتباری باعث شد تا افراد زیادی به خرید این سیم کارت ها روی بیاورند. عدم سخت گیری این اپراتور در عرضه سیم کارت باعث شد تا برخی مشکلات به وجود بیاید و این تصور شکل بگیرد.

ایرانسل به سرعت این مسئله را مدیریت نمود و امروزه این شرایط بسیار تغییر کرده است. امروز برای خرید سیم کارت ایرانسل، لازم است تا مدارک هویتی کاملی را ارائه کنید. داشتن چندین سیم کارت همزمان نیز تنها در صورت فعال بودن سیم کارت ها ممکن است. لازم به تاکید است که ارزان شدن سیم کارت همراه اول، فاصله قیمت سیم کارت ایرانسل و سیم کارت همراه اول را بسیار کمتر از قبل نموده است. به همین دلیل می توان گفت سیم کارت ایرانسل نیز به اندازه کافی معتبر است و لازم نیست نگران این مسئله باشید.

خرید و فروش سیم کارت ایرانسل رند

بازار معاملات سیم کارت ایرانسل رند

فرقی ندارد که از کدام اپراتور سیم کارت خریداری می کنید، امروزه بازار معاملات سیم کارت های رند بسیار داغ است. مشترکان به اهمیت و مزایای سیم کارت های رند پی برده اند. افراد زیادی علاقه دارند که یک سیم کارت رند از اپراتور منتخب خود داشته باشند. هر چند سیم کارت رند همراه اول، همچنان پیشتاز است و طرفداران بسیار بیشتری دارند اما ایرانسل نیز در این میان سهم خوبی از بازار را بدست آورده است.

یک سیم کارت رند (برای تشخیص نوع رندی سیم کارت روی این لینک کلیک کنید) بدون توجه به این که از کدام اپراتور خریداری شده است، مزیت های شماره رند از جمله اعتبار و سهولت سپرده شدن به ذهن را دارد. بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می دهند با تهیه سیم کارت ایرانسل با قیمت مناسب، یک سیم کارت رند از این اپراتور داشته باشند. از منظر قیمت سیم کارت ایرانسل بسیار مناسب تر از سیم کارت رند 0912 همراه اول است اما بازار سیم کارت های رند ایرانسلی نیز به سرعت در حال توسعه است.

به این نکته نیز توجه کنید که تنوع شماره رند برای این اپراتور بسیار بیشتر است. اغلب شماره های رند همراه اول به فروش رسیده اند و اگر شماره مشخصی مد نظر دارید و یا به دنبال شماره های بسیار رند هستید، بهتر است خرید سیم کارت ایرانسل را در اولویت قرار دهید. 

خرید سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه

ایرانسل همواره طرح های مختلفی را برای عرضه سیم کارت با شماره دلخواه مخاطبان داشته است. به احتمال زیاد سیم کارت های خانوادگی که با شماره های مشابه در اختیار مشترکان عرضه می شد را فراموش نکرده اید.

همچنان ایرانسل با ایده های مختلف و خلاقیت امکان خرید سیم کارت با شماره های دلخواه را برای مشترکان خود فراهم می نماید. در سال های اخیر ایرانسل سیم کارت هایی را با پیش شماره 0903 به بازار عرضه نموده و این امکان را برای مشترکان فراهم نموده است که شماره دلخواه خود را داشته باشند.

بنابراین یکی از مزیت هایی که برای معاملات سیم کارت ایرانسل وجود دارد، امکان خرید سیم کارت با شماره دلخواه است. شما می توانید بدون محدودیت؛ شماره مورد نظر خود را خریداری کنید. حتی اگر شماره دلخواه و مد نظر شما رند یا حتی بسیار رند باشد. تنها شرط برای داشتن سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه این است که این شماره قبلا خریداری یا رزرو نشده باشد.

شما می توانید یک سیم کارت ایرانسل با شماره مشابه همراه اول، شماره مشابه سایر اعضای خانواده یا دوستان، شماره همراه مشابه شماره ثابت منزل یا شرکت و ... را انتخاب و به راحتی آن را خریداری کنید.

جالب است بدانید که برای این خدمات هیچ هزینه اضافی از شما گرفته نمی شود. شما به راحتی می توانید با حداقل هزینه، سیم کارت ایرانسل با شماره دلخواه خود را داشته باشید. نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که در حال حاضر این امکان برای شما وجود دارد و با گذر زمان و محدود شدن شماره ها، ممکن است این طرح متوقف شود. بنابراین بهتر است فرصت را از دست ندهید و هر چه سریعتر نسبت به خرید سیم کارت مورد نظر خود اقدام کنید.

 

راه-های-تشخیص-سیم-کارت-صفر-از-کارکرده

راهنمای جامع تشخیص سیم کارت صفر از کارکرده + سیم کارت سلب امتیاز شده + مشکلات

قبلی
هنگام-خرید-سیم-کارت-چگونه-بهترین-اپراتور-را-برای-خود-بیابیم

هنگام خرید سیم کارت چگونه بهترین اپراتور را برای خود بیابیم

بعدی

ثبت امتیاز :

(30 امتیاز)