فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

چگونه در یک گوشی ۲ تا اکانت واتس اپ نصب کنیم؟ معرفی واتس اپ عادی و بیزینسی

1400/12/11

اگر شما هم دغدغه نصب ۲ حساب کاربری واتس اپ در یک گوشی را دارید، این مطلب را بخوانید تا با انواع روش‌های داشتن چندین اکانت برنامه واتس اپ در گوشی آشنا شوید.

 

واتس اپ،برنامه پیام رسان محبوب کشورهای مختلفی است. البته این برنامه در ایران از زمان فیلترشدن تلگرام به محبوبیت بیشتری رسید.  در حال حاضر افراد بسیاری از این برنامه استفاده می‌کنند و داشتن چندین حساب کاربری در آن به یکی از جستجوهای کاربران در گوگل تبدیل شده است.

 

خرید سیم کارت 0912

 

برخلاف تلگرام، واتس اپ جزء برنامه‌هایی است که دارای اپلیکیشن‌های فیک نیست. برای مثال تلگرام طلایی، موبوگرام و برنامه‌های دیگری وجود دارند که نسخه تقلبی برنامه تلگرام هستند. سازندگان این برنامه ابتدا یک نسخه تحت عنوان واتس اپ برای کاربران عادی منتشر و در اختیار عموم قرار داده‌اند.

اما حالا سراغ معرفی راه‌های نصب و استفاده از چند حساب کاربردی در این برنامه برویم.

 

روش اول: سوئیچ کردن بین حساب‌های کاربری در واتس اپ

 

سوئیچ کردن بین حساب‌های کاربری، ساده‌ترین روش است

یکی از راحت‌ترین کارها برای داشتن چندین اکانت در واتس اپ این است که  بعد از نصب اپلیکیشن در گوشی چندین اکانت بسازیم و در صورت نیاز بین آنها سوئیچ کنیم. البته برای ایجاد حساب کاربری در این برنامه باید یک شماره جدید وارد کنیم و با یک خط نمیتوان چندین حساب کاربری ایجاد کرد.

 

زیرا برای ثبت نام و ورود به برنامه باید شماره وارد کنیم و امکان ثبت نام با ایمیل و ... وجود ندارد.

 

خرید سیم کارت ۰۹۱۲ غیر رند ارزان قیمت

 

برای این منظور باید چندین خط داشته باشیم و به ازای هر بار ورود به حساب کاربری باید کد ارسال شده به خط موردنظر را وارد کنیم. شاید این روش راحت باشد اما به صرفه نیست و ممکن است با خروج از حساب کاربری، سابقه چت‌ها و تماس‌ها را از دست بدهیم.

 

ترفند: برای اینکه تاریخچه حساب کاربری پاک نشود، باید در تنظیمات مربوط به پشتیبان‌گیری یک بکاپ تهیه و در گوشی یا حساب جیمیل خود (گوگل درایو) ذخیره کنید.

 

روش دوم: انواع واتس اپ؛ عادی و بیزینس

 

چند نوع واتس اپ وجود دارد؟

شاید این سوال برای شما هم پیش بیاید که چند نوع واتس اپ وجود دارد؟ همانطور که در بالا گفتم واتس اپ فعالیت خود را با عرضه نسخه عادی شروع کرد و بعد از استفاده کاربران از آن به عنوان کانال فروش تصمیم به عرضه نسخه بیزینس (کسب و کار) گرفت.

 

 

چگونه از روی شماره موبایل اسم فرد را پیدا کنیم؟ آیا امکان پذیره؟

 

در کل ۲ نوع واتس اپ وجود دارد:

  • واتس اپ عادی
  • واتس اپ بیزینس

 

شما میتوانید این ۲ نوع را در یک گوشی نصب کنید و با هرکدام وارد یک حساب کاربری جداگانه شوید.  نصب این برنامه‌ها باهم در یک گوشی مشکلی به وجود نمی‌آورد اما برای هر کدام باید شماره‌های مختلفی وارد کنید. برای مثال برای واتس اپ عادی با سیم کارت ۱ وارد شوید و برای واتس اپ بیزینس با سیم کارت ۲ وارد شوید.

 

تعیین قیمت سیم کارت ۹۱۲ توسط کارشناس خط باتجربه

 

با این روش دیگر نیازی به سوئیچ کردن ندارید و برای استفاده از هر کدام که بخواهید فقط کافیست وارد آن برنامه شوید. امکان استفاده از هر ۲ واتس اپ با یک شماره وجود ندارد زیرا به محض آنلاین شدن یک حساب کاربری، به صورت خودکار از حساب کاربری دوم خود در برنامه دوم خارج می‌شوید.

 

روش سوم: واتس اپ وب

 

آیا واتس اپ وب روش دیگری برای داشتن چندین حساب کاربری در این برنامه است؟

برنامه واتس اپ،برنامه‌ای است که جزء اپلیکیشن های گوشی هوشمند است اما برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند آن را در مرورگر خود نیز داشته باشد راه حلی ارائه شده است تا بتوانند حساب کاربری خود را در نسخه وب نیز باز کنند و از آن استفاده کنند.

 

بنابراین امکان داشتن چندین حساب کاربری از طریق باز کردن نسخه وب وجود ندارد زیرا این نسخه صرفا برای نمایش در صفحه مرورگر است.

 

نکته: فرقی نمی‌کند که از کدام مرورگر استفاده کنید. بهترین مرورگرها شامل گوگل کروم و فایرفاکس است.

 

خرید قسطی خطوط 0912 با سود کم

 

برای ورورد به نسخه واتس اپ وب باید از طریق بخش اتصال دستگاه‌ها در نسخه موبایل این برنامه در گوشی خود، کد QR را اسکن کنید. در صورت متصل بودن هر ۲ دستگاه (گوشی هوشمند و  لپ تاپ) به اینترنت و اسکن درست کد کیوآر  می‌توانید صفحه واتس اپ را در نمایشگر سیستم خود مشاهده کنید.

 

روش چهارم: واتس اپ برای ویندوز یا مک

 

دانلود برنامه واتس اپ برای کامپیوتر، امکان داشتن چند حساب کاربری متفاوت را به شما نمی‌دهد

در مورد نسخه واتس اپ برای کامپیوتر شنیده‌اید؟ شما می‌توانید این برنامه را روی هر سیستم عاملی که موردنظرتان است نصب کنید و از آن استفاده کنید اما این نسخه هم همانند نسخه وب صرفا نسخه موبایل را باز می‌کند و نمیتوان با استفاده از آن یک حساب کاربری متفاوت از آنچه در گوشی شما است داشت.

 

تقریبا همه راهکارهای عملی و کاربردی داشتن چندین حساب کاربری در یک گوشی در بالا توضیح داده شد. علاوه بر این راه حل‌ها، می‌توانی از امکان کلون کردن برنامه‌ها در گوشی خود نیز استفاده کنید.

 

این روش به شما امکان کپی گرفتن از برنامه‌های مختلف را به شما می‌دهد. شما یک واتس اپ نصب می‌کنید و میتوانید یک کپی هم از آن بگیرید و استفاده کنید.

انتقال-سند-سیم-کارت-۰۹۱۲-همراه-اول-غیرحضوری

انتقال مالکیت سیم کارت ۰۹۱۲ همراه اول به صورت غیرحضوری

قبلی
تبدیل-سیم-کارت-انارستان-به-سیم-کارت-عادی-همراه-اول

تبدیل سیم کارت انارستان {دانش‌آموزی} به سیم کارت عادی همراه اول

بعدی

ثبت امتیاز :

(6 امتیاز)