فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

تبدیل سیم کارت انارستان {دانش‌آموزی} به سیم کارت عادی همراه اول

1401/01/25

با سیمکارت همراه اول دانش آموزی آشنایی دارید؟ این اپراتور تنها شرکتی است که برای دانش آموزان، خط موبایل مخصوصی ارائه داده است. نام آن انارستان است و برای افراد زیر ۱۸ سال که نمی‌توانند به نام خود شماره‌ای به نام بزنند و فعال کنند عرضه شده است.

 

سیم کارت انارستان ایرانسل وجود ندارد و این اپراتور هیچ نوع سیم کارتی برای کودکان و نوجوانان ارائه نداده است.

 

بر اساس قوانین اپراتورها، فقط افراد بالای ۱۸ سال امکان به نام زدن و فعالسازی سیم کارت را دارند و افراد کوچک‌تر می‌بایست از خطوط انارستان که برای آنها تهیه و ارائه شده استفاده کنند.

 

خرید سیم کارت همراه اول با فناوری g5 {آپدیت سال ۱۴۰۱}

 

از ویژگی‌های بارز این نوع سیم کارت میتوان به محدودیت‌های اعمال شده در استفاده از اینترنت اشاره کرد. مخاطب این مدل خطوط افراد ۶ الی ۱۸ سال به نوعی کودکان و نوجوانان دانش آموز هستند و هدف اصلی اعمال این محدودیت‌ها؛ مراقبت از آنها در فضای مجازی است.

 

برای مثال امکان استفاده از فیلترشکن {وی پی اِن} با اینترنت این شماره همراه وجود ندارد و اگر روی گوشی برنامه VPN نصب شود به هیچ عنوان نمیتوان با استفاده از اینترنت سیمکارت انارستان، به آن متصل شد و سایت‌های غیرمجاز {مسدود شده مانند یوتیوب، فیسبوک، توئیتر و ...} را باز کرد.

 

پیش‌شماره‌ای که همراه اول برای سیم کارت‌های انارستان در نظر گرفته،  ۰۹۹۳ و ۰۹۹۴ است و دانش آموزان باید به همراه شناسنامه و مدارک شناسایی والدین خود برای گرفتن آن به نمایندگی‌های مجاز این اپراتور و یا دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کنند.

 

البته این پیش شماره‌ها به صورت اعتباری یا دائمی در بازار خرید و فروش سیم کارت موجود هستند و افراد می‌توانند خریداری کنند اما نوع انارستان فقط به دانش آموزان زیر ۱۸ سال ارائه داده می‌شود.

 

کامل ترین راهنمای خرید بسته مکالمه برای سیم کارت همراه اول

 

به دلیل قانونی که در بالا ذکر شد، سیمکارت به نام یکی از والدین ثبت نام و فعال می‌شود و مالک اصلی آن، پدر یا مادر محصل است.  هزینه آن رایگان و بسته‌های اینترنتی که میتوان برای آن فعال کرد متفاوت از سایر خطوط همراه اول است.

 

البته همراه اول در مناسبت‌های گوناگون مذهبی و غیرمذهبی، بسته‌های رایگان برای اینترنت ارائه می‌دهد و کد دستوری فعال سازی آن برای سیم کارت‌های انارستان متفاوت از سایر خطوط همراه اول است. منظور از سایر خطوط؛ سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول است.

 

چگونه اینترنت رایگان برای سیم کارت همراه اول بگیریم؟ کدهای فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول

 

هزینه تماس، ارسال پیامک و استفاده از اینترنت همانند خطوط اعتباری محاسبه می‌شود و برای استفاده از سرویس‌های سیمکارت نیاز به افزایش اعتباری {خریدن شارژ} است.  روش‌های شارژ کردن سیم‌ کارت انارستان عبارت است از:

 

  • کدهای دستوری #۱*، #۷*، #۵۰۰*
  • اپلیکیشن همراه من، سایت همراه اول
  • اپلیکیشن ستاره پونصد
  • همه درگاه‌‌هایی شارژ سیم‌کارت‌ اعتباری همراه اول

 

با این روش‌ها هم خود فرزندان می‌توانند سیم‌کارت را شارژ کنند و هم پدر و مادر به راحتی و حتی بدون دسترسی به سیم‌کارت فرزند خود اعتبار بگیرند. فقط کافیست با یکی از روش‌های بالا شماره سیم‌کارت را وارد و آن را به میزان دلخواه شارژ کنند.

 

امکانات سیم کارت دانش آموزی همراه اول

 

سیم کارت انارستان چه امکاناتی دارد؟

این نوع سیمکارت نیز مانند سایر خطوط همراه اول دارای امکاناتی نظیر تماس، پیامک فارسی و انگلیسی و اینترنت است و تنها تفاوت آن محدودیت‌های تعیین شده در بستر اینترنت است.

 

خرید سیم کارت 0912 دائمی همراه اول، بهترین هدیه برای سیم کارت اولی‌ها

 

راهکار تبدیل سیم کارت انارستان به عادی

 

چگونه سیم کارت انارستان را به سیم کارت عادی تبدیل کنیم؟

اگر شما صاحب سیم کارت دانش آموزی هستید و از محدودیت‌های آن خسته شده‌اید و می‌خواهید هرچه سریع‌تر آن را به سیم کارت عادی تبدیل کنید باید بدانید چه روش‌هایی برای برای لغو محدودیت‌های سیم کارت انارستان وجود دارد و آیا نیاز است به خود همراه اول مراجعه کنید یا خیر!

 

به دلیل اینکه این شماره تلفن همراه اول برای دانش آموزان تامین شده تا زمانیکه محصل به سن ۱۸ سال نرسد، این خط به هیچ عنوان به سیم کارت معمولی تبدیل نمی‌شود.  حتی با وجود حکم رشد نیز نمیتوانید آن را زودتر از موعد مقرر به حالت نرمال تبدیل کنید.

 

تخمین قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ توسط کارشناس خط

 

با وجود اینکه شماره تلفن انارستان به نام والدین دانش آموز ثبت می‌شود اما مدارک دانش آموز نیز به همراه مدارک هویتی پدر و مادر ثبت می‌شود و بعد از رسیدن سن محصل به ۱۸؛ سیستم همراه اول به صورت خودکار، نوع سیم کارت را تغییر می‌دهد و دانش آموز می‌تواند آن را به نام خود بزند.

 

برای به نام زدن سیم کارت انارستان، صاحب قبلی آن {والدین دانش آموز} به همراه صاحب جدید می‌توانند به نزدیک‌ترین دفتر پیشخوان دولت مراجعه و مالکیت خط را به فرد انتقال دهند.

 

انتقال مالکیت سیم کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل

 

تبدیل سیمکارت انارستان به چه نوعی است؟

همراه اول ۲ نوع سیم کارت ارائه داده است که شامل موارد زیر است:

  • سیم کارت اعتباری
  • سیم کارت دائمی {ثابت}

 

سیم کارت انارستان به صورت اتوماتیک به شماره موبایل اعتباری تبدیل می‌شود و مشترک می‌تواند در صورت نیاز آن را به نوع دائمی تبدیل کند.

 

سریعترین روش تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول

 

اگر سن شما به ۱۸ نزدیک است و دارای حکم رشد هستید این امکان برای تبدیل سیم کارت انارستان به سیم کارت عادی وجود ندارد و دقیقا بعد از ۱۸ سالگی، نوع خط تلفنتان عوض می‌شود.

 

در صورت خرید سیم کارت اعتباری همراه اول و فعالسازی آن، بسته خوش آمد گویی شامل حال مشترک می‌شود اما تبدیل خط دانش آموزی به نوع اعتباری شامل این بسته نیست.

 

اما هنگام فعال کردن این نوع خط همراه اول، یک بسته خوش آمد گویی فعال می شود که به شرح زیر است:

سیم کارت انارستان مبلغ ۵۰۰ هزار تومان شارژ اولیه دارد. مشترکان انارستان به محض فعالسازی سیم کارت، ۹٠ روز فرصت دارند تا پس از شارژ اولیه به میزان دلخواه (حداقل ۱۰۰۰ تومان)، یک بسته‌ی خوش‌آمد شامل ٣ گیگابایت اینترنت پُرسرعت، ۱۰۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه و ۱۰۰ عدد پیامک داخل شبکه با مهلت استفاده یک ماهه دریافت کنند.

 

همچنین یک بسته خوش‌آمد تحصیلی ۶۳ گیگی ویژه‌ی ۹ ماهه ( هر ماه ۷ روز ۷ گیگابایت) ، بعد از دریافت و فعالسازی سیم‌کارت فعال میشود. افزون بر اینها مشترکان می‌توانند همزمان با بسته خوش‌آمد بسته‌های دیتای انارستان و بسته‌های ترکیبی مناسبتی را هم فعال کنند، در این صورت اولویت با بسته‌ای است که زمانش زودتر به سر می‌رسد.

چگونه-در-یک-گوشی-۲-تا-اکانت-واتس-اپ-نصب-کنیم

چگونه در یک گوشی ۲ تا اکانت واتس اپ نصب کنیم؟ معرفی واتس اپ عادی و بیزینسی

قبلی
راهنمای-گرفتن-پرینت-سیم-کارت-ایرانسل

راهنمای گرفتن پرینت سیم کارت ایرانسل به صورت حضوری و غیرحضوری {آپدیت ۱۴۰۲}

بعدی

ثبت امتیاز :

(305 امتیاز)