فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

راهنمای گرفتن پرینت سیم کارت ایرانسل به صورت حضوری و غیرحضوری {آپدیت ۱۴۰۲}

1401/02/08

اطلاعات شما درباره گرفتن پرینت خط تلفن ایرانسل چقدر است؟ آیا تا به حال در شرایطی قرار گرفته‌اید که نیاز به کارکرد شماره ایرانسلی خود داشته باشید؟ در این مطلب به روش‌های بدست آوردن ریز مکالمات میپردازم پس تا انتها با من همراه باشید.

 

وقتی تصمیم گرفته‌اید از سیم کارت ایرانسل، پرینت تهیه کنید ابتدا باید به چند موضوع توجه کنید تا از بین گزینه‌ها، سریع‌ترین روش دریافت این اطلاعات را انتخاب کنید. مورد اول این است که شما قصد پرینت چه شماره‌ای را دارید؟ منظورم این است که این خط به نام شماست و یا به نام شخص دیگری است؟ اگر به نام شما نیست آیا به سیم کارت دسترسی دارید یا خیر.

 

مورد دوم این است که دقیقا به دنبال چه نوع اطلاعاتی هستید؟ تماس‌های ورودی یا خروجی؟ هر کدام به چه معناست؟

 

تماس‌های ورودی به آن دسته تماس‌هایی گفته می‌شود که با شماره موردنظر شما گرفته شده است و تماس‌های خروجی به تماس‌هایی گفته می‌شود که از شماره شما به دیگران، شماره‌گیری شده است. با فهمیدن تفاوت این دو در ادامه متوجه می‌شوید که به کدام یک دسترسی و به کدام یک دسترسی ندارید و یا حداقل برای دریافت کدام یک، نیاز به حکم قضایی دارید.

 

تعیین کردن مواردی که در بالا ذکر شد به شما کمک می‌کند تا بتوانید به خواسته خود یعنی تهیه پرینت سیم کارت برسید. فرقی نمی‌کند سیم کارت اعتباری دارید یا دائمی زیرا به راحتی می‌توانید با استفاده از روش‌های گفته شده در این مطلب، به دریافت پرینت اقدام کنید. با فرضیه‌های مختلف به حل این مشکل میپردازم و روش‌های قانونی بدست آوردن این اطلاعات را توضیح میدهم.

 

فرضیه اول: شماره موردنظرتان به نام شما است

در این فرضیه برای گرفتن پرینت سیم کارت ایرانسلی باید مشخص کنید که به دنبال چه نوع اطلاعاتی هستید؟ چندین شرایط مختلف وجود دارد که به صورت کامل توضیح میدهم. چندین راه برای این کار وجود دارد:

 

  • اپلیکیشن ایرانسل من (غیرحضوری)
  • نسخه وب اپلیکیشن ایرانسل من (غیرحضوری)
  • دفتر خدمات ایرانسل (حضوری)

 

دریافت پرینت خط تلفن ایرانسل از طریق برنامه ایرانسل من MyIrancell

یکی از خدمات این برنامه ارائه اطلاعات مربوط به عملکرد شماره ایرانسل است. اگر به دنبال دانلود برنامه ریز مکالمات ایرانسل هستید، همین نرم افزار را نصب کنید. برای کسب کارکرد سیم کارتتان می‌بایست ابتدا این برنامه را دانلود و نصب کرده و با یکی از خطوط ایرانسلی که به نام خودتان است وارد این نرم افزار بشوید.

 

راهنمای فعال سازی آهنگ پیشواز همراه اول و ایرانسل

 

ترفند: اگر به دنبال تهیه پرینت مکالمات ایرانسل هستید که به نام خودتان نیست، در صورتی که به سیم کارت دسترسی داشته باشید نیز می‌توانید این اطلاعات را بدست بیاورید و فقط کافی است با شماره موردنظرتان وارد برنامه شوید تا بتوانید به اطلاعات و سابقه خط دسترسی داشته باشید.

 

برای مشاهده ریز کارکرد ایرانسل ابتدا وارد منوی "خدمات" شوید.

 

صفحه اصلی اپلیکیشن ایرانسل من

 

ترفند: در منوی اصلی این برنامه در قسمت بالا سمت راست و کنار لوگوی جدید ایرانسل {اصلا هم قشنگ نیست شکل لوگوی بیسکوئیت گرجیه} می‌توانید نام و نام‌خانوادگی صاحب سیم کارت و شماره‌ای که با آن وارد این برنامه شده‌اید را ببینید. یکی از روش‌های بدست آوردن اسم و فامیل صاحب سیم کارت از طریق وارد شدن به این اپلیکیشن با یکی از خطوط به نام او است.

 

اگر هم شخص دارای سیمکارت‌های دیگری باشد به راحتی می‌توانید روی فلش کوچک بزنید تا لیست خطوط به همراه شماره آنها را مشاهده و در صورت نیاز با آن شماره وارد حساب کاربری شوید.

 

سپس روی گزینه "مشاهده ریزکارکرد" بزنید.

 

صفحه خدمات در اپلیکیشن ایرانسل من برای پرینت شماره ایرانسل

 

برای دریافت رایگان ریزکارکرد (جزئیات مصرف) خود (در بازه‌های زمانی ۱۵روزه)، پس از انتخاب بازه، روی گزینه "درخواست" کلیک کنید؛ نتیجه ظرف حداکثر ۲۰ دقیقه به صورت PDF آماده دانلود خواهد بود.

 

چگونه از روی شماره موبایل اسم فرد را پیدا کنیم؟ آیا امکان پذیره؟

 

همچنین اگر مایل به دریافت ریزکارکرد ایرانسل از طریق ایمیل می‌باشید، آدرس ایمیل خود را پس از ثبت درخواست در کادر باز شده وارد نمایید.

 

در این برنامه به ریزکارکرد ۳ ماه گذشته شماره تلفنتان دسترسی خواهید داشت.

 

خدمات دریافت ریزکارکرد خط ایرانسل در اپلیکیشن ایرانسل من

 

پس از انتخاب بازه موردنظرتان، پیام زیر برای شما نمایش داده می‌شود و باید یک آدرس ایمیل صحیح وارد کنید.

 

بخش وارد کردن آدرس ایمیل برای دریافت ریزکارکرد سیمکارت ایرانسل در برنامه ایرانسل من

 

نکته: در وارد کردن آدرس ایمیل دقت کنید زیرا ریزکارکرد ایرانسل به آن ارسال می‌شود. فرقی نمی‌کند که چه ایمیلی را وارد می‌کنید فقط باید همان ایمیلی باشد که به آن دسترسی دارید و شخص دیگری به آن دسترسی نداشته باشد.

 

ورود آدرس ایمیل برای گرفتن عملکرد خط تلفن ایرانسل در اپلیکیشن ایرانسل من

 

سپس تصویر زیر به شما برای تائید نهایی نشان داده می‌شود تا بتوانید بازه موردنظر و آدرس ایمیل را مجددا مشاهده و در صورت مغایرت انصراف داده و دوباره اقدام کنید.

 

بخش نمایش و تائیدیه نهایی تهیه راندمان شماره تلفن ایرانسل به همراه ارسال به ایمیل در اپلیکیشن ایرانسل من

 

در صورتی که آدرس ایمیل ندارید و یا نیازی به ارسال آن به ایمیلتان را ندارید، فقط روی گزینه "تائید" بزنید.

 

تائیدیه نهایی بدست آوردن کارکرد شماره تلفن ایرانسل در نرم‌افزار ایرانسل من

 

پس از تائید نیاز به یک رمز یکبار مصرف دارید و پس از انتخاب دکمه "تائید" این کد برای خطی که قصد پرینت گرفتن آن را دارید، ارسال می‌شود.

 

بخش وارد کردن رمز یکبار مصرف برای ثبت درخواست ریزمکالمات شماره تلفن ایرانسل در پروگرام ایرانسل من

 

رمز عبور یکبار مصرف را وارد و روی گزینه "ورود" بزنید.

 

بخش ورود کد یکبار مصرف ارسال شده به خط ایرانسل با هدف پرینت ریزکارکرد در اپلیکیشن ایرانسل من

 

پس از اینکه کد را به درستی وارد کردید این صفحه را مشاهده می‌کنید.

 

نمایش پیام موفقیت آمیز بودن ثبت درخواست پرینت سیمکارت ایرانسل در اپلیکیشن ایرانسل من

 

پس از ثبت درخواست به صفحه قبل برمیگردید و می‌توانید وضعیت درخواست خود را مشاهده کنید.

 

وضعیت در حال انتظار در برنامه ایرانسل من برای مشاهده ریزکارکرد

 

پس از درخواست و در مدت زمان کوتاهی (معمولا کمتر از ۲۰ دقیقه) امکان دانلود ریزکارکرد خود را از طریق برنامه دارید. اگر در هنگام ثبت درخواست خود، آدرس ایمیل نیز وارد کرده باشید هم می‌توانید از طریق ایمیل آن را دریافت و مورد بررسی قرار دهید.

 

دانلود و مشاهده ریزکارکرد شماره تماس ایرانسل در نرم افزار ایرانسل من

 

همچنین از طریق پیامک نیز به آن سیم کارت اطلاع رسانی می‌شود.

 

پیامک‌های ارسالی از اپراتور ایرانسل به منظور ثبت درخواست

 

در صورتی که نیاز به ارتباط با بخش پشتیبانی دارید به راحتی می‌توانید از طریق دکمه چت آنلاین با پشتیبان ایرانسل در خصوص تهیه ریزکارکرد مکالمات خود سوال بپرسید. آیکن چت با پشتیبان در همین صفحه است.

 

امکان چت آنلاین با پشتیبانی ایرانسل

 

ریزکارکرد سیم کارت ایرانسل شامل چیست؟

کارکرد خط شامل استفاده از خدمات سیم کارت مانند برقراری تماس، ارسال پیامک و استفاده از اینترنت و در برخی از موارد استفاده از سرویس رومینگ است. در این گزارش شما می‌توانید ریز مکالمات، پیامک‌ها و نوع و حجم اینترنت وصرفی سیمکارتتان را مشاهده کنید. نمونه ریزکارکرد سیم کارت ایرانسل {مکالمه، پیامک و اینترنت} به صورت زیر است.

 

 

همراه اول بهتره یا ایرانسل {راهنمای خرید سیم کارت}

 

برای مثال در مورد ریز مکالمات مواردی مانند تاریخ و مدت زمان، هزینه آن را به شما نمایش می‌دهد. همچنین برای مشاهده ریزکارکرد اینترنت ایرانسل اطلاعاتی ماننده استفاده از اینترنت ملی یا بین‌المللی و حجم مصرفی را نشان می‌دهد.

 

نمونه ریزکارکرد سیم کارت اعتباری ایرانسل

 

دریافت پرینت خط تلفن ایرانسل از طریق وب اپلیکیشن ایرانسل من

در این روش کافی است وارد نسخه وب برنامه ایرانسل من به آدرس my.irancell.ir بشوید. پس از ورود از منوی سمت راست صفحه روی گزینه "سایر" بزنید.

 

در ادامه روی گزینه "دریافت کارکرد" بزنید و بقیه روال همانند برنامه ایرانسل من می‌باشد که در بالا به صورت کامل و تصویری آموزش داده شد. البته مشاهده ریزکارکرد ایرانسل در این نسخه امکانات دیگری نسبت به خود اپلیکیشن دارد که شامل جزئیات کارکرد ۲ روز آخر را به تفکیک اینترنت، مکالمه، پیامک و خدمات را نشان می‌دهد.

 

نکته جالب توجه این روش، این است که شما می‌توانید شماره تماس گیرنده را نیز ببینید! اگر به دنبال شماره‌هایی هستید که در ۲ روز گذشته با آنها تماس گرفته‌اید و از دست داده‌اید و یا پاک شده است دیگر نگران نباشید.

 

مدارک لازم برای خرید سیم کارت ایرانسل

 

برای مشاهده آنها مراحل زیر را انجام دهید:

۱.وارد حساب کاربری نسخه وب اپلیکیشن ایرانسل من بشوید.

۲.از منوی سمت راست روی گزینه "سایر" بزنید.

۳.سپس روی گزینه "دریافت کارکرد ۲ روز آخر" بزنید.

۴.تب "مکالمه" را انتخاب کنید.

 

در این قسمت می‌توانید شماره گیرنده را نیز مشاهده کنید. فقط در نظر داشته باشید که نمایش جزئیات حداقل با ۲ ساعت تاخیر انجام می‌گیرد و حداکثر ۱۵ کارکرد آخر نمایش داده می‌شود.

 

 

دریافت پرینت خط تلفن ایرانسل از طریق مراجعه به دفاتر خدمات ایرانسل

در این روش می‌بایست به همراه کارت ملی خود به دفاتر خدمات ایرانسلی مراجعه کنید. در این روش می‌توانید تا ۶ ماه ریزمکالمات خود را دریافت کنید. این اطلاعات فقط و فقط به صاحب سیم کارت به همراه مدرک شناسایی داده می‌شود.

 

اگر کارت ملی شما قدیمی است باید رسید ثبت کارت ملی هوشمند را نیز به همراه داشته باشید.

 

نصب دوباره تلگرام بدون سیم کارت

 

تنها نکته مهمی که وجود دارد این است که از طریق این دو روش می‌توانید اطلاعاتی مانند ساعت برقراری تماس، تاریخ و مدت زمان آن را دریافت کنید و اگر به دنبال این هستید که بدانید چه شماره‌ای با شما تماس گرفته است باید از طریق دفتر الکترونیک قضایی درخواست بدهید تا در صورت موافقت دادگاه به شما حکم داده شود و با آن بتوانید از طریق نمایندگان حقوقی ایرانسل به این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

 

لیست نمایندگان حقوقی ایرنسل

 

اطلاعاتی در خصوص اینکه این کار چقدر زمان میبرد و دادگاه در چه شرایطی این حکم را صادر می‌کند و در چه شرایطی صادر نمی‌کند در دست نیست و تا زمانی که اقدام نکنید و دلایل خود را ارائه ندهید مشخص نیست که این کار چقدر وقت گیر است و شرایط دقیق برای دسترسی به این اطلاعات چیست.

 

توضیحات بالا در مورد تماسهای خروجی است اما تکلیف تماسهای ورودی چه میشود؟

 

برای بدست آوردن این اطلاعات دیگر روش‌های غیرحضوری مانند استفاده از برنامه ایرانسل من و یا دفتر خدمات ایرانسل وجود ندارد و باید به صورت حضوری و قانونی اقدام کنید.

 

ترفند انتقال شارژ همراه اول به همراه اول و ایرانسل

 

مدت زمان نگهداری اطلاعات سیم کارت در حدود ۶ ماه است و فقط می‌توانید اطلاعات ورودی و خروجی خط ایرانسلی را تا ۶ ماه به قبل بدست آوریدو قبل تراز آن پاک شده و موجود نیست. { به رحمت خدا رفته‌اند}

 

فرضیه دوم: شماره موردنظرتان به نام شما نیست

اگر به دنبال گرفتن پرینت خط ایرانسلی هستید که به نام شما نیست باید موضع خود را مشخص کنید. یعنی اگر شاکی هستید و از صاحب سیم کارت شکایت دارید، عاقلانه‌ترین کار، از طریق پیگیری قضایی است.

 

اگر این طور نیست نیز با ارائه دلایل و مستندات موردنیاز می‌توانید از طریق دفتر الکترونیک خدمات قضایی درخواست بدهید تا در صورت تائید شدن به شما نامه قضایی در این خصوص داده شود.

 

چگونه در یک گوشی ۲ تا اکانت واتس اپ نصب کنیم؟ معرفی واتس اپ عادی و بیزینسی

 

همان طور که میدانید دادگاه بر اساس مدارک و علل مستند، این نامه را صادر می‌کند پس بهتر است قبل از هر گونه اقدامی با یک مشاور حقوقی صحبت کنید.

 

در برخی از سایت‌ها، روش‌های دیگری مانند نصب برنامه‌هایی غیر از ایرانسل من معرفی شده است که با توجه به پیامک‌های اخیر قوه قضائیه و پلیس فتا در خصوص اطلاع رسانی و احتمال بدافزار بودن آنها در این مطلب به آنها اشاره نشده است.

 

حذف پرینت سیم کارت ایرانسل

اطلاعات سیم کارت در دیتابیس ایرانسل ذخیره می شود تا در شرایط اضطراری به آنها دسترسی داشته باشند و راهی برای حزف آنها حتی توسط مالک خط وجود ندارد. اما آنها به صورت خودکار و به صورت دوره‌ای حذف می‌شوند. همانطور که در بالا توضیح داده شد این اطلاعات نهایتا تا ۶ ماه ذخیره می‌شوند و بعد از آن حذف می‌گردند.

تبدیل-سیم-کارت-انارستان-به-سیم-کارت-عادی-همراه-اول

تبدیل سیم کارت انارستان {دانش‌آموزی} به سیم کارت عادی همراه اول

قبلی
از-کجا-سیم-کارت-0912-همراه-اول-بخریم

از کجا سیم کارت 0912 همراه اول بخریم؟ {معرفی خرید خط ۰۹۱۲ از جاهای مطمئن}

بعدی
سوالات متداول

ثبت امتیاز :

(517 امتیاز)