فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

راهنمای فعال سازی آهنگ پیشواز همراه اول {آوای انتظار}

1402/09/25

 

شما هم مثل من دوس داریم هرکسی که بهتون زنگ میزنه جای شنیدن بوق نوستالژی، آهنگ مورد علاقتونو بشنوه؟

به نظر من این کار باعث میشه انتظار برای جواب دادن تلفن کمتر اذیت کننده باشه. مثلا فرض کنید جای شنیدن بوق بووق بوووق، صدای موزیک مورد علاقتون پخش بشه و چی از این بهتر!

 

میدونین که من از انتظار بدم میاد، برای همین  بدون فوت وقت میرم سراغ روش‌های فعال سازی آهنگ پیشوار دلخواه همراه اول، پس با من همراه باشید.

راستی تا یادم نرفته بگم که این سرویس برای اولین بار توسط اپراتور ایرانسل ارائه شد اما همراه اولم از این ایده استقبال کرد و این سرویس رو با نام آوای انتظار به مشترکین اعتباری و دائمی خودش عرضه کرد.

 

خب چی از این بهتر که؛ چه شمارتون ایرانسلی باشه چه همراه اولی، می‌تونید از این ویژگی استفاده کنین و حالشو ببرین البته قول بدین موزیک‌های غمگین انتخاب نکنین

نیازی به تنظیمات خاصی روی گوشیتون هم نداره و روی هر نوع گوشی، قدیمی ترین تا جدیدترین، هم فعال میشه.

 

نکته: فعال سازی آهنگ پیشواز همراه اول هزینه داره و شما باید مبلغش رو برای استفاده از این سرویس بپردازین. این هزینه بسته به هر موسیقی متفاوت هستش. اما معمولا تا ۳۰۰۰ ریال محاسبه میشه. زمان استفاده از این سرویس هم ۳۰ روز در نظر گرفته شده.

 

کد آهنگ پیشواز همراه اول - چطور آهنگ پیشواز فعال کنیم

چجوری آهنگ پیشواز بزارم؟ اگه چندتا آهنگ دوس دارین که حین تماس با شما پخش بشه، هیییییچ نگران نباشین چون میشه این کارو انجام داد و هر بار که کسی با شما تماس میگیره به صورت اتفاقی، آوای انتظار انتخابی شما براش پخش میشه.

 

روش‌های فعال‌سازی آهنگ پیشواز همراه اول

  • کد دستوری (USSD)
  • ارسال پیامک (SMS)
  • تماس تلفنی با سامانه ۹۹۹۰
  • استفاده از برنامه همراه من

 

به جز روش‌هایی بالا هیچ روش دیگه‌ای وجود نداره. حالا میخوام به ترتیب براتون توضیح بدم که چگونه اهنگ پیشواز همراه اول بزاریم. اگه دوس دارین برای مخاطب خاصتون هم هدیه بگیرین، چی بهتر از اینکه براش آوای انتظار فعال کنین.

نگران نباشین فعال سازی این هدیه جذابم بهتون یاد میدم.

 

کد فعال سازی آهنگ پیشواز همراه اول

از همه آسون تر، روش استفاده از کد دستوری هستش. فقط باید دقت کنین که با اعداد انگلیسی کدها رو وارد کنین چون معمولا با اعداد فارسی ارور میده.

 

کافیه کد #کد آهنگ پیشواز*221*10* رو شماره‌گیری کنین و تمااااام.

 

فرقی نمی‌کنه سیم کارت اعتباری همراه اول رو دارین یا دائمی چون توی هر دو با این کد می‌تونین آهنگ پیشواز دلخواه خودتون رو فعال کنین.

فقط مشکلی که وجود داره اینه که باید کد آهنگ پیشواز دلخواهتون رو بدونین تا بتونین فعالش کنین. برای اینکه هِی دنبالش از این سایت به اون سایت نگردین و مطمئن باشین کد دستوری صحیح رو وارد کردین، من براتون لینک صفحه انتخاب خواننده و موزیک‌هاش رو میزارم تا به راحتی بتونین جستجو و انتخاب کنین.

 

لیست کدهای دستوری آهنگ پیشواز دلخواه همراه اول

 

در این حد من به فکر شماها هستم و براتون مایه میزارم. بعد از گرفتن کد، یه پیام از سمت همراه اول براتون میاد که بهتون میگه درخواستتون فعال شده و مدت اعتبارشم بهتون اطلاع میده.

حتی می‌تونید تو این صفحه، اول آهنگ دلخواهتون رو گوش کنین و اگه خوشتون اومد فعالش کنین.

 

شماره آهنگ پیشواز همراه اول

در این روش کافیه کد آهنگ پیشواز دلخواه خودتون رو به سرشماره ۸۹۸۹ ارسال کنین و جیجیجینگ آوای انتظار شما فعال شد. این نکته رو از من داشته باشین که ارسال این پیامک هزینه داره و از شارژ شما کم میکنه.

 

برای پیدا کردن کد خواننده مد نظرتون هم کافیه به لینک بالا مراجعه کنین و هر موزیکی که دوس داشتین رو فعال کنین.

حدودا ۶۳.۰۰۱ موزیک برای این سرویس اختصاص داده شده و شما می‌تونید از دسته‌بندی‌های موردنظر استفاده کنین که شامل سنتی، موسیقی فیلم، مذهبی، پاپ، کودکانه، شعر و سخن، مناسبی، ورزشی، کلاسیک، محلی و سایر هستن.

 

آموزش گذاشتن آهنگ پیشواز همراه اول با استفاده از تلفن گویا ۹۹۹۰

این روش رو صرفا توضیح میدم که بدونید همچین روشی هم وجود داره وگرنه کی حوصلش میکشه بره با تماس تلفنی و انتخاب گزینه‌های مربوطه، آوای انتظار مورد علاقش رو فعال کنه؟

 

منکه آدم تنبلیم و هیچ وقت سمتش نمیرم. باید بگم تماس با این سامانه رایگان هستش و فقط کافیه از سیم کارت همراه اول خودتون به این مرکز تماس زنگ بزنین و دستورالعمل زیر رو طی کنین:

 

  • انتخاب عدد ۲ {منوی سرویس‌های ویژه}
  • انتخاب عدد ۲ {دریافت سرویس‌های ویژه}
  • انتخاب عدد ۱ {فعال سازی یا تغییر سرویس‌ها}
  • انتخاب عدد ۲ {سرویس آوای انتظار}
  • انتخاب عدد ۲ {فعال سازی سرویس آوای انتظار}
  • انتخاب عدد ۱ {تایید هزینه سرویس}

 

پس از مدت کوتاهی هم با دریافت پیامک از طرف همراه اول، آهنگ پیشوازتون فعال میشه. حالا بریم سراغ روش مورد علاقه من یعنی استفاده از اپلیکیشن همراه من

 

 فعال سازی آهنگ پیشواز از طریق برنامه همراه من

اگه تا الان این برنامه رو نصب نکردین، زود تند سریع برین نصب کنین که امکانات این اَپ فوق‌العادست. میگین نه؟ خیلی راحت و با انتخاب چندتا منو میشه آهنگ پیشواز دلخواه همراه اول رو فعال کنین.

 

۱/ وارد برنامه همراه من بشین

۲/ روی منوی خدمات {پایین و چهارمی از سمت راست} بزنین

۳/ در قسمت خدمات پرکاربرد روی آوای انتظار بزنین

 

در قسمت بالای این بخش، ۲۰ آوای برتر رو نمایش داده و شما میتونید اون رو گوش کنید و اگه دوس داشتین انتخاب و فعالش کنین.

در صفحه هر آوا اطلاعاتی مثل نام، کد و هزینش نمایش داده شده و می‌تونید در صورت نیاز اون رو هم با دوستاتون به اشتراک بزارین.

حالا اگه از این این آواهای برتر معرفی شده خوشتون نیومد یا دنبال موسیقی به خصوصی می‌گردین روی علامت ذره‌بین بالا سمت چپ بزنین و بوووم ... دیگه بقیش رو خودتون برین ببینین و استفاده کنین.

 

حال می‌کنین همچین اطلاعات دقیقی رو مرحله به مرحله باهاتون به اشتراک می‌ذارمااااا. حالا اگه یکی از این آهنگ‌ها رو فعال کردین اما دیگه خوشتون نیومد چی؟ آیا مجبورین تا آخرین روز اعتبارش تحملش کنین؟ اینجوری که خیلی سخت میشه ...

 

تغییر آهنگ پیشواز همراه اول

باید بگم به راحتی آب خوردن می‌تونید آهنگ پیشواز رو تغییر بدین که در پایین به طور کامل بهتون توضیح میدم.

 

۱/ روش رایگان: باید ۱۵ روز صبر کنین و بعد از این مدت، می‌تونید آهنگ رو مجانی عوض کنین.

۲/ روش غیر رایگان که شامل موارد زیر هستش:

 

  • کد دستوری: #کد آهنگ پیشواز*222*10*
  • ارسال پیامک به سرشماره ۸۹۸۹
  • تماس با تلفن گویا ۹۹۹۰ {این تماس رایگانه}

 

البته در نظر داشته باشین که برای تماس با سامانه ۹۹۹۰ کافیه ابتدا با انتخاب عدد ۲ {منوی سرویس‌های ویژه}، عدد ۲ {دریافت سرویس‌ها}، عدد ۱ {منوی فعال سازی و تغییر سرویس‌ها}، عدد ۲ {سرویس آوای انتظار} و ۱ {تغییر آهنگ} وارد کردن کد آهنگ موردنظر و سپس کلید مربع  # آهنگ پیشواز دلخواه همراه اول خودتون رو تغییر بدین.

 

حالا اگه اصلا دلتون نمی‌خواست دیگه از این سرویس استفاده کنین چی؟ اصلا تصمیم گرفتین غیر فعالش کنین. اون وقت باید چیکار کرد؟

 

غیرفعال کردن آهنگ پیشواز همراه اول

من خودم این جوری هستم که بعد از یه مدتی سرویس آوای انتظار دلم رو میزنه و خستم می‌کنه و ترجیح میدم غیرفعالش کنم. آیا شما هم اینجوری هستین؟

 

۳ تا راه دارین که به سادگی می‌تونید آهنگ پیشواز همراه اول رو حذف کنید:

 

  • شماره‌گیری کد دستوری #223*10*
  • ارسال عدد ۵ به سرشماره ۸۹۸۹
  • تماس با تلفن گویا ۹۹۹۰ {این تماس رایگانه}

 

البته در نظر داشته باشین که برای تماس با سامانه ۹۹۹۰ کافیه ابتدا با انتخاب عدد ۲ {منوی سرویس‌های ویژه}، عدد ۲ {دریافت سرویس‌ها}، عدد ۲ {منوی غیر فعال سازی سرویس} و عدد ۲ {غیرفعال سازی سرویس آوای انتظار} این سرویس رو حذف کنید.

کامل-ترین-راهنمای-خرید-بسته-مکالمه-برای-سیم-کارت-همراه-اول

کامل‌ترین راهنمای خرید بسته مکالمه همراه اول + معرفی کدهای دستوری بسته مکالمه رایگان ماهانه

قبلی
نحوه-استعلام-شارژ-همراه-اول

استعلام شارژ سیم کارت همراه اول {کد موجودی اعتبار باقیمانده}

بعدی

ثبت امتیاز :

(700 امتیاز)