فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

چطوری با گوشی کارت به کارت کنم؟ معرفی برنامه انتقال وجه فوری

1400/03/22

امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از افراد برای خدماتی مانند انتقال پول، به بانک مراجعه نمی‌کنند. طراحی نرم‌افزارهای پرداخت سبب شده تا مردم عملیات بانکی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن، توسط تلفن همراه خود انجام دهند. یکی از مهمترین و اصلی‌ترین این خدمات، انتقال وجه فوری است که شما با استفاده از برنامه پرداخت می‌توانید عملیات کارت به کارت آنلاین را انجام دهید.

 

اپلیکیشن پرداخت

در هر خانواده‌ای حداقل یک یا دو تلفن همراه با سیستم ‌عامل‌های اندروید و iOS وجود دارد. کافی است تلفن همراه شما به اینترنت متصل باشد و یک اپلیکیشن پرداخت را در گوشی خود نصب کرده باشید. در هر موقعیتی با صرف کمترین زمان، می‌توانید از خدمات متنوع برنامه‌های پرداخت بهره‌مند شوید.

 

در این مطلب به معرفی بهترین برنامه برای کارت به کارت کردن پول، انتقال وجه فوری و استفاده از خدمات مختلف این نرم‌افزارها می‌پردازیم؛ با ما همراه باشید.

 

اپلیکیشن آپ

بهترین برنامه برای کارت به کارت کردن، اپلیکیشن پرداخت آپ است که کاربردهای متعددی داشته و در این حوزه به محبوبیت بالایی رسیده است. اپلیکیشن آپ قابل نصب بر روی سیستم ‌عامل اندورید بوده و کاربران سیستم‌عامل iOS باید از وب اپلیکیشن آپ استفاده کنند.

 

استفاده از اپلیکیشن آپ

هنگام استفاده از این اَپ، شما باید به اینترنت متصل باشید؛ در غیر این صورت به شکل آفلاین نمی‌توانید از خدمات آن بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که برای انتقال وجه فوری باید به رمز دوم خود دسترسی داشته باشید. در صورتی که رمز دوم کارت اعتباری خود را فعال نکرده باشید، نمی‌توانید خدماتی مانند کارت به کارت آنلاین را انجام دهید.

 

از خدمات موجود در اپلیکیشن آپ باید به مشاهده موجودی، خرید شارژ، انتقال وجه، خرید شارژ اینترنت، پرداخت قبض موبایل و... اشاره کنیم.

 

امکانات اپلیکیشن آپ

همچنین شما می‌توانید با استفاده از این اپلیکیشن، بلیط هواپیما، قطار و... تهیه کرده و هتل رزرو کنید. خرید انواع بیمه مانند بیمه آتش‌سوزی از دیگر امکانات اپلیکیشن آپ است. یکی از امکانات متفاوت این اَپ، تله پرداز است. با استفاده از تله پرداز این امکان وجود دارد که بدون کارت بانکی از پایانه فروشگاهی خرید کنید.

 

معایب اپلیکیشن آپ

این اَپ به نسبت خدمات متنوعی که دارد، رضایت درصد زیادی از کاربران را به خود جلب کرده است. با این حال مواردی وجود دارد که می‌توان به معایب این اپلیکیشن نیز اشاره کرد.

 

عملکرد و بارگذاری در این اپلیکیشن به سبب وجود گزینه‌های متعدد، سرعت پایینی دارد. همچنین برخی از کاربران به رمز عبور نرم‌افزار اشاره کرده‌اند. برای ورود به اپلیکیشن آپ شما نیاز به رمز عبور نداشته و دیگران نیز می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

 

اپلیکیشن کارت به کارت کردن آپ

 

این اَپ به اسکن کارت بانکی مجهز نبوده و شما برای کارت به کارت آنلاین باید اطلاعات را به صورت دستی وارد کنید.

 

مزایای اپلیکیشن آپ

تمام پرداخت‌های مربوط به ثبت اسناد و قوه قضاییه توسط این برنامه امکان‌پذیر هستند. همچنین خرید و اجاره ملک، خدمات خودرو مانند پارکینگ و امداد خودرو نیز از دیگر مزایای اپلیکیشن آپ محسوب می‌شوند.

 

اپلیکیشن دیجی پی

با استفاده از اپلیکیشن دیجی پی، شما می‌توانید به صورت اقساط از سایت دیجی کالا و دیگر سایت‌های معتبر اینترنتی خرید کنید. اَپ دیجی پی، نسبت به انواع اپلیکیشن پرداخت از گزینه‌ها و خدمات کمتری برخوردار است. از مهمترین خدمات این اپلیکیشن باید به برنامه برای کارت به کارت کردن پول و انتقال وجه فوری اشاره کرد. همچنین می‌توانید برای خرید شارژ تلفن همراه و اینترنت، پرداخت عوارض و پرداخت قبض نیز این اپلیکیشن استفاده کنید.

 

کیف پول دیجی پی

یکی از مهمترین ویژگی‌های این اپلیکیشن، کیف پول مجازی آن است. در واقع این کیف پول به شما اجازه می‌دهد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن خرید کرده یا به دوستان دیگر خود پول انتقال دهید. کیف پول دیجی پی، قابلیت رمزگذاری نیز دارد. عملیات مربوط به کارت به کارت آنلاین با ثبت رمز و تأیید شخصی شما انجام می‌شود.

 

اپلیکیشن کارت به کارت کردن دیجی پی

 

بازی‌های جایزه دار

کاربران در اپلیکیشن دیجی پی، می‌توانند توسط دو بازی سرزمین دیجی پی و کهکشان دیجی پی، از جوایز متنوعی بهره‌مند شوند. همچنین جشنواره دیجی پی، نیز بر اساس امتیاز شما در این بخش جوایز متعددی را برای کاربران در نظر می‌گیرد.

 

نصب اپلیکیشن دیجی پی

اگر به دنبال برنامه کارت به کارت کردن برای آیفون و انتقال وجه فوری هستید، اپلیکیشن دیجی پی را نصب کنید. این اَپ قابلیت نصب بر روی سیستم‌عامل اندروید و iOS را دارد. همچنین می‌توانید از نسخه وب این اپلیکیشن نیز استفاده کنید.

 

اپلیکیشن همراه کارت

بهترین برنامه برای کارت به کارت کردن، به سیستم‌عامل تلفن همراه و نیاز شما بستگی دارد. در حال حاضر نرم‌افزارهای متنوعی به عنوان برنامه برای کارت به کارت آنلاین و انتقال وجه فوری طراحی و اجرایی شده‌اند. یکی از این برنامه‌های پرطرفدار، اپلیکیشن همراه کارت است.

 

اپلیکیشن کارت به کارت کردن همراه پرداخت

 

اگر سیستم‌عامل تلفن همراه شما iOS است می‌توانید از همراه کارت iOS استفاده کنید. این اَپ قابلیت نصب بر روی گوشی‌های اندروید و آیفون را دارد.

 

خدمات همراه کارت

شما می‌توانید با استفاده از همراه کارت انواع سیم ‌کارت اعتباری همراه اول، ایرانسل و یا رایتل را شارژ کنید. همچنین برای خرید بسته‌های اینترنتی نیز می‌توانید از این اَپ استفاده کنید. استعلام موجودی، انتقال وجه فوری، پرداخت انواع قبض مانند قبض موبایل، برق و...، استعلام خلافی خودرو، کمک به خیریه و... از دیگر خدمات همراه کارت هستند.

 

درخواست پول از دیگران

یکی از قابلیت‌های ویژه اپلیکیشن همراه کارت، دریافت پول از مخاطبان تلفن همراه است. شما می‌توانید در صورت نیاز از دوستان خود پول درخواست کرده و عملیات کارت به کارت آنلاین را انجام دهید. لازم به ذکر است که برای دریافت پول، مخاطب مورد نظر شما نیز باید اپلیکیشن همراه کارت را بر روی تلفن همراه خود نصب کرده باشد.

 

ویژگی‌های اپلیکیشن همراه کارت

این اَپ از امنیت بسیار بالایی برخوردار است. برای ورود به همراه کارت شما باید از سه روش اسکن چهره، اثر انگشت و رمز عبور، یک روش را انتخاب کرده و وارد اپلیکیشن شوید.

 

برای ثبت اطلاعات کارت‌های مختلف می‌توانید از گزینه اسکن کارت بانکی استفاده کنید. با این ویژگی برای عملیات انتقال وجه فوری، دیگر نیازی به ثبت کردن اطلاعات به صورت دستی نخواهید داشت.

 

بعد از کارت به کارت آنلاین، رسید تراکنش برای شما نمایش داده شده و می‌توانید آن را ذخیره کنید. کیف پول الکترونیکی نیز از دیگر قابلیت‌های این اپلیکیش پرداخت است.

 

در این اَپ برای شارژ اینترنت، کد شارژ ارائه نمی‌شود، بلکه عملیات خرید و انتقال شارژ به صورت مستقیم انجام می‌گیرد. همچنین با وارد کردن چند شماره اول کارت، اپلیکیشن به صورت اتوماتیک کارت مقصد را تشخیص می‌دهد.

 

اپلیکیشن کارت به کارت کردن تاپ

 

اپلیکیشن تاپ

این اپلیکیشن وابسته به بانک پارسیان بوده که در گروه بهترین برنامه برای کارت به کارت کردن قرار گرفته است. در حال حاضر برنامه کارت به کارت بدون رمز دوم برای کاربران وجود ندارد؛ تمام برنامه‌های موجود برای انتقال وجه فوری و انجام خدمات بانکی نیاز به رمز دوم دارند.

 

مزایای اپلیکیشن تاپ

در کنار خدماتی مانند کارت به کارت آنلاین، خرید بسته‌های اینترنت سیم ‌کارت، خرید شارژ انواع سیم‌ کارت، پرداخت قبض و... این اَپ به ویژگی‌های متفاوتی مجهز شده است.

 

یکی از این مزایا بهره‌مندی از سرویس‌هایی است که مخصوص کارت بانک پارسیان طراحی و اجرا شده‌اند. خرید طرح ترافیک و بلیط ورودی اماکن گردشگری نیز از دیگر خدمات ویژه این اپلیکیشن هستند. همچنین با عضویت در باشگاه مشتریان تاپ نیز می‌توانید از خدمات متنوعی بهره‌مند شوید.

 

کاربرانی که از سیستم‌عامل iOS استفاده می‌کنند برای دریافت و نصب نسخه اَپ باید به وب‌سایت این اپلیکیشن مراجعه کنند. کاربران اندروید می‌توانند به راحتی از گوگل پلی، اپلیکیشن تاپ را دانلود کنند.

 

معایب اپلیکیشن تاپ

برای ورود به این اپلیکیشن رمز عبور یا اثر انگشت در نظر گرفته نشده است. همچنین شما برای ثبت اطلاعات کارت مبدأ به اسکن کارت بانکی دسترسی نداشته و باید اطلاعات را به صورت دستی وارد کنید.

 

اپلیکیشن 724

اپلیکیشن 724 مانند دیگر نرم‌افزارها به برنامه برای کارت به کارت کردن پول در گوشی آیفون مجهز شده است. برنامه‌هایی که در حال حاضر برای پرداخت قبض، کارت به کارت آنلاین و انتقال وجه فوری مورد استفاده قرار می‌گیرند، همگی برای سیستم‌عامل iOS نیز طراحی شده‌اند. اپلیکیشن 724 در ابتدا به صورت کد دستوری #724* در دسترس بود و کاربران با وارد کردن این کد از خدمات مختلف بهره‌مند می‌شدند. با استفاده از این اپلیکیشن شما می‌توانید از مبدأ 24 بانک، عملیات انتقال وجه فوری را انجام دهید.

 

اپلیکیشن کارت به کارت کردن 724

 

متأسفانه بعد از انجام کارت به کارت آنلاین و خدمات بانکی، رسید تراکنش برای شما صادر نمی‌شود. همچنین اطلاعات کارت مبدأ نیز باید به صورت دستی در اپلیکیشن ثبت شود.

 

خدمات اپلیکیشن 724

خرید بسته‌های اینترنت برای انواع سیم ‌کارت

خرید شارژ سیم ‌کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل

پرداخت قبض موبایل و قبوض خدماتی

کیف پول الکترونیکی

گزارش مالی و مشاهده موجودی

خدمات مربوط به تأمین اجتماعی

خدمات مربوط به بیمه سامان

شارژ کردن حساب سامانه تاکسی آنلاین تپسی

 

امنیت اپلیکیشن

اپلیکیشن 724 مانند برنامه پرداخت تاپ به گزینه رمز ورود مجهز نشده است. به همین جهت هر شخصی که به تلفن همراه شما دسترسی داشته باشد، می‌تواند از خدمات این اپلیکیشن مانند انتقال وجه فوری استفاده کند. این مورد از معایب بعضی از نرم‌افزارهای پرداخت محسوب می‌شود.

 

چطوری با گوشی کارت به کارت کنم؟

یکی از مهمترین موارد در کارت به کارت آنلاین با تلفن همراه، رمز دوم است. شما برای انتقال وجه فوری در انواع برنامه برای کارت به کارت کردن پول، نیاز به رمز دوم، تاریخ انقضاء کارت و شماره CVV2 دارید.

 

در ابتدای استفاده از انواع اپلیکیشن پرداخت اطلاعات کارت بانکی خود را ثبت و ذخیره کنید. برای وارد کردن اطلاعات کارت مبدأ، می‌توانید از گزینه اسکن کارت بانکی استفاده کنید. در غیر این صورت باید اطلاعات را به صورت دستی وارد کنید.

 

با انتخاب کارت مبدأ یا وارد کردن اطلاعات می‌توانید مبلغ مورد نظر را به صورت آنلاین پرداخت کنید. با انجام هر تراکنش مبلغی تحت عنوان کارمزد از حساب شما کم خواهد شد. سقف انتقال پول نیز در بانک‌های مختلف بین ۱ تا ۳ میلیون تومان متغیر است.

 

راهنمای-کاربردی-انتخاب-و-خرید-خط-0912-ارزان-با-کد-دلخواه

راهنمای کاربردی انتخاب و خرید خط 0912 ارزان با کد دلخواه

قبلی
کد-دستوری-فعال-سازی-تماس-پشت-خطی-اپراتورها-و-تلفن-ثابت

کد دستوری فعال سازی تماس پشت خطی اپراتورها و تلفن ثابت

بعدی

ثبت امتیاز :

(16 امتیاز)