فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

روش‌های تماس رایگان با پشتیبانی همراه اول؛ سامانه ۹۹۹۰

1399/06/10

حتما پیش آمده که در هنگام استفاده از سیم کارت همراه اول، دچار مشکلی شده باشید و یا سوالی برای شما پیش آمده باشد که نیاز به راهنمایی دارید. چگونه می‌توانید با پشتیبان همراه اول صحبت کنید؟ اگر با شماره‌ای غیر از شماره‌های همراه اول بخواهید با پشتیبان این اپراتور تماس بگیرید چه؟ تماس با همراه اول از سایر خطوط چگونه است؟ با ما همراه باشید تا روش‌های رایگان تماس با پشتیبان همراه اول را به شما توضیح دهم.

تماس رایگان با همراه اول از طریق شماره‌گیری 9990

مرکز تماس اپراتور همراه اول به صورت شبانه روزی و 7 روز هفته، از طریق شماره‌گیری 9990 در خدمت مشترکین خود است. اگر شما دارای سیم کارت همراه اول هستید میتوانید از طریق تماس رایگان با شماره 9990 با پشتیبان این اپراتور به صورت تلفنی در تماس باشید. همچنین برای تماس با همراه اول از خط ثابت می‌توانید با همین شماره با کارشناس همراه اول به صورت رایگان صحبت کنید. اما اگر می‌خواهید با تلفن ثابت با پشتیبان صحبت کنید باید شماره 09129990 را بگیرید.

برای ارتباط مستقیم با اپراتور همراه اول پس از شماره‌گیری 9990 از شما درخواست می‌شود که برای ادامه عدد 1 و در صورت تغییر شماره‌ای که با آن تماس برقرار کرده‌اید، عدد 2 را وارد کنید. در مرحله بعدی فقط کافیست شماره 0 را وارد کنید تا مستقیم به اپراتور متصل شوید و مشکلات خود را بگویید.

کد وصل شدن به اپراتور همراه اول

ابتدا شماره 9990 را شماره‌گیری نمایید، پس از اتصال عدد 1 و سپس عدد 0 را وارد نمایید تا به کارشناس وصل شوید.

 

کد وصل شدن به اپراتور همراه اول

 

این مرکز تماس به منظور ارائه خدمات مطلوب آماده پاسخگویی به سوالات و مشکلات بوده و انواع خدمات توسط کارشناسان پاسخگو و یا از طریق سامانه تلفنی (IVR) ارائه می‌گردد و مشترکین می‌توانند علاوه بر سوالات خود، پیشنهادات و شکایات خود را نیز اعلام نمایند.

تماس با اپراتور همراه اول با خط ایرانسل

اگر شما دارای سیم کارت ایرانسل هستید و قصد تماس با پشتیبان همراه اول را دارید به شما پیشنهاد می‌کنم با یک خط همراه اول دائمی یا اعتباری این کار را انجام دهید زیرا تماس با شماره 9990 با شماره همراه اول رایگان است. همچنین اگر با تلفن ثابت با این مرکز تماس بگیرید نیز رایگان است در غیراینصورت و تماس با خط ایرانسل باید هزینه مکالمه را پرداخت کنید.

 

خرید اقساطی خط 0912

 

اگر شماره همراه اول در اختیار ندارید و جزء مشترکین سایر اپراتورها مانند ایرانسل هستید باید با همان شماره 09129990 تماس بگیرید. در این شرایط نیز برای ارتباط با اپراتور ابتدا عدد 1 و سپس عدد 0 را وارد نمایید تا به کارشناس وصل شوید. اگر به دنبال تماس با همراه اول از خارج از کشور هستید نیز می‌توانید با شماره 09129990 تماس بگیرید. این تماس رایگان نیست و هزینه خواهد داشت.

ارتباط با کارشناسان همراه اول به تماس تلفنی ختم نمی‌شود و شما می‌توانید از طریق پست الکترونیکی به نشانی 9990@mci.ir، فکس به شماره (09129999900)  و یا چت آنلاین سوالات، پیشنهادات و شکایات خود را مطرح کنید.

 

خدمات تماس رایگان با پشتیبان همراه اول از طریق سامانه ۹۹۹۰

 

سامانه 9990 چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

طبق مطالب نوشته شده در سایت همراه اول، این سامانه شامل خدمات زیر می‌گردد و مشترکین می‌توانند با این سامانه برای رفع مشکلات خود و استفاده از خدمات اپراتور همراه اول از آن استفاده نمایند.

ارائه اطلاعات مربوط به سرویس‌ها، خدمات و صورتحساب به مشتریان

پیگیری و حل مشکل مشتریان در کوتاهترین زمان ممکن و تشکیل تیکت در صورت لزوم

اعلام وضعیت سیم‌کارت و علت قطع تلفن همراه

اطلاع از مدت و مبلغ اعتبار سیم‌کارت، افزایش اعتبار، انتقال شارژ و نحوه استفاده از آن

راهنمایی در مورد خرید، ثبت نام و نقل و انتقال تلفن همراه

اعلام نشانی و شماره تلفن اداره‌ها و مراکز ارائه خدمات (مراکز تلفن ثابت، دفاتر ارتباطی و ICT) تمام نقاط کشور

راهنمایی مشترکین درباره چگونگی استفاده از رومینگ بین الملل، کشورهای طرف قرارداد و تعرفه‌های جاری

فروش انواع Deviceهای اینترنت همراه

نحوه فعال‌سازی و اتصال به اینترنت

راهنمایی مشترکین در خصوص نحوه فعال‌سازی بسته‌های هوشمند اینترنت، پیامک و مکالمه

دریافت گزارشات مربوط به مشکلات شبکه اعم از پوشش شبکه و مشکل آنتن‌دهی همراه اول و پیگیری زمان رفع مشکل

قطع و وصل پیامک‌های انبوه تبلیغاتی و پیامک‌های مبتنی بر محتوا

خدمات مالی (اعلام جزییات و پرداخت قبض پایان دوره و میان دوره، اطلاع از تعرفه‌‏ها و ...)

دریافت اطلاعات، فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی سرویس‌های ویژه (اینترنت همراه، آوای انتظار، همراهان اول، پیامک تبلیغاتی، تماس بان و ...)

دریافت خدمات غیرحضوری (وصل تلفن همراه اول قطع شده، دریافت PIN و PUK، دریافت ریز مکالمات، تغییر رمز عبور)

اطلاع از اینترنت همراه (نوترینو)، خرید بسته‏‌ها و اعلام مشکلات

شرکت در نظرسنجی و ارائه پیشنهادات و انتقادها

امکان شارژ TOP UP (مستقیم) بصورت دلخواه

خروج از لیست سیاه (ویژه مشترکین اعتباری)

 

سیم کارت ۰۹۱۲ همراه او دائمی

 

ربات پشتیبانی انلاین همراه اول

اولین مرحله چت آنلاین با کارشناس همراه اول نصب برنامه "همراه من" است. با نصب این برنامه شما می‌توانید به صورت آنلاین با پشتیبان در ارتباط باشید. این برنامه برای دو سیستم عامل اندروید و iOS ارائه شده است.

همچنین از طریق این برنامه می‌توانید درخواست تماس بدهید تا سامانه تماس 9990 با شما تماس بگیرد. برای این منظور وارد اپلیکیشن همراه من شوید و روی منوی پشتیبانی بزنید تا لیست روش‌های ارتباط با کارشناس پشتیبان برای شما نمایش داده شود. سپس روی گزینه "تماس با من" بزنید تا در اسرع وقت کارشناس همراه اول با شما تماس بگیرد.

با انتخاب گزینه "از من بپرس" نیز می‌توانید با ربات پشتیبانی انلاین همراه اول در ارتباط باشید.

اگر نمی‌توانید این برنامه را نصب کنید نگران نباشید، کافیست از طریق سایت همراه اول از نسخه تحت وب آن استفاده کنید. در نظر داشته باشید برای پشتیبانی انلاین همراه اول، نام کاربری و رمز عبور خود را به همراه داشته باشید.

در چه مواردی با کارشناسان همراه اول تماس بگیریم؟

در کلیه مواردی مانند تماس با همراه اول برای اینترنت، قطع و وصل پیامک‌های تبلیغاتی، عضویت در سامانه‌های پیامکی و لغو آن، پیگیری شارژ همراه اول و افزایش اعتبار، خرید مودم‌های مختلف همراه، سوالات و مشکلات گوناگون در زمینه خدمات و سرویس‌های ارائه شده توسط همراه اول، دریافت آدرس و شماره‌های تماس مراکز مجاز خدمات اپراتور اول در سراسر کشور، قطع و وصل خطوط و البته اعلام دلایل آن و تمامی مشکلاتی که در حوزه سیم کارت‌های همراه اول برایتان به وجود آمد می‌توانید با سامانه 9990 تماس حاصل فرمایید.

 

سیم کارت 0912 شما را به قیمت خوبی خریداریم {خریدار واقعی خط ۰۹۱۲}

 

پیگیری شارژ همراه اول

یکی از عمده مشکلات مشترکین اپراتورها علی‌الخصوص اپراتور همراه اول، پیگیری شارژ برای مشترکینی است که دارای سیم کارت اعتباری همراه اول هستند. مشترکین همراه اول نیز از این قائده مستثنی نیستند. کاربرانی که در خصوص شارژ به مشکل خورده اند می‌توانند از طریق تماس با اپراتور همراه اول (چه از طریق ارتباط با سامانه 9990 و چه چت آنلاین) مشکل خود را در این مورد پیگیری کنند.

به عنوان مثال اگر شما از طریق سامانه سیم خان شارژ خریداری کرده اید و سیم کارت همراه اول شما شارژ نشده است برای پیگیری شارژ همراه اول باید در اسرع وقت با کارشناس همراه اول تماس بگیرید تا این مورد را برای شما رفع کنند. بنابراین توصیه می‌کنم شارژ سیم کارت خود را از سایت‌های معتبر خریداری کنید که بتوانند برای شما پیگیری کنند.

برای پیگیری شارژ همراه اول بهترین گزینه تماس با پشتیبان این اپراتور است که مشکل شما را در این زمینه در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف نماید.

مشکل آنتن دهی همراه اول

چه زمانی مشکل آنتن دهی همراه اول به وجود می‌آید؟ زمانی که شما در مناطق تحت پوشش همراه اول نباشید. اگر قصد خرید سیم کارت همراه اول را دارید، بهتر است قبل از هر اقدامی ابتدا موقعیت خود بررسی کنید که ببینید آیا جزء مناطق تحت پوشش هستید یا خیر. بدین ترتیب دیگر نیازی به طرح شکایت از همراه اول را ندارید :)

برای مشاهده این مناطق اینجا کلیک کنید.

در صورتی که در مناطق تحت پوشش قرار دارید و همچنان به شبکه دسترسی ندارید و مشکلاتی از این قبیل برای شما به وجود آمده است، کافیست با شماره 9990 تماس بگیرید و یا از طریق چت آنلاین مشکل خود را به کارشناس توضیح دهید تا راهکاری را به شما ارائه دهد. سامانه 9990 حلال کلیه مشکلات شماست.

 

پشتیبانی همراه اول در تلگرام

 

پشتیبانی همراه اول در تلگرام

تا قبل از فیلترینگ تلگرام، اپراتور همراه اول برخی از خدمات خود را از طریق ربات پشتیبانی انلاین همراه اول ارائه می‌داد و در کانال خدمات همراه اول خود اطلاع رسانی می‌کرد اما به دلیل فیلترینگ تلگرام دیگر خدماتی از طریق این اپلیکیشن ارائه نمی‌شود و مشترکین می‌بایست از طریق روش‌های بالا با کارشناس برای رفع مشکلات خود اقدادم کنند.

 

چگونه در خرید اقساطی سیم کارت 0912 سود کمتری بپردازیم؟

 

ساعت کار امور مشترکین همراه اول در تهران

ساعات کاری امور مشترکین همراه اول در تهران و سایر استان‌ها، ساعات اداری می‌باشد و از 8 صبح تا 4 عصر در حال ارائه خدمات می‌باشند البته برخی از این دفاتر امور مشتریکن ممکن است ساعات کاری خود را از 8 به 8:30 تغییر داده باشند. اگر نیاز به مراجعه به یکی از از شعب امور مشترکین همراه اول را دارید به علت شیوع بیماری کرونا و خطرناک بودن شرایط بهتر است از خدمات غیرحضوری همراه اول استفاده کنید.

برای استفاده از خدمات غیرحضوری با سامانه 9990 تماس بگیرید و مراقب سلامتی خود باشید. همچنین می‌توانید اطلاعات تماس و آدرس این شعب را از این سامانه دریافت و در صورت امکان خدمات موردنیازتان را به صورت تلفنی و غیرحضوری دریافت کنید و در صورت لزوم به آنها مراجعه کنید.

 

سیم خان، پلتفرم تخصصی خرید و فروش سیم کارت است. برای تماس با پشتیبانی همراه اول به هیچ عنوان با ما تماس نگیرید و به خود اپراتور همراه اول زنگ بزنید. روش‌های تماس با پشتیبانی همراه اول در این مطلب آمده است و شما می‌توانید از طریق این روش‌ها تماس بگیرید و مشکل خود را حل کنید.

 

روشهایی-برای-پیدا-کردن-پین-کد-سیم-کارت-های-ایرانسل-و-همراه-اول

روش پیدا کردن پین کد سیم کارت همراه اول و ایرانسل

قبلی
بررسی-برنامه-ایرانسل-من

بررسی برنامه ایرانسل من

بعدی

ثبت امتیاز :

(109 امتیاز)