فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت ماهانا همراه

پیگیری شارژ سیم کارت همراه اول اعتباری

1400/02/21

اگر از مشترکین سیم کارت‌های اعتباری همراه اول باشید، حتما با مشکل شارژ نشدن سیم کارتتان بعد از شارژ کردن مواجه شده‌اید. اما چگونه می‌توانید آن پیگیری کنید؟

برای پیگیری شارژ همراه اول از طریق سایت رسمی همراه اول می‌توانید با وارد کردن شماره موبایل و شماره پیگیری خرید آن را استعلام بگیرید.

خرید سیم کارت 0912 ارزان

برای این منظور وارد سایت همراه اول > پیگیری خرید شارژ شوید. می‌توانید برای ورود سریع‌تر به این بخش روی این "لینک" کلیک کنید. سپس با انتخاب تب "پیگیری خرید شارژ" و وارد کردن شماره موبایل و شماره پیگیری خرید، روی دکمه پیگیری کلیک کنید.

برخی از افراد برای پیگیری شارژ همراه اول از طریق شماره سریال اقدام می‌کنند که برای این کار باید با پشتیبان همراه اول تماس بگیرید و آن کد را بخوانید تا برای شما پیگیری کنند.

 

پیگیری شارژ سیم کارت همراه اول اعتباری

 

همچنین در موارد دیگر مانند پیگیری شارژ اشتباه همراه اول و ... نیز می‌توانید با پشتیبان همراه اول تماس گرفته و مشکل سیم کارت اعتباری همراه اول خود را برطرف کنید.

برای اطمینان از کد خرید شارژ همراه اول می‌توانید از طریق سامانه سیم خان، اقدام به خرید اعبار برای سیم کارت خود نمایید. در صورت شارژ اشتباه و یا ناموفق به راحتی می‌توانید با چت آنلاین سیم خان، مشکل خود را در عرض چند ثانیه رفع کنید.

ثبت امتیاز :

(398 امتیاز)