فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

کامل‌ترین راهنمای خرید بسته مکالمه همراه اول + معرفی کدهای دستوری بسته مکالمه رایگان ماهانه

1402/09/19

 

بسته مکالمه همراه اول

 

تو این مطلب قراره در مورد انواع بسته‌های مکالمه همراه اول برای مشترکین اعتباری و دائمی، نحوه خرید و فعالسازی از طریق کد دستوری یا برنامه همراه من توضیح بدم. طرح روزهای گرم حرفی یا بسته‌های مکالمه روزانه رو هم معرفی می‌کنم. نگران نباشین در مورد بسته مکالمه رایگان هم صحبت کردم.

 

اول بگم اصلا این بسته مکالمه چی هست و به درد چه کسایی میخوره؟

 

بسته مکالمه همراه اول همونطور که از اسمش پیداست یه بسته برای سرویس مکالمه هستش که از قضا محبوبیت زیادی هم بین مشترکین داره و به شدت پرطرفدار شده. اگه شما هم از این خدمت زیاد استفاده می‌کنین بهتره با من همراه باشین چون قراره روش‌هایی رو معرفی کنم که دیگه انقدر پول واسه صحبتاتون با تلفن ندین.

 

راستی با خرید بسته مکالمه همراه اول ماهانه، توی هزینه‌های درون شبکه (خطوط همراه اولی یا تلفن ثابت) صرفه‌جویی میشه و ربطی به خطوط اپراتورهای دیگه نداره. هر نوع سیم کارت، چه دائمی باشه چه اعتباری، بسته مکالمه اختصاصی ماهانه و دقیقه‌ای خودش رو داره و کد دستوری هر کدوم متفاوته.

همچنین شما میتونید این بسته مکالمه رو برای دیگران (فقط مشترکین همراه اول) هم فعال کنید. ناگفته نمونه که برای مکالمات برون شبکه (ایرانسل، رایتل و بقیه اپراتورا) بسته‌ای معرفی نشده و شما باید همون هزینه مشخص رو به ازای هر دقیقه مکالمه با خطوط این اپراتورها بپردازین.

 

خرید بسته مکالمه همراه اول

 

برای آشنایی با انواع، نحوه خرید و فعالسازی و لغو بسته‌های مکالمه همراه اول با من همراه باشین.

 

حتما برای شما هم پیش اومده که هزینه بالای مکالماتتون به چشمتون بیاد؟ حالا یا روی صورتحساب ماهیانه بیاد یا یه سره از شارژتون کم بشه. بنظرتون مشکل از کجاست؟ و چجوری میشه برطرفش کرد؟ آیا راه‌حل مقرون به‌صرفه‌تری هست؟

 

من نسبتا آدم پر حرفیم و زیاد پیش میاد که با خانواده، دوستام و ... تلفنی صحبت کنم. برای همین توی اینترنت دنبال اینکه چطوری میشه هزینه مکالماتمو کمتر کنم گشتم...

خب پیشنهاد یه سری از سایت‌ها این بود که کمتر حرف بزن! یا مثلا از شبکه‌های اجتماعی مثل واتس‌اَپ، تلگرام و ... استفاده کن...

 

چگونه در یک گوشی ۲ تا اکانت واتس اپ نصب کنیم؟ معرفی واتس اپ عادی و بیزینسی

 

راه‌حلِ روش‌های بالا به درد من نمیخورد چون با قطع و وصل شدن اینترنت مکالمم قطع میشد و فقط صحبت کردن با خط بود که به کار من میومد.

واسه همین تصمیم گرفتم جزئی‌تر بررسی کنم و متوجه شدم اپراتور محبوب من که همه جاهای ایران آنتن‌دهی خوبی هم داره برای مشترکینش، بسته مکالمه داره که میشه با یه مبلغ کم، چندین برابر صحبت کنم و نگران هزینه‌هاش و قطع شدن (البته تا حدود خیلی زیادی) هم نباشم.

البته ناگفته نمونه که تعرفه‌های عادی مکالمه رو بررسی و با این بسته‌ها مقایسه کردم و دوس داشتم تجربه خوبمو به صورت کامل با شما درمیون بزارم.

 

البته همراه اول، بسته مکالمه ارزان قیمت و مکالمه همراهی هم داره که اون رو هم جلوتر توضیح میدم. یک نکته بسیار مهمم، اینکه شما بعد از فعال سازی بسته مکالمه همراه اول، امکان لغو کردن رو ندارین و تا پایان تاریخ انقضا و یا زمان اعتبار بسته باید باهاش سر کنید.

 

این نکته رو برای دوستانی گفتم که دنبال لغو کردن بسته مکالمه همراه اول هستن. دیگه چاره‌ای نیست و باید ازش استفاده کنین ولی بدونین که به نفعتونه J

 

 آموزش نحوه دایورت خط همراه اول و تلفن ثابت + سایر اپراتورها

 

مکالمه همراه اول

 

انواع بسته‌های مکالمه ماهانه برای مشترکین دائمی همراه اول

 

اگه سیم کارتتون از نوع دائمیه، فقط می تونید از بسته‌هایی استفاده کنید که برای این دسته از شماره‌ها معرفی شده البته نگران نباشین چون تنوع زیادی دارن و کار شما رو راه میندازن. تفاوت این بسته‌ها، تو دقایق مکالمه هستش که در پایین به صورت کامل معرفی کردم.  

 

  • بسته ۲۰۰ دقیقه ۱۰.۹۰۰ تومان
  • بسته ۳۰۰ دقیقه ۱۵.۹۰۰ تومان
  • بسته ۵۰۰ دقیقه ۲۴.۹۰۰ تومان
  • بسته ۷۰۰ دقیقه ۳۴.۹۰۰ تومان
  • بسته ۱۰۰۰ دقیقه ۴۴.۹۰۰ تومان

 

این نکته رو هم بگم که قیمت مکالمه‌ها به ازای هر دقیقه با اون یکی بسته فرق میکنه و هرچی بسته با اعتبار دقیقه‌ای بیشتری رو انتخاب کنین، تعرفه اون دقیقه کمتر میفته.

 

خودمم گیج شدم که چی گفتم J پس بزارین با یه مثال توضیح بدم. مثلا قیمت یک دقیقه مکالمه برای بسته ۲۰۰ دقیقه‌ای ۵۴.۵ تومن و قیمت یک دقیقه مکالمه برای بسته ۳۰۰ دقیقه‌ای ۵۳ تومن میفته. پس هرچی بسته مکالمه با دقیقه بیشتری رو بخرین، تعرفه ۱ دقیقه مکالمه براتون کمتر میفته.

اما به این موضوع توجه خاصی نکنین و صرفا به نیازتون که چقدر میخواین صحبت کنین، فکر کنین. این نکته رو برای افزایش معلومات خودتون گفتم J

 

ناگفنه نمونه که ۹٪ مالیات بر ارزش افزوده هم به به قیمت نهایی اضافه میشه. حالا این هزینه‌ها چجوری کسر میشه؟

هم میتونید به صورت مستقیم و از طریق کارت بانکی بپردازین و هم روی صورتحساب پایان دورتون بیاد. تاریخ انقضای این بسته‌ها چقدره؟

این نوع بسته ۳۰ روزه هستش و به همین دلیل، اسمش بسته مکالمه همراه اول ماهانه گذاشته شده.

 

۷۲۰ دقیقه مکالمه همراه اول یک ماه، یکی از بسته‌های معروفیه که فعال هستش و در حال حاضر این بسته به جای بسته ۷۰۰ دقیقه جایگزین شده.

  

راااااستی، امکان فعال کردن همزمان چندین بسته مکالمه وجود نداره و برای فعالسازی بسته بعدی نیازه که تا اتمام زمان یا دقیقه بسته قبلی صبر کنین.

 

کد مکالمه ماهانه همراه اول

 

کد دستوری بسته مکالمه ماهانه برای مشترکین دائمی همراه اول

بزارین کارتونو راحت کنم، برای فعالسازی بسته مکالمه ماهانه همراه اول برای کاربران دائم، نیازی به کار خاصی جز گرفتن کد دستوری نیست که این قسمت تو یه دقیقه انجام میشه. با شماره گیزی کد دستوری #3371*10* میتونید بسته به نیازتون یکی از بسته‌ها رو فعال کنین و حالشو ببرین.

 

اگه حوصله ندارین و میخاین یه کد بزنین تا بسته موردنظرتون سریعا فعال بشه میتونید کدهای زیر رو بگیرین: 

 

بسته مکالمه ماهانه برای سیم کارت دائمی همراه اول

 

  • #1*3371*10* بسته ۲۰۰ دقیقه مکالمه
  • #2*3371*10* برای بسته ۳۰۰ دقیقه مکالمه
  • #3*3371*10* برای بسته ۵۰۰ دقیقه مکالمه
  • #4*3371*10* برای بسته ۷۲۰ دقیقه مکالمه
  • #5*3371*10* برای بسته ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه

 

برای استعلام بسته هم می‌تونین از کد دستوری #3370*10* استفاده کنین.

 

روش‌های پرداخت قبض همراه اول + هدایا و راهنمای پرداخت قسطی

 

فعال کردن بسته مکالمه همراه اول برای خطوط دائمی از طریق برنامه من به راحتی آب خوردن امکانپذیره و کافیه وارد این برنامه بشین و از طریق زیر اقدام به خرید بسته کنین:

منوی بسته‌ها >> دکمه خرید بسته جدید >> انتخاب دکمه مکالمه >> انتخاب تب ماهیانه (به صورت پیش فرض روی این تب است) >> انتخاب بسته مورد نظر و در نهایت پرداخت از طریق روش پرداخت بر روی قبض.

 

مکالمه همراه اول اعتباری

 

انواع بسته‌های مکالمه ماهانه برای مشترکین اعتباری همراه اول

حال اگه سیم کارتتون از نوع اعتباریه، فقط می تونید از بسته‌هایی استفاده کنید که برای این دسته از شماره ها معرفی شده البته نگران نباشین چون تنوع زیادی دارن و کار شما رو راه میندازن. تفاوت این بسته‌ها، تو دقایق مکالمه هستش که در پایین به صورت کامل معرفی کردم.  

 

  • بسته ۱۵۰ دقیقه ۹.۹۰۰ تومان
  • بسته ۲۵۰ دقیقه ۱۴.۹۰۰ تومان
  • بسته ۴۰۰ دقیقه ۲۲.۹۰۰ تومان
  • بسته ۶۰۰ دقیقه ۳۲.۹۰۰ تومان
  • بسته ۸۰۰ دقیقه ۴۱.۹۰۰ تومان

 

این نکته رو هم بگم که قیمت مکالمه‌ها به ازای هر دقیقه با اون یکی بسته فرق میکنه و هرچی بسته با اعتبار دقیقه‌ای بیشتری رو انتخاب کنین، تعرفه اون دقیقه کمتر میفته.

 

خودمم گیج شدم که چی گفتم J پس بزارین با یه مثال توضیح بدم. مثلا قیمت یک دقیقه مکالمه برای بسته ۱۵۰ دقیقه‌ای ۶۶تومن و قیمت یک دقیقه مکالمه برای بسته ۳۰۰ دقیقه‌ای ۵۹.۶ تومن میفته. پس هرچی بسته مکالمه با دقیقه بیشتری رو بخرین، تعرفه ۱ دقیقه مکالمه براتون کمتر میفته.

اگه این قیمتا رو با خطوط دائمی مقایسه کنین متوجه میشین که قیمت هر دقیقه مکالمه خطوط اعتباری بیشتره و این موضوع یکی از تفاوت‌های شماره های دائمی با اعتباری هستش.

اما به این موضوع توجه خاصی نکنین و صرفا به نیازتون که چقدر میخواین صحبت کنین، فکر کنین. این نکته رو برای افزایش معلومات خودتون گفتم J

 

ناگفنه نمونه که ۹٪ مالیات بر ارزش افزوده هم به به قیمت نهایی اضافه میشه. حالا این هزینه‌ها چجوری کسر میشه؟

هم میتونید به صورت مستقیم و از طریق کارت بانکی بپردازین و هم از اعتبار شارژتون کم بشه. تاریخ انقضای این بسته‌ها چقدره؟

این نوع بسته ۳۰ روزه هستش و به همین دلیل، اسمش بسته مکالمه همراه اول ماهانه گذاشته شده.

   

راااااستی، امکان فعال کردن همزمان چندین بسته مکالمه وجود نداره و برای فعالسازی بسته بعدی نیازه که تا اتمام زمان یا دقیقه بسته قبلی صبر کنین.

 

چگونه اینترنت رایگان برای سیم کارت همراه اول بگیریم؟ کدهای فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول

 

مکالمه همراه اول ماهانه

 

کد دستوری بسته مکالمه ماهانه برای مشترکین اعتباری همراه اول

بزارین کارتونو راحت کنم، برای فعالسازی بسته مکالمه ماهانه همراه اول برای کاربران اعتباری، نیازی به کار خاصی جز گرفتن کد دستوری نیست که این قسمت تو یه دقیقه انجام میشه. با شماره گیزی کد دستوری #3371*10* میتونید بسته به نیازتون یکی از بسته‌ها رو فعال کنین و حالشو ببرین.

 

دقت کردین کد دستوری برای شماره‌های دائمی و اعتباری یکیه؟

 

اگه حوصله ندارین و میخاین یه کد بزنین تا بسته موردنظرتون سریعا فعال بشه میتونید کدهای زیر رو بگیرین: 

 

بسته مکالمه ماهانه برای سیم کارت اعتباری همراه اول

 

  • #1*3371*10* بسته ۱۵۰ دقیقه مکالمه
  • #2*3371*10* برای بسته ۲۵۰ دقیقه مکالمه
  • #3*3371*10* برای بسته ۴۰۰ دقیقه مکالمه
  • #4*3371*10* برای بسته ۶۰۰دقیقه مکالمه
  • #5*3371*10* برای بسته ۸۰۰ دقیقه مکالمه

 

برای استعلام بسته هم می‌تونین از کد دستوری #3370*10* استفاده کنین.

 

فعال کردن بسته مکالمه همراه اول برای خطوط اعتباری از طریق برنامه من به راحتی آب خوردن امکانپذیره و کافیه وارد این برنامه بشین و از طریق زیر اقدام به خرید بسته کنین:

منوی بسته‌ها >> دکمه خرید بسته جدید >> انتخاب دکمه مکالمه >> انتخاب تب ماهیانه (به صورت پیش فرض روی این تب است) >> انتخاب بسته مورد نظر و در نهایت پرداخت از طریق روش مورد نظر.

 

کد فعال سازی بسته مکالمه همراه اول ارزان قیمت

اگه بسته‌های بالا به دردتون نمیخوره و انقدر مثل من با تلفن صحبت نمی‌کنین اشکالی نداره چون همراه اول تو مناسبت های مختلف مذهبی و ملی، یه سری بسته مکالمه ارزان‌تر به کاربرا هدیه میده که تعرفه کمتری نسبت به تعرفه عادی داره. البته همون طور که گفتم تعرفش کمتره و راییگان نیست اما کاملا به صرفه به نظر میاد.

 

با توجه به اینکه کد دستوری این بسته‌ها مشخص و ثابت نیست برای همین باید تو این مناسبت ها از طریق پیج اینستاگرام یا سایت رسمی همراه اول به نشانی mci.ir اقدام کنید.

 

کد مکالمه رایگان ماهانه همراه اول

 

و اماااا بریم سراغ بسته مکالمه همراه اول رایگان...

 

کد فعال سازی مکالمه رایگان همراه اول {چگونه مکالمه رایگان بگیرم}

باید بگم هیچ کد مکالمه رایگان همراه اول فعالی موجود نیست L و شما باید یه حداقل هزینه ای رو پرداخت کنین. نهایتا مشترکین خطوط اعتباری بتونن شارژ اضطراری رو فعال کنن و صحبت کنن که مقدارش خیلی زیاد نیست.

 

شارژ اضطراری همراه اول رایگان + سرویس چتر اضطراری

 

اما در ادامه روش‌هایی رو معرفی کردم که بتونید با هزینه خیلی خیلی کمتر همچنان به صحبتاتون ادامه بدین.

 

 فعال سازی بسته مکالمه همراهی همراه اول{طرح جدید مکالمه همراه اول}

علاوه بر بسته مکالمه ماهانه، همراه اول یه سری بسته‌های مکالمه همراهی برای مشترکین دائمی و اعتباری خودش ارائه کرده. این بسته‌ها با توجه به الگوی مصرف مشترک مشخص میشه  و برای هر کاربر متفاوت هستش.

چون آدم خیلی پیگیری هستم سعی کردم مطلب کاملی رو براتون بنویسم. برای همین یه نوع بسته مکالمه تخفیف‌دار هم توی سایت همراه اول یافتم! که در ادامه بهتون توضیح میدم.

 

البته این تخفیف فقط برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول هستش و تا ۵۰٪ تخفیف رو شامل میشه.

 

برای فعال سازی بسته ۳۰٪ تخفیف کد دستوری #3350*10* و برای فعالسازی بسته ۵۰٪ تخفیف کد دستوری #3352*10* را شماره‌گیری کنین. تاریخ انقضای این بسته ، ۳۰ روز هستش.

 

اگر یکی از این دو مورد را فعال کرده باشین، بسته، به صورت خودکار مجددا فعال میشه اما قبل از اون، پیامک تمام شدن تاریخ انقضای بسته برای شما فعال میشه.

  

مکالمه همراهی طرح ماهانه

 

در نظر بگیرین که اگه بسته مکالمه دیگه‌ای رو فعال کرده باشین این امکان وجود نداره که به صورت همزمان بسته مکالمه دیگه‌ای رو فعال کنین و باید تا زمان اتمام بسته صبر کنین.

 

اگر قصد دارین تمدید خودکار این بسته مکالمه را غیرفعال کنین باید کد دستور  #3350*10* را شماره‌گیری کنین. اگه بعد از فعال کردن پشیمون شدین دیگه نمیتونین لغوش کنین و باید تا اتمام زمان یا دقیقه موردنظر صبر کنین.

 

فعال سازی بسته تخفیف هر دقیقه مکالمه

اگه تا به الان به دنبال فعال کردن بسته مکالمه سیم کارت همراه اول بودین و از اینکه نمیتونستین بعد از فعال کردنش، حذفش کنید، باید این خبر خوشحال کننده رو بدم که علاوه بر این نوع از پیشنهادات حالا میتونین روی دقیقه مکالمون تخفیف بگیرین. میگین چجوری؟ چطوری؟ برای خرید بسته مکالمه دقیقه‌ای مطلب زیر رو بخونید:

 

هزینه هر دقیقه مکالمه درون شبکه برای خطوط دائمی به صورت ۵۹۹ ریال محاسبه میشه اما شما میتونین با فعال‌سازی بسته تخفیف هر دقیقه مکالمه داخل شبکه به جای این مبلغ، ۲۹۹ ریال بپردازین و هزینه اون رو روی قبضتون پرداخت کنین.

 

که با احتساب ۹٪ مالیات بر ارش افزوده ۲۱۸.۰۰۰ ریال محاسبه میشه. همچنین بسته تخفیفی دیگه‌ای با مبلغ ۳۹۹ ریال هستش که با احتساب مالیاتش میشه۵۴.۵۰۰ ریال که میتونید این یکی رو هم فعال کنید. مدت زمان این بسته ۳۰ روز در نظر گرفته شده.

 

بسته مکالمه تخفیف همراه اول

 

خرید بسته‌های تخفیف مکالمه همراه اول با ارسال پیامک

با ارسال پیامک به شماره ۸۰۶۱ می‌تونید بسته تخفیف مکالمه را فعال کنین. با ارسال عدد ۱ به صورت لاتین به این شماره، تخفیف ۳۰٪ و با ارسال عدد ۲ به صورت لاتین به این شماره، تخفیف ۵۰٪ فعال می‌شود.

 

کد دستوری مکالمه همراهی ماهانه

 

با ارسال عدد ۸ نیز، تمدید اتوماتیک لغو می‌شود. برای استعلام و بررسی وضعیت طرح هم می‌نید از ارسال ۰ به همین شماره استفاده نمایید.

 

روزهای گرم حرفی؛ بسته مکالمه همراه اول روزانه

از دی ماه سال ۹۳، همراه اول برای مشترکین دائمی و اعتباری خودش امکان استفاده از بسته مکالمه همراه اول روزانه رو فراهم کرده. این طرح که روزهای گرم حرفی نامیده میشه، به کاربران همراه اول این امکان رو میده که با هزینه ۱۵۰۰۰ ریال، از ۶۰ دقیقه مکالمه بهره‌مند بشن.

  

مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول ۹٪ ارزش افزوده رو هم پرداخت می‌کنن. این بسته از ۷ صبح تا ۲۳ شب فعال هستش. کاربران می‌تونن این ۶۰ دقیقه رو در طول یک یا چند تماس استفاده کنن. هر مشترک در طول روز می‌تونه تنها یه بار بسته روزانه رو فعال کنه.

 

کد دستوری خرید بسته مکالمه سیم کارت همراه اول روزانه

 

کد دستوری خرید بسته مکالمه سیم کارت همراه اول روزانه

مشترکین همراه اول می‌تونن با گرفتن کد دستوری #3361*10* این بسته را خریداری کنن و با کد دستوری #3360*10*  وضعیت بسته خودشون رو بررسی کنن.

 

امکان خرید بسته مکالمه روزانه با ارسال پیامک هم وجود داره. با ارسال عدد ۱ لاتین به شماره ۸۰۶۴ یا ارسال عدد ۳۳۶۱ به شماره ۸۹۱۰ امکان خرید بسته روزانه فراهم هستش. استعلام وضعیت بسته هم با ارسال عدد ۰ لاتین به شماره ۸۰۶۴ و عدد ۳۳۶۰ به شماره ۹۸۱۰ قابل انجام هستش.

 

خرید بسته مکالمه همراه اول برای دیگران

خرید بسته مکالمه همراه اول برای دیگران فقط از طریق شماره گیری کد دستوری #1* امکانپذیره و روش پرداخت هزینش هم فقط با کارت بانکی و رمز دوم پویا هستش. برای همین اگه قصد دارین چه از طریق شماره اعتباری چه دائمی برای خط همراه اول دیگه‌ای، بسته‌ای رو فعال کنین بدونین روشش اینه.

 

سیم خان

چگونه-از-روی-شماره-موبایل-اسم-فرد-را-پیدا-کنیم-آیا-امکان-پذیره

چگونه از روی شماره موبایل یا تلفن اسم فرد را پیدا کنیم و بدونیم مال کیه؟ آیا امکان پذیره؟

قبلی
راهنمای-فعال-سازی-آهنگ-پیشواز-همراه-اول-و-ایرانسل

راهنمای فعال سازی آهنگ پیشواز همراه اول {آوای انتظار}

بعدی

ثبت امتیاز :

(866 امتیاز)