فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

از کجا سیم کارت 0912 همراه اول بخریم؟ {معرفی خرید خط ۰۹۱۲ از جاهای مطمئن}

1401/03/27

بیایید روش‌های پیدا کردن منابع معتبر برای خرید سیم کارت 0912 را دقیقا از ابتدا بررسی کنیم. یعنی همان نقطه‌ای که تصمیم گرفته‌ایم و می‌خواهیم به جایی برای عملی کردن آن برویم. برای این کار چندین روش پیش روی شما وجود دارد و من می‌خواهم همه این راه‌ها را یکجا به شما معرفی کنم.

 

منابع معتبر عبارت است از:

  • سایت همراه اول {یا نمایندگی مجاز}
  • دفتر پیشخوان دولت
  • فروشنده مغازه‌دار
  • سایت معتبر

 

فرض کنید قصد خرید خط 0912 کد 9 را دارم. از کجا می‌توانم آن را سفارش بدهم؟ شاید اولین جایی که به ذهن هر کداممان خطور کند سایت اپراتور این پیش‌شماره باشد؛ بله درست است سایت همراه اول بهترین و مطمئن‌ترین مرجع برای خرید این شماره محبوب و پرطرفدار است.

 

خرید سیم کارت 0912 از سایت همراه اول

 

خرید سیم کارت 0912 از سایت همراه اول

همراه اول، اولین اپراتور کشورمان است و از سال ۱۳۷۳ به بعد پیش‌شماره ۰۹۱۲ را به بازار خرید و فروش سیم کارت عرضه کرده است. در گذشته برای تحویل این سیم کارت می‌بایست ثبت نام و سپس آن را از مخابرات می‌گرفتید اما در حال حاضر به راحتی می‌توانید این خط را به صورت آنلاین نیز از سایت همراه اول سفارش دهید و دیگر نیازی به مراجعه حضوری ندارید.

پس از ثبت و سپری شدن چند روز، سیم کارتتان به وسیله پست برای شما ارسال و درب محل به نام شما زده شده و فعال می‌شود و با خیال راحت می‌توانید از آن استفاده کنید.

اما نکته‌ای که وجود دارد این است که اپراتور همراه اول دیگر سیم کارت 0912 نمی‌فروشد و هر کجای سایت را زیر و رو کنید خبری از این پیش‌شماره نیست. شما فقط می‌توانید از پیش‌شماره‌های دیگری که ارائه شده است استفاده کنید. این خطوط شامل کلیه خطوط استانی و شماره‌های 0910، 0919، 0990، 0992،0991 و 0993 است.

سایت همراه اول مطمئن‌ترین جایی است که شما می‌توانید سیمکارت موردنظرتان را تهیه کنید. البته امکان خرید سیم کارت همراه اول از نمایندگی‌های مجاز این اپراتور نیز یک روش دیگر است. آدرس نمایندگی‌های مجاز را می‌توانید از طریق سایت این اپراتور بررسی و با مراجعه به نزدیک‌ترین نماینده، خط موردنظر خود را بخرید.

 

خرید سیم کارت 0912 از دفتر پیشخوان دولت

 

خرید سیم کارت 0912 از دفاتر پیشخوان دولت

دفاتر پیشخوان دولت یکی دیگر از جاهایی هستند که شما می‌توانید هر شماره‌ای که مدنظرتان هست، تهیه کنید. اگر دنبال خرید سیم کارت اعتباری همراه اول هستید و یا می‌خواهید از نوع دائمی بگیرید؛ اینجا همان جایی است که می‌توانید از بین لیست خطوط هر کدام را که بخواهید انتخاب و همان جا به نام بزنید و فعال کنید.

اما برویم سراغ سیم 912 ... آیا دفتر پیشخوان دولت هم مثل سایت همراه اول این خط را ندارد و باید به جای دیگری مراجعه کنیم؟

 

خرید سیم کارت همراه اول اعتباری یا خرید خط دائمی همراه اول؟

 

دفتر پیشخوان دولت همانند همراه اول نیست و برخی از آنها این خط را میفروشند و شما می‌توانید با اطمینان از آنها خرید کنید. تعدادی از این دفاتر خود نیز نماینده همراه اول هستند و علاوه بر فروش سیم کارت 0912، کارهای مربوط به سند زدن را برایتان انجام می‌دهند.

بنابراین اگر به دنبال خرید سیم کارت 0912 همراه اول هستید کافیست به یک دفتر پیشخوان دولت که این خط را می‌فروشد مراجعه کنید.

 

مزایای خرید سیم کارت 0912 از دفتر پیشخوان دولت

اگر رنج قیمت سیم کارت 0912 را نمی‌دانید بهتر است قبل از خرید حتما آن را بررسی کنید. هزینه بالای این پیش‌شماره باعث شده است که افراد سودجو در پی کلاهبرداری از شما باشند. بنابراین خرید از یک جای معتبر تضمین کننده پولی است که می‌پردازید. برای مثال پیشنهاد قیمت پایین یکی از ترفندهای این افراد برای ترغیب شما است.

 

اگر قصد خرید سیم کارت 0912 ارزان را دارید این مطلب را بخوانید {مراقب کلاهبرداری از طریق قیمت پایین باشید}

 

دفتر پیشخوان دولت یک دفتر خصوصی است اما دارای مجوزهای قانونی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی است و اگر مجوز نمایندگی همراه اول را داشته باشد دیگر خیالتان برای سند زدن نیز راحت است.

از دیگر مزایا می‌توان به استعلام خط قبل از خرید اشاره کرد. در این دفتر می‌توانید وضعیت سیم کارت را بررسی کنید و صحت اطلاعات آن را جویا شوید. همچنین از آخرین قوانین به نام زدن سیم کارت نیز باخبر بشوید.

 

راهنمای جامع تشخیص سیم کارت صفر از کارکرده + سیم کارت سلب امتیاز شده + مشکلات

 

برای مثال هر فرد می تواند تا ۱۰ عددسیم کارت به نام خودش داشته باشد بنابراین اگر حین سند زدن به مشکلی برخوردید به راحتی می‌توانید همانجا یکی از خطوطی که دیگر از آن استفاده نمی‌کنید را  قطع و خط جدید را به نام خود بزنید.

برای اطلاع از تعداد خطوط به نامتان باید کد ملی خود را به سرشماره ۳۰۰۰۱۵۰ ارسال کنید.

 

معایب خرید سیم کارت 0912 از دفتر پیشخوان دولت

شاید برایتان مهم باشد که اگر قرار است برای خرید سیم کارت انقدر هزینه کنید چرا دستتان برای انتخاب باز نباشد! دفاتر پیشخوان دولت علاوه بر خرید و فروش سیم کارت، کارهای دیگری نیز انجام می‌دهند بنابراین همه بودجه خود را یکجا سرمایه‌گذاری نمی‌کنند.

به همین علت لیست خطوط آنها محدود است و حالا که شما عزمتان را جزم کرده‌اید و می‌خواهید شماره موبایل 0912 بخرید چرا یک شماره دلخواه انتخاب نکنید و انتخاب‌تان محدود به لیست شماره‌های آن دفتر باشد؟

 

برای خرید سیم کارت همراه اول چه مدارکی لازم است؟

 

البته برای مشاهده خطوط بیشتر می‌توانید به دفاتر دیگری نیز مراجعه کنید اما به چند دفتر می‌توانید سر بزنید؟؟؟

آیا فروشنده‌های مجاز و مطمئن تمام شدند و حالا می‌خواهم فروشنده غیر مجاز و یا ریسک‌دار را به شما معرفی کنم؟ من این طور فکر نمی‌کنم پس با من همراه باشید....

 

خرید سیم کارت 0912 از مغازه سیم کارت فروشی

 

خرید سیم کارت 0912 از مغازه‌ها

خط ۰۹۱۲ اینطور نیست که در هر جایی آن را پیدا کنید البته هنوز نایاب نشده است که نتوانید یکی از آنها را تهیه کنید. فروشگاه‌های فروش سیم کارت 0912 در تهران وجود دارند و شما می‌توانید بامراجعه به آنها، سیم کارت خود را تهیه کنید.

نکته: سیم کارت 0912 علاوه بر شهر تهران به استان‌های سمنان، قم، قزوین، زنجان و البرز تعلق دارد و شما می‌توانید از یکی از این استان‌ها این پیش‌شماره را تهیه کنید.

تنها تفاوت خرید از استان‌های مختلف این است که محل پرونده سیم کارتتان به همان استان تعلق دارد. البته خط همراه اول 0912 تهران کمی گران‌تر است و راستش را بخواهید هیچ دلیل خاصی ندارد! حالا شما ترجیح می‌دهید از کدام استان تهیه کنید؟

 

رایگان از قیمت سیم کارت 0912 خود باخبر شوید

 

مزیت خرید از فروشنده سیم کارت 0912 این است که لیست خطوط بلند بالایی دارند و شما با فراق باااال می‌توانید شماره دلخواه و خاص خود را از میان آنها انتخاب کنید. همچنین امکان خرید سیم کارت 0912 کارکرده را دارید و اگر بودجه شما مناسب خرید نوع صفر نیست، با خرید نوع دست دوم هم می‌توانید صاحب آن بشوید.

 

سیم کارت 0912 صفر بهتر است یا کارکرده

 

اما اگر قیمت سیم کارت 0912 کارکرده نیز برای شما بالا بود چطور؟ آیا از خریدش محروم می‌شوید؟

خیر اینطور نیست. خرید خط  ۹۱۲ قسطی یکی دیگر از مزایای خرید از فروشنده است. شما می‌توانید با پرداخت مبلغ کمی به عنوان پیش‌پرداخت، خط را تحویل بگیرید و بعد از پرداخت آخرین قسط؛ آن را به نام خود بزنید. مبلغ پیش‌پرداخت و تعداد اقساط ماهیانه با توافق طرفین صورت می‌گیرد تا شما بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.

 

خرید سیم کارت 0912 از سایت

 

چگونه در خرید اقساطی سیم کارت 0912 سود کمتری بپردازیم؟

 

خرید خط رند نیز از دیگر مزایای سر زدن به این نوع مغازه‌ها است. این دسته از خطوط به علت قیمت بالایی که دارند دست هر فروشنده‌ای نیستند و اگر به دنبال کدهای گران قیمت و لوکس هستید، می‌توانید در این فروشگاه‌ها پیدایشان کنید.

اگر تصمیم کبری گرفته‌اید و همین الان حاضر شده‌اید که به سوی یک مغازه سیم کارت فروشی بروید و کار را تمام کنید باید بگویم دست نگه دارید!

انتخاب فروشگاه مطمئن خیلی خیلی کار مهمی است و شما باید از کسی خرید کنید که شناخته شده و با اعتبار است. بهتر است قبل از خرید قطعی به فروشنده‌های مختلفی سر بزنید و قیمت بگیرید تا سرتان کلاه نرود.

خط دائم ۰۹۱۲ به صورتی است که با توجه به نوع رندی آن هر کسی یک قیمتی می‌دهد و ممکن است با مراجعه به اولین فروشنده؛ تحت تاثیر حرف‌ها و جو آنجا قرار بگیرید و علاوه بر یک تصمیم اشتباه؛ ضرر هم کنید. از طرفی بررسی قیمت خطوط در فروشگاه‌های مختلف ممکن است شما را گیج کند که کدام شماره چه قیمتی داشت و نتوانید تصمیم درستی بگیرید.

 

 

خريد سيم كارت 0912 از سايت معتبر

در اين ميان، سايت‌های خريد و فروش سيم كارت نيز وجود دارند كه شما مى‌توانيد اين پيش‌شماره را از آنها تهيه كنيد. اما چرا این روش را به عنوان آخرين روش معرفى كردم؟

  • خريد از سايت همراه اول ساده است اما ديگر برنامه اى براى فروش سیم کارت صفر 0912 ندارد.
  • خريد از دفتر پيشخوان دولت مطمئن است اما ليست خطوطی كه دارد محدود است.
  • خريد از فروشنده در سطح شهر ريسک گران خريدن را دارد و امكاناتی نظیر مرتب کردن بر اساس ارزان‌ترین و ... را ندارد.

 

٣ مشكل بالا ممكن است شما را در انتخاب و خرید سیم کارت دائمی همراه اول سردرگم کند، بنابراین آخرين راه‌حل؛ بهترين روشی است كه مى‌توانيد با اطمينان خاطر بررسی، انتخاب و سپس خريد كنيد.

سايت‌هاى خرید و فروش خط 0912 امكاناتی دارند كه شما مى‌توانيد به راحتی شماره دلخواهتان را پيدا كنيد. برای مثال بسياری از آنها دارای فيلترهاى انتخاب ويژگى های سيم كارت هستند.

براي مثال اگر به دنبال خريد سيم كارت 0912 كد 6 ارزان قيمت هستيد مى توانيد ليست خطوط را بر اساس فاكتورهاى مهمی كه در نظر داريد مرتب كنيد.

مزيت مهم اين سامانه‌ها اين است كه همه اين كارها تنها با چند كليک انجام مى‌شود و در هر ساعت از شبانه‌روز و در هر كجا كه بخواهيد مى‌توانيد شماره ها را بررسی كنيد و محدوديتى در اين زمينه نخواهيد داشت.

 

معايب خريد سيم كارت 0912 از سايت

سامانه خريد و فروش سيم كارت یک واسطه است و همانند سايت ديوار مسئوليت خريد به عهده خريدار سيم كارت 0912 خواهد بود. خرید سیم کارت 0912 دیوار نیز امکان‌پذیر است اما باید احتیاط کنید.

 

اشتباهات رایج درباره فروش سیم کارت 0912 همراه اول + راه حل کاربردی

 

براي جلوگيرى از هر گونه سواستفاده بهتر است از سايت معتبری كه دارای نماد اعتماد الكترونيكى و مجوزهای مربوطه است، خريد كنيد. همچنين امكان خريد حضورى و مشخص بودن آدرس و شماره تماس ثابت نشان‌دهنده اعتبار آن مجموعه مى‌باشد.

 

خرید سیم کارت 0912 از سایت سیم خان

 

سیم خان، راه‌حلِ مطمئن خرید سیم کارت 0912

در بین سایت‌های موجود در این زمینه، سیم خان برندی است که با فراهم کردن شرایط مطلوب برای انتخاب و بررسی شماره موردنظرتان همراه شما است. برای مثال اگر به دنبال خرید سیم کارت 912 غیر رند ارزان هستید؛ صفحه‌ای وجود دارد که می‌توانید لیستی از ارزان‌‌ترین شماره‌ها را ببینید.

همچنین امکان خرید خط 912 اقساطی نیز وجود دارد و برای اطلاع از شرایط خرید دیگر نیازی به پرس و جو ندارید فقط کافیست به صفحه شماره موردنظرتان رفته و آنجا اطلاعات را ببینید.

 

خرید سیم کارت 0912 قسطی با چشمان بازِ باز

 

البته در سیم خان امکان تعیین شرایط خرید سیم کارت اقساطی همراه اول به صورت دلخواه فراهم است. یعنی شما می‌توانید مبلغ پیش‌پرداخت و تعداد اقساط ماهیانه را خودتان انتخاب کنید.

اگر تمایل به خرید نقدی دارید، خرید آنلاین سیم کارت گزینه‌ای است که خیال شما را برای اطمینان بیشتر راحت می‌کند. بلافاصله بعد از پرداخت هزینه، کد فعالسازی برای شما پیامک می‌شود و همان لحظه می‌توانید با مراجعه به یکی از نمایندگان سیم خان در سطح کشور، شماره ‌تان را تحویل بگیرید.

راهنمای-گرفتن-پرینت-سیم-کارت-ایرانسل

راهنمای گرفتن پرینت سیم کارت ایرانسل به صورت حضوری و غیرحضوری {آپدیت ۱۴۰۲}

قبلی
ترفندهای-کاهش-هزینه-های-قبض-سیم-کارت-همراه-اول

ترفندهای کاهش هزینه‌های قبض سیم کارت همراه اول {راه‌حل‌های کاربردی}

بعدی

ثبت امتیاز :

(30 امتیاز)