فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

اشتباهات رایج درباره فروش سیم کارت 0912 همراه اول + راه حل کاربردی

1400/04/19

ایلان ماسک رو می‌شناسید؟ همون فردی که با بالا پایین کردن ارز دیجیتال بیت کوین کلی پول به جیب زد و قبل از آن هم قول داده بود اینترنت رایگان در اختیار همه قرار بدهد ولی کو تا این طرح اجرا شود...برای همین در این مطلب قرار است درباره اشتباهات رایج خرید و فروش سیم کارت 0912 همراه اول که ندانستن آنها برای شما گران تمام می‌شود، صحبت کنم.

همین ابتدای کار سنگ‌هارو با هم وا بکنیم که این مطلب قرار است شمار را با دردسرهای استفاده از سایت دیوار و شیپور برای ثبت آگهی فروش سیم کارت 0912 همراه اول آشنا کند تا به دردسر نیفتید و اگر قصد فروش خط دائمی همراه اول 0912 را دارید، راحت و بدون دردسر بفروشید.

 

فروش سیم کارت 0912 همراه اول در سایت دیوار

سایت دیوار، بزرگ‌ترین سایت پربازدید خرید و فروش کالای دست دوم و نو است و یکی از سایت‌هایی است که خیلی به درد شما می‌خورد. به راحتی می‌توانید در این سایت ثبت نام کنید و آگهی فروش خط 0912 همراه اول خود را در آن درج کنید.

هزینه ثبت نام و درج آگهی در دیوار رایگان است و شما می‌توانید چندین آگهی در طول روز در آن بگذارید و این تعداد بستگی به نوع کسب و کار شما دارد. برای مثال در حوزه خرید و فروش سیم کارت به خصوص سیم کارت 0912 ثابت، شما می‌توانید با هر حساب کاربری، ۳ آگهی درج کنید.

اگر تصمیم دارید بیشتر از این تعداد، ثبت کنید باید هزینه ثبتِ آگهی فروش سیم کارت 0912 همراه اول بیشتر از تعداد مجاز را بپردازید. این هزینه در سال ۱۴۰۰ برای این حوزه مبلغ ۶۰.۰۰۰ تومان در نظر گرفته است.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که چه آگهی خود را به صورت رایگان ثبت کرده باشید و چه به صورت غیررایگان، در صورتی که آگهی جدیدی در همان دسته بندی منتخب شما ثبت شود، آگهی شما پایین‌تر می‌رود و شما برای اینکه همیشه در صدر آگهی‌ها باشید باید آگهی خود را با برچسب "نردبان" مجددا به روز رسانی کنید تا آگهی شما بالا بیاید.

اما تا کی؟ آیا از تعداد ثبت آگهی در دسته بندی سیم کارت در سایت دیوار در دقیقه آگاه هستید؟ تعداد بی‌شماری آگهی فروش سیم کارت 0912 همراه اول در لحظه ثبت می‌شود و ممکن است صرف هزینه برای شما به هیچ عنوان مقرون به صرفه نباشد. پس راه‌حل چیست؟ در این مطلب به این ترفند نیز اشاره خواهم کرد تا رایگان آگهی ثبت کنید. پس ادامه دهید...

تا اینجا عالی پیش رفتیم آگهی ثبت شده است و شما باید منتظر تماس خریداران آن باشید. نکات کوچکی وجود دارد که اگر آنها را رعایت کنید میزان بازدید آگهی شما بیشتر می شود و در نتیجه راحت‌تر و سریع‌تر می‌توانید سیم کارت خود را بفروشید.

 

راه‌های افزایش فروش فوری سیم کارت 0912 همراه اول

 

راه‌های افزایش فروش فوری سیم کارت 0912 همراه اول

"عنوان" مهم‌ترین نکته است بنابراین سیم کارت 0912ای که قصد فروش آن را دارید در عنوان بیاورید و به ازای ترتیب اعداد به جای فاصله نقطه بگذارید. برای مثال 0912.111.11.11 زیرا در غیر این صورت شماره شما به صورت برعکس در آگهی نمایش داده می‌شود.

در قسمت توضیحات آگهی یک متن تبلیغاتی بنویسید و سعی کنید تمامی اطلاعات سیم کارت را به صورت کامل توضیح دهید. اگر قصد فروش سیم کارت 0912 کارکرده را دارید بهتر است برای مدتی آن را خاموش کنید تا میزان زنگ خورهای آن کاهش پیدا کند. زنگ خور پایین سیم کارت تاثیر مثبتی بر روی قیمت سیم کارت کارکرده 0912 دارد. می‌توانید از نمونه متن‌های زیر کمک بگیرید.

 

نمونه متن تبلیغاتی برای فروش فوری سیم کارت 0912 همراه اول در سایت دیوار

همین حالا برای خرید و دریافت سیم کارت 912 با کمترین کارمزد با ما تماس بگیرید

شماره سیم کارت: شماره موردنظر

برای شما سیم کارت به همراه سند را کمتر از ۲ ساعت در سراسر شهر تهران به صورت رایگان ارسال می‌کنیم.

 

ما برای قطع زنجیره کرونا شرایط ارسال قرارداد سیم کارت اقساطی درب منزل شما را نظر گرفته‌ایم. با ما تماس بگیرید و پایین ترین پیش پرداخت و کمترین کارمزد را از ما بخواهید

شماره سیم کارت: شماره موردنظر

مبلغ هر قسط :

تعداد اقساط:

دوستان عزیز ما برای سهولت در خرید شما و سرمایه‌گذاری مطمئن پیشنهادهای استثنائی در نظر گرفته‌ایم

جهت مشاوره رایگان و خرید سیم کارت همراه اول تماس بگیرید.

 

برای بازخورد بهتر نیز، شماره تلفن ثابت، شماره موبایل فروشنده و آدرس خود را به صورت کامل در آگهی درج کنید تا به این ترتیب اعتماد خریدار را بدست آورید. اگر هم صرفا یک کاربر عادی هستید که می‌خاهید سیم کارت خود را بفروشید یک شماره تماس که همیشه پاسخگو خواهید بود را بگذارید.

برای آنکه اعتماد مشتری را به خود جلب کنید، بهتر است تعداد شماره تلفن ثابت و یا موبایل بیشتری در صورت موجود بودن بنویسید. همچنین استفاده از یک شماره تماس 0912 رند نیز بسیار جلب توجه می‌کند.

در ادامه تمامی موارد خواسته شده در فرم ثبت آگهی فروش سیم کارت در سایت دیوار را به صورت کامل پر کنید. 

اگر با دقت برای ثبت آگهی خود وقت بگذارید نتیجه خیلی بهتری بدست خواهید آورد. هدف شما فروش فوری سیم کارت 0912 است بنابراین با یک مقدار دقت و حوصله می‌توانید مشتری خود را بیابید. افرادی که در زمینه معاملات سیم کارت 0912 فعالیت دارند می‌دانند فعالیت در دیوار بازخورد مثبتی دارد و بدون صرف هزینه زیاد برای تبلیغ در سایت‌ها، پیج‌های اینستاگرامی و یا کانال‌های تلگرامی و از طریق سایت دیوار می‌توانید سیم کارت 0912 صفر و یا کارکرده خود را بفروشید.

فرقی نمی‌کند می‌خواهید سیم کارت 0912 کد 1 بفروشید و یا سیم کارت 0912 کد 0، در هر صورت باید بتوانید در جای مناسبی آن را تبلیغ نمایید و دیوار همان سایتی است که به شما کمک می‌کند با کمترین هزینه خط خود را بفروشید.

ثبت آگهی در دیوار، رایگان و در برخی موارد با یک هزینه ناچیز است اما نسبت به جاهای دیگر بسیار ارزان است. وجه تمایز دیوار با سایر سایت‌ها این است که بازدیدکنندگان بیشماری دارد. همین امر به شما کمک می‌کند تا سیم کارت 0912 خود را در اسرع وقت بفرشید.

 

بهتر است قبل از فروش مقاله "اقدامات ضروری قبل از فروش سیم کارت 0912 همراه اول" را مطالعه کنید.

 

نکات فروش سیم کارت 0912 قسطی

هر آنچه لازم است درباره فروش سیم کارت 0912 قسطی بدانید!

همچنین اگر قصد فروش سیم کارت 0912 قسطی را دارید می‌توانید آن را به صورت اقساط نیز در دیوار آگهی کنید. کافیست مبلغ پیش پرداخت، تعداد اقساط و مبلغ اقساط را به صورت کامل توضیح دهید. در اینجا این سوال مطرح می‌شود که اگر شرایط اقساط متفاوتی برای فروش سیم کارت 912 دارید چه؟ آیا میخواهید همه آنها را با جزئیات توضیح بدهید؟ فکر می‌کنید چند مشتری پیدا می‌شود که همه این مطالب را بخواند؟ راه‌حل را در ادامه به شما خواهم گفت :)

تا اینجا روش فروش فوری سیم کارت 0912 را به شما آموزش دادم اما قرار است از معایب آن هم برای شما بگویم. قبل از آن ترفندی که قرار بود درباره کاهش هزینه‌ها به شما بگویم را توضیح می‌دهم.

ثبت آگهی در دیوار رایگان است و همانطور که در بالا ذکر کردم هر حساب کاربری می‌تواند در طول ۱ ماه چندین آگهی ثبت نماید. این تعدا بستگی به دسته بندی کسب و کاری که انتخاب کرده‌اید و تعداد آگهی‌های ثبت شده شما می‌باشد.

شما در هر روز می‌توانید تا ۳ عدد آگهی ثبت کنید اما اگر بخواهید فردا مجددا آگهی ثبت کنید نمی‌توانید و آگهی ثبت شده شما وارد مراحل پرداخت هزینه آن می‌شود. برای اینکه بتوانید با یک حساب کاربری چندین آگهی بگذارید باید با شماره دیگری حساب کاربری ایجاد کنید و با آن تبلیغ کنید. حال اگر شماره‌ای برای ورود به حساب کاربری نداشته باشید چه؟

برای این کار باید با شماره شخص دیگری وارد شوید ولی در قسمت ثبت آگهی، شماره آگهی‌دهنده را مخفی نمایید. با این ترفند می‌توانید با شماره دوستان و اعضای خانواده خود نیز آگهی رایگان ثبت کنید بدون اینکه شماره آنها در آگهی نمایش داده شود و مزاحمتی برای آنان ایجاد شود.

برای هدایت مشتریان به تماس باید در متن آگهی ذکر کنید که با شماره‌های موردنظر شما تماس بگیرند. در این صورت می‌توانید رایگان و به تعداد حساب‌های کاربری آگهی ثبت کنید.

یک ترفند دیگر که در این راستا به شما کمک می‌کند این است که لیست شماره‌هایی که با آنها آگهی ثبت می‌کنید تهیه کنید تا هر ۷ روز یکبار مجددا با همان شماره آگهی رایگان بگذارید.

مسئله‌‌ای که این وسط پیش می‌آید این است که اگر کاربر عادی هستید و می‌خواهید سیم کارت خود را در کوتاه‌ترین زمان و با قیمت مناسب بفروشید چه؟ شما نیازی به ثبت آگهی با تعداد بالا ندارید زیرا شما فروشنده سیم کارت 0912 نیستید و یک کاربر عادی هستید که فقط می‌خواهید سیم کارت خود را بفروشید.

 

برچسب فوری در سایت دیوار برای آگهی فروش فوری سیم کارت 0912 همراه اول

رازهایی که باید درباره برچسب فوری در دیوار بدانید

در این صورت آیا سایت دیوار به کار شما می‌آید؟ جواب این سوال این است که بستگی به بخت و اقبال شما دارد. اگر آن زمانی که شما خط 0912 خود را آگهی می‌کنید کسی ببینید و خوشش بیاید با شما تماس میگیرد اما هرچه به تعداد آگهی‌های ثبت شده اضافه می‌شود به همان میزان نیز آگهی شما از دید عموم خارج می‌شود و پایین‌تر می‌رود و شانس شما برای فروش کمتر و کمتر می‌شود.

در این صورت دیوار برای شما با یک هزینه بسیار کم اجازه برچسب "فوری" می‌دهد. این برچسب اگهی شما را خاص‌تر نشان می‌دهد تا بازدیدکنندگان بیشتری آن را ببینند و در صورت تمایل به شما زنگ بزنند. اما ممکن است این روش نیز کارساز نباشد و همچنان شما نتوانید سیم کارت خود را بفروشید.

تنها راه چاره فروش خط 912 به فروشندگان سیم کارت است، اما آنها نیز قیمت پایین‌تری به شما پیشنهاد می‌دهند. اگر تمایل دارید می‌توانید آن را بفروشید اما اگر نخواستید و می‌خواهید با قیمت بالاتری آن را بفروشید، من یک راه‌حل بهتری دارم که در ادامه آن را به شما معرفی می‌کنم. طبیعتا فروش سیم کارتتان به دست و افراد معمولی سود بیشتری برای شما دارد مگر اینکه مجبور هستید آن را سریع‌تر بفروشید.

 

بهتر است قبل از فروش مقاله "چگونه سیم کارت 0912 خود را به بالاترین قیمت بفروشیم؟" را مطالعه کنید.

 

نکته مهمی که باعث شده است تا درباره این موضوع این مطلب را بنویسم این است که شما پس از ثبت آگهی فروش سیم کارت ۰۹۱۲ همراه اول در سایت دیوار پیامکی از سمت سایت دیوار دریافت می‌کنید. این پیامک برای این است که شما این آگهی را در سایت دیوار ثبت کرده‌اید و جنبه اطلاع رسانی دارد.

اما کلاهبرداران همیشه در کمین هستند یعنی اینکه ممکن است شما پس از ثبت آگهی در دیوار توسط این کلاهبرداران مورد سوءاستفاده قرار بگیرید بعد از ثبت و انتشار آگهی برای شما اس‌ام‌اس ارسال می‌کنند و دقیقاً همان متن پیامک دیوار را می‌نویسند که سایت دیوار پس از ثبت آگهی برای شماره آگهی دهنده ارسال می‌کند اما در متن آن تغییراتی اعمال می‌کنند و برای شما لینک اتصال به درگاه بانکی قلابی ارسال می‌کنند و می‌نویسند که اگر شما می‌خواهید آگهی شما ثبت شود باید به لینک زیر بروید و هزینه آن که مثلاً هزار تومان است را بپردازید.

با این کار شما به دام کلاهبرداران می‌افتید زیرا تصور شما این است که این پیامک از سمت سایت دیوار است و باید هزینه آن را بپردازید و چون هزینه بسیار ناچیزی است گول خورده و روی لینک میزنید و همین امر باعث می‌شود اطلاعات حساب بانکی شما به دست کلاهبرداران بیفتد و در کسری از ثانیه حساب شما را خالی کنند.

در این صورت نه تنها سایت دیوار به شما کمکی در فروش سیم کارت ۰۹۱۲ دائمی همراه اول نمی‌کند بلکه حساب شما نیز خالی می‌شود. پس تکلیف چه می‌شود؟ چگونه باید سیم کارت خود را بفروشیم و سایت امن برای فروش چیست؟

سایت دیوار با وجود همه امکانات ویژه‌ای که در اختیار شما قرار می‌دهد اما در این موضوع هیچ تضمینی برای عدم سوء استفاده از شما ندارد و شما باید برای ثبت آگهی خود ابتدا قوانین و مقررات ثبت‌ آگهی را به دقت بخوانید تا به راحتی به دام کلاهبرداران نیفتید.

اما پیشنهادی که من برای شما دارم این است که برای فروش سیم کارت ۰۹۱۲ دائمی خود بهتر است از سایت‌هایی استفاده کنید که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می‌کنند که در انتهای مطلب به یکی از آنها اشاره می‌کنم..

 

فروش سیم کارت 0912 همراه اول در سایت شیپور

سایت‌ شیپور نیز همانند سایت دیوار فعالیت می‌کند. شما نیز میتوانید آگهی فروش سیم کارت ۰۹۱۲ دائمی همراه اول خود را در این سایت درج کنید. هزینه ثبت آگهی در این سایت رایگان می‌باشد اما تعداد بازدید‌کنندگان سایت شیپور بسیار کمتر از سایت دیوار است.

پیشنهاد من برای شما این است که در دو سایت آگهی خود را ثبت نمایید اما اگر فروشنده هستید و تعداد زیادی سیم کارت برای فروش دارید، باید به ازای ثبت آگهی بیشتر از حد مجاز، هزینه آن را بپردازید.

راه حلی که در بالا برای شما معرفی کردم کمی اذیت‌کننده است برای همین بهتر است به سراغ سایتی بروید که این موانع را کنار گذاشته و صرفاً بر روی کسب و کار شما تمرکز دارد که در پایین می‌خواهم یکی از آنها را به شما معرفی کنم.

 

حل مشکل شما به روش جادویی سیم خان!

سایت سیم خان یکی از آن دسته سایت‌هایی است که به صورت تخصصی در مورد خرید یا فروش سیم کارت همراه اول فعالیت دارد. فروشندگانی که در این سایت ثبت نام کرده‌اند دارای تاییدیه می‌باشند و یک تیک آبی در کنار نام فروشنده وجود دارد تا به این اطمینان را بدهد که شما با فروشنده معتبری صحبت می‌کنید.

شما می‌توانید با خیال راحت از آنها سیم کارت بخرید و یا به آنها سیم‌کارت بفروشید. اگر شما یک کاربر عادی هستید و قصد فروش یک سیم‌کارت 912 را دارید می‌توانید با سیم خان تماس گرفته و به فروشندگان سیم کارت همراه اول دائمی متصل شوید.

در این شرایط هم می‌توانید سیم کارت خود را به کمک کارشناس قیمت گذاری کنید و در صورت تمایل به آنها بفروشید و یا اگر قصد فروش به آنها را ندارید می‌توانید با قیمت مورد نظر خود آن را در سیم خان به صورت رایگان آگهی کنید.

یکی از مزیت‌های سیم خان قیمت گذاری سیم کارت 0912 همراه اول به کمک کارشناس متخصص است. این مزیت سبب می‌شود شما با توجه به نوسانات بازار، ارزش سیم کارت خود را در بیاورید.

 

 

بهتر است قبل از فروش مقاله "قیمت خط 0912 من چنده؟ قیمت‌گذاری خط 0912 به روش ساده" را مطالعه کنید.

 

از آنجایی که بازدیدکنندگان سیم خان شامل مسئولین خرید و فروش سیم کارت در دفاتر پیشخوان دولت و یا فروشندگان سیم کارت و یا کاربران عادی که می‌خواهند سیم کارت ۰۹۱۲ صفر یا کارکرده بخرند، با شما تماس می‌گیرند.

در این صورت دیگر نگران هیچ گونه سوء‌استفاده و یا کلاهبرداری نباشید هر چند این معامله نیز خود یک بحث جداگانه است. برای خرید سیم کارت همراه اول 0912 باید مراقب معامله با افرادی که آنها را نمی شناسید باشید. سیم خان این اطمینان خاطر را به شما می‌دهد که اگر قصد فروش سیم کارت خود را دارید بدون نگرانی و عدم بازدید، آن را رایگان آگهی کنید اما از آن به بعد مسئولیت فروش آن به اشخاصی که با شما تماس می‌گیرند به عهده خود شما خواهد بود.

مگر اینکه شما بخواهید سیم کارتتان را به یکی از فروشندگان موجود در سیم خان بفروشید. در این صورت می‌توانید با اطینان با آنها معامله کنید. تما دغدغه ما این است که شما بتوانید خط ۰۹۱۲ همراه اول خود را به بالاترین قیمت و با کمترین دردسر بفروشید.

 

آموزش-نحوه-دایورت-خط-همراه-اول-و-تلفن-ثابت-سایر-اپراتورها

آموزش نحوه دایورت خط همراه اول و تلفن ثابت + سایر اپراتورها

قبلی
رازهایی-که-باید-درباره-توقیف-قضایی-سیم-کارت-0912-بدانید

رازهایی که باید درباره توقیف قضایی سیم کارت 0912 بدانید

بعدی

ثبت امتیاز :

(3 امتیاز)