فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

چگونه در خرید اقساطی سیم کارت 0912 سود کمتری بپردازیم؟

1400/10/01

آیا می‌دانید با خرید اقساطی سیم کارت 0912 همراه اول هم صاحب این پیش‌شماره با اعتبار می‌شوید و هم هزینه آن را یکجا نمی‌پردازید که به کیف پول محترم شما هم فشاری وارد نشود!

اجازه بدین نوار رو به عقب برگردانم، همانطور که می‌دانید خط دائمی 0912 متعلق به استان‌های تهران، سمنان، قم، قزوین و زنجان است و از روی سرشماره (۳ رقم اولِ بعد از پیش‌شماره) محل پرونده سیمکارت مشخص می‌شود که برای کدام استان است. ماجرا به صاحب کسب‌و‌کاری برمی‌گردد که اهل استان یزد است و برای کسب اعتبار بیشتر و افزایش مشتری و فروش، تصمیم به خرید سیم کارت همراه اول 0912 گرفته است.

شاید این سوال ذهنتونو مشغول کرده که حالا چرا این پیش‌شماره؟ حرف شمادرسته چون خود این استان هم پیش‌شماره استانی همراه اول خودش رو داره اما اگر مشتریان شما از استان‌های دیگر هم باشند و یا قصد کسب اعتبار بیشتر رو دارید؛ خط ۰۹۱۲ شماره‌ای هستش که همه این ویژگی‌هارو باهم داره.

نکته مهم دیگه در مورد این خط این هستش که عموما کسی با این شماره کلاه‌برداری نمیکنه و همین موضوع میتونه دلیلی باشه که افراد بیشتری به شما اعتماد کنند.

 

راهکار خرید قسطی سیم کارت 0912

 

اما اگر قصد دارید شما هم صاحب این شماره با قدمت شوید اما قیمت‌ها برایتان گران است چه باید کرد؟

خرید خط موبایل 0912 قسطی یکی از آن راه‌حل‌های طلایی است که هم به درد شما می‌خورد و هم صاحب آن کسب‌‌‌و‌کار! با پرداخت مبلغِ کمی به عنوان پیش‌پرداخت، سیم کارت خود را تحویل بگیرید. از قدیم الایام؛ برای این نوع خرید باید چک و یا سفته به امانت می‌گذاشتید و آوردن ضامن معتبر هم که دیگر از آن دسته بهانه‌های بنی اسرائیلی بود که هرکسی از این امکان برخوردار نبود.

اما حالا بدون نیاز به هیچ یک از این موارد می‌توانید خط خود را انتخاب و افزایش اعتبار خود را تضمین کنید. در واقع برای خرید شماره دائم همراه اول با شرایط اقساط به کسی جز خودتان احتیاج ندارید و فقط کافیست از همین حالا به شماره‌ای که دوست دارید فکر کنید.

مراحل انتخاب و خرید سیم کارت 0912 به کمک من

برای گرفتن شماره 12 نیازی به کندن کوه نیست! فقط یک امضا می‌خواهد و پرداخت اقساط ماهیانه‌ای که خودتان تعیین کرده‌اید در چند قسط می‌توانید مانده مبلغ را برگردانید. شما می‌توانید مقدار پیش‌پرداخت و تعداد اقساط ماهیانه را تعیین کنید. در این صورت با توجه به شرایط مالی خود می‌توانید تصمیم‌گیری کنید که این، موضوعِ خرید را برای شما راحت‌تر می‌کند.

 

هزینه وروردی در خرید قسطی سیم کارت 0912

 

خرید سیم کارت 0912 قسطی با چشمان بازِ باز

در زمان بستن قرارداد، قیمت کل سیم کارت، مبلغ پیش‌پرداخت، مبلغ هر قسط و سود آن مشخص است و هرچقدر نرخ سیم کارت افزایش یابد قرارداد همان است که نوشته شده است و این یک معامله برد-برد است زیرا شما سیم کارت را ارزان خریده‌اید و به مرور به ارزش آن اضافه می‌شود. بنابراین نگران این موضوع نباشید.

این قرارداد بسیار بسیار شفاف هستش چون هم مبلغ پیش‌پرداخت ذکر شده و هم درصد سود ماهیانه و مبلغ پرداختی ماهیانه قبل از امضای قرارداد مسخص میشه تا با خیال راحت از خط جدیدتون لذت ببرید. البته باید مراقب باشید که همه افراد قابل اطمینان نیستن و بهتره از فروشگاهی خرید کنید که مطمئن هستش. (کلاه‌برداری این روزها زیاد شده! و باید مراقب باشین)

 

مزیت خرید قسطی سیم کارت 0912

 

یکی از مزیت‌های خرید سیم کارت ۰۹۱۲ قسطی همراه اول این هستش که دیگه محدودیتی برای خرید ندارین! مثلا خط کد پایین مثل سیم کارت 0912 کد 1 که گران‌ترین و بااعتبارترین کد این پیش‌شماره هستش.

مرغوبیت سیم کارت به ۲ دسته رند و معمولی تقسیم میشه و خطوطی که نوع رندی دارند گران‌تر از خطوط غیر رند فروخته میشن. خطوط رند تاثیر زیادی روی برندینگ شخصی و کسب‌و‌کار دارن و خرید خط 0912 ثابت به صورت اقساط، همه موانع داشتن نوع رندش رو از بین برده و از این بابت مشکلی ندارین.

شاید شما هم مثل خیلی از افراد دیگه به علت قیمت به سمت خرید نوع کارکرده این سیم کارت محبوب برید، خرید 0912 کارکرده، خرید اقتصادی‌تریه به شرط اینکه از زنگ‌خورهای روزهای اول استفاده از این خط اذیت نشید! راه‌حل بهتر اینه که قسطی این خط رو بخرین و برای اینکه هوشمندانه و اقتصادی‌تر عمل کنید بهتره سراغ سیم کارت دائمی 0912 برین.

برای مثال خط غیر رند و کد بالا بخرید که قیمتش ارزان‌تر باشه و قسطی پرداخت کنید که از ابتدا به جای پرداخت کل مبلغ سیم کارت، فقط درصد کمی رو به عنوان پیش‌پرداخت بپردازید و ماهیانه اقساط رو پرداخت کنید.

یکی از روش‌های خرید 0912 ارزان، خرید قسطی این شماره هستش یعنی با رعایت عواملی مثل مرغوبیت و کد خط که باعث افزایش قیمت سیم کارت می‌شوند و تنها مبلغ پیش‌پرداخت، صاحب این خط می‌شوید.

 

فروشگاه معتبر برای خرید قسطی سیم کارت 0912

 

از کجا سیم کارت 0912 قسطی بخریم؟

برای خرید اقساطی سیم کارت 0912 همراه اول می‌توانید از فروشگاه‌هایی که به صورت قسطی می‌فروشند خرید کنید اما برای انتخاب شماره، شما به تعداد سیم کارت‌های آنان محدود می‌شوید بنابراین به روش اید‌ه‌ال‌تری نیاز داریم.

امروز سایت‌ها و یا سامانه‌هایی وجود دارند که به صورت تخصصی در زمینه خرید و فروش سیم کارت فعالیت می‌کنند. در این سایت‌ها می‌توانید هزاران هزار شماره را بررسی و انتخاب کنید و برای اطلاع از شرایط اقساط نیازی به رفت‌و‌آمد نیست و به راحتی می‌توانید از طریق همین سایت‌ها شرایط را مشاهده کنید و با آگاهی بهتر و بیشتر اقدام به خرید کنید.

یکی از این سایت‌ها، سیم خان است و برای تحویل سیم کارت 0912 خود کافیست ابتدا شماره موردنظر خود را انتخاب و بعد از مشاهده شرایط خرید قسطی 0912 با فروشنده آن برای بستن قرارداد و باقی مراحل تماس بگیرید. مزیت خرید از سایت سیم خان این است که یک خرید کاملا امن را تجربه می‌کنید که در هیچ سایت و یا فروشگاه دیگری وجود ندارد و با خیال راحت و اطمینان می‌توانید از تماس با خط جدید خود لذت ببرید.

 

5-دلیل-خرید-اقساطی-سیم-کارت-0912

۵ دلیل خرید اقساطی سیم کارت 0912 {دلایل خرید خط ۰۹۱۲ قسطی}

قبلی
با-این-روش-قیمت-گذاری-سیم-کارت-0912-دیگه-خطت-رو-ارزان-نفروش

با این روش قیمت گذاری سیم کارت 0912، دیگه خطت رو ارزان نفروش!

بعدی

ثبت امتیاز :

(4 امتیاز)