فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

۵ دلیل خرید اقساطی سیم کارت 0912 {دلایل خرید خط ۰۹۱۲ قسطی}

1400/09/24

خرید سیم کارت همراه اول 0912 قسطی بنظرتون کار درستیه و به نفع خریداره یا نه کار اشتباهیه و اگه قرار باشه سیم کارت بخرین ترجیح میدین انقدر براش هزینه نکنید و سیم کارتِ ارزان (برای مثال خرید خط 0912 کد 9) بخرید یا حداقل اقساطی نگیرید که مجبور نباشید برای این نوع خرید، سود ماهیانه پرداخت کنید؟

توی این مطلب قراره به دلایل درست‌و‌حسابی در مورد خرید سیم کارت همراه اول اقساطی  0912 بپردازیم و علاوه بر این‌ها به اینکه از چه افرادی اقساطی بخریم  هم اشاره می‌کنم. به هر حال من چندتا پیرهن بیشتر از شما پاره کردم :)

قبل از اینکه بریم سراغ اصل مطلب باید این سوال بنیادی رو از خودتون بپرسین: چرا باید خط 0912 بخرم؟ تازه بعد از این سوال میرسیم به اینکه اگر شرایط خرید نقدی رو ندارین گزینه خرید قسطی سیم کارت دائمی همراه اول با پیش‌شماره 0912 وجود داره و می‌تونید ابتدا شرایطش رو بخونید و سپس نسبت به گرفتنش اقدام کنید.

شاید اولین چیزی که بعد از پرسیدن این سوال به ذهتون میاد این باشه که: من دوس دارم سیم کارت معتبری با این پیش‌شماره داشته باشم. خب کاملا بهتون حق میدم چون خودمم واقعا درگیر این موضوعم و خرید سیم کارت 0912 دائمی واقعا حس فوق‌العاده‌ای بهم داد!

به بقیه موارد خودتون فکر کنید اما موضوعی که برای من و شما دغدغه درست کرده قیمت بالای این سیم کارت هستش. چند وقت پیش آقایی برای خرید سیم کارت 0912 کد 8 ارزان برای همسرش دنبال خط کارکرده بود از طرفی نگران این بود که زنگ‌خورهای سیم کارت کارکرده باعث بشه همسرشون اذیت بشن و نمی‌دونست باید چیکار کنه!

من بهشون پیشنهاد دادم جای اینکه این استرس رو به خودشون بدن و سیم کارت کارکرده بخرن {قیمت نقش مهمی رو در خرید خط 0912 بازی میکنه} بهتره شرایط خرید اقساطی سیم کارت 0912 همراه اول رو بررسی کنن و اگه مشکلی نداشتن بهتره سیم کارت بی‌نام بگیرن که از ابتدا به اسم همسرشون زده بشه و برای مزاحمت زنگ‌خورها هم اضطراب نداشته باشن.

 

مشاهده لیست سیم کارت‌های 0912 اقساطی

 

خرید اقساطی سیم کارت 0912 صفر

 

دلیل اول: خرید سیم کارت 0912  صفر و بی‌نام

از قیمت خطوط دائمی همراه اول با پیش‌شماره 0912 اطلاع دارین؟ نوسانات قیمت بازار خرید و فروش سیم کارت 0912 رو در چند هفته اخیر چک کردین؟ قیمت بالای این خط باعث شده خیلی از افراد از خریدش صرف نظر کنن یا دنبال نوع کارکردش (خط کارکرده 912 مزایا و معایب خودش رو داره) باشند اما اگه از امکان خرید اقساطی خط 0912 خبر داشتن شک نداشتم که زودتر از این‌ها نسبت به خرید نوع صفرش اقدام می‌کردند.

اصلا من دلم می‌خواد سیم کارت از اول به نام خودم باشه و شبکه‌های اجتماعیش از اول به اسم خودم ایجاد بشه! با خرید خط کارکرده باید تا یه مدت عکس پروفایل شبکه‌های اجتماعی مثل تلگرام، واتس‌اَپ و اینستاگرامم رو "این خط واگذار شده است" بزارم یا تا یه مدت وقتی گوشیم زنگ می‌خوره به طرف بگم این شماره بفروش رفته و دیگه دست صاحب قبلیش نیست.واقعا تا یه مدت عذاب‌آوره و ترجیح میدم خط ۹۱۲ صفر بگیرم تا کارکرده اما چجوری؟ اونم با این قیمت‌ها!!!

 

خرید سیم کارت 0912 قسطی با چشمان بازِ باز

 

بهتره استرس رو بزارین کنار و خودتون رو از همین الان صاحب یک سیم کارت همراه اول بدونین چون با خرید خط 0912 قسطی از شر مزاحمت‌های خرید سیم کارت کارکرده راحت میشید و با خیال راحت می‌تونید از شماره جدیدتون استفاده کنید.

 

خرید اقساطی سیم کارت 0912 ارزان

 

دلیل دوم: خرید سیم کارت 0912 ارزان

بله درست شنیدید! با خرید قسطی سیم کارت 0912 دیگه نگرانی بابت قیمت ندارین چون با افزایش قیمت سیم کارتتون، شما هزینه بیشتری رو نمی‌پردازین و همون قیمتی که روزِ خرید با فروشنده توافق کردین پرداخت می‌کنید. (سیم کارت 0912 ارزان بخر و بعد از یه مدت ارزشش بیشتر هم میشه)

ممکنه خیلی از افراد به دلیل قیمت سیم کارت دائمی همراه اول ترجیح بِدن از خیرِ خریدش بگذرن اما با سیم کارت 0912 قسطی؛ شما فقط یه هزینه به عنوان پیش‌پرداخت باید بدین که خیلی خیلی کمتر از قیمت فروش سیم کارت همراه اول هستش و به راحتی می‌تونید مالک خط بشید. به همین سادگی!

بزارید این مزیت رو با یه مثال براتون روشن‌تر کنم (نگران نباشید برقا نرفته) قدیم نَدیما، طلافروش‌هایی که قسطی طلا میفروختن به ازای افزایش قیمت طلا، تا زمانی که آخرین قسط رو بدین افزایش قیمت میدادن (البته نه همشون) اما فروش اقساطی خط ۰۹۱۲ اینجوری نیست! یعنی شما روزی که قرارداد رو میبندین و روی یه قیمت مشخص با خریدار توافق می‌کنید دیگه از افزایش قیمت سیم کارت مصون هستین و این موضوع تاثیری رو قیمت نداره و شما فقط باید اقساطتون رو بر اساس اون چیزی که توافق کردین بپردازین، همین و بس!

 

خرید اقساطی سیم کارت 0912 رند

 

دلیل سوم: خرید سیم کارت 0912 رند

فکر کنم با گفتن این دلیل دیگه حجت رو بر شما تموم کردم!  قیمت خطوط رند نسبت به خطوط معمولی (غیر رند) گران‌تر هستش. سیم کارت‌های دائمی همراه اول به خصوص خط 0912 رند طرفداران زیادی دارند اما خرید آنها به این سادگی‌ها نیست. برای مثال اگر شما قصد دارید کسب‌و‌کار خودتون رو راه بندازین و دنبال یه شماره رند هستین (خیلی از افراد برای کسب‌و‌کارشون دنبال خط رند کد ۱ هستند) اما بودجه کمی دارین، بهترین راه‌حل، خط موبایل ۰۹۱۲ قسطی هستش.

اگر هم برای برندیگ شخصی علاقه به خرید خط رند 0912 (خیلی از افراد برای استفاده شخصی دنبال خرید سیم کارت کد 2 هستند)  دارین هم می‌تونید قسطی خرید کنید. خطوط رند علاوه بر مزیت‌های بی‌شماری که دارند به نوعی سرمایه‌گذاری هم محسوب می‌شوند. از جمله مزیت‌های یک خط رند این هستش که به سادگی در ذهن افراد ذخیره میشه و شما یا کسب‌و‌کارتون رو سریعا به یاد می‌آورند.

 

خرید اقساطی سیم کارت 0912 کد 1، 2، 3

 

دلیل چهارم: خرید سیم کارت 0912 کد 1،  2 و 3

تا حالا به کد سیم کارت 0912 فکر کردین؟ چه فرقی باهم دارند و آیا فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 کد 1 وجود داره یا صرفا کدهای خاصی به صورت اقساطی فروخته می‌شوند؟

حالا که تصمیم گرفتین یک خط 912 بخرید و علاقه به داشتن یکی از کد پایین هارو دارید نگران نباشید که شاید نتونید بخرید اما بزارید این نوید رو بهتون بدم که شما برای خرید خط اقساطی 0912 هیچ محدودیتی ندارین! چه کد پایین بخواین چه کد بالا، با توافق با فروشندش می‌تونید بخرید.

خانمی برای فرزندشون دنبال پیدا کردن خط کد پایین بودن و دنبال خرید سیم کارت کد ۳ بودن اما وقتی قیمت‌هارو بررسی کردن از تصمیمشون منصرف شدن ولی وقتی فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 کد 3 رو بهشون پیشنهاد دادم، استقبال کردند و میگفتن فکر نمی‌کردن که بشه به صورت قسطی کد پایین خرید.

 

خرید اقساطی سیم کارت 0912 بدون ضامن

 

دلیل پنجم: خرید سیم کارت 0912 بدون چک، سفته و حتی ضامن!

خرید اقساطی سیم کارت 0912 مانند خریدهای دیگر که به صورت قسطی انجام می‌شوند و باید چک یا سفته بدهید و یا ضامن معتبر معرفی کنید و هزاران مدرک و استرس و اضطراب، نیست. در این نوع خرید شما نیازی به ارائه چک ندارید، علاوه بر این نیاز به دادن سفته هم نیست و یا اگر نگران ضامن هستید، حتی نیاز به معرفی ضامن هم ندارید.

شاید بپرسید چگونه فروشندگان به شما اعتماد می‌کنند و سیم کارت به شما می‌دهند؟ گرفتن سیم کارت 0912 دائمی قسطی مانند هر طرح فروش اقساطی دیگری دارای شرایط مخصوص به خود است. در ابتدا شما مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به فروشنده خط می‌دهید و با توافق طرفین و تا زمان تمام شدن اقساط ماهیانه سیم کارت به نام فروشنده خواهد بود.

اما آیا در مورد کلاهبرداری در مورد فروش سیم کارت دائمی همراه اول 0912 چیزی شنیده‌اید؟ بسیاری از افراد با جملات دروغین مانند "خرید سیم کارت 0912 اقساطی بدون پیش پرداخت" و یا "سیم کارت 0912 ارزان قسطی بدون سود" سعی در جذب افرادی دارند که قصد سفارش این سیم کارت را دارند اما واقعیت چیز دیگری است. در واقع هیچ فروشنده‌ای بدون دریافت پیش‌پرداخت و یا سود ماهیانه اقدام به فروش اقساطی سیم کارت همراه اول 0912 نمی کند.

خرید سیم کارت از فروشندگان معتبر اهمیت بسیاری دارد زیرا دیگر خیالتان راحت است که مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد.  

 

 

همراه-اول-بهتره-یا-ایرانسل

همراه اول بهتره یا ایرانسل {راهنمای خرید سیم کارت}

قبلی
چگونه-در-خرید-اقساطی-سیم-کارت-0912-سود-کمتری-بپردازیم

چگونه در خرید اقساطی سیم کارت 0912 سود کمتری بپردازیم؟

بعدی
سوالات متداول

ثبت امتیاز :

(476 امتیاز)