فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

چگونه از روی شماره موبایل یا تلفن اسم فرد را پیدا کنیم و بدونیم مال کیه؟ آیا امکان پذیره؟

1402/08/27

شما هم مثل من مزاحم تلفنی دارین و میخواین بدونین اسم و مشخصات طرف چیه و این شماره تلفن مال کیه تا پیداش کنید و حسابشو بزارین کف دستش!

تو این دوره و زمونه مزاحم تلفنی پیدا کردن واقعا خیلی عجیبه و خیلی هم اذیت کنندست. من هم مثل شما خیلی توی اینترنت گشتم تا راهی رو پیدا کنم که بتونم از روی شماره موبایل اسم فرد رو پیدا کنم.

راستش اولش فکر می‌کردم بهترین منبع سایت همراه اول برای شناسایی صاحب سیم کارت هستش برای همین خیلی کنجکاو شدم که میشه از طریق سایتش نام صاحب خط همراه اول رو بدست بیارم یا نه.

با پیگیری‌های زیادم این حقیقت بزرگ رو متوجه شدم که چه راه‌هایی برای پیدا کردن و استعلام نام صاحب خط همراه اول وجود داره. البته فرقی هم بین اپراتورای مختلف نداره و اگه سوالتون اینه: چگونه بفهمیم شماره ایرانسل مال کیست باید بگم راه‌حل مطمئنش همینی هست که یکم جلوتر بهتون معرفی می‌کنم.

البته گاهی اوقات مزاحم تلفنی در کار نبود و صرفا دنبال پیدا کردن مشخصات صاحب شماره بودم و می‌خواستم ببینم کی هستش، برای همین خیلی توی اینترنت گشتم تا یه راهی براش پیدا کنم!

بر اساس یافته‌های من توی گوگل و گشتن و گشتن و خوندم یه عالمه مطلب تو سایت‌های مختلف و تماس با پشتیبانی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل متوجه شدم هیچ هیچ هیچ راهی برای استعلام نام صاحب خط وجود نداره که نداره...!

 

روشی برای پیدا کردن نام صاحب خط از روی شماره موبایل وجود ندارد

اپراتورها اطلاعات صاحبین سیم کارت رو به همین راحتی در اختیار افراد قرار نمیدن و برای مشاهده اطلاعات باید حکم قضایی داشته باشین. میدونم تو سایت‌های مختلف روش‌های شناسایی صاحب شماره تلفن رو دیدید ولی هیچ کدوم از اون روش‌ها جواب نمیدن و من می‌خوام ایراد تک تک اونارو بهتون بگم که بیخود وقت نزارین چون شمارو به جواب نمیرسونن.

خب بریم سراغ اولین روش که استفاده از برنامه‌های اختصاصی اپراتورها هستش. همونطور که می‌دونید هر اپراتوری برای خودش یه برنامه داره و از طریق اون یه سری خدمات رو به مشترکین ارائه میده.

اما میرسیم به این ایده که آیا میشه از طریق برنامه‌های اپراتورها، مشخصات صاحب سیم کارت رو دراورد یا نه.

 

خرید قسطی خط 0912

 

یه نکته خیلی خیلی مهم که توی این سایت‌ها بهش اشاره نشده و خیلی از کاربرا به خاطر اینکه توی عنوان مطلب میبینن نوشته شده "پیدا کردن مشخصات صاحب شماره با راهکارهایی که بلد نیستید" یا مثلا "6 روش ساده برای پیدا کردن نام صاحب سیم کارت همراه اول، ایرانسل و ..." وارد سایت میشن و به چیزی که میخوان نمیرسن این هستش که همه این برنامه ها بلا استثنا برای ورود به برنامه کدی که بعد از ثبت نام در برنامه به شماره ارسال میشه میخوان!

خب این یعنی چی؟ یعنی اینکه وقتی میخواید وارد این برنامه بشید و از روی شماره موبایل اسم فرد رو پیدا کنید یه کد به اون شماره ارسال میکنه و در صورتی که کد رو وارد کنید میتونید وارد برنامه بشید و مشخصات رو ببینید.

 

مثال برای چگونه از روی شماره موبایل اسم فرد را پیدا کنیم

 

بنظر من این روش ساده‌لوحانه‌ترین روشی هستش که میشه به واسطه اون اطلاعات موردنظرتونو بدست بیارید چون اگه شما به سیم کارت دسترسی دارین خیلی راحت می‌تونید مشخصات طرف رو بدست بیارید.

در برخی برنامه‌ها کد ملی صاحب سیم کارت هم درخواست میشه که این دیگه عمق فاجعست که یه سری از سایت‌ها صرفا برای کشوندن کاربر به سایتشون از تیترهای گول زننده استفاده میکنن آخرشم راهی رو پیشنهاد میدن که از یه سایت دیگه کپی کردن و اصلا هیچ اطلاعات درست و حسابی درباره اون مطلب ندارن.

پس این روش اصلا به درد نمیخوره و به کار شما نمیاد. پس بهتره از خیر این روش بگذرین و خودتونو خسته نکنید چون اصلا کارساز نیست. اما ...

 

سیم کارت 0912 ارزان

 

اگه میخواید بدونید چه سیم کارت‌هایی به اسمتون دارید و شماره اونارو یادتون رفته فقط کافیه با یه خط دیگه از همون اپراتور که به نامتون هست وارد برنامه بشید و در قسمت سیم کارت‌های به نام من برید تا بتونید شماره سیم کارت‌هارو ببینید.

برای استعلام شماره‌های به نامتون باید کد ملیتونو به سرشماره ۳۰۰۰۱۵۰ ارسال کنید. این سامانه به شما تعداد سیم کارت‌های به نام رو به تفکیک اپراتور بهتون پیامک میکنه اما شماره سیم کرت رو بهتون نمیگه و اگه فراموش کرده باشین فقط کافیه برنامه اپراتور موردنظرتونو نصب کنید و ادامه داستان!

 

کد دستوری اشتباهی برای شناسایی شماره ناشناس

 

 

یه روش دیگه برای اینکه بفهمیم شماره ایرانسل مال کیست هم شماره‌گیری کد دستوری *123# هستش که کافیه با خط کسی که میخواید اطلاعاتشو بدست بیارید این کد رو بگیرید! امتحانش مجانیه و حتی می‌تونید برای تست کردن این کد رو از خط خودتون بگیرید و جوابش کاملا مشخصه و این کد دستوری عملیات خاصی انجام نمیده و کاربردی نداره.

با این روش قیمت گذاری سیم کارت 0912، دیگه خطت رو ارزان نفروش!

بریم سراغ برنامه معروف و محبوب Trucaller که همه جا پر شده از اینکه با نصب این برنامه می‌تونید مشخصات صاحب سیم کارت رو مثل آب خوردن بدست بیارید. اما واقعیت اینطور نیست! یه نکته ساده در مورد نقض این برنامه این هستش که این برنامه هیچ دسترسی به اطلاعات اپراتورهای داخلی نداره پس چجوری میتونه به شما نام فرد صاحب سیم کارت رو بده؟

البته برنامه دیگه‌ای هم هستش که به پیدا کردن اسم و هویت مالک سیم کارت از روی شماره معروف شده که کافیه شما برنامه نامبربوک رو نصب کنید و با وارد کردن شماره به اطلاعات صاحب خط دسترسی داشته باشید! برای اثبات این برنامه کافیه از گوگل پلی دانلود کنید و چه با فیلترشکن و چه غیرفیلترشکن این اپلیکیشن هم هیچ کارایی نداره و شمارو به اون چیزی که می‌خواید نمیرسونه.

منطق من میگه که چون دسترسی نداره پس عملا نمیتونه راه‌حل عاقلانه‌ای باشه و به درد نمیخوره چون فکر نمیکنم اپراتورها بیان و اطلاعات مشتریان خودشون رو در اختیار برنامه‌های خارجی قرار بدن.

 

اما با صحبت‌هایی که با پشتیبان اپراتورا داشتم پیشنهادی که برای من داشتن این بود که:

به منظور پیگیری مزاحمت تلفنی می‌بایست مالک خط به مراکز تلفن ثابت در تهران (فقط برای مشترکین سیم کارت همراه اول) و ادارات امور مشترکین در سایر استان‌ها مراجعه و با ارائه اصل کارت ملی جدید و تکمیل فرم مربوطه جهت پیگیری اقدام نمایند.   

از زمان تکمیل فرم به مدت ۱۰ روز بررسی می‌شود و با اولین تماس موفق و یا پیامک بعد از محرز شدن خط مزاحم قطع می‌شود.          

و مزاحمت از طریق شبکه‌های اجتماعی از طریق پلیس فتا قابل پیگیری می‌باشد.

 

بهترین روش مقابله با مزاحمت‌های تلفنی

 

بنابراین اگه مزاحمتی از طریق خطوط همراه اول، ایرانسل و یا رایتل دارین فقط کافیه از طریق پر کردن فرم مربوطه در ادارات امور مشترکین اقدام کنید چون اینجوری جنبه قانونی پیدا میکنه و قابل پیگیری هستش.

اگرم تو شبکه‌های اجتماعی به مشکل خوردین پیشنهاد من بلاک کردن :) هستش و همینطور مراجعه به پلیس فتا برای شکایت و پیگیری‌های بیشتر.

اگر قصد خرید سیم کارت 0912 ارزان را دارید این مطلب را بخوانید {مراقب کلاهبرداری از طریق قیمت پایین باشید}

من بهترین مرجع برای بدست اوردن اطلاعات رو پشتیبان اپراتورا میدونم چون جدیدترین و درست‌ترین قوانین مربوط به سیم کارت رو دارن و خوب راهنمایی می‌کنن.

 

این-پیش-شماره-مال-کجاست-لیست-کامل-پیش-شماره-های-همراه-اول

این شماره تلفن مال کجاست؟ لیست کامل پیش‌شماره‌‌های همراه اول

قبلی
کامل-ترین-راهنمای-خرید-بسته-مکالمه-برای-سیم-کارت-همراه-اول

کامل‌ترین راهنمای خرید بسته مکالمه همراه اول + معرفی کدهای دستوری بسته مکالمه رایگان ماهانه

بعدی

ثبت امتیاز :

(3512 امتیاز)