فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

مدارک لازم برای خرید سیم کارت ایرانسل

1399/12/09

در این مقاله مدارک لازم برای خرید سیم کارت ایرانسل ذکر شده است. شما می‌توانید سیم کارت ایرانسل را به صورت حضوری و غیر حضوری خریداری نمایید. همچنین امکان خرید سیم کارت ایرانسل از سامانه سیم خان وجود دارد. مدارک لازم برای انتقال سند سیم کارت ایرانسل و خرید سیم کارت سازمانی نیز در این مقاله تشریح شده است.

اگر خرید سیم کارت ایرانسل را انتخاب کرده­اید، مطالعه این مقاله می­تواند به شما کمک کند تا در خصوص نحوه خرید و مدارک لازم برای خرید سیم کارت ایرانسل اطلاعات و آگاهی لازم را بدست بیاورید. خرید سیم کارت بدون توجه به اپراتوری که آن را عرضه می­کند یا اعتباری و دائمی بودن آن، یک معامله رسمی است و نیازمند تنظیم سند مالکیت به صورت رسمی می­باشد. قوانین حاکم بر معاملات رسمی نیز در معاملات سیم کارت رعایت می‌شود. بنابراین طبق قوانین اگر ممنوع المعامله نیستید و بالای 18 سال سن دارید، می­توانید به صورت رسمی سیم کارت خریداری نمایید و سند مالکیت آن را به نام خود تنظیم کنید. در خصوص معاملات سیم کارت یک قانون دیگر نیز وجود دارد. هر فرد نمی­تواند بیش از 10 سیم کارت فعال به صورت هم زمان داشته باشد. در صورتی که تعداد سیم کارت خریداری شده توسط شما، بیش از 10 سیم کارت باشد، سیم کارت­های اضافی غیر فعال خواهند شد.

 

خرید سیم کارت ایرانسل به صورت حضوری

 

خرید سیم کارت ایرانسل به صورت حضوری

ایرانسل یکی از اپراتورهای بزرگ و قدرتمند است که مشترکان زیادی دارد. این اپراتور برای تسهیل خرید سیم کارت ایرانسل، نمایندگی­های متعددی در سطح کشور و در شهرهای مختلف دارد. شما می­توانید با مراجعه به این نمایندگی­ها، به صورت حضوری نسبت به معامله رسمی سیم کارت ایرانسل اقدام نمایید. امکان خرید سیم کارت ایرانسل از دفاتر خدمات ارتباطی نیز وجود دارد. پس از مراجعه به نمایندگی­ها یا دفاتر خدمات ارتباطی، لازم است تا فرمی را تکمیل نمایید. در این فرم اطلاعات هویتی، آدرس محل سکونت، کد پستی و ... را اعلام می­نمایید. به هنگام خرید حضوری سیم کارت ایرانسل لازم است تا اصل کارت ملی و تصویری از آن را به همراه داشته باشید. پس از پرداخت هزینه‌ها با کارت بانکی عضو شتاب، تنظیم سند انجام می‌شود. در مرحله آخر خرید حضوری، کد فعالسازی و سیم کارت را تحویل می­گیرید. با برقراری تماس یا ارسال پیامک، سیم کارت شما فعال می­شود و می توانید از آن استفاده کنید.

 

خرید آنلاین سیم کارت ایرانسل

 

خرید آنلاین سیم کارت ایرانسل

ایرانسل از جمله اپراتورهایی است که همیشه بهترین خدمات را برای رفاه حال مشترکان خود ارائه می­نماید. بنابراین این اپراتور امکان خرید سیم کارت را به صورت غیرحضوری نیز برای مشترکان خود فراهم نموده است. شما می­توانید با مراجعه به سایت این اپراتور و از طریق فروشگاه اینترنتی آن، نسبت به خرید سیم کارت مورد نظر خود اقدام نمایید. تمامی مراحل خرید سیم کارت به صورت غیر حضوری انجام می­شود. پس از تکمیل فرم های ثبت نام و ارائه تصویری از کارت ملی، می­توانید مراحل خرید خود را تکمیل کنید. در فروشگاه اینترنتی ایرانسل این امکان وجود دارد که قبل از پرداخت هزینه، اطلاعات تکمیل شده در فرم ثبت نام را ذخیره کنید و در زمان دیگری برای ادامه خرید به سایت مراجعه نمایید.

پس از تکمیل فرم، بارگذاری مدارک و پرداخت هزینه­های خرید سیم کارت، کد ثبت نام و کد فعالسازی برای شما ارسال می­شود. لازم است تا با مراجعه به نمایندگی‌های فروش و با ارائه کد ثبت نام، کد فعال سازی و اصل کارت ملی، سیم کارت خود را تحویل بگیرید و با برقراری اولین تماس یا ارسال پیامک آن را فعال کنید.

 

خرید آنلاین سیم کارت ایرانسل از سامانه سیم خان

 

خرید آنلاین سیم کارت ایرانسل از سامانه سیم خان

شما می­توانید خرید سیم کارت را از سامانه تخصصی معاملات سیم کارت سیم خان نیز انجام دهید. با مراجعه به سامانه سیم خان، طیف وسیعی از شماره­های ایرانسل از جمله شماره­های رند عرضه شده­اند. شما می­توانید با انتخاب سیم کارت مورد نظر خود، به راحتی آن را از سامانه سیم خان به صورت آنلاین خریداری نمایید. برای خرید از سامانه، لازم است تا نسبت به ایجاد حساب کاربری در سامانه اقدام نمایید. با ایجاد حساب کاربری، قوانین خرید سیم کارت از سامانه سیم خان را می‌پذیرید. در ادامه لازم است، سیم کارت مورد نظر را انتخاب ­کنید و مراحل خرید را با پرداخت هزینه تکمیل کنید. هزینه خرید سیم کارت از طریق کارت بانکی عضو شتاب پرداخت می­شود. کد فعالسازی به شماره ای که در حساب کاربری اعلام نموده­اید، ارسال می­شود. شما می­توانید با ارائه کد فعال سازی به نمایندگی­های معرفی شده از سوی سامانه و البته با ارائه اصل کارت ملی، نسبت به تحویل سیم کارت خود اقدام نمایید.

 

خرید سیم کارت رایگان ایرانسل

 

خرید سیم کارت رایگان ایرانسل

اگر هیچ سیم کارتی به نام شما ثبت و خریداری نشده است، می­توانید یک سیم کارت ایرانسل را به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه خریداری نمایید. برای خرید سیم کارت ایرانسل به صورت رایگان لازم است تا به سایت ایرانسل مراجعه نموده و با انتخاب گزینه سیم کارت اولی‌ها، نسبت به تکمیل فرم مربوطه اقدام نمایید. پس از بارگذاری تصویر کارت ملی و درج شماره ملی، یک استعلام انجام می‌شود. در صورتی که واجد شرایط باشید و هیچ سیم کارتی به نام شما نباشد، کد فعالسازی برای شما صادر می­شود و شما می­توانید با مراجعه به نمایندگی­های ایرانسل و ارائه اصل کارت ملی، سیم کارت رایگان خود را تحویل بگیرید.

خرید سیم کارت ایرانسل از طریق انتقال سند مالکیت

در صورتی قصد خرید سیم کارتی را دارید که در حال حاضر سند مالکیت آن بنام فرد دیگری است، لازم است تا پس از خرید نسبت به انتقال سند مالکیت اقدام کنید. این مرحله اهمیت زیادی دارد و ضروری است. تا زمانی که انتقال سند انجام نشده است، شما مالک سیم کارت نیستید. لازم به تاکید است که معامله سیم کارت و انتقال سند تنها برای افراد واجد شرایط که ممنوعیت حقوقی برای معامله ندارند و به سن قانونی رسیده اند، انجام پذیر است. پس از انتخاب سیم کارت و توافق بر سر قیمت، لازم است تا مراحل زیر را برای انتقال سند طی کنید:

هر دو طرف معامله بایستی در نمایندگی و مراکز فروش ایرانسل حضور داشته، اصل و تصویر کارت ملی جدید خود را به همراه داشته باشند. در صورتی که فردی به نمایندگی از طرفین معامله حضور یابد، لازم است تا سند رسمی وکالت را نیز ارائه نماید.

مالک سیم کارت بایستی چیپ سیم کارت و پوکه سیم کارت را نیز به همراه داشته باشد.  سیم کارت مورد معامله باید فعال بوده و در صورت مسدودی، نسبت به رفع مسدودی اقدام شده باشد. همچنین برای سیم کارت­های اعتباری، لازم است تا قبض به روز پرداخت شود.

فروشنده باید آدرس آخرین محل سکونت همراه با کد پستی 10 رقمی خود را اعلام نماید.

هزینه مربوط به انتقال مالکیت اخذ و سند تنظیم شده به امضای طرفین می­رسد. 

خرید سیم کارت از مالک فوت شده

در صورتی که قصد خرید سیم کارتی را دارید که مالک آن فوت شده است، لازم است گواهی انحصار وراثت را داشته باشید. بدون گواهی انحصار وراثت امکان انتقال سند وجود ندارد. شما می­توانید به همراه یکی از وراث که از سایر وراث وکالت کتبی دارد، نسبت به انتقال سند اقدام نمایید. همچنین در صورتی که تمامی وراث به شما برای انتقال سند وکالت رسمی دهند، می‌توانید نسبت به انتقال سند اقدام نمایید. انتقال سند در مراکز فروش و نمایندگی های ایرانسل و با ارائه مدارک گفته شده انجام می­شود.

انتقال سند مدت ها پس از خرید سیم کارت

در صورتی که خرید سیم کارت را بدون انتقال سند و تنها با پرداخت هزینه سیم کارت انجام داده­اید، لازم است در اولین فرصت نسبت به انتقال سند اقدام نمایید. اگر مدت زیادی از معامله شما می­گذرد و دسترسی به مالک نداشته و اطلاعی از او ندارید، لازم است با مراجعه به مراکز فروش و دفاتر نمایندگی ایرانسل طرح موضوع کنید. با ارائه مدارک لازم و اثبات این که چندین سال است از سیم کارت استفاده می­کنید، به شما خدمات لازم جهت انتقال سند و مالکیت رسمی ارائه خواهد شد.

 

خرید سیم کارت ایرانسل برای افراد زیر 18 سال

 

خرید سیم کارت ایرانسل برای افراد زیر 18 سال

در صورتی که فرد زیر 18 سال قصد خرید سیم کارت ایرانسل داشته باشد، لازم است تا همراه با والدین به مراکز فروش و نمایندگی­های ایرانسل مراجعه نماید. لازم است تا والدین نیز تصویر اصل کارت ملی خود را ارائه نمایند. پس از رسیدن فرزند به سن قانونی، امکان انتقال سند به نام او وجود دارد. در صورتی که فرد تحت قیمومیت باشد، لازم است تا همراه با قیم خود مراجعه نماید. ارائه مدارک دال بر قیمومیت و مدارک هویتی قیم نیز الزامی است.

خرید سیم کارت سازمانی ایرانسل

خرید سیم کارت سازمانی به دلایل متعدد، در اولویت اغلب سازمان هاست. ایرانسل نیز اقدام به عرضه سیم کارت­های سازمانی نموده است. سیم کارت­های سازمانی ایرانسلی مزایای متعددی دارد. از جمله این که قیمت این سیم کارت‌ها به نسبت دیگر سیم کارت ها مقرون به صرفه‌تر است. امکان خرید شماره های متوالی وجود دارد. یک شماره اختصاصی برای ارائه خدمات به مشترکان سیم کارت سازمانی وجود دارد. در صورتی که قصد خرید سیم کارت سازمانی ایرانسل را دارید لازم است تا:

نامه رسمی درخواست سیم کارت سازمانی ( با درج تعداد، مشخصات و ...) در سربرگ شرکت و ممهور به مهر شرکت به آدرس EB@mtnirancell.ir ارسال نمایید.

فرم مربوط به سیم کارت سازمانی را در سایت ایرانسل تکمیل نمایید.

پس از طی مراحل ذکر شده منتظر می­مانید تا با شما تماس گرفته شود. پس از تماس از طرف ایرانسل، توضیحات لازم جهت ادامه مراحل ارائه می­شود.

توجه کنید که محدودیتی در عرضه تعداد سیم کارت سازمانی وجود ندارد.

 

هرآنچه-که-در-مورد-خرید-سیم-کارت-باید-بدانیم

هرآنچه که در مورد خرید سیم کارت باید بدانیم

قبلی
آیا-خریدار-سیم-کارت-می-تواند-به-اکانت-تلگرام-من-دسترسی-پیدا-کند

آیا خریدار سیم کارت می‌تواند به اکانت تلگرام من دسترسی پیدا کند

بعدی

ثبت امتیاز :

(140 امتیاز)