فروشگاه اینترنتی خط تهران همراه
فروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

سریع‌ترین روش تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول

1399/06/16

حتما کلی سایت و مطالب مختلف درباره تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول خوندین! از بهترین روش تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول تا آموزش آن اما همه این روش‌ها با بازی با کلمات به شما دیکته می‌کنند که برای این کار فقط یک راه دارید!

باید به فروشگاه‌های همراه اول، مراکز تلفن ثابت یا نمایندگی‌های همراه اول مراجعه کنید، فرم پر کنید و ... اونم تو این شرایط کرونایی که خطرناکه یا وقت یا حوصله بیرون رفتن ندارید اونم واسه همچین کار ساده‌ای که میشه به راحتی توی خونه یا محل کار انجامش بدین.

خب همه این مسائل به این خاطره که عموما از روی سایت همراه اول شروع می‌کنن به کپی و به فکر کاربراشون نیستن و یا کنجکاوی نمی‌کنن که آیا روش دیگه‌ای هست که بشه باهاش به کاربر کمک کرد که کمتر اذیت بشه...

 

واسه همین تصمیم گرفتیم سریع‌ترین روش ممکن برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی رو همراه با اسکرین شات بهتون توضیح بدیم. اگه از این مطلب خوشتون اومد حتما به کسایی که نیاز دارن معرفیش کنید.

اول از همه بگم که این کار ۲ تا روش داره، هم می‌تونید حضوری تشریف ببرید و از دست سیم کارت اعتباریتون خلاص بشید و به دنیای سیم کارت دائمی همراه اول خوش بیاید! که در انتهای این مطلب توضیحش میدم که ما هم از سایر سایت‌ها عقب نمونیم!

هم روش جدید رو که فوری و فوتی می‌تونید سیم کارت اعتباری رو به دائمی تبدیل کنید بدون اینکه شمارتون عوض بشه یا بسته‌های اینترنتی که قبلا روی سیم کارت همراه اول اعتباریتون داشتین  غیرفعال بشه و هزینه‌ای که کردین سوخت بشه... نگران نباشین حواس ما به همه چی هست!

 

چگونه در کسری از ثانیه سیم کارتمو از اعتباری به دائمی تبدیل کنم؟

خب حالا که انقدر پیگیر بودین و تا اینجا حوصلتون سر نرفته و همچنان به تبدیل نوع سیم کارتتون عشق می‌ورزین! بزارید بهتون درباره فواید این تبدیل بگم...

 

قطعا از دوست، آشنا، فامیل و ... شنیدین که برای سیم کارت‌های دائمی دیگه نیازی نیست شارژ بخرین یا تو شرایطی که نیاز دارین تماس بگیرین یا از اینترنت استفاده کنید نگران تموم شدن شارژ یا بسته اینترنتیتون باشین. خب چی از این بهتر که هر وقت و به هر اندازه که دلتون می‌خواد می‌تونید صحبت کنید، اس ام اس بفرستین یا از اینترنت استفاده کنید.

 

البته حواستون باشه بیش از اندازه نباشه که هزینه‌هاش کم نیست. آهان تا یادم نرفته بگم تعرفه مکالمه، اس ام اس و اینترنت سیم کارت دائمی همراه اول قطعا و قطع به یقین از سیم کارت اعتباری کمتره.

 

 

مقایسه تعرفه اینترنت سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول

 

مقایسه تعرفه اینترنت داخلی سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول

 

مقایسه تعرفه مکالمه سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول

 

مقایسه تعرفه پیامک سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول

 

پس تا اینجا فواید تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی شد عدم قطعی تماس یا اینترنت و تعرفه کمترشون.

 

اصلا یکی از دلایلی که میشه گفت استقبال زیادی از سیم کارت‌های اعتباری نمیشه، قطع شدن ناگهانی مکالمه به دلیل نداشتن شارژ و اعتبار سیم کارت است و این که پس از برقراری مجدد تماس باید به فردی که پشت خط بوده توضیح بدید که داد بیداد ای امان! شارژ و اعتبار سیم کارتم به پایان رسیده و قطع شدن مکالمه ناشی از کمبود اعتبار سیم کارت بوده است. (یعنی مثلا از قصد قطع نکردم که یه وقت شارژم تموم نشه)

 

در حال حاضر، تقریبا همه اپراتورها مثل اپراتور سیم کارت همراه اول و یا سیم کارت ایرانسل، سرویسی با عنوان تبدیل سیم کارت‌های اعتباری به دائمی راه‌اندازی کرده‌اند. با استفاده از این سرویس، کاربر میتونه به راحتی سیم کارت خودش رو طی چند مرحله کوتاه به سیم کارت دائمی تبدیل کنه و دیگه با دردسرهای سیم کارت‌های اعتباری خداحافظی کنه. (نامه خداحافظی با سیم کارت اعتباری بخاطر همه وقتایی که وسط حرف زدن بخاطر تموم شدن شارژ قطع شد یادتون نره بنویسید)

 

نکته مهمی که اپراتورها بهش اصرار دارن و زیاد روش تاکید می‌کنن، تغییر نکردن شماره شماست که طی این تبدیل، شماره فرد تغییر نمیکنه و تنها نوع سیم کارت (منظورم از اعتباری به دائمی) تغییر می‌کند.

 

خب برم سر اصل مطلب: آیا سیم کارت همراه اول قابلیت این تغییر را دارد؟  

به جرات می‌تونیم بگیم که همراه اول یکی از پیش قدمان ارائه سرویس تعویض سیم کارت اعتباری به دائمی هستش. اکثر مردم ما سیم کارت‌های دائمی را به عنوان سیم کارت‌هایی می‌شناسند که با پیش شماره‌های همراه اول آغاز می‌شود. یعنی سیم کارت 0912، 0913 و... (حالا اگه خواستین خط 0912 ارزان بخرین تعارف نکنید، روی این لینک کلیک کنید تا لیستشو براتون بیاره)

 

اول بهتون بگم که همراه اول شیوه‌های متعددی برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی پیشنهاد کرده است. اپراتور نخست کشور، همون همراه اول خودمونو میگم، اومده فروشگاه‌هاش، مراکز تلفن ثابت یا نمایندگی‌هاش رو به عنوان پایگاه‌هایی که امکان تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی را بصورت حضوری فراهم ساخته‌اند معرفی کرده....

ااا داشت یادم می‌رفت که هدف ما از این مطلب راهنمایی کاربرا برای سریع‌ترین روش تبدیل سیم کارت اعتباری همراه اول به دائمیش بوده نه روش قدیمی و حضوری که تو بقیه سایت‌ها گفته شده. خدایا توبه!

 

خب داشتم می‌گفتم که برای این کار اول باید اپلیکیشن کاربری این اپراتور یعنی "همراه من" رو نصب کنید. اگه روی گوشیتون نصبش کردین چک کنید ببینید آخرین نسخش باشه چون فقط نسخه به روزش این قابلیت رو داره اگه اوکیه که از دو خط پایین به سرعت نور رد بشید...

راهنمایی کوچیک: این اپلیکیشن رو می‌تونید از بازار یا گوگلی پلی دانلود کنید. برای کاربران آیفون دار نمیگم چجوری نصبش کنن چون اصلا موجود نیست یعنی تامام شده ولی می‌تونید از نسخه تحت وبش استفاده کنید. دیگه آیفون داری و هزار دردسر دیگه!

 

خب وقتی این اپلیکیشن رو نصب کردید البته آخرین نسخه خیلی مهمه این نکته! یا اگه نصب شده رو گوشی داشتین... واردش بشین و از بین منوهای پایین صفحه روی گزینه "خدمات" بزنید. خب گیج نشین اصلا کار سختی نیست عد که صفحه خدمات باز شد می‌دونم کلی آیکن و شکل و مکل و نوشته هست بیخیال همش بشید فقط بگردین دنبال گزینه "تبدیل سیم کارت"

اسکرین شات صفحه اصلی اپلیکیشن همراه من

 

 

اسکرین شات صفحه خدمات اپلیکیشن همراه من

 

پس تا اینجا شد: همراه من > خدمات > تبدیل سیم کارت

خب یه گزینه داره به اسم "مشاهده" که توضیحات و قوانین مربوط به این بخش رو کامل و دقیق نوشته، حالا من این پایین براتون می‌زارم بادقت بخونید چون خیلی مهمه. چرا؟ چون وقتی از اعتباری به دائمی کوچ کنین دیگه راه برگشتی نیست اخه مخسره بازی نیست که هی از اعتباری برین به دائمی هی برگردین...

 

خب اون مطالب رو که خوندین روی گزینه "تایید" بزنید شماره‌ای که میخواین تبدیلش کنید رو انتخاب کنید. همراه من یه خوبی که داره شماره‌های همراه اولی که به اسمتون هست و اعتباریه حالا چه فعال هست چه قطع شده رو تو این قسمت میاره فقط کافیه شماره موردنظرتونو تو این قسمت انتخاب کنید تا به ادامه مراحل تبدیل نوع سیم کارت هدایت بشین...

 

اسکرین شات صفحه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی اپلیکیشن همراه من

 

قصه ما به سر رسید... دیگه بقیه مراحلش آسونه خودتونم می‌تونید انجام بدین البته به شرطی که قوانین رو به دقت خونده باشین.

 

با روش بالا دیگه نیاز نیست حضوری برین فرم پر کنین یه سیم کارت دیگه بگیرین و ... همین سیم کارت فعالی که دستتون دارین و اعتباریه با همین راهکار ساده به دائمی تبدیل میشه و شما می‌تونید از مزایای داشتن یه سیم کارت دائمی همراه اول نهایت استفاده رو ببرین.

 

از این قسمت به بعد روش حضوری تبدیل اعتباری به دائمی رو توضیح میدم...بهتره با نرم افزار همراه من کارتونو راه بندازین وگرنه مجبور میشین برین به یکی از فروشگاه‌های همراه اول، مراکز تلفن ثابت یا نمایندگی‌های همراه اول اونم با کارت ملی تا این کارو براتون انجام بدن.

 

وقتی خودتون می‌تونید از پس این کار به راحتی بربیاد و نیازی به بیرون رفتن و وقت تلف کردن تو اینجور جاها نباشه خب پس همت کنید خودتون انجام بدین!

 

رااااااااستی این کار بدون هزینه نیستااا. آخه همراه اول و رایگان کار کردن؟ برای این کار باید سیم کارت اعتباریتونو به اندازه ۱۰۰ هزار تومان شارژ عادی کنید تا هنگام تبدیل، مبلغی که همراه اول برای این سرویس در نظر گرفته به صورت خودکار از شارژ سیم کارتتون کم بشه و این موضوع مهمم در نظر بگیرید که نمی‌تونید زرنگی کنید و سیم کارتتونو به صورت شارژ قوق‌العاده شارژ کنید حتما باید طریقه شارژ کردن خطتتون عادی باشه.

 

قوانین و مقررات تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول

هزینه تبدیل شماره تلفن همراه از اعتباری به دائمی مبلغ 1.000.000 ریال می‌باشد که 360.000 ریال آن بابت تضمین پرداخت منظور می‌گردد.

هزینه تبدیل شماره تلفن همراه از اعتبار مشترک کسر می‌گردد و می‌بایست به صورت اعتبار اصلی در حساب مشترک موجود باشد.

در صورت داشتن اعتبار بیش از هزینه تبدیل شماره تلفن همراه، مبلغ مذکور در اولین دوره صورتحساب، به حساب بستانکاری مشترک انتقال خواهد یافت.

در صورت وجود هر گونه بسته مصرفی فعال با مدت زمان باقی مانده (که حجم مصرفی آن پایان نیافته است)، در صورتی که آن بسته با شماره تلفن همراه دائمی مشترک قابل ارائه می‌باشد، پس از تبدیل، به شماره تلفن همراه دائمی منتقل می‌گردد ولی اعتبار هدیه انواع شارژ اعم از شارژ فوق‌العاده، جوانان و بانوان و همچنین سرویس چتر ضاطراری به شماره تلفن همراه دائمی منتقل نمی‌گردد.

فقط شخصی که حق‌الامتیاز تلفن همراه در سیستم اطلاعات مشترکین به نام او ثبت شده است (مشترک تلفن همراه) اجازه تبدیل شماره تلفن همراه از اعتباری به دائمی را دارد. در صورتی که ضخصی غیر از مشترک نسبت به تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به دائمی اقدادم نماید، شرکت ارتباطات سیار ایران محق است که شماره تلفن مزبور را بدون بازگشت هیچ یک از هزینه‌های تبدیل به حالت اعتباری تغییر وضعیت دهد. در هر حال شخص مزبور ضمن داشتن مسئولیت حقوقی و کیفری در خصوص تلفن همراهی که به طور غیرمجاز تبدیل وضعیت شده، در مقابل شرکت ارتباطات سیار ایران، مراجع قانونی و به ویژهمشترک تلفن همراه راسا مسئول و پاسخگو بوده و می‌بایست خسارات وارده به مشترک و شرکت ارتباطات سیار ایران را جبران نماید.

برای تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به دائمی، حداقل می‌بایست 6 ماه از زمان فعالسازی شماره تلفن همراه اعتباری سپری شده باشد.

مشترک پس از تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به دائمی، حداقل می‌بایست به میزان 6 ماه امکان نقل و انتقال شماره تلفن همراه دائمی را ندارد.

با توجه به اینکه تبدیل شماره تلفن همراه از اعتباری به دائمی نیازمند زمان خواهد بود، پایان یافتن این روند به وسیله پیامک توسط همراه اول به اطلاع مشترک می‌رسد. مشترک می‌بایست در نظر داشته باشد که حدفاصل ارسال درخواست توسط مشترک تا اتمام فرآیند تبدیل در سیستم‌های همراه اول به علت عدم اتمام فرآیند تبدیل، هزینه استفاده از اینترنت ایشان به صورت آزاد محاسبه می‌گردد؛ لذا برای جلوگیری از این امر مشترک می‌بایست در انتظار دریافت پیامک مربوطه مانده و در غیر این صورت هیچ ادعایی در این رابطه پذیرفته نخواهد شد.

پس از تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به شماره تلفن همراه دائمی، امکان تبدیل مجدد شماره تلفن همراه دائمی شده به اعتباری به هیچ وجه وجود ندارد. به بیان دیگر، تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به دائمی بازگشت ناپذیر می‌باشد و در زمانی که مشترک اقدام به تقاضا برای دریافت این سوریس می‌نماید فرآیند تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری او به دائمی آغاز دشه و هزینه‌های دریافتی غیرقابل استرداد می‌باشد.

تبصره: این بند شامل مشترک ترابرد شده که قصد ترابرد مجدد از شبکه همراه اول را دارند نشده و این امکان برای این از افراد محفوظ است ولی هزینه‌های دریافتی از نامبرگان نیز بابت تبدیل شماره تلفن همراه اعتباری به دائمی غیرقابل بازگشت می‌باشد. همچنین در صورت تبدیل شماره تلفن همراه این گونه مشترکین از دائمی به اعتباری کلیه بسته‌ها و طرح‌های تشویقی حتی در صورت داشتن حجم و مهلت استفاده غیرفعال می‌گردد.

با توجه به اینکه پس از طی فرآیند تبدیل، مشترک تلفن همراه اعتباری به مشترک تلفن همراه دائمی تبدیل می‌گردد، لذا کلیه مفاد قرارداد اشتراک تلفن‌های همراه دائمی دارای مبلغ سپرده یا تضمین پرداخت (مفاد اشتراک تلفن‌های همراه دائمی) بر روابط مابین شرکت و مشترک حاکم خواهد بود. مشترک مکلف است قبل از امضای این فرم نسبت به مطالعه کامل و دقیق مفاد قرارداد اشتراک فوق در سایت همراه اول اقدام نماید و امضای این فرم به منزله پذیرش مفاد قرارداد مزبور و اصلاحات بعدی آن است.

 

مراحل سخت و طاقت فرسای تبدیل سیم کارت اعتباری همراه اول به دائمی به صورت حضوری!

ابتدا با مراجعه به این مراکز فرد می‌تواند بدون نیاز به تغییر شماره خود، صرفا با تکمیل چند فرم و البته صرف هزینه‌هایی، سیم کارت خود را به یک سیم کارت دائمی تبدیل کرده و بدون وقف زمان از آن استفاده نماید.

 

شیوه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول

همانطور که در این مقاله ذکر شده است، تبدیل سیم کارت اعتباری همراه اول به سیم کارت دائمی کار بسیار دشواری نیست. صرفا مالک خط باید همراه با مدارک شناسایی خود (مدارک لازم برای خرید سیم کارت همراه اول) به یکی از سه مرکز فروشگاه‌های همراه اول، مراکز تلفن ثابت یا نمایندگی‌های همراه اول مراجعه نموده و با پرداخت صد هزار تومان بدون تغییر شماره و حتی پیش شماره، سیم کارت خود را دائمی کند.

 

هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول چقدر می باشد؟

همراه اول در حال حاضر هزینه‌ای برای تغییر سیم کارت در نظر نگرفته است. اما مبلغی را به عنوان تضمین پرداخت قبض از مشترک دریافت می‌کند. به این ترتیب فرد با پرداخت مبلغ 100 هزار تومان می‌تواند سیم کارت خود را به نسخه دائمی تبدیل کند که 360,000 ریال آن بابت تضمین پرداخت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 البته باید گفت که این هزینه تبدیل نیست و صرفا این مبلغ از مشترک اخذ می شود تا اگر نسبت به پرداخت قبوض خود کوتاهی انجام داد همراه اول بتواند مبلغ قبض را از این میزان کسر نماید و به نوعی تضمینی برای پرداخت قبوض است.

برای تبدیل سیم کارت باید سیم کارت اعتباری خود را به مبلغ 100 تومان شارژ کنید، از طرفی در صورتی که میزان شارژ موجود در سیم کارت اعتباری بیش از مبلغ مورد نیاز برای تبدیل سیم کارت باشد، این مبلغ مازاد در قبوض صادره آتی لحاظ می‌شود و همراه اول قول داده است که حق مشترک در این زمینه پایمال نخواهد شد.

 

شرایط و ضوابط تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول  

اگر قصد دارید که سیم کارت اعتباری خود را به دائمی تبدیل کنید، لازم است سیم کارت اعتباری تان فعال  باشد؛ یعنی دچار قطعی و مشکلاتی از این قبیل نباشد و کاملا فعال باشد.

 

مراجعه صاحب سیم کارت به مراکز اعلامی مجاز

برای حضور در مراکز اعلامی توسط همراه اول برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی باید شخص مالک سیم کارت به همراه کارت ملی و سیم کارت حضور یابد و فرم های مربوطه را تکمیل نماید.

 

توجه داشته باشید که فقط مالک اصلی سیم کارت حق دارد فرم‌های مربوطه را پر کرده و درخواست تبدیل سیم کارت کند. در صورتی که فردی غیر از مالک اصلی اقدام به تغییر سیم کارت کند، همراه اول می‌تواند همه هزینه‌های پرداختی را به فرد باز نگردانده و سیم کارت را از دائمی مجددا به اعتباری برگرداند؛ و همچنین این مسئله می‌تواند موجب شکایت کیفری شود و حتی می‌تواند ادعای خسارت نیز داشته باشد.

 

 پُر کردن فرم های مربوط  

در مراکز تعویض سیمکارت اعتباری به دائمی، فرم‌هایی از قبل آماده شده است که شما باید آنها را تکمیل نمایید. مواردی که در این فرم‌ها باید تکمیل شود شامل اطلاعات فردی شخص، آدرس، شماره خط شما و همچنین اطلاعات و توضیحاتی در این فرم ها ذکر شده و باید مطالعه کنید.

 

 هزینه تبدیل سیم کارت

اگر فرد در سیم کارت اعتباری خود همان‌گونه که ذکر کردیم، مبلغی بیش از هزینه‌های تغییر سیم کارت به دائمی داشته باشد، مشترک بستانکار بوده و در اولین قبض صادره روی حساب او این شارژ اضافه اعمال خواهد شد.

 

 دریافت سیم کارت دائمی

شما پس از طی کردن مراحلی که گفته شد می‌توانید سیم کارت دائمی خود را دریافت نمایید. به خانواده سیم کارت‌های دائمی خوش آمدید، به شما تبریک می‌گوییم.

 

بسته های فعال اینترنت بعد از تبدیل سیم کارت چه می‌شود؟

یکی از سوالاتی که اکثر کاربران برای تبدیل سیم کارت خود می‌پرسند این است که پس از تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، بسته‌های فعال روی سیم کارت چه خواهد شد؟

 

همراه اول در پاسخ به این مسئله می‌گوید: اگر بسته فعال، توسط سیم کارت‌های دائمی نیز قابل ارائه باشد می‌تواند در سیم کارت جدید نیز مورد استفاده قرار بگیرد. اما اگر بسته‌های فعال از جمله خدماتی باشد که در سیم کارت‌های دائمی قابل ارائه نیست، همراه اول هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت؛ منظور از خدمات و بسته‌هایی که قابل انتقال نیستند انواع شارژ فوق العاده، شارژ جوانان و بانوان و... است.

 

چند نکته مهم در تبدیل سیم کارت  

امکانات ویژه سیم کارت‌های دائمی نظیر پرداخت صورتحساب از طریق کدهای دستوری و سامانه های مختلف و همچنین سرویس‌های مختلف ویژه سیم کارت‌های دائمی، تنها پس از 24 ساعت از تبدیل سیم کارت برای مشترک فراهم خواهد بود و او می‌تواند از این امکانات نیز به راحتی بهره ببرد.

نکته دیگری که در مورد تبدیل سیم کارت‌ها باید توجه کرد این است که این عمل، می‌تواند سیم کارت اعتباری شما را شامل برخی ویژگی‌های دیگر سیم کارت‌های دائمی مانند قطع سرویس و سلب امتیاز و .. نیز کند. به همین خاطر بهتر است در پرداخت قبوض خود مسئولیت‌پذیر باشید تا با قطعی سرویس دهی توسط اپراتور مواجه نشوید.

 

کد دستوری تبدیل سیم کارت

در مورد مسئله تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، برای اینکه سیم کارت خود را تبدیل کنید باید برخی مفاد حقوقی در مورد سیم کارت های دائمی را بپذیرید و پذیرش این مسئله نیاز به تکمیل و پر کردن برخی فرم‌ها و امضای آنها توسط مالک سیم کارت دارد که در آینده مشکلات حقوقی به وجود نیاید.

به این ترتیب برای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائم، حضور مالک سیم کارت و تکمیل فرم‌ها ضروری است. در واقع هیچ کد دستوری تاکنون برای تکمیل روند تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی از سوی همراه اول ارائه نشده است.

 


راهنمای دریافت شارژ و اینترنت اضطراری ایرانسل

راهنمای دریافت شارژ و اینترنت اضطراری ایرانسل

انتقال مالکیت سیم کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل

انتقال مالکیت سیم کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل

خرید آنلاین سیم کارت
قیمت گذاری سیم کارت

(105 امتیاز ) 5 / 4

ثبت امتیاز

امتیاز

مراحل خرید آنلاین سیم کارت


ثبت نام

ثبت نام

برای خرید آنلاین سیم کارت ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و سپس با رمز عبوری که از طریق پیامک به شما ارسال می‌شود، به حساب کاربریتان وارد شوید.

انتخاب سیم کارت

انتخاب سیم کارت

با استفاده از جستجوگر هوشمند، از میان هزاران سیم کارت، شماره دلخواه خود را جستجو کنید. شما می‌توانید با انتخاب یک یا چند فیلتر به شماره موردنظر خود برسید.

پرداخت و دریافت کد فعال سازی

پرداخت هزینه سیم کارت

پس از پرداخت هزینه سیم کارت به صورت آنلاین، کد فعالسازی سیم کارت برای شما پیامک می‌شود. در نگهداری از این کد دقت کنید.

مراجعه به دفتر پیشخوان

دریافت سیم کارت

برای تحویل سیم کارت خریداری شده به همراه کارت ملی و کد فعالسازی به یکی از نمایندگان سیم خان در سراسر کشور مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام سامانه سیم خان