فروشگاه اینترنتی خط تهران همراه
فروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

چگونه سیم کارت 0912 خود را به بالاترین قیمت بفروشیم؟

1400/03/01

اگه وارد این صفحه شدین حتما قصدتون فروش سیم کارت همراه اول 0912 هستش، اما چجوری؟ کجا؟ و اینکه چجوری میشه سیم کارت 912 رو به بالاترین قیمت بفروشیم؟

مطمئنا کلی سوال دیگه درباره نحوه فروش سیم کارت همراه اول ذهنتون رو پر کرده برای مثال چجوری قیمت فروش خط 0912 رو دربیاریم؟ یا اینکه ای کاش یه کانال خرید و فروش سیم کارت 0912 بود که به راحتی می‌تونستین سیم کارتتون رو بفروشین. نگران نباشین مطمئنا اگه تا انتها، این مطلب رو بخونین علاوه بر جواب سوالاتتون، کلی ترفندهای دیگه هم یاد میگیرین که به فروش سیم کارت به بالاترین قیمت کمک میکنه.

 

فروش سیم کارت همراه اول 0912

 

فروش سیم کارت دائمی همراه اول 0912

خرید و فروش سیم کارت همراه اول 0912 به نوعی سرمایه‌گذاری به حساب میاد برای همین برخی از افراد تمایل به خرید خط 912 دارند تا سیم کارت رو با بهترین و بالاترین قیمت بفروشند و سود کسب کنند.

تعداد سامانه‌های فروش سیم کارت 0912 کم نیست اما نکته بسیار مهمی که نقش کلیدی در فروش بازی میکنه؛ تعیین قیمت سیم کارت 912 هستش یا به زبان ساده‌تر قیمت خطم چنده؟ و سوال اساسی که پیش می‌آید این هستش: چگونه سیم کارت 0912 رو قیمت گذاری کنم؟

البته در مقاله "قیمت گذاری سیم کارت همراه اول مثل آب خوردن + معرفی روش‌‌ها" توضیحات خوبی در این رابطه اومده اما توی این مطلب قراره به صورت اختصاصی در مورد قیمت خط ثابت همراه اول 0912 صحبت ‌کنم.

همونطور که میدونید در بحث فروش سیم کارت دائمی همراه اول، خط ۰۹۱۲ اهمیت ویژه‌ای داره چون هم اولین پیش‌شماره ارائه شده در سال ۱۳۷۳ هستش و هم خطی هستش که از لحاظ مالی ارزش بالایی داره. میشه گفت گران‌ترین شماره‌های این پیش‌شماره محبوب شامل فروش سیم کارت 091212 و 0912111 هستش. سیم کارت 0912100 هم محبوبیت و قیمت بسیار بالایی داره.

می‌دونستین یه تغییر ساده در توالی اعداد شماره باعث میشه قیمت سیم کارت ۹۱۲ به صورت میلیونی جا‌به‌جا بشه؟ در قیمت گذاری سیم کارت 912 همراه اول، کد اهمیت ویژه‌ای داره (اولین عدد بعد از پیش شماره تعیین کننده کد سیم کارت هستش) – برای مثال قیمت خط 0912 کد 1 تهران نسبت به سایر کدها بالاتر هستش.

 

نکات مهم در قیمت گذاری اصولی و فروش سیم کارت همراه اول 0912

 

نکات مهم در قیمت گذاری اصولی و فروش سیم کارت همراه اول 0912

نکات بسیار مهمی وجود دارند که در قیمت خرید و فروش سیم کارت 0912 در بازار تاثیر بسیار زیادی دارند. رعایت و توجه به این نکات باعث میشه بتونید سیم کارت 0912 همراه اول رو به بالاترین قیمت بفروشید.  قبل از اشاره به این نکات، همانطور که بالاتر هم اشاره کردم؛ قیمت گذاری سیم کارت ۹۱۲ اولین قدم شما برای فروش هست بنابراین از قسمت مهم شروع می‌کنم.

بهتره قیمت گذاری سیم کارت 912 به وسیله فروشنده حرفه‌ای و فعال (کارشناس خط) انجام بشه البته برخی از سایت‌های خرید و فروش سیم کارت 0912 هم این کارو بر اساس قیمت شماره‌های مشابه انجام میدن که دقیق نیست و ممکنه قیمتی که بهتون میدن جوری باشه که کسی ازتون خط رو برنداره چون اکثرا از طریق ربات هوشمند خطوط رو بررسی و قیمت گذاری میکنن و نوسانات روزانه قیمت‌ها، کمتر تاثیر میزاره.

خب طبیعیه که همه میخوان قیمت خطشون بالاتر باشه تا با قیمت بیشتری بفروشن  اما باید نوسانات رو هم در نظر گرفت که ممکنه تاثیر بزاره و قیمت سیم کارت 0912 رو بالا و پایین کنه.  در واقع قیمتی که توسط ربات ارائه میشه قابل استناد نیست و ممکنه شما نتونید سیم کارت رو با قیمت گذاری ضعیف بفروشید چون قیمت واقعی نیست پس نتیجه این میشه که برای شما کارایی نداره.

ممکن است برای تعیین قیمت سیم کارت 912 به سراغ کانال فروش خط 912 کارکرده بروید، تعداد این کانال‌ها کم نیست از کانال‌های تلگرامی گرفته تا پیج‌های خرید و فروش خط 0912 اینستاگرامی که هر روز به تعداد آنها اضافه میشه. در این کانال‌ها لیست خطوط ۹۱۲ فروشی که به صورت روزانه اطلاع رسانی می‌شوند وجود دارد. به فروش گذاشتن سیم کارت و تعیین قیمت حدودی براساس اطلاعات موجود در کانال فروش سیم کارت نیز با این روش کار سنجیده‌ای نیست؛ چرا که ارزش‌گذاری خط به عوامل بسیاری بستگی دارد و صِرف تشابه شماره، کمکی به تعیین قیمت دقیق خط 0912 نمی‌کند.

اگه به کارشناس خط دسترسی ندارید احتمالا تصمیم بگیرید برای استعلام قیمت خط 0912 به سراغ کانال قیمت گاری سیم کارت  بروید، تعداد این کانال‌ها کم نیست از پیج‌های اینستاگرامی گرفته تا کانال‌های تلگرامی که هر روز به تعدادشون اضافه میشه؛ اما سیستم به فروش گذاشتن سیم کارت در این کانال‌ها به این شکل هستش که لیست خطوط ۹۱۲ فروشی رو به صورت روزانه اطلاع رسانی می‌کنند و تعیین قیمت حدودی بر اساس شماره‌هایی هستش که در کانال گذاشته میشه و این روش مثل روش قبلی دقیق نیست چون برای قیمت گذاری خط موبايل ٠٩١٢ نمیشه صرفا به مشابه بودن شماره با شماره‌ای که قیمتش مشخص هستش اکتفا کرد.

برای مثال اگه قصد گرفتن قیمت سیم کارت 0912 کد 9 رو دارین و به این کانال‌ها مراجعه کنید ممکنه قیمت اعلام شده واقعی نباشه و کسی با اون قیمت ازتون خرید نکنه.

نکته مهم: قیمت خرید سیم کارت 0912 همراه اول با قیمت فروش آن متفاوت است به همین دلیل برای تعیین قیمت سیم کارت 912  نباید به قیمت خرید آن بسنده کنید.

باید نسبت به قیمت استعلامی سیم کارتتان بدون عوارض، ارزش افزوده، کمیسیون، ورودی دفتر، هزینه‌های سند و ... به صورت خالص اطلاعات داشته باشین . برخی از افراد کلاه‌بردار با این روش به دنبال سودجویی هستند و بعد از کسب توجه و اطمینان شما، از قیمت اعلام شده به هر عنوانی کم می‌کنند. حتما قبل از مراجعه و تصمیم قطعی برای فروش سیم کارت 912 بر سر قیمت مشخصی با خریدار به توافق برسید.

 

خب این همه مطلب درباره بحث مهم قیمت گذاری سیم کارت 0912 توضیح دادم بهتره دیگه سراغ فاکتورهای مهم در قیمت سیم کارت صحبت کنیم.

 

 

عوامل موثر در تعیین قیمت سیم کارت 0912

 

عوامل موثر در تعیین قیمت سیم کارت 0912

برای فروش سیم کارت 912 با قیمت بالا باید به فاکتورهایی مانند کد، وضعیت سیم کارت و مرغوبیت توجه کنید. در ادامه همه این موارد رو به صورت کامل‌تر بررسی و توضیح می‌دهم.

وضعیت سیم کارت 0912

وضعیت سیم کارت به چه معناست؟ همه سیم کارت‌ها به سه دسته صفر (خشک، بی‌نام) – کم کارکرد (در حد صفر، زنگ خور پایین، به‌نام) – کارکرده (دست دوم، به‌نام) تقسیم می‌شوند. فروش سیم کارت 0912 همراه اول نسبت به بقیه پیش‌شماره‌ها محبوبیت بیشتری داره البته فروش سیم کارت 0912 رند به صورت کارکرده هستش به همین دلیل رعایت برخی از نکات در افزایش قیمت فروش تاثیر بسیار زیادی داره.

برای مثال سیم کارتی که زنگ‌خور کمتری داره، خریداران بیشتری رو به خودش جذب می‌کنه. به همین دلیل اگه قصد فروش خط 912 کارکرده رو دارید مانند سیم کارت 912 کد 8 کارکرده بهتره پیش از به فروش گذاشتن؛ به فکر کاهش تماس‌های دریافتی باشین. چجوری؟

حداقل زمان پیشنهادی خاموشی سیم کارت، مدت ۶ ماه هستش. اما اگه این زمان افزایش پیدا کنه به توافق رسیدن جهت رسیدن به قیمت‌های منصفانه و بیشتر خصوصا برای فروش 0912 معمولی برای فروش سیم کارت آسان‌تر میشه. هیچ خریداری مایل نیست که مدت زمان زیادی رو جهت پاسخگویی به تماس‌های صاحب قبلی خط اختصاص بده.

کد سیم کارت 0912

همان طور که پیش‌تر اشاره کردم، نوع کد سیم کارت 0912 در قیمت گذاری و به فروش گذاشتن سیم کارت نقشی اساسی‌ای رو ایفا میکنه. قیمت خرید و فروش سیم کارت 0912 در بازار براساس این کدها، ارزش‌گذاری و تعیین میشه. مورد بعدی ترتیب و توالی شماره‌ها هستش.

برای مثال قیمت سیم کارت 0912 کد 2، سیم کارت 0912 کد 3، سیم کارت 0912 کد 4 و نیز سیم کارت 0912 کد 5 بیشتر از انواع قیمت خط 0912 با کدهای 6 تا 9 و هم چنین کد صفر هستش البته در صورتی که فاکتور مرغوبیت خط رو در نظر نگیریم.

این سری از خطوط از قدمت و در نتیجه از اعتبار بیشتری در بین خریداران برخوردار هستن. این خط‌ها به صاحبینشان اعتبار و مقبولیت بیشتری در زمینه‌های تجاری می‌بخشند. به طور مثال کسانی که مایل هستند تنها مالکیت خط 0912 را داشته باشند، اما تمایلی به صرف هزینه‌های هنگفت جهت خرید آن ندارند می‌توانند قیمت خط 912 کد 0 کارکرده را استعلام نمایند و نسبت به خرید سیم کارت 0912 ارزان کارکرده اقدام کنند.

توالی اعداد در سیم کارت 0912

نکته مهم دیگه‌ای که در تعیین قیمت سیم کارت 0912 تاثیر داره توالی شماره‌های خط (نوع رندی سیم کارت) هستش. فروش خط 0912 رند آسان‌تر از سایر شماره‌ها هستش. برای مثال اگه قصد فروش سیم کارت 0912 کد 4 رند رو دارید طبیعی هستش که راحت‌تر و سریع‌تر از سیم کارت کد 4 معمولی فروش بره. با اینحال برای قیمت گذاری سیم کارت دائمی 912، مشورت با افراد آگاه و با تجربه رو فراموش نکنید.

کد جغرافیایی

اما عامل تعیین کننده دیگه‌ای در فروش سیم کارت همراه اول 0912 تاثیرگذار است. عاملی که ممکن است از دید بسیاری نادیده گرفته شود. بسیاری بر این تصورند که سیم کارت‌های 0912 تنها مختص استان تهران است. در حالی که سیم کارت‌های 0912 مختص استان‌های قم، سمنان، قزوین، البرز و کرج نیز در یک ناحیه با تهران قرار می‌گیرند و کد آن‌ها نیز 0912 در نظر گرفته می‌شود.

شاید شما که در حال خوندن این مطلب هستید ندونید که یک فاکتور دیگه هستش که روی قیمت گذاری سیم کارت 0912 همراه اول تاثیر داره که نادیده گرفته میشه. بسیاری از ما بر این باوریم که خط 912 به تهران اختصاص داره در صورتی که این پیش‌شماره محبوب همراه اولی به استان‌های دیگه‌ای هم مرتبط هستش. عبارت‌هایی مثل "فروش سیم کارت همراه اول 0912 قم" یا "فروش سیم کارت 0912 در قزوین" را دیده‌اید؟

حتما الان میپرسین به جزء تهران از کجا میشه سیم کارت 0912 خرید و یا فروخت؟ در واقع راز نهفته در مورد محل پرونده سیم کارت این هستش که برای فروش خط 0912 این محدودیت را ندارید که فقط در تهران آن را بفروشید. علاوه بر پایتخت می‌توانید در استان‌های قم، قزوین، سمنان و البرز  نیز اقدام به فروش نمایید. برای مثال اگه قصد بررسی قیمت سیم کارت ۰۹۱۲ کد ۳ رو دارید می‌تونید در استان‌ محل پرونده سیم کارتتون سریع‌تر و راحت‌تر پیگیری کنید و بفروشین.

نکته طلایی: سیم کارتی که محل پرونده‌اش متعلق به تهران باشه گران‌تره بنابراین اگر برای استعلام قیمت خط 0912 به دنبال بالاترین قیمت هستین، ابتدا محل پرونده را مشخص کنین تا از این طریق بتونید آن را بالاتر قیمت گذاری کنین.

برای مثال سرشماره 001 متعلق به استان تهران هستش و قیمت بیشتری نسبت به شماره مشابه خود اما با سرشماره استان‌های دیگر داره.

 

 

آشنایی با انواع رندی شماره در فروش سیم کارت همراه اول 0912

 

آشنایی با انواع رندی شماره در فروش سیم کارت همراه اول 0912

در قسمت قبلی به اهمیت رند بودن سیم کارت 0912 اشاره کردم، رندی خط در مقوله قیمت گذاری شماره 0912 تعیین کننده هستش. حدودا ۳۸ مدل نوع رندی در بین سیم کارت‌ها وجود داره که به نوبه خودشان در قیمت و به فروش گذاشتن سیم کارت همراه اول نقش مهمی رو بازی می‌کنند.

 شماره‌های رند محبوب، مخاطبین بیشتری دارن برای مثال نوع رندی تاریخ تولدی (خطوطی هستند که ۴ رقم اول و یا ۴ رقم آخر آنها مطابق با یکی از سال‌های تاریخ شمسی باشد. مثال: 1400***-0912) جزء انواعی هست که طرفداران زیادی دارد. انواع دیگری که محبوب هستند عبارست از: رند پله ای از اول – آخر، رند سه پله، رند ترتیبی از اول – آخر، رند جفت جفت از اول – آخر و تعدادی دیگر ... اگر میخواهید درباره انواع نوع رندی اطلاعات بیشتری کسب کنید میتوانید مقاله زیر را بخوانید.

مقاله انواع سیم کارت رند

 

نتیجه‌گیری نهایی در مورد فروش سیم کارت 0912 دائمی همراه اول

ممکن است شما هم با هدف سرمایه‌گذاری و یا برندینگ کسب‌و‌کار خود تصمیم به خرید سیم کارت 0912 گرفته باشین اما در هر صورت فروش سیم کارت به بالاترین قیمت هدفی هست که هم فروشنده عادی و هم سرمایه‌گذار به دنبال آن هستند. در این خصوص عواملی در در به فروش گذاشتن سیم کارت 0912 تاثیر دارند که در بالا به آنها با ارائه جزئیات اشاره کردم.

هرچند سامانه یا سایت فروش سیم کارت 0912 برای استعلام ارزش خط وجود دارد اما همچنان مراجعه به کارشناس خط باتجربه برای این کار ارجحیت بسیاری دارد چون مطمئنا کارشناس قیمتی رو به شما اعلام میکنه که کاربردیه و شما می‌تونید سریع‌تر سیم کارتتون رو بفروشید. البته این نکته فراموش نشه که وقتی شما قصد فروش فوری سیم کارت رو دارین ممکنه خود کارشناس به نوعی خریدار باشه و سیم کارت رو ارزون‌تر از شما برداره برای همین پیشنهاد می‌دهم صرفا قیمت بگیرید و اگر تمایل داشتین بفروشین در غیر اینصورت می‌تونید با قیمت دلخواه در سایت سیم خان، سایت تخصصی خرید و فروش سیم کارت آگهی کنید.

 

 


اقدامات ضروری قبل از فروش سیم کارت 0912 همراه اول

اقدامات ضروری قبل از فروش سیم کارت 0912 همراه اول

آموزش بهترین روش های شارژ سیم کارت همراه اول + ۵٪ شارژ رایگان

آموزش بهترین روش های شارژ سیم کارت همراه اول + ۵٪ شارژ رایگان

خرید آنلاین سیم کارت
قیمت گذاری سیم کارت

(69 امتیاز ) 5 / 4

ثبت امتیاز

امتیاز

مراحل خرید آنلاین سیم کارت


ثبت نام

ثبت نام

برای خرید آنلاین سیم کارت ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و سپس با رمز عبوری که از طریق پیامک به شما ارسال می‌شود، به حساب کاربریتان وارد شوید.

انتخاب سیم کارت

انتخاب سیم کارت

با استفاده از جستجوگر هوشمند، از میان هزاران سیم کارت، شماره دلخواه خود را جستجو کنید. شما می‌توانید با انتخاب یک یا چند فیلتر به شماره موردنظر خود برسید.

پرداخت و دریافت کد فعال سازی

پرداخت هزینه سیم کارت

پس از پرداخت هزینه سیم کارت به صورت آنلاین، کد فعالسازی سیم کارت برای شما پیامک می‌شود. در نگهداری از این کد دقت کنید.

مراجعه به دفتر پیشخوان

دریافت سیم کارت

برای تحویل سیم کارت خریداری شده به همراه کارت ملی و کد فعالسازی به یکی از نمایندگان سیم خان در سراسر کشور مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام سامانه سیم خان