فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

خرید سیم کارت همراه اول با فناوری 5g {آپدیت سال ۱۴۰۱}

1400/11/27

اگر شما هم مثل من دنبال تبدیل سیم کارت 4g به 5g همراه اول هستید، این مطلب رو بخونید تا شما هم از اینترنت پرسرعت بهره‌مند بشید.

 

زمزمه‌های تست فناوری 5g شرکت ارتباطات سیار ایران از سال ۹۵ شروع شد و این اپراتور طی برنامه‌های مختلفی سعی در معرفی آن به کاربران و پیشی گرفتن از اپراتورهای دیگر به عنوان اولین اپراتور مطرح در عرصه این تکنولوژی را داشت. اولین معرفی رسمی آن در شهر مشهد و سپس تهران صورت گرفت.

 

با خواندن مطالب مفید و کاربردی در مورد تکنولوژی 5g در سایت رسمی همراه اول و یا مجله‌های تکنولوژی، اطلاعات کاملی در این خصوص می‌توانید، بدست آورید. هدف از نوشتن این مقاله صرفا پرداختن به روش‌های اتصال به این فناوری جدید در شبکه است.

 

گوشی هوشمند دارای قبلیت اتصال به 5g

 

برای استفاده از فناوری 5g نیاز به گوشی با این امکان را دارید

کمی به گذشته برگردیم؛ یادم می‌آید از طرف همراه اول با ما تماس گرفته شد و بعد از پرسیدن مدل گوشی پیشنهاد دادند که برای داشتن سرعت بیشتر در اینترنت میتوانم سیم کارت یوسیم بگیرم. به صورت تلفنی درخواستم ثبت شد و چند روز بعد، از طرف این اپراتور یک عدد سیم کارت جدید با همان شماره برایم ارسال کردند.

 

چیپ قبلی را غیرفعال و سیم کارت جدید را فعال کردم و از آن به بعد با سرعت بهتری به اینترنت وصل شدم. آیا در مورد فناوری 5g هم همینطور است؟

 

یکی از شرایط استفاده از این فناوری، داشتن تلفن همراهی است که توانایی پشتیبانی آن را داشته باشد. البته موبایل‌های جدید  برندهای مختلف این تکنولوژی را پشتیبانی می‌کنند، بنابراین خیالتان از این بابت راحت باشد.  اگر میخواهید یک گوشی هوشمند جدید بخرید و قصد اتصال به شبکه اینترنت 5g را دارید حتما قبل از خرید، مشخصات فنی بخش شبکه را بررسی کنید.

 

ثبت نام سیم کارت همراه اول 0912

 

اگر 5g بود که یک خان رستم برای استفاده از این شبکه پرسرعت را رد کرده‌اید؛ اگر نه نگران نباشید زیرا جلوتر ترفند اتصال را به شما آموزش میدهم.

 

سیم کارت همراه اول با فناوری 5g

 

سیم کارت همراه اول اعتباری یا دائمی؛ کدام یک 5g را پشتیبانی می‌کند؟

فرقی نمی‌کند شما صاحب کدام نوع، سیم کارت همراه اول باشید، دائمی یا اعتباری، سیم کارت انارستان یا دانشجویی و یا سیم کارت دیتا ... همراه اول اپراتوری است که به همه مشترکان خود یک سرویس را می‌دهد، بنابراین صاحب هر کدام که باشید می‌توانید به شبکه 5g متصل شوید.

 

تنها نکته مهم این است که آیا چیپ خط شما، این فناوری را پشتیبانی میکند یا نه!

 

پیش‌تر، خان اول را داشتن گوشی مدل بالا که دارای این فناوری باشد معرفی کردم، حالا به خان دوم میرسیم که توانایی خود سیمکارت است. اگر  یادتان باشد؛ قبل‌ترها از سیم کارت قدیمی استفاده می‌کردید و برای اتصال به شبکه 4g می‌بایست چیپ سیم کارت را تعویض می‌کردید.

 

چگونه اینترنت رایگان برای سیم کارت همراه اول بگیریم؟ کدهای فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول

 

به اصلاح سیم کارت یوسیم همراه اول را فعال و قدیمی را غیرفعال می‌کردید.طبیعتا برای استفاده از سرعت بیشتر هم باید همین کار را انجام دهیم. سوال مهمی که پیش می آید این است که:

 

قیمت سیم کارت همراه اول 5g

 

قیمت سیم کارت 5g همراه اول چقدر است؟

استعلام قیمت سیم کارت همراه اول آسان است. برای محاسبه خط ابتدا باید پیش‌شماره، نوع، وضعیت و مرغوبیت آن را مشخص کنید. البته نمیتوان برای خطوط، قیمت ثابتی را مشخص کرد زیرا ممکن است یک شماره امروز یک قیمت باشد و هفته بعدی گران‌تر شده باشد.

 

برای بررسی قیمت سیم کارتهای همراه اول می‌توانید از سایت سیم خان، پلتفرم تخصصی خرید و فروش خط کمک بگیرید. مزیت استفاده از این سایت، این است که قیمت و موجودی خطوطِ آنلاین به روز هستند.

 

واقعیت این است که تمامی خطوط همراه اول موجود در بازار حتی آنهایی که توسط خود اپراتور به صورت مستقیم به فروش میرسد دارای فناوری 4g و نهایتا تا 4.5g را ساپورت می‌کند. تا به امروز که این مطلب منتشر شده است؛ همراه اول سیم کارتی تحت عنوان سیم کارت 5g به مشترکان قدیم یا جدید نمی‌فروشد.

 

اگر به فروشنده‌ای برخورده‌اید که به شما پیشنهاد خرید این خط را با فناوری جدید می‌دهد؛ گول نخورید چون به راحتی می‌توانید از خود اپراتور همراه اول استعلام بگیرید و مطمئن شوید که آن فرد فقط و فقط قصد کلاه‌برداری از شما را دارد.

 

با توجه به این شرایط نمیتوان از خان دوم رستم رد شد چون خرید سیم کارت 5g  امکان‌پذیر نیست. اما چرا این مطلب را زودتر به شما اطلاع ندادم؟

 

به این دلیل که شما هنوز امکان اتصال دارید، چگونه؟ ترفندی که پیش‌تر درباره آن صحبت می‌کردم هم همین است. اگر شما هم گوشی و هم سیم کارتی داشتید که این فناوری را پشتیبانی می‌کرد مشکلی نبود و به راحتی می‌توانستید به آن متصل شوید.

 

سیم کارت 912 اقساطی

 

اگر گوشی شما به روز بود و توانایی اتصال به شبکه را داشت اما سیم کارت شما پشتیبانی نمی‌کرد و یا گوشی شما قدیمی بود و حتی سیم کارت نسل جدیدتر را در اختیار نداشتید پس دیگر عملا نمی‌توانستید متصل شوید، درست است؟ اما اینگونه نیست!

 

تنها روش این است که شما از طریق وای فای به مودم نسل 5g متصل شوید.  از طریق این روش دیگر فرقی نمی‌کند گوشی هوشمند شما تکنولوژی شبکه سطح بالا را داشته باشد یا نه، حتی اگر خط همراه اول شما 4g باشد؛ باز هم امکان اتصال دارید.

 

حالا رسیدیم به خان سوم: مودمی که قابلیت اتصال به این فناوری را داشته باشد از کجا بیاوریم؟ اصلا مگر نباید خود این مودم هم سیم کارت همراه اول 5g داشته باشد؟

 

سیم کارت همراه اول 5g به صورت آزمایشی

 

آیا همراه اول واقعا به کاربران اینترنت 5g می‌دهد؟

شاید سردرگم شده‌اید که بلاخره همراه اول این فناوری را ارائه داده است یا نه؟ این اپراتور در خبرها از فناوری 5g رونمایی کرده است و به صورت آزمایشی دوباره تاکید می‌کنم به صورت آزمایشی در برخی از نقاط، آن را تست و بیشترین سرعتی که از این شبکه بدست آمده است را نشان داده است، اما در واقعیت این طور نیست.

 

سیم کارت 912 معمولی ارزان قیمت

 

به زبان ساده، این تکنولوژی فقط در مناطقی که مورد آزمایش قرار گرفته است ارائه شده و به صورت سراسری و پیوسته امکان اتصال به آن را فراهم نکرده است.  شما هم می‌توانید در صورت حضور در این مناطق بدون داشتن گوشی هوشمند مدل بالا و یا سیم کارت نسل جدید به آن متصل شوید اما این اتصال به صورت دائم نیست.

 

زمان دقیق ارائه 5g به کاربران سیم کارت همراه اول

 

همراه اول چه زمانی به مشترکان، اینترنت 5g می‌دهد؟

در حال حاضر هیچ زمان قطعی از سوی همراه اول ارائه نشده است و دقیقا نمیتوان گفت که کاربران خطوط دائمی یا اعتباری چه زمانی می‌توانند به این فناوری دست پیدا کنند.

 

چگونه پرینت خط همراه اول بگیریم؟

 

اتصال به تکنولوژی 5g نیازمند زیرساخت‌های جدیدی است تا همه بتوانند از آن استفاده کنند. بنابراین اگر در جایی توانستید به آن متصل شوید بدانید که به صورت تستی، آن منطقه دارای این فناوری شده است و این اتصال ثابت نیست.

چگونه-اینترنت-رایگان-برای-سیم-کارت-همراه-اول-بگیریم

چگونه اینترنت رایگان برای سیم کارت همراه اول بگیریم؟ کدهای فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول

قبلی
انتقال-سند-سیم-کارت-۰۹۱۲-همراه-اول-غیرحضوری

انتقال مالکیت سیم کارت ۰۹۱۲ همراه اول به صورت غیرحضوری

بعدی

ثبت امتیاز :

(142 امتیاز)