فروشگاه اینترنتی خط تهران همراه
فروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

سیم کارت 0912 شما را به قیمت خوبی خریداریم {خریدار واقعی خط ۰۹۱۲}

1400/10/29

آهن، چدن، پنکه و بشکه خریدارم! این جملات شما را یاد وانت‌هایی می‌اندازد که در کوچه‌ها و خیابان‌ها به دنبال جمع‌آوری ضایعات منازل هستند. اما این بار قرار است این جمله معروف در ساعات ظهر روز را از طرف کسی بشنوید که خریدار واقعی سیم کارت 0912 است.

شاید برایتان عجیب باشد که برای فروش فوری سیم کارت 0912 چه نیازی به پیدا کردن خریدار است چون به راحتی می‌توانید به یک مغازه سیم کارت فروشی مراجعه کنید و همانجا کار را یکسره کنید اما اگر درب مغازه به شما یک قیمت بدهند و در مغازه با بهانه‌های مختلف از قیمتی که گفته‌اند کم کنند و شما را راضی به فروش و در عمل انجام شده قرار بدهند چه!

البته همیشه اینطور نیست اما چه کسی راضی می‌شود سیم کارت دائمی همراه اول خود را بدون قیمت گرفتن از چند فروشنده در همان دفعه اول بفروشد و برود! حتما شما هم می‌خواهید خط خود را به بالاترین قیمت بفروشید.

 

چگونه سیم کارت 0912 خود را به بالاترین قیمت بفروشیم؟

 

چند نفر را می‌شناسید که قصد به فروش گذاشتن سیم کارت 0912 خود را داشته‌اند اما نتوانستند خریدار واقعی پیدا کنند؟ گاهی اوقات شرایط آنطور که انتظار داریم پیش نمی‌رود و ...

بگذارید از تجربه خودم در این زمینه بگویم تا شما در این دام گرفتار نشوید.

بنده صاحب سیم کارت 0912 کد 5 بودم و به دلایلی تصمیم گرفتم خطم را بفروشم. با گشت و گذار در راسته سیم کارت فروش‌های محل و چند مغازه دیگر حدود قیمت دستم آمد و تصمیم گرفتم برای اینکه بتوانم خطم را گران‌تر بفروشم آن را در سایت‌های درج آگهی تبلیغ کنم.

 

خط 0912 کجا آگهی کنم؟ معرفی روش‌های فروش فوری سیم کارت 0912

 

آنطور که متوجه شدم اگر می توانستم مشتری رو پیدا کنم که خودش در کار خرید و فروش سیم کارت نبود،  با قیمت بیشتری میفروختم اما فایده‌ای نداشت. چند وقتی گذشت و دیگر از آن وضعیت خسته شدم و دلم را به دریا زدم و به بالاترین پیشنهاد راضی به دادن خط شدم.

 خریدار سیم کارتم شخصی بود که در یک شهر دیگر در کار خرید و فروش خط ۹۱۲ بود و از این بابت خیالم هم راحت‌تر بود که سرم کلاه نمی‌رود چون هم خودش با یک خط رند 0912 کد 2 با من در تماس بود و هم آدرس و شماره تلفن ثابت داشت و بنظر همه‌چیز خوب و مطمئن بود.

بنابراین برای انجام معامله، نصف مبلغ توافق شده به حسابم واریز و بعد از انتقال مالکیت نیز مابقی مبلغ واریز شد اما بعد از انتقال سند دیگر پولی در کار نبود.

 

کلاهبرداری از طرقی خرید سیم کارت 0912

 

تماس‌هایم جواب داده نمی‌شد و یا یکی درمیان  و تنها چیزی که می‌گفت: برایتان واریز می‌کنم اما خبری از پیامک واریز نبود که نبود. من ماندم و پشیمان از فروختن سیم کارتم و ای کاش‌های دیگر.

اگر هم می‌خواستم به دنبال شکایت و دوندگی‌های بعد از آن بروم که باید چندین برابر آن مبلغ هزینه می‌کردم تا ثابت کنم و پولم را پس بگیرم اما این فکرها هنوز به واقعیت تبدیل نشده هم ارزش پیگیری نداشتند. چاره‌ای جز مدارا کردن و چندین وقت یکبار تماس و اصرار برای پرداخت بقیه پولم نداشتم.

برای همین تصمیم گرفتم مطلبی تهیه کنم برای آن دسته از فروشندگانی که مثل من یک مصرف‌کننده عادی هستند و می‌خواهند خریدار واقعی سیم کارت 0912 پیدا کنند تا هم به قیمت مناسب‌تری بفروشند و هم خیالشان از بابت پول راحت باشد.

 

فروش سیم کارت 0912 بدون دردسر

 

چگونه سیم کارت 0912 را بدون دردسر بفروشیم؟

برای اینکه راه‌حل مناسبی برای فروش فوری سیم کارت 0912 پیدا کنم به چندین فروشنده معتبر سر زدم و متوجه شدم در صورتی که خریدار و فروشنده در یک محل نیستند، چندین راهکار وجود دارد که بهترین مورد را پایین‌تر برای شما توضیح می‌دهم اما قبل از آن می‌خواهم موضوع دیگری را عنوان کنم.

قطعا ترجیح من و شما و هرکسی که می‌خواهد شماره موبایل 0912 خود را بفروشد، انتخاب یک مصرف‌کننده است تا بتواند به قیمت بالاتری بدهد اما زمانی که شما همچین فرد مورداعتمادی را ندارید، باید این ریسک را بپذیرید که ممکن است مثل آب خوردن سرتان کلاه رود!

حتی فروش به افرادی که در این حوزه نیز فعالیت می‌کنند نیز ریسک‌های خودش را دارد اما کمتر است، به بلایی که سر من آمد فکر کنید.

 

آیا خریدار سیم کارت می‌تواند به اکانت تلگرام من دسترسی پیدا کند

 

با این تفاسیر اگر نه به مصرف‌کننده عادی اعتماد کنیم و نه به فروشنده پس باید به چه کسی بفروشیم! پیشنهاد من این است که حتما نباید این مسئله برای شما هم اتفاق بیفتد تا بفهمید به چه کسی بفروشید زیرا با کمی جستجو کردن و وقت گذاشتن می‌توانید فرد مورد اعتمادی را پیدا کنید که خیالتان از بابت معامله راحت باشد.

در اکثر مواقع گول قیمت بالا را می‌خوریم و دیگر به موارد دیگر توجه نمی‌کنیم و یا بنا را به زود اعتماد کردن می‌گذاریم و با ضرر کردن سرخورده می‌شویم. فرقی نمی‌کند به دنبال خرید ۹۱۲ باشید یا بخواهید بفروشید: در هر صورت شما یک طرف این معامله هستید و باید احتیاط کنید.

اما اگر نتوانستید کسی را پیدا کنید می‌توانید از شرکت معتبری که در این زمینه فعالیت می‌کند کمک بگیرید.

 

راهکار فروش سیم کارت 0912

 

راهکار فروشندگان سیم کارت 0912 در کشور {منظورم فروشنده باوجدان است}

اکثر فروشندگان افرادی را در دفاتر پیشخوان دولت می‌شناسند که مورداطمینان آنها هستند و روشی که برای این معامله به کار می‌گیرند این است که فروشنده به آن دفتر مراجعه و بعد از بررسی صحت اطلاعات سیم کارت همراه اول، فرآیند انتقال سند انجام می‌شود و بعد از این کار قیمت توافق شده که از قبل توسط خریدار به حساب بانکی فرد مورداعتماد دردفتر پیشخوان دولت واریز شده به حساب بانکی فروشنده منتقل می‌شود.

 

اقدامات ضروری قبل از فروش سیم کارت 0912 همراه اول

 

در اینصورت هم خریدار به عهد خود وفا می کند و هم فروشنده و در چنین شرایطی کمتر پیش می‌آید که طرفین کلاهبرداری کنند و دیگر عذری برای واریز وجه باقی نمی‌ماند.

این حساسیت‌ها وقتی می‌خواهید شماره رند 912 را بفروشید بیشتر هم می‌شود بنابراین پیدا کردن یک خریدار واقعی از نان شب هم واجب‌تر است!

 

راه‌حل پیدا کردن خریدار واقعی سیم کارت 0912

 

چگونه خریدار واقعی سیم کارت 0912 پیدا کنیم؟

در صورتی که نتوانسته‌اید فرد مورداعتمادی را پیدا کنید یک سر به سایت سیم خان، پلتفرم تخصصی خرید فروش خط ۹۱۲ بزنید. در این سامانه می‌توانید سیم کارت خود را به صورت رایگان و با قیمت دلخواه برای فروش تبلیغ کنید و هم می‌توانید با استفاده از بخش قیمت گذاری سیم کارت 0912 به کارشناس خط وصل شوید و بعداز تعیین قیمت خط در صورت تمایل به فروشنده معرفی شده از سوی این سامانه بفروشید.

 

تعریف کارشناس خط 0912

 

کارشناس خط کیست؟

به فردی که در زمینه خرید و فروش خط به خصوص خطی که شما قصد خرید یا فروش آن را دارید فعالیت می‌کند و به نوسانات نرخ روز سیم کارت آگاه است، کارشناس خط می‌گویند. یکی از وظایف این فرد کارشناسی قیمت خط است. اطلاع از انواع خطوط رند و قیمت گذاری بر اساس اصول استاندارد نیز از دیگر ویژگی‌های یک کارشناس خط است.

 

مزیت فروش فوری سیم کارت به آنها این است که دیگر از بابت دریافت هزینه مشکلی نخواهید داشت و خیالتان راحت است که قیمت توافق شده بدون کم و کاستی به شما پرداخت خواهد شد.

همه کارها بر بستر اعتماد پیش می‌رود و همین موضوع نکته بسیار مهمی است. همچنین اگر می‌خواهید خط ثابت خود را با یک سیم کارت ۹۱۲ ارزان تر تعویض کنید نیز این گزینه از طریق این سامانه پیش روی شماست.


راهنمای کاربردی خرید سیم کارت 0912 کد دلخواه {آموزش تخصصی انتخاب کد خط ۹۱۲ و توصیه‌های طلایی}

راهنمای کاربردی خرید سیم کارت 0912 کد دلخواه {آموزش تخصصی انتخاب کد خط ۹۱۲ و توصیه‌های طلایی}

اگر قصد خرید سیم کارت 0912 ارزان را دارید این مطلب را بخوانید {مراقب کلاهبرداری از طریق قیمت پایین باشید}

اگر قصد خرید سیم کارت 0912 ارزان را دارید این مطلب را بخوانید {مراقب کلاهبرداری از طریق قیمت پایین باشید}

خرید آنلاین سیم کارت
قیمت گذاری سیم کارت

(47 امتیاز ) 5 / 4

ثبت امتیاز

امتیاز

مراحل خرید آنلاین سیم کارت


ثبت نام

ثبت نام

برای خرید آنلاین سیم کارت ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و سپس با رمز عبوری که از طریق پیامک به شما ارسال می‌شود، به حساب کاربریتان وارد شوید.

انتخاب سیم کارت

انتخاب سیم کارت

با استفاده از جستجوگر هوشمند، از میان هزاران سیم کارت، شماره دلخواه خود را جستجو کنید. شما می‌توانید با انتخاب یک یا چند فیلتر به شماره موردنظر خود برسید.

پرداخت و دریافت کد فعال سازی

پرداخت هزینه سیم کارت

پس از پرداخت هزینه سیم کارت به صورت آنلاین، کد فعالسازی سیم کارت برای شما پیامک می‌شود. در نگهداری از این کد دقت کنید.

مراجعه به دفتر پیشخوان

دریافت سیم کارت

برای تحویل سیم کارت خریداری شده به همراه کارت ملی و کد فعالسازی به یکی از نمایندگان سیم خان در سراسر کشور مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام سامانه سیم خان