فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت ماهانا همراه

امکانات ویژه ایرانسل برای سال تحصیلی جدید

1399/06/24

اپراتور ایرانسل با آغاز سال تحصیلی جدید تصمیم بر ارائه خدمات و امکانات ویژه‌ای در جهت حمایت از دانش آموزان و معلمان در راستای دسترسی راحت‌تر به آموزش آنلاین دارد.

اینترنت با تخفیف ویژه

اپراتور ایرانسل برای دانش آموزان و مدرسه‌هایی که از سامانه شاد استفاده نمی‌کنند و همچنین برای تمام دانشجو‌هایی که از آموزش آنلاین بهره می‌برند نیز بسته‌های اینترنت با تخفیف ویژه در نظر گرفته است. برای استفاده از این بسته‌ها نیاز است تا ای پی سامانه آموزش آنلاین در سیستم آموزشی موسسه محل تحصیل ثبت شده باشد.

استفاده از شاد با اینترنت رایگان

اپراتور ایرانسل اعلام کرده است از تاریخ 16 شهریور 1399 تا اطلاع ثانوی مشترکان این اپراتور می‌توانند به صورت رایگان و بدون خرید بسته اینترنت دیتا به سامانه شاد دسترسی داشته باشند.

در زمان استفاده از سامانه شاد اینترنت رایگان برای مشترکان فعال می‌شود و پس از آن تمدید می‌شود فقط باید به این نکته توجه شود که در صورت استفاده از VPN نیاز هست حتما آن را خاموش نمایید تا مصرف اینترنت به صورت رایگان محاسبه شود.

 

بر اساس پیشنهاد دانا پلاس اپراتور ایرانسل تصمیم بر فراهم کردن امکانات برای برگزاری کلاس‌های آنلاین می‌باشد که برای مدارس، دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی در نظر گرفته شده است.

 

سیم کارت آموزشی

ایرانسل سیم‌کارتی را با نام سیم کارت آموزشی برای کسانی که می‌خواهند یک سیم کارت مجزا برای فرزندانشان اختصاص دهند نیز در نظر گرفته است. سیم کارت آموزشی به صورت اعتباری است و به طور پیش فرض فقط دسترسی به وب‌سایت‌های تایید شده داخلی را دارد. امکان لغو محدودیت و برقراری مجدد آن از طریق کد دستوری و اپلیکیشن ایرانسل من فراهم می‌باشد.

سیم‌کارت آموزشی ایرانسل داری  4000 تومان اعتبار اولیه، 1.5 گیگابایت اینترنت رایگان (با اعتبار 20 روز)، 100 دقیقه مکالمه رایگان ایرانسلی (با اعتبار 20 روز) و 4 گیگابایت اینترنت رایگان 7 روزه (در هر ماه، تا 6 ماه)  می‌باشد.

ایرانسل برای مشترکانی که می‌خواهند سیم کارتشان را برای آموزش آنلاین در اختیار فرزاندانشان قرار دهند نیز امکان دسترسی فقط به یک وب‌سایت با کد دستوری و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من را فراهم کرده است.

مشترکان می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #3*3*555* و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل من بخش اطلاعات حساب و انتخاب گزینه تغییر طرح تعرفه دسترسی به وب‌سایت‌ها را برای فرزندانشان محدود کنند. برای رفع محدودیت نیز می‌توان کد دستوری #4*3*555* را شماره گیری کرد.

 

ثبت امتیاز :

(1 امتیاز)