فروشگاه اینترنتی خط تهران همراهفروشگاه اینترنتی سیم کارت ماهانا همراه

۷ گیگابایت اینترنت رایگان سیم کارت همراه اول ویژه دهه کرامت

1400/03/23

همراه اول، اولین اپراتور کشور، به مناسبت دهه کرامت که از ۲۲ خرداد تا ۱ تیرماه سال جاری می‌باشد؛ بسته‌های اینترنتی با تخفیف ویژه را برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول، اعتباری و همچنین سیم کارت انارستان در نظر گرفته است.

این مناسبت به دلیل ولادت حضرت معصومه (س) که به نام روز دختر در تقویم ثبت شده است شروع و تا ۱ تیرماه که ولادت امام رضا (ع) است، ادامه دارد.

مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و اعتباری می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری *100*67# نسبت به استفاده از تخفیف خود اقدام کنند.

مشترکین سیم کارت‌های انارستان باید کد دستوری *100*6671# را شماره‌گیری نمایند. همچنین کاربران می‌توانند در صورت اتمام حجم یا زمان بسته موردنظر در بازه زمانی اجرای طرح، مجددا از آن استفاده کنند.

این جوایز عبارت است از:

۳ گیگابایت اینترنت + ۳ ساعت مکالمه به مدت ۳ روز = قیمت ۱۰ هزار تومان (برای مشترکین سیم کارت همراه اول دائمی و اعتباری)

۷ گیگابایت اینترنت به مدت ۷ روز = قیمت ۷ هزار تومان (برای مشترکین انارستان)

 

شرایط و قوانین استفاده از تخفیف ویژه دهه کرامت عبارت است از:

تنها کد دستوری مورداستفاده از این تخفیف ویژه برای مشترکین دائمی و اعتباری سیم کارت‌های همراه اول، کد دستوری *100*67# و برای مشترکین سیم کارت‌های انارستان، کد دستوری *100*6671# می‌باشد.

مدت زمان استفاده از این تخفیف ویژه ۲۲ خردادماه لغایت ۱ تیرماه می‌باشد و مشترکین می‌توانند در صورت اتمام حجم یا بازه زمانی مذکور تا پایان ۱ تیرماه، دوباره آن را فعال و استفاده کنند.

مشترکین سیم کارت اعتباری و دائمی می‌توانند بسته دیگری را همزمان با این بسته فعال و استفاده نمایند اما امکان ترکیب همزمان این تخفیف با سایر بسته‌های اینترنتی وجود ندارد.

همچنین مشترکین سیم کارت همراه اول انارستان نیز این امکان را ندارند و نمی توانند از این بسته به صورت ترکیبی با سایر بسته‌ها استفاده کنند.

به دلیل محدودیت زمانی فعال‌سازی این بسته، امکان رزرو یا تمدید خودکار آن وجود ندارد.

در نظر داشته باشید که هنگام خرید این بسته مبلغ ۹٪ مالیات بر ارزش افزوده نیز به مبلغ نهایی اضافه خواهد شد و قیمت این بسته در زمان فعال‌سازی آن به علاوه مبلغ مالیات خواهد بود.

کدهای دستوری مربوطه ویژه سیم کارت‌های اعتباری و دائمی برای فعال سازی *100*67#، استعلام *100*10# و راهنما *100*67*19# است.

کدهای دستوری مربوطه ویژه سیم کارت‌های انارستان برای فعال سازی *100*6671#، استعلام *100*10# و راهنما *100*6671*9# است.

منبع: mci.ir

 

ثبت امتیاز :

(1 امتیاز)