فروشگاه اینترنتی خط تهران همراه
فروشگاه اینترنتی سیم کارت لیاناتل

راهنمای خرید سیم کارت همراه اول 0912 رند با بودجه کم

1399/10/20

در این مقاله سعی شده است به مخاطب در خصوص قیمت های رایج در خرید سیم کارت 912 رند اطلاعاتی داده شود. نوع رند بودن سیم کارت ها ذکر و برای هر گروه مثال هایی ارائه شده است. در صورتی که قصد خرید سیم کارت همراه اول 0912 رند را دارید، این مقاله می تواند برای شما مفید باشد و اطلاعات خوبی را در اختیارتان قرار دهد.

اگر به دنبال خرید سیم کارت همراه اول رند هستید، بدون شک یکی از دغدغه های شما، عیار قیمت این سیم کارت هاست تا تصمیم بهتری در خصوص خرید خود داشته باشید.

در این مقاله سعی داریم حدودی از قیمت سیم کارت های مختلف را بر اساس وضعیت فعلی بازار اعلام نماییم. قبل از مطالعه ادامه مقاله به این اصل توجه کنید که معیار مشخص و قطعی برای قیمت گذاری سیم کارت همراه اول رند وجود ندارد.

میزان تقاضای بازار تنها معیار قیمت گذاری سیم کارت همراه اول 0912 است. به این معنا که یک سیم کارت رند 912 که امروز 200 میلیون تومان معامله می شود ممکن است در آینده بر اساس وضعیت بازار و میزان تقاضا بسیار گران تر یا بسیار ارزان تر معامله شود.

به این نکته نیز توجه نمایید که اعداد ارائه شده در این مقاله بر اساس قیمت پیشنهادی توسط فروشندگان است. اگر قصد خرید سیم کارت همراه اول 912 را دارید، مطالعه این مقاله می تواند برای شما مفید باشد.

نکات قبل از خرید سیم کارت همراه اول 0912

نکات خرید سیم کارت کارکرده همراه اول 0912 چیست؟

در خرید سیم کارت همراه اول 0912 باید بدانید که عوامل متعددی بر قیمت خط 0912 تاثیر می گذارد. نوع رند بودن یکی از مهم ترین عوامل است. سیم کارت های رند انواع مختلفی دارند. بایدها و نبایدهای خرید سیم کارت کارکرده چیست؟

 

مقاله پیشنهادی: انواع سیم کارت رند

 

سامانه سیم خان این امکان را برای کاربران خود فراهم نموده است که نوع رند بودن سیم کارت را با کمک سامانه تشخیص دهند. شما می تواند تنها با درج کردن شماره مورد نظر خود نوع رند بودن آن را شناسایی کنید.

تشخیص نوع رندی سیم کارت

عوامل دیگری همچون کارکرده یا صفر بدون، مشخصات مالک قبلی، مدت زمان خاموش بودن سیم کارت و ... نیز می تواند بر قیمت یک سیم کارت رند تاثیر بگذارند.

قبل از این که قیمت های پیشنهادی فروشندگان مختلف برای انواع سیم کارت های رند را بخوانید به این نکته توجه کنید که به دلیل تعدد عوامل موثر بر قیمت، ممکن است سیم کارت هایی که از نظر مشتریان مشابه هستند، قیمت های بسیار متنوعی داشته باشند.

خرید سیم کارت همراه اول رند یک فرایند کاملا تخصصی است و قیمت گذاری سیم کارت همراه اول، نیاز به تخصص و تجربه بالایی دارد.

این مقاله صرفا برای ایجاد آگاهی در ذهن مخاطب و شناخت بازار مفید است. برای خرید سیم کارت می توانید به این 5 نکته ضروری هم توجه کنید.

گران ترین خط موبایل در ایران چه شماره ای است

گران ترین خط موبایل در ایران چه شماره ای است؟

در خرید خط رند 0912، یکی از جذاب ترین موضوعات برای مشتریان، آگاهی از قیمت گران ترین خط موبایل می باشد.

جالب است بدانید سقفی برای معاملات سیم کارت های رند وجود ندارد. معاملات سیم کارت های رند رویال می تواند میلیاردی باشد. برای مثال شماره رندی که از تکرار یک رقم تشکیل شده است می تواند بسیار گران قیمت باشد.

سیم کارت هایی که از توالی اعداد مثل 23456 تشکیل شده اند نیز قیمت بسیار بالایی دارند (تعداد رقم های متوالی زیاد باشد).

سیم کارت هایی که مضرب میلیونی هستند (تعداد صفر زیادی دارند) نیز قیمت های بسیار بالایی دارند. به احتمال زیاد اگر در سایت ها به دنبال قیمت خط موبایل باشید به نتیجه ای نمی رسید.

در برابر اغلب این سیم کارت ها نوشته شده است: "بالاترین پیشنهاد". خرید سیم کارت همراه اول 0912 رند در میان این سیم کارت ها مشابه شرکت در یک مزایده است. کسی مالک سیم کارت می شود که بهترین قیمت را پیشنهاد نماید.

خرید سیم کارت همراه اول چند صد میلیونی

خرید سیم کارت همراه اول رند چند صد میلیونی

رندترین سیم کارت های میلیاردی را که کنار بگذاریم به سیم کارت های چند صد میلیونی می رسیم که گروه وسیعی را تشکیل می دهند. در خرید 0912 رند این گروه نیز بسیار پر طرفدار هستند و حجم زیادی از معاملات سیم کارت های رند مربوط به این گروه است.

این شماره ها نیز مشابه گروه اول رند هستند ولی به اندازه آنها متمایز و تک نیستند. برای مثال اگر شماره با مضرب میلیونی را در گروه اول جای دهیم، شماره هایی با مضرب صد هزار تایی را می توان در این گروه جای داد.

چند قیمت از میان سیم کارت های عرضه شده در سایت های مختلف را برای این گروه بررسی کنیم تا موضوع شفاف تر شود.

برای مثال سیم کارتی به شماره  000*0912135 عرضه شده است که رقم های ابتدایی آن اعداد فرد متوالی هستند و رقم های انتهایی نیز مضربی از 1000 می باشد. این خط، سیم کارت 0912 کد 1 است.

قیمت این سیم کارت حدود 700 میلیون تومان پیشنهاد شده است. این سیم کارت صفر بوده و از نوع کد پایین است. در میان این نوع از سیم کارت های رند، می توانید سیم کارت هایی با قیمت مناسب تر نیز بیابید. برای مثال سیم کارت دیگری به شماره *0912320000 که کارکرده است، با قیمت 230 میلیون عرضه شده است. این خط، سیم کارت 0912 کد 3 است.

 

در خرید سیم کارت همراه اول 0912، گروهی از سیم کارت هایی که به شما معرفی می­شوند، سیم کارت هایی هستند که از تکرار ارقام تشکیل شده اند.

این سیم کارت ها نیز می­توانند قیمت های چند صد میلیونی داشته باشند. برای مثال سیم کارت 126126*0912 را در نظر بگیرید. این شماره با قیمت 340 میلیون تومان عرضه شده است.این سیم کارت کارکرده است.

معمولا سیم کارت های زیادی از این نوع عرضه می شوند و تنوع قیمت بسیار بالایی دارند. برای مثال سیم کارت دیگری نیز در یکی از سامانه های فروش از این نوع عرضه شده است که رقم 4 در آن 4 بار تکرار شده است.

این سیم کارت با شماره 444481*0912 که از نوع کد پایین نیز می باشد در حدود 190 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این سیم کارت در حد صفر می باشد.

خرید سیم کارته همراه اول زیر صد میلیون

خرید 0912 رند زیر صد میلیون تومان

اگر قصد خرید سیم کارت همراه اول 0912 رند را دارید ممکن است با خواندن بخش

های قبل مقاله منصرف شده باشید. علاوه بر شماره های بسیار رند و خاص که قیمت های بسیار بالایی دارند یا شماره های بسیار رندی که قیمت های چند صد میلیونی دارند، شماره های رند دیگری نیز وجود دارد.

شما می توانید با مبلغی کمتر از 100 میلیون تومان نیز خرید 0912 رند را انجام دهید. برای مثال در یکی از سامانه های معاملات سیم کارت رند، سیم کارت با شماره رند 20* 09129000 عرضه شده است که در حدود 60 میلیون تومان قیمت گذاری شده است. این سیم کارت کارکرده است. نوع رند بودن این سیم کارت مضرب هزار است. این خط، سیم کارت 0912 کد 9 است.

قیمت سیم کارت های رند می تواند کمتر از 50 میلیون نیز باشد. برای مثال سیم کارت دیگری نیز برای علاقمندان به خرید 0912 رند در سامانه ها عرضه شده است که در آن رقم 83 تکرار شده است. این شماره838300*0912 که کارکرده است در حدود 26 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

خرید سیم کارته همراه اول زیر ده میلیون

خرید 0912 رند زیر ده میلیون تومان

اگر قصد خرید 0912 رند را دارید، باید بدانید که قیمت سیم کارت های رند می تواند زیر ده میلیون تومان باشد. شاید این سیم کارت ها به اندازه شماره سیم کارت های گروه های قبلی رند نباشند، اما همچنان از شماره هایی هستند که به نسبت راحت تر به ذهن سپرده می شوند.

اغلب سیم کارت های رند با این رنج قیمت، کارکرده هستند. برای مثال در یکی از سامانه های تخصصی معاملات سیم کارت،  شماره 5452  ***0912 با قیمت 8 میلیون تومان عرضه شده است.

این سیم کارت از نوع رند پله ای می باشد. در سامانه دیگری سیم کارتی با شماره ***09120913 عرضه شده است که قیمت پیشنهادی برای آن در حدود 8 میلیون تومان است.

قیمت سیم کارت همراه اول 0912 رند

آگاهی از رنج قیمت سیم کارت همراه اول قبل از خرید

اگر نگاهی به قیمت ها و نوع رند بودن سیم کارت هایی قسمت های قبلی مقاله بیندازید، یک اصل مشخص است. قیمت گذاری سیم کارت رند بسیار پیچیده و تخصصی است. عوامل بسیار زیادی بر قیمت یک سیم کارت تاثیر دارند.

از طرفی قیمت بر اساس تقاضای بازار تعیین می شود. بنابراین برای این که بتوانید خرید 0912 رند را به صورت حرفه ای انجام دهید و یک سیم کارت را به بهترین قیمت خریداری نمایید، باید تجربه و آگاهی زیادی داشته باشید.

 به همین دلیل بسیاری از افراد ترجیح می دهند با مراجعه به فروشگاه های مختلف، از قیمت و نوع سیم کارت های عرضه شده آگاهی کسب نمایند. انتخاب این روش باعث می شود برای خرید سیم کارت مورد نظر خود زمان و انرژی زیادی صرف کنید.

راهکار دیگر این است که از سامانه تخصصی معاملات سیم کارت استفاده کنید. در این سامانه ها می توانید انواع سیم کارت های رند را با متنوع ترین فهرست قیمت به صورت یکجا مشاهده و بررسی نمایید. خرید 0912 رند با کمک سامانه های تخصصی، به شما کمک می کند تا رنج قیمت سیم کارت های مختلف را به درستی بشناسید و متناسب ترین سیم کارت با نیاز خود را به بهترین قیمت خریداری نمایید.

خرید سیم کارت همراه اول 0912 از سامانه سیم خان

خرید 0912 رند از سامانه سیم خان

سیم خان یکی از سامانه های تخصصی معاملات سیم کارت است. شما می توانید خرید 0912 رند مورد نظر خود را از این سامانه انجام دهید.

در این سامانه انواع سیم کارت رند با تنوع بسیار خوبی عرضه شده است. شما می توانید با هر بودجه ای که دارید، از میان سیم کارت های مختلف، گزینه مناسب خود را بیابید. شما می توانید در سامانه برای دریافت فهرست سیم کارت های جدید عرضه شده ثبت نام نمایید.

در این صورت با ثبت نام سیم کارت های جدید، شما اولین گروه از مشتریان خواهید بود که مطلع می شوید. این امکان اهمیت زیادی در معاملات شماره های ویژه یا سیم کارت رند با قیمت های مناسب دارد.

 


چگونه سیم کارت 0912 ارزان بخریم؟ {راهنمای خرید خط ۰۹۱۲ ارزان}

چگونه سیم کارت 0912 ارزان بخریم؟ {راهنمای خرید خط ۰۹۱۲ ارزان}

ناگفته های خرید سیم کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل

ناگفته های خرید سیم کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل

خرید آنلاین سیم کارت
قیمت گذاری سیم کارت

(1 امتیاز ) 5 / 5

ثبت امتیاز

امتیاز

مراحل خرید آنلاین سیم کارت


ثبت نام

ثبت نام

برای خرید آنلاین سیم کارت ابتدا باید در سایت ثبت نام کنید و سپس با رمز عبوری که از طریق پیامک به شما ارسال می‌شود، به حساب کاربریتان وارد شوید.

انتخاب سیم کارت

انتخاب سیم کارت

با استفاده از جستجوگر هوشمند، از میان هزاران سیم کارت، شماره دلخواه خود را جستجو کنید. شما می‌توانید با انتخاب یک یا چند فیلتر به شماره موردنظر خود برسید.

پرداخت و دریافت کد فعال سازی

پرداخت هزینه سیم کارت

پس از پرداخت هزینه سیم کارت به صورت آنلاین، کد فعالسازی سیم کارت برای شما پیامک می‌شود. در نگهداری از این کد دقت کنید.

مراجعه به دفتر پیشخوان

دریافت سیم کارت

برای تحویل سیم کارت خریداری شده به همراه کارت ملی و کد فعالسازی به یکی از نمایندگان سیم خان در سراسر کشور مراجعه کنید.

صفحه اینستاگرام سامانه سیم خان